Auteur Topic: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS  (gelezen 12614 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline la vache

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #20 Gepost op: oktober 17, 2011, 10:44:25 am »
Het is er ferm over!

Zoals velen onder jullie vind ik het schandalig wat ze met de trouwe supporters doen. 2wekelijks kijk ik er ferm naar uit om een leuke voetbalavond te beleven bij mijn favoriete club.

Toen ze tegen lierse speelden zat ik in het begin van een verkoudheid. kHad gedacht mij een beetje te kunnen opwarmen tijdens den rust. Maar neen, in plaats van me wat te verwarmen kreeg ik van langs alle kanten geduw en getrek in onze nieuwe superkantine. kBen dan maar meteen terug naar mijn plaats in de tribune gaan zitten (eerste maal in mijn carriere dat ik zo snel terug op mijn plaats zat).

Niets van gezelligheid, niets van warmte, niets van compensatie,....weg sfeer!

Ik zit in de R en kbetaal er 215euroots voor. Vorig jaar was het nog 204€. Wat zal het volgend jaar zijn 230€??  Steeds meer betalen voor minder. Ze denken enkel en alleen maar aan de vips!

Mij gaan ze er niet vaak meer zien in die kantine, kben niet van plan om er nog drank te consumeren of te blijven plakken.

Ik kleed me extra warm aan en blijf op mijn plaats zitten tijdens de rust.

schande!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #21 Gepost op: oktober 17, 2011, 12:34:08 pm »
Mij gaan ze er niet vaak meer zien in die kantine, kben niet van plan om er nog drank te consumeren of te blijven plakken.
Iedereen zou er beter zo over denken, want de match is al 5min bezig en ze komen nog uit de kantine om naar hun plaats te gaan terwijl iedereen al zit. Dan lopen ze gewoon voor u gezicht of moet je nog keer rechtstaan omdat ze naar hun plaats moeten..
SV TILL I DIE

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #22 Gepost op: oktober 17, 2011, 04:37:27 pm »
Iedereen die hier klaagt ziet 1 ding over het hoofd:
het is niet van de abonnementenverkoop dat we in 1ste klasse kunnen overleven maar wel van de mensen die veel geld betalen aan de club om hun klanten een mooie avond te bezorgen of uit sympathie 1000en euro's in de club steken (zonder enige garantie dat dit hen zal opbrengen).

Deze mensen betalen nu nog meer en krijgen daarvoor meer comfort en entertainment iets wat de club ten goede zal komen.

Ikzelf ben geen vip maar ik begrijp deze beslissing 100%.

Let wel een voetbalclub kan niet zonder een trouwe aanhang maar men kan niet zeggen dat de club niks doet om zijn 'gewone' supporters te verwennen.

Offline la vache

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #23 Gepost op: oktober 17, 2011, 05:47:00 pm »
Dank je wel voor je empathie 2460. Het gaat al iets beter...
blijkbaar heb jij veel vrije tijd.....
« Laatst bewerkt op: oktober 17, 2011, 06:17:05 pm door la vache »

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #24 Gepost op: oktober 17, 2011, 06:21:07 pm »
Het is er ferm over!

Zoals velen onder jullie vind ik het schandalig wat ze met de trouwe supporters doen. 2wekelijks kijk ik er ferm naar uit om een leuke voetbalavond te beleven bij mijn favoriete club.

Toen ze tegen lierse speelden zat ik in het begin van een verkoudheid. kHad gedacht mij een beetje te kunnen opwarmen tijdens den rust. Maar neen, in plaats van me wat te verwarmen kreeg ik van langs alle kanten geduw en getrek in onze nieuwe superkantine. kBen dan maar meteen terug naar mijn plaats in de tribune gaan zitten (eerste maal in mijn carriere dat ik zo snel terug op mijn plaats zat).

Niets van gezelligheid, niets van warmte, niets van compensatie,....weg sfeer!

Ik zit in de R en kbetaal er 215euroots voor. Vorig jaar was het nog 204€. Wat zal het volgend jaar zijn 230€??  Steeds meer betalen voor minder. Ze denken enkel en alleen maar aan de vips!

