Auteur Topic: [08] LERAGER Lukas - ex speler  (gelezen 57718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [08] LERAGER Lukas - ex speler
« Reactie #80 Gepost op: februari 04, 2021, 10:54:57 pm »
Malanda, Lerager, Delaplace, Meité, ... heel ander kaliber dan hetgeen we nu lopen hebben op die positie(s).

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: [08] LERAGER Lukas - ex speler
« Reactie #81 Gepost op: februari 05, 2021, 06:15:29 am »
Malanda, Lerager, Delaplace, Meité, ... heel ander kaliber dan hetgeen we nu lopen hebben op die positie(s).

Je kunt dat niet meer vergelijken.  Delaplace. Die zou ik toch graag nog een jaar of 2 bij ons zien (is straks einde contract), maar ik denk dat Dury niet pro is.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [08] LERAGER Lukas - ex speler
« Reactie #82 Gepost op: februari 05, 2021, 10:25:13 am »
Malanda, Lerager, Delaplace, Meité, ... heel ander kaliber dan hetgeen we nu lopen hebben op die positie(s).

Je kunt dat niet meer vergelijken.  Delaplace. Die zou ik toch graag nog een jaar of 2 bij ons zien (is straks einde contract), maar ik denk dat Dury niet pro is.

Jo is zelf niet pro wegens gebrek aan respect.
Kreeg geen contractverlenging en als ie dan uiteindelijk toch 1 kreeg was dat een voorstelleke van niets.
Zijn vrouw/vriendin wou trouwens terug naar Frankrijk.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: [08] LERAGER Lukas - ex speler
« Reactie #83 Gepost op: februari 05, 2021, 12:36:10 pm »
Malanda, Lerager, Delaplace, Meité, ... heel ander kaliber dan hetgeen we nu lopen hebben op die positie(s).

Je kunt dat niet meer vergelijken.  Delaplace. Die zou ik toch graag nog een jaar of 2 bij ons zien (is straks einde contract), maar ik denk dat Dury niet pro is.

Jo is zelf niet pro wegens gebrek aan respect.
Kreeg geen contractverlenging en als ie dan uiteindelijk toch 1 kreeg was dat een voorstelleke van niets.
Zijn vrouw/vriendin wou trouwens terug naar Frankrijk.
Dat was vooral dankzij PDC, die het jaar voordien simpel deed,wou toen, terwijl Delaplace al heel goed speelde in zijn tweede jaar, zijn contract niet verbeteren en verlengen, PDC deed ook simpel met Malanda door hem te willen verkopen aan Brugge maar zijn contract van amper 1500 euro wilde PDC niet openbreken, vandaar dat Malanda effekes bij Roeselare trainde(imo meer dan terecht, maar hij kreeg hier de volle laag) het was dankzij Dury dat Malanda toch nog terugkwam.
En zijn vrouw wilde naar Frankrijk..... ging dus naar Lille,30 minuten van hier, als speler van Waregem kan je altijd wonen in Frankrijk.    Deze 2 spelers, daar konden we serieus op winnen, maar door die idiote beslissingen van Pdc  was het dus bijna niks,maar nog dankzij Dury hadden we nog iets kunnen winnen op de transfer van Malanda, wat was het 1.2 miljoen?  Veel te weinig, dankzij PDC.