Auteur Topic: Einde seizoen 2020 - 2021  (gelezen 4688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Einde seizoen 2020 - 2021
« Gepost op: april 20, 2021, 11:31:17 am »
Het seizoen is ten einde, na een heel moeizame start strijden we toch nog mee tot de laatste speeldag voor PO2 en eindigen we op een 10e plaats.

Wat vinden jullie van het huidige seizoen?
SV TILL I DIE

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2021, 12:57:45 pm »
Die 0-6 tegen Brugge en 2-7 tegen Gent zijn uiteraard een ferme smet op het seizoen. Vooral de manier waarop....Maar de zege op KVK maakt ook wel wat goed (volgens velen dé enige match die telt, dus ja...). 10de eindigen...dat is met deze kern best goed. Als zat er veel meer in. Want stel je gewoon voor dat je t ganse seizoen ons gemiddeld spelpeil zou gehaald hebben, dan eindig je steeds in de eerste 8. Was KVM bijvoorbeeld zoveel beter? Nee toch? Alleen eindigden zij met 6 op 6 en wij met 0 op 6. Meer verschil is er niet, hoor. Ik hoop dat er wel volgend jaar een evenwichtigere kern kan gevormd worden. Want tijdens onze sterkere periode hadden we heel veel chance dat er quasi niemand gekwetst of geschorst was. Want nu zonder Opare, Dompé, Marcq...bleek dat we dit onmogelijk konden opvangen. Mannen als Colasin, De Smet, Van Hecke (waarom vind ik dit NIET erg als ik lees dat hij weg is?)...moeten geen boterhammetjes meer eten...wel een heel brood ! Als ene Onur Kaya al op de bank zit bij Mechelen, dan vraag ik mij af waar Van Hecke zal belanden...Op naar volgend jaar !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #2 Gepost op: april 20, 2021, 01:40:58 pm »
Die 0-6 tegen Brugge en 2-7 tegen Gent zijn uiteraard een ferme smet op het seizoen. Vooral de manier waarop....Maar de zege op KVK maakt ook wel wat goed (volgens velen dé enige match die telt, dus ja...). 10de eindigen...dat is met deze kern best goed. Als zat er veel meer in. Want stel je gewoon voor dat je t ganse seizoen ons gemiddeld spelpeil zou gehaald hebben, dan eindig je steeds in de eerste 8. Was KVM bijvoorbeeld zoveel beter? Nee toch? Alleen eindigden zij met 6 op 6 en wij met 0 op 6. Meer verschil is er niet, hoor. Ik hoop dat er wel volgend jaar een evenwichtigere kern kan gevormd worden. Want tijdens onze sterkere periode hadden we heel veel chance dat er quasi niemand gekwetst of geschorst was. Want nu zonder Opare, Dompé, Marcq...bleek dat we dit onmogelijk konden opvangen. Mannen als Colasin, De Smet, Van Hecke (waarom vind ik dit NIET erg als ik lees dat hij weg is?)...moeten geen boterhammetjes meer eten...wel een heel brood ! Als ene Onur Kaya al op de bank zit bij Mechelen, dan vraag ik mij af waar Van Hecke zal belanden...Op naar volgend jaar !

Kvm was pakken beter dan ons hoor.
Heb je die al eens zien voetballen?
Soms ongelukkig in de afwerking en domme individuele fouten.
Heb 10matchen van heb gezien. Wel hun slechtste match was beter dan onze beste match

Wij hebben vooral geluk gehad dan Bruno plots van elke halve kans een goal maakte en dat Bostyn 2maand puik stond te keepen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #3 Gepost op: april 20, 2021, 01:57:31 pm »
Die 0-6 tegen Brugge en 2-7 tegen Gent zijn uiteraard een ferme smet op het seizoen. Vooral de manier waarop....Maar de zege op KVK maakt ook wel wat goed (volgens velen dé enige match die telt, dus ja...). 10de eindigen...dat is met deze kern best goed. Als zat er veel meer in.
Ik vind juist niet dat er veel meer in zat, met heel veel geluk halen we nog die 10e plaats en deden we nog mee voor PO2. Hoeveel matchen hebben wij echt verdiend gewonnen? Toen we onze remonte inzetten was het ook met veel geluk dat we de 3pt over de streep trokken. Wij behoren tot de slechts voetballende ploeg van 1A.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #4 Gepost op: april 20, 2021, 02:21:08 pm »
En hoe komt het dat we bij de slechtst voetballende ploegen horen?
Want in principe heb je wel materiaal.
Toen ik Vandenhaute gisteren hoorde begon ik meteen te denken: Anderlecht heeft gewoon bij enkele ploegen spelers aangeboden om salarissen te besparen....dus Colassin verzeilde zo bij ons...goed gezien van Anderlecht.als hij hier niet verder speelt of wordt gekocht weggesmeten geld

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.654
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #5 Gepost op: april 20, 2021, 02:57:04 pm »
En hoe komt het dat we bij de slechtst voetballende ploegen horen?
Want in principe heb je wel materiaal.
Toen ik Vandenhaute gisteren hoorde begon ik meteen te denken: Anderlecht heeft gewoon bij enkele ploegen spelers aangeboden om salarissen te besparen....dus Colassin verzeilde zo bij ons...goed gezien van Anderlecht.als hij hier niet verder speelt of wordt gekocht weggesmeten geld
Iedere invalbeurt van die Colassin was er 1 teveel, zoals ik toen reeds zei, dit is een plezier doen aan Anderlecht.  Ze zullen dan weer hopen dat wij ook een cadeautje krijgen van Anderlecht.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #6 Gepost op: april 20, 2021, 03:13:43 pm »
na een gesprek was hij wellicht geïnteresseerd in het 'project'.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.285
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #7 Gepost op: april 30, 2021, 08:00:24 am »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.
Herstart trainingen op 9 juni.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #8 Gepost op: april 30, 2021, 08:34:03 am »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.
Herstart trainingen op 9 juni.

Nu al gedaan. Amai..

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #9 Gepost op: april 30, 2021, 09:11:07 am »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.
Herstart trainingen op 9 juni.

Nu al gedaan. Amai..

Tja, voor wat moet je blijven trainen? Denk dat de spelers mentaal meer gebaat zijn om nu even uit te blazen.

Offline AROW

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #10 Gepost op: april 30, 2021, 10:47:05 am »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.
Herstart trainingen op 9 juni.

Nu al gedaan. Amai..

Tja, voor wat moet je blijven trainen? Denk dat de spelers mentaal meer gebaat zijn om nu even uit te blazen.

40 dagen stilliggen is naar mijn gevoel toch redelijk lang. Hopelijk komen er niet teveel terug met conditionele achterstand of overgewicht.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #11 Gepost op: april 30, 2021, 11:19:15 am »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.
Herstart trainingen op 9 juni.
Waar haal je deze informatie want normaal wordt er nog getraind tot half mei?

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.285
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #12 Gepost op: april 30, 2021, 11:42:41 am »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.
Herstart trainingen op 9 juni.
Waar haal je deze informatie want normaal wordt er nog getraind tot half mei?

Het Nieuwsblad van deze morgen

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #13 Gepost op: april 30, 2021, 12:25:53 pm »
Deze morgen laatste training, gevolgd door aankondiging van Deschacht om 12uur.f
Herstart trainingen op 9 juni.
Waar haal je deze informatie want normaal wordt er nog getraind tot half mei?

Het Nieuwsblad van deze morgen

Klopt vandaag was de laatste training, er zijn enkele spelers die vandaag nog op reis vertrekken.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #14 Gepost op: april 30, 2021, 12:38:17 pm »
Amai vandaag hun laatste training, wat een luxeleven hebben zij. Ik had hen die laatste weken nog wat boslopen laten doen, voor hun wanprestatie tegen Gent... Maar nee, ze speelden wat tafelvoetbal en mogen nu al in congé..
SV TILL I DIE

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #15 Gepost op: april 30, 2021, 01:29:15 pm »
Amai vandaag hun laatste training, wat een luxeleven hebben zij. Ik had hen die laatste weken nog wat boslopen laten doen, voor hun wanprestatie tegen Gent... Maar nee, ze speelden wat tafelvoetbal en mogen nu al in congé..
2
+ Daarnaast vind ik ook dat voetballers te veel in de watten worden gelegd. Voor hetgene dat die mannen verdienen, mogen die serieus wat meer afzien. Maar alles moet wijken voor: Ze moeten zich goed voelen.. Soit, misschien ben ik te streng.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #16 Gepost op: april 30, 2021, 01:37:35 pm »
Amai vandaag hun laatste training, wat een luxeleven hebben zij. Ik had hen die laatste weken nog wat boslopen laten doen, voor hun wanprestatie tegen Gent... Maar nee, ze speelden wat tafelvoetbal en mogen nu al in congé..
2
+ Daarnaast vind ik ook dat voetballers te veel in de watten worden gelegd. Voor hetgene dat die mannen verdienen, mogen die serieus wat meer afzien. Maar alles moet wijken voor: Ze moeten zich goed voelen.. Soit, misschien ben ik te streng.

Iedereen zijn eigen mening. Voetballers hebben een mooi leven, maar niet vergeten dat die van begin juni tot eind april bijna dagelijks 'werken' he. Af en toe eens vrij weekendje tijdens interland periode.

Het is inderdaad niet te vergelijken met een gewone job, maar die mannen mogen er ook eens tussen uit zijn.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #17 Gepost op: april 30, 2021, 02:07:03 pm »
Amai vandaag hun laatste training, wat een luxeleven hebben zij. Ik had hen die laatste weken nog wat boslopen laten doen, voor hun wanprestatie tegen Gent... Maar nee, ze speelden wat tafelvoetbal en mogen nu al in congé..
2
+ Daarnaast vind ik ook dat voetballers te veel in de watten worden gelegd. Voor hetgene dat die mannen verdienen, mogen die serieus wat meer afzien. Maar alles moet wijken voor: Ze moeten zich goed voelen.. Soit, misschien ben ik te streng.

Iedereen zijn eigen mening. Voetballers hebben een mooi leven, maar niet vergeten dat die van begin juni tot eind april bijna dagelijks 'werken' he. Af en toe eens vrij weekendje tijdens interland periode.

Het is inderdaad niet te vergelijken met een gewone job, maar die mannen mogen er ook eens tussen uit zijn.

Werken precies.
Alle dagen in de namiddag een uitstapke naar Brugge, Gent, Pairi Daiza,....

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #18 Gepost op: april 30, 2021, 06:00:16 pm »
In de lagere regionen van het voetbal in volle voorbereiding is het soms ook 7/7 dagen voetballen, maar je hebt nog een job ook hé. Die gasten moeten dagelijks een uurke nalf trainen, beetje powertraining voor de liefhebbers en naar huis. Indien je topploeg speelt Engeland, waar je jaarlijks voor 4 prijzen speelt + ek/wk moet afwerken, dan kun je wel eens vermoeid zijn. Maar in ons Belgenlandje zit je wel goed als prof.
SV TILL I DIE

Offline den danny

  • Leden
  • Berichten: 47
  • Essevee!
Re: Einde seizoen 2020 - 2021
« Reactie #19 Gepost op: mei 01, 2021, 12:21:02 pm »
Amai vandaag hun laatste training, wat een luxeleven hebben zij. Ik had hen die laatste weken nog wat boslopen laten doen, voor hun wanprestatie tegen Gent... Maar nee, ze speelden wat tafelvoetbal en mogen nu al in congé..
2
+ Daarnaast vind ik ook dat voetballers te veel in de watten worden gelegd. Voor hetgene dat die mannen verdienen, mogen die serieus wat meer afzien. Maar alles moet wijken voor: Ze moeten zich goed voelen.. Soit, misschien ben ik te streng.

Iedereen zijn eigen mening. Voetballers hebben een mooi leven, maar niet vergeten dat die van begin juni tot eind april bijna dagelijks 'werken' he. Af en toe eens vrij weekendje tijdens interland periode.

Het is inderdaad niet te vergelijken met een gewone job, maar die mannen mogen er ook eens tussen uit zijn.
Een beetje serieus blijven hé Zigzag! Ze hebben vorig seizoen een lange vakantie gehad door het stilleggen van de competitie. Ze hebben geen europees gespeeld, maar 34 competitiewedstrijden (normaal met PO2 speelt ge er 40) en in de beker er direct uit. Echt moe zullen ze wel niet zijn zeker? Wat moeten ploegen als Standard, Gent, Antwerp en zelfs Charleroi dan niet zeggen? Gent heeft bvb 10 europese wedstrijden gespeeld, zijn verder geraakt in de beker en nu ook nog 6 wedstrijden PO2. Da's dus nog een halve competitie erbij.