Mij gaan ze er niet vaak meer zien in die kantine, kben niet van plan om er nog drank te consumeren of te blijven plakken.

Ik kleed me extra warm aan en blijf op mijn plaats zitten tijdens de rust.

schande!

http://www.damart.be/

http://www.newpharma.be/apotheek/vicks/40512/vicks-vaporub-pommade-zalf-100g.html

http://www.nurofen.nl/

http://leuk-is-anders.blogspot.com/2007/10/boren-beitelen-en-zagen-voor.html
Belachelijk
One Essevee!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #25 Gepost op: oktober 17, 2011, 07:50:39 pm »
Wat moeten wij dan niet zeggen in X, wij staan buiten.... . Doe nen trui meer aan en probleem opgelost :) !
essevee till i die!!!

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #26 Gepost op: oktober 17, 2011, 08:17:48 pm »
Iedereen die hier klaagt ziet 1 ding over het hoofd:
het is niet van de abonnementenverkoop dat we in 1ste klasse kunnen overleven maar wel van de mensen die veel geld betalen aan de club om hun klanten een mooie avond te bezorgen of uit sympathie 1000en euro's in de club steken (zonder enige garantie dat dit hen zal opbrengen).

Deze mensen betalen nu nog meer en krijgen daarvoor meer comfort en entertainment iets wat de club ten goede zal komen.

Ikzelf ben geen vip maar ik begrijp deze beslissing 100%.

Let wel een voetbalclub kan niet zonder een trouwe aanhang maar men kan niet zeggen dat de club niks doet om zijn 'gewone' supporters te verwennen.

De macht van het snelle geld noem ik dit. Van een club die nu helemaal inzet op nieuwe media (goeie zet trouwens), mag je wel meer verwachten dan deze niet alleen heel ongelukkige timing en een ondoordachte uitbouw. Offici?le mensen hulden zich in stilzwijgen of dooddoeners toen je de voorbije weken om vroeg, terwijl ze verdomd goed wisten wat het lot van honderden supporters op tribune 2 zou zijn. Los van het feit dat we sinds 1993 heel verwend waren met onze kantine (en de club met onze centen van voornamelijk bierverbruik), is de overstap naar deze donkere bunker niet te verantwoorden.
a) kleinere oppervlakte voor meer mensen
b) te donker om nog veilig te zijn
c) wat met noodsituaties?
d) toiletten terug gebracht van 4 naar 2, met wachtrij voor de ingang naar de tribune
Essevee een familieclub? Alleen nog als je van goeden huize bent en een veel te duur plaatsje achter het glas kan bekomen. Bah!

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #27 Gepost op: oktober 17, 2011, 09:29:58 pm »
Ik herhaal , en zie tot op heden geen enkel tegenargument die mij van mening kan doen wijzigen !
Het bestuur heeft duidelijk kenbaar gemaakt wie voor hen belangrijk is en waar hun prioriteit ligt : VIPS , Geld , BLA Bla Bla...
Had men nog maar een fractie moeten inzitten met het pleps die met zijn zuur verdiende eurotjes een investering doet in een een abonnement in tribune kant vijvers , dan had men ervoor gezorgd dat den bunker al weken op voorhand tot in de puntjes afgewerkt was , dat er hierover duidelijke en eerlijke communicatie gevoerd was , dat er een vorm van inhuldiging of compensatie was voor de slachtoffers....
maar niks van dit alles ! want de prioriteit ligt in de essevee studio ! men zal daar gelachen hebben als ze zagen dat de boerkes aan de deur van hun kantine moesten vernemen dat de ingang hen geweigerd werd ! sorry , enkel VIPS !


RK

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #28 Gepost op: oktober 17, 2011, 09:46:24 pm »
Wat moeten wij dan niet zeggen in X, wij staan buiten.... . Doe nen trui meer aan en probleem opgelost :) !
[/quote

Dan vergeet je er wel bij te zeggen dat jij daarvoor zelf gekozen hebt ?n een pak minder hebt moeten dokken voor uw abonnement.

Wat zal dat geven als we voor een (quasi) vol huis tegen een topploeg spelen?  Nog dichter op elkaar gepakt en nog meer onveiligheid.  Als daar maar geen vodden van komen...

En dit voor een 'familieclub'...  triestig allemaal...

Boer Boerie

  • Gast
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #29 Gepost op: oktober 17, 2011, 11:24:54 pm »
Roodkapje, als je artikel van JD goed leest dan ga je zien
dat er werk gemaakt zal worden van de nieuwe kantine
en dat dit project al gestart is van in het jaar stillekes toen Zonnekoning Dury hier nog liep.
Alleen heefter nu iemand ballen gehad het uit te voeren.

Dus argument dat men enkel voor de VIPS kiest klopt niet.
De actie 5euro is mijns inziens ook niet voor de vips
maar das dan ook weer ni goe want das weer voor niks weggeven.
PDC was diep triest dat net nu die 5? actie gedaan werd
omdat men er van uitging er een leuke voetbalavond (3ptn)
van te kunnen maken en mensen die voor 5? meekwamen
overhaald zouden worden om een abonnement te kopen.
Want dit is het doel van zo'n acties: geven om daarna te verkopen.
Alleen beslisten de heren voetballers en alleen zij er anders over

Tis voor amper 3j ook e gasten....
of ja nee, voor binnen 13j want we gaan binnen 3j failliet zijn en weer 10j nodig hebben
om terug te staan waar we nu staan.
« Laatst bewerkt op: oktober 17, 2011, 11:29:43 pm door Boer Boerie »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #30 Gepost op: oktober 18, 2011, 10:39:43 pm »
Ik herhaal , en zie tot op heden geen enkel tegenargument die mij van mening kan doen wijzigen !
Het bestuur heeft duidelijk kenbaar gemaakt wie voor hen belangrijk is en waar hun prioriteit ligt : VIPS , Geld , BLA Bla Bla...
Had men nog maar een fractie moeten inzitten met het pleps die met zijn zuur verdiende eurotjes een investering doet in een een abonnement in tribune kant vijvers , dan had men ervoor gezorgd dat den bunker al weken op voorhand tot in de puntjes afgewerkt was , dat er hierover duidelijke en eerlijke communicatie gevoerd was , dat er een vorm van inhuldiging of compensatie was voor de slachtoffers....
maar niks van dit alles ! want de prioriteit ligt in de essevee studio ! men zal daar gelachen hebben als ze zagen dat de boerkes aan de deur van hun kantine moesten vernemen dat de ingang hen geweigerd werd ! sorry , enkel VIPS !


RK

Hoelang zijn de mensen van het nieuwe bestuur al bezig? In enkele weken tijd hebben ze veel gerealiseerd (is X geen mooie investering voor de supporters te plezieren??). Het is toch evident dat niet alle idee?n, plannen direct zijn uitgevoerd??  PDC staat voor de enorme uitdaging de budgetten fors op te trekken, en daarvoor moet elke beschikbare vierkante meter nuttig ingevuld worden.
Iedereen schrijft het forum vol met welke (droom)spelers gehaald moeten worden, en die kosten nu eenmaal v??l geld, zeker indien ze op korte termijn een meerwaarde moeten geven.

Wat die kantine betreft, zal die zeker nog verder verbeterd worden, maar, VEILIGHEID PRIMEERT.  Ik kan me moeilijk voorstellen, dat zoals tegen Lierse alles propvol staat, dit strookt met de veiligheidsregels.  Men kan best extra trappen voorzien langs de zijkant van de tribune zoals dit bij de hoofdtribune het geval is.

En vooral, hoop ik dat maquettes voor de nieuwbouw snel vrijgegeven kunnen worden, zodat iedereen zich kan overtuigen wat essevee voor ons nog in petto heeft in de (nabije) toekomst!

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #31 Gepost op: oktober 19, 2011, 10:10:43 am »
Wat moeten wij dan niet zeggen in X, wij staan buiten.... . Doe nen trui meer aan en probleem opgelost :) !

Dat is mijn probleem niet dat jij in de kou buiten staat. Wij hebben aan het begin van het seizoen duidelijk een meerprijs  betaald om een zitplaats en daarbij ook de kantine.

Ik had er niks op tegen gehad mochten ze die kantine reeds in het tussenseizoen in hadden genomen voor de VIPS. Maar nu na enkele thuiswedstrijden zeggen jongens jullie mogen hier niet meer binnen het is voor de VIPS dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Het is ook niet alleen de kou maar ook het plaatsgebrek. Iedereen staat gewoon tegen elkaar geplakt waardoor er tijdens de rust niet meer rustig gekeuveld kan worden.

Als dan het voetbal ook op niets trekt denk ik niet dat er veel mensen die 5 euro betaalden voor een kaartje tegen Lierse nog terug zullen komen.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #32 Gepost op: oktober 19, 2011, 02:42:34 pm »
Wat moeten wij dan niet zeggen in X, wij staan buiten.... . Doe nen trui meer aan en probleem opgelost :) !

Dat is mijn probleem niet dat jij in de kou buiten staat. Wij hebben aan het begin van het seizoen duidelijk een meerprijs  betaald om een zitplaats en daarbij ook de kantine.

Ik had er niks op tegen gehad mochten ze die kantine reeds in het tussenseizoen in hadden genomen voor de VIPS. Maar nu na enkele thuiswedstrijden zeggen jongens jullie mogen hier niet meer binnen het is voor de VIPS dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Het is ook niet alleen de kou maar ook het plaatsgebrek. Iedereen staat gewoon tegen elkaar geplakt waardoor er tijdens de rust niet meer rustig gekeuveld kan worden.

Als dan het voetbal ook op niets trekt denk ik niet dat er veel mensen die 5 euro betaalden voor een kaartje tegen Lierse nog terug zullen komen.


:) tja, dus als ik het allemaal lees moet de prijs naar beneden omdat er veranderd word van kantine. Ik dacht dat de prijs bepaald werd door de plaats van u zitje. De enige fout dat het bestuur heeft gemaakt is dat die kantine ooit gebruikt werd voor de supporters van die vakken. Veel te veel verwent geweest en nu ist koekenbak e :)
essevee till i die!!!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #33 Gepost op: oktober 19, 2011, 03:41:29 pm »
Wees blij allemaal: Als Antwerp nog eens op bezoek komt, zullen  ze dan niet terecht komen in de kantine met essevee supporters maar in de VIP ruimte. (Kampioenmatch tweede klasse). Zal de ruimte even vlug afgebroken zijn of dat ze opgezet geweest is.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.028
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #34 Gepost op: oktober 19, 2011, 05:51:35 pm »
Wees blij allemaal: Als Antwerp nog eens op bezoek komt, zullen  ze dan niet terecht komen in de kantine met essevee supporters maar in de VIP ruimte. (Kampioenmatch tweede klasse). Zal de ruimte even vlug afgebroken zijn of dat ze opgezet geweest is.
Aangezien de zitplaatsen bezoekers van vroeger niet meer voor de bezoekers zijn zal dit dus zeker nooit het geval zijn...

Offline kalfje

  • Leden
  • Berichten: 8
  • Essevee!
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #35 Gepost op: oktober 19, 2011, 08:12:09 pm »
Leuk dat er zoveel reactie op komt. 

wat volgens mij niet kan is:

een verwarmde kantine afschaffen na 5 matchen en geen alternatief voorzien dat ->
1. Ook verwarmd is
2. veiligheid is
3. ook gezellig is.

Mij maakt het niet uit dat ze er een VIP ruimte van maken. Ik wil ook dat de club beter wordt. Lees meer inkomsten vergaard. Maar dan moeten ze ons een gewaardige kantine of bar geven en geen shithol dat onveilig, niet gezellig en niet verwarmd is voor ze ons de toegang ontzeggen.

I rest my case. :-X

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #36 Gepost op: oktober 19, 2011, 08:28:10 pm »
Leuk dat er zoveel reactie op komt. 

wat volgens mij niet kan is:

een verwarmde kantine afschaffen na 5 matchen en geen alternatief voorzien dat ->
1. Ook verwarmd is
2. veiligheid is
3. ook gezellig is.

Mij maakt het niet uit dat ze er een VIP ruimte van maken. Ik wil ook dat de club beter wordt. Lees meer inkomsten vergaard. Maar dan moeten ze ons een gewaardige kantine of bar geven en geen shithol dat onveilig, niet gezellig en niet verwarmd is voor ze ons de toegang ontzeggen.

I rest my case. :-X

Ze zijn eraan aan het werken zodat alles in orde is. Staat te lezen in de brief van J.P.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.693
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #37 Gepost op: oktober 19, 2011, 09:47:48 pm »
Buiten de argumentatie van de klagers en de goedpraters, valt er toch ??n ding op: communicatie.

De clubleiding doet misschien wel zijn best, maar vergeet buiten alle good-news-show-berichten dat hun onpopulaire maatregelen zoals de kantine veel beter moeten voorbereid worden en er vooral veel beter over moet communiceren.

Ik heb al sinds zeer lang een abonnement in vak Q maar heb de afgelopen seizoenen meermaals met klanten in de VIP gezeten. Dat kost een aardige duit, maar dat levert ook wel klanten op wijl de club er zelf ook goed bij vaart.

Ik hou echter van de unieke supportersfeer waar je eens kan roepen en tieren zonder al te veel vreemde blikken te krijgen, maar ontken ook de commerci?le kracht van het voetbal niet.

Ik vind het persoonlijk ook erg vervelend hoe men de supporters aan de vijverkant heeft behandeld. Het doet me terug denken aan een match tegen Cercle in tweede klasse waar de supporters van de vijverkant plaats moest ruimen voor de mogelijke titelviering van Cercle en plaats moesten nemen in een hoekje aan de overkant. Ook toen primeerde het financi?le boven de trouwe supporters.

Ik denk dat het bestuur van de club het wel goed kan maken aan de supporters met een "uitlegbrief" en wat bierbonnetjes (en nen hamburger) ofzo per supporter :-) (bij wijze van spreken). Soit, terugdraaien zal het toch niet meer, maar goedmaken kan altijd!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #38 Gepost op: oktober 20, 2011, 12:39:19 am »

Ik denk dat het bestuur van de club het wel goed kan maken aan de supporters met een "uitlegbrief" en wat bierbonnetjes (en nen hamburger) ofzo per supporter :-) (bij wijze van spreken). Soit, terugdraaien zal het toch niet meer, maar goedmaken kan altijd!
[/quote]

De beste manier is met 3-punters en een sterke reeks om terug in de hogere regionen te vertoeven; de manier waarop is efkens niet belangrijk. Dat is het enige dat telt om waar voor ons geld te krijgen. Tegen Lierse had ik een "potentiele supporter" mee, maar kvrees dat er maar weinig vissen zullen bijten  :-[
 

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: nieuwe VIP - supporters vakken OPQRS
« Reactie #39 Gepost op: oktober 20, 2011, 11:41:41 am »
Wat moeten wij dan niet zeggen in X, wij staan buiten.... . Doe nen trui meer aan en probleem opgelost :) !

Dat is mijn probleem niet dat jij in de kou buiten staat. Wij hebben aan het begin van het seizoen duidelijk een meerprijs  betaald om een zitplaats en daarbij ook de kantine.

Ik had er niks op tegen gehad mochten ze die kantine reeds in het tussenseizoen in hadden genomen voor de VIPS. Maar nu na enkele thuiswedstrijden zeggen jongens jullie mogen hier niet meer binnen het is voor de VIPS dat vind ik persoonlijk niet kunnen. Het is ook niet alleen de kou maar ook het plaatsgebrek. Iedereen staat gewoon tegen elkaar geplakt waardoor er tijdens de rust niet meer rustig gekeuveld kan worden.

Als dan het voetbal ook op niets trekt denk ik niet dat er veel mensen die 5 euro betaalden voor een kaartje tegen Lierse nog terug zullen komen.


:) tja, dus als ik het allemaal lees moet de prijs naar beneden omdat er veranderd word van kantine. Ik dacht dat de prijs bepaald werd door de plaats van u zitje. De enige fout dat het bestuur heeft gemaakt is dat die kantine ooit gebruikt werd voor de supporters van die vakken. Veel te veel verwent geweest en nu ist koekenbak e :)

?, naar ik heb vernomen hebben ze duidelijk ingezien dat het op die manier niet kan en zal er serieus aan gesleutzeld worden. Er zullen nog tal van maatregelen genomen worden om het comfort te verbeteren.