Auteur Topic: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 8969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #60 Gepost op: januari 26, 2022, 08:49:20 pm »
Kutesa is meestal lopen met de bal tot hij de bal verliest

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #61 Gepost op: januari 26, 2022, 08:50:54 pm »
Triestig, Cools enig lichtpuntje, de coachen mogen wat mij betreft vertrekken.
Vond Kutesa ook goed,goal niet toevallig na een actie van hem
Euhmmm wat? Kutesa goed? Oei ik heb naar een andere wedstrijd zitten kijken dan...
Idd goede eerste actie en loopt zich dan altijd dood.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #62 Gepost op: januari 26, 2022, 08:56:39 pm »
voor zulke matchen zouden ze ptn moeten aftrekken
ipv 1 te geven!

ni willen voetballen omda ge bang zijt te verliezen tegen
godbetert OHL?
Schijtluis!

achterin staat er nu eigenlijk wel iets
trekt da middenveld nu keer op genen bal e
Seck uitvoetballen NUL
Kutesa vanop flank, liever niet!
Vossen achter de spits: vertraagt het spel constant

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.360
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #63 Gepost op: januari 26, 2022, 09:12:18 pm »
nog 11 punten hebben we nodig en dan zijn we gered.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #64 Gepost op: januari 26, 2022, 09:28:24 pm »
voor zulke matchen zouden ze ptn moeten aftrekken
ipv 1 te geven!

ni willen voetballen omda ge bang zijt te verliezen tegen
godbetert OHL?
Schijtluis!

achterin staat er nu eigenlijk wel iets
trekt da middenveld nu keer op genen bal e
Seck uitvoetballen NUL
Kutesa vanop flank, liever niet!
Vossen achter de spits: vertraagt het

 spel constant

Als je vigen niet wil gebruiken zet dan kutesa achter gano

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 384
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #65 Gepost op: januari 26, 2022, 09:38:38 pm »
Wat een potje stamp was dit weer.
Wij met 10 (door opnieuw Vossen en Gano samen) tegen veredeld B-11tal van OHL.
Belachelijk voetbal en opnieuw 0,0 inspiratie.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #66 Gepost op: januari 26, 2022, 10:02:48 pm »
Timmy Simons (trainer Zulte Waregem): "De jongens hebben opnieuw de energie en de passie getoond om er in elk duel vol voor te gaan. Ze hebben ook Mercier goed uit de match gehouden. Al voetbalden we iets te slordig.


Energie? Passie?
Cercle zien spelen op rsca.. dat is energie

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #67 Gepost op: januari 27, 2022, 07:04:39 am »
Timmy Simons (trainer Zulte Waregem): "De jongens hebben opnieuw de energie en de passie getoond om er in elk duel vol voor te gaan. Ze hebben ook Mercier goed uit de match gehouden. Al voetbalden we iets te slordig.


Energie? Passie?
Cercle zien spelen op rsca.. dat is energie

Daar zakt mijn broek ook van af.
Ik dacht dat Timmy toch iets strenger was.
Als hij hier al content mee was, zal hij het mogen vergeten dat ie ooit trainer wordt bij Club

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #68 Gepost op: januari 27, 2022, 08:10:43 am »
Vossen out Vigen (of Srarfi) in
Bossut out Bostyn in
Seck out Doumbia in
Hubert out Boya in
En t zal al heel wat anders zijn.

Zo een strontmatch heb ik van gans mijn leven nog niet gezien.

Wanneer gaan de ogen eens open gaan bij het bestuur en wordt er eens gedacht van een nr 10 te gaan halen, die een bal kan bijhouden en die een pas kan geven.  Vossen kan dit NIET en is dan nog zo vreselijk traag erbij.

Bostyn moet ook terug in doel, de tegengoal van gisteren was Sammy's schuld.  De timing van zijn uitkomen was verkeerd. En dat is wekelijks dat ie zo een dingen uitsteekt.


Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #69 Gepost op: januari 27, 2022, 08:43:26 am »
Vossen out Vigen (of Srarfi) in
Bossut out Bostyn in
Seck out Doumbia in
Hubert out Boya in
En t zal al heel wat anders zijn.

Zo een strontmatch heb ik van gans mijn leven nog niet gezien.

Wanneer gaan de ogen eens open gaan bij het bestuur en wordt er eens gedacht van een nr 10 te gaan halen, die een bal kan bijhouden en die een pas kan geven.  Vossen kan dit NIET en is dan nog zo vreselijk traag erbij.

Bostyn moet ook terug in doel, de tegengoal van gisteren was Sammy's schuld.  De timing van zijn uitkomen was verkeerd. En dat is wekelijks dat ie zo een dingen uitsteekt.

ook niet overdrijven, ik heb vorig jaar grotere strontmatchen gezien. bvb de thuismatch tegen moeskroen die we weliswaar wonnen met 1-0.

Gisteren waren we zeker in de tweede helft niet de mindere van OHL. De laatste voorzet was soms niet goed genoeg.

Wat Vossen betreft, ja hij is traag, maar zijn efficientie heeft hij nog altijd en legt er weer 1tje binnen.

Efficiëntie is doorslaggevend, Kutesa bvb , leuke speler, heeft een versnelling en een dribbel maar als hij zich vaak te pletter loopt wat levert het dan op ?

Ik zou Gano uit de ploeg zetten Vossen erin laten, ofwel als diepe spits ofwel als hangende spits/10 en evt. Kutesa in het punt zetten om gaten te trekken en voor diepgang te zorgen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #70 Gepost op: januari 27, 2022, 08:55:50 am »
was geen strontmatch
was van ni willen
duidelijk
als ze 2e helft doorduwen winnen we
mo jah, ni verliezen was belangrijker

intussen wint de voorlaatste en komt dienen weer dichter
zaterdag van moeten dus
of ze bewijzen idd da ze slechtsten uit de JPL zijn dit jaar!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #71 Gepost op: januari 27, 2022, 09:53:44 am »
Man man man, welk voetbal moeten wij wekelijks aanzien? Als je dan weer die opstelling ziet, met Gano en met Vossen.. Dan weet je gewoon dat er geen voetbal te zien zal zijn.

Maar zullen weer zeggen dat ons spitsenduo weer voor het doelpunt heeft gezorgd  ::)

Ik zou toch echt een willen weten wat er met Vigen is? Die jongen moet zijn transfer toch ook enorm beklaagd hebben, komt van de kampioen in Denemarken en moet hier bij ons op de bank sukkelen. Ik heb er echt compassie mee, moest ik van hem zijn, zou ik een transferverzoek indienen.
SV TILL I DIE

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #72 Gepost op: januari 27, 2022, 10:28:52 am »
was geen strontmatch
was van ni willen
duidelijk
als ze 2e helft doorduwen winnen we
mo jah, ni verliezen was belangrijker

intussen wint de voorlaatste en komt dienen weer dichter
zaterdag van moeten dus
of ze bewijzen idd da ze slechtsten uit de JPL zijn dit jaar!

Als je ziet hoeveