Auteur Topic: [16] SKULASON Olafur - ex speler  (gelezen 30958 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #40 Gepost op: juli 21, 2015, 06:18:04 pm »
Indien colpaert zich niet blesseerde ZAT HIJ IN LOKEREN,en dit zonder boe of ba en achter dury en bestuur hun gat!
Een "kapitein"die het schip ging verlaten terwijl het aan het zinken was.Had al een voorakkoord getekend.Dus stop met het gezaag van mooi afscheid d'r de grote poort als men zelf den boel zou verlaten,had hier dan graag eens wa meningen gehoord indien dat zou gebeurd zijn.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #41 Gepost op: juli 21, 2015, 06:43:13 pm »
Indien colpaert zich niet blesseerde ZAT HIJ IN LOKEREN,en dit zonder boe of ba en achter dury en bestuur hun gat!
Een "kapitein"die het schip ging verlaten terwijl het aan het zinken was.Had al een voorakkoord getekend.Dus stop met het gezaag van mooi afscheid d'r de grote poort als men zelf den boel zou verlaten,had hier dan graag eens wa meningen gehoord indien dat zou gebeurd zijn.

@webmaster: deze persoon is duidelijk niet goed ge?nformeerd want een speler met een nog lopend contract kan nooit achter Dury en bestuur zijn gat naar een andere club gaan

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #42 Gepost op: juli 21, 2015, 06:48:50 pm »
@webmaster: deze persoon is duidelijk niet goed ge?nformeerd want een speler met een nog lopend contract kan nooit achter Dury en bestuur zijn gat naar een andere club gaan

 ;D

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #43 Gepost op: juli 21, 2015, 07:12:56 pm »
@webmaster: deze persoon is duidelijk niet goed ge?nformeerd want een speler met een nog lopend contract kan nooit achter Dury en bestuur zijn gat naar een andere club gaan
Een speler gaat en staat waar hij wil,jij denkt omdat men onder contract staat men niet kan onderhandelen mt andere clubs.
Haha,serieus,da meende toch nie ,kums,Habib,etc
Indien men finaal wil overgaan tot contractbespreking moet club ingelicht worden dervoor doen spelers en makelaars wat ze willen

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #44 Gepost op: juli 21, 2015, 07:15:06 pm »
Een speler gaat en staat waar hij wil,jij denkt omdat men onder contract staat men niet kan onderhandelen mt andere clubs.
Haha,serieus,da meende toch nie ,kums,Habib,etc
Indien men finaal wil overgaan tot contractbespreking moet club ingelicht worden dervoor doen spelers en makelaars wat ze willen

Ik heb alleen geschreven dat hij niet achter de club zijn gat zomaar naar een andere club kan gaan zoals jij beweerde

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #45 Gepost op: juli 21, 2015, 07:17:34 pm »
Sorry,ik bedoelde maar dat hij al verkennende gesprekken had mt Lokeren.En dan wel zou doorgedramd hebben vr e transfer

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #46 Gepost op: juli 21, 2015, 07:18:30 pm »
Ik heb alleen geschreven dat hij niet achter de club zijn gat zomaar naar een andere club kan gaan zoals jij beweerde
Maar ondanks die kleine nuance komt het wel op hetzelfde neer, toch?!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #47 Gepost op: juli 21, 2015, 07:19:20 pm »
Ik heb alleen geschreven dat hij niet achter de club zijn gat zomaar naar een andere club kan gaan zoals jij beweerde

En dan maar over details beginnen...

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #48 Gepost op: juli 21, 2015, 07:32:07 pm »
Sorry,ik bedoelde maar dat hij al verkennende gesprekken had mt Lokeren.En dan wel zou doorgedramd hebben vr e transfer

Wat klopt is dat spelers zich vaak ook niet correct en ethisch gedragen ten aanzien van de club waaraan ze vaak veel te danken hebben. Inderdaad Habibou, Kums en anderen

Maar omdat sommige spelers zich schaamteloos gedragen mag hun club dat ook doen naar andere spelers?
Hoewel het ongetwijfeld waar is dat het ene gedrag het andere gedrag uitlokt, vind ik dat een club met een goed en verstandig beleid hierin het voorbeeld zou moeten geven.


Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #49 Gepost op: juli 21, 2015, 07:49:25 pm »
Maar wij h?bben niets schaamteloos gedaan. Hij kreeg lang op voorhand te horen dat hij het volgende seizoen niet meer zou spelen zodat hij alle tijd had om een nieuwe club te vinden. We hebben dan nog eens het contract ontbonden zodat een andere club geen transfersom moest betalen aan ons.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #50 Gepost op: juli 21, 2015, 08:18:03 pm »
Loon heeft er niks mee te maken,in Voetbalmagazine staat er ook dat Jesper de duurste speler ooit op de payrol van Essevee is, duurder dan De fauw dus.  Ik ben er quasi zeker van indien de club en Dury een beetje normaal zouden doen tegen Oli(geen verbanning)men geen onderlinge verbreking nodig had,maar Dury verbrandt liever die bruggen,imo een soort afrekening. Ik herhaal,dit moet men in het vervolg niet meer doen. En Oli,Steve,Mathijs en Berrier zijn voor Essevee niet zomaar spelers, die hebben iets betekent voor ons,dat kan niemand ontkennen,die verdienen meer respect.
Als je hiermee reageert op wat ik schreef dan heeft loon er juist wel mee te maken.
Ik reageerde op fan4ever die het volgende opmerkte: "Dat ze "technisch" naar de C kern moeten omdat ze zeker weg moeten, kan ik nog begrijpen ook al komt het raar over. Spelers zoals Rozenthal mogen wellicht blijven als ze elders geen onderdak vinden."
Het gaat hier om het verschil tss Ollie en Rosenthal en daar zal wel een groot verschil in loon zijn. Dat er eentje pers? weg moet en de andere al dan niet toch kan blijven als niemand interesse toont (zoals fan4ever schreef), heeft echt wel te maken met loon. Moest het nu idd een vergelijking zijn tss Jorgensen en Ollie dan klopt het idd dat loon er niets mee te maken heeft (verdienen beide veel). Maar daar ging mijn reactie helemaal niet over ;).
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline figo

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #51 Gepost op: juli 21, 2015, 08:54:39 pm »
@mogul, je slaat de nagel op de kop

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #52 Gepost op: juli 22, 2015, 01:12:11 am »
Als je hiermee reageert op wat ik schreef dan heeft loon er juist wel mee te maken.
Ik reageerde op fan4ever die het volgende opmerkte: "Dat ze "technisch" naar de C kern moeten omdat ze zeker weg moeten, kan ik nog begrijpen ook al komt het raar over. Spelers zoals Rozenthal mogen wellicht blijven als ze elders geen onderdak vinden."
Het gaat hier om het verschil tss Ollie en Rosenthal en daar zal wel een groot verschil in loon zijn. Dat er eentje pers? weg moet en de andere al dan niet toch kan blijven als niemand interesse toont (zoals fan4ever schreef), heeft echt wel te maken met loon. Moest het nu idd een vergelijking zijn tss Jorgensen en Ollie dan klopt het idd dat loon er niets mee te maken heeft (verdienen beide veel). Maar daar ging mijn reactie helemaal niet over ;).
Sorry,je hebt volledig gelijk,had het verkeerd begrepen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #53 Gepost op: juli 22, 2015, 01:22:45 am »
Mogul, je zegt dat Dury opzettelijk bruggen verbrand heeft, je spreekt van een afrekening.

W??t jij dat eigenlijk, of vind je dat gewoon uit?
Spreek anders eens met die spelers(Steve,oli,naessens,Mathijs,Lander,tjorven De bru')ze gaan allemaal hetzelfde zeggen,in de denkwereld van Dury hebben die spelers iets misdaan.  Dat vind ik niet uit maar ik geloof het wel. 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #54 Gepost op: juli 22, 2015, 02:01:25 am »
@Essevee 1972,het is gemakkelijk om iemand belachelijk te maken door zinnen uit zijn context te halen.  Maar in zal mijn standpunt nog eens verduidelijken.  Moest Oli weinig verdienen zou hij ook weg moeten,Dury moet hem niet meer(dat is zijn goed recht,hij is trainer,hij mag beslissen wie weg mag).  Moest geld de reden zijn om een speler weg te doen dan moet in die logica Jesper vertrekken(van mij moet Jesper zeker niet weg Vidmar) omdat hij de meest verdienende is,maar Jesper moet niet weg omdat Dury in hem gelooft, ongeacht zijn loonbriefje.  Dus...in die context is geld hier ondergeschikt.  En nu stop ik ermee want steekt tegen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #55 Gepost op: juli 22, 2015, 09:27:21 am »
idd eindeloze discussie, zeker omdat ook het emotionele hier enorm speelt


Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #56 Gepost op: juli 22, 2015, 10:13:37 am »
Dan spreken we nog niet van Naessens, kapitaalsvernietiging 1ste klasse.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #57 Gepost op: juli 22, 2015, 10:22:39 am »
Dan spreken we nog niet van Naessens, kapitaalsvernietiging 1ste klasse.
Alsof ingaan op zijn eis om verbeterde contractvoorwaarden, ondanks zijn lange blessure, geen 'kapitaalsvernietiging 1ste klasse' zou geweest zijn...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #58 Gepost op: juli 22, 2015, 11:10:40 am »
@Essevee 1972,het is gemakkelijk om iemand belachelijk te maken door zinnen uit zijn context te halen.  Maar in zal mijn standpunt nog eens verduidelijken.  Moest Oli weinig verdienen zou hij ook weg moeten,Dury moet hem niet meer(dat is zijn goed recht,hij is trainer,hij mag beslissen wie weg mag).  Moest geld de reden zijn om een speler weg te doen dan moet in die logica Jesper vertrekken(van mij moet Jesper zeker niet weg Vidmar) omdat hij de meest verdienende is,maar Jesper moet niet weg omdat Dury in hem gelooft, ongeacht zijn loonbriefje.  Dus...in die context is geld hier ondergeschikt.  En nu stop ik ermee want steekt tegen.

Met alle respect, maar je redenering hangt met haken en ogen aan elkaar. Skulason is een speler, J?rgensen is een speler. Skulason haalt niet langer het gewenste niveau en krijgt (lang op voorhand) te horen dat hij een andere club mag vinden. Dury ziet, zoals je zegt, inderdaad meer in J?rgensen, dus die mag blijven.

Ik zie het probleem echt niet.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [16] SKULASON Olafur - EX speler
« Reactie #59 Gepost op: juli 22, 2015, 11:44:06 am »
Met alle respect, maar je redenering hangt met haken en ogen aan elkaar. Skulason is een speler, J?rgensen is een speler. Skulason haalt niet langer het gewenste niveau en krijgt (lang op voorhand) te horen dat hij een andere club mag vinden. Dury ziet, zoals je zegt, inderdaad meer in J?rgensen, dus die mag blijven.

Ik zie het probleem echt niet.

Als je vindt dat Dury altijd en in alles gelijk heeft, dan is er inderdaad geen probleem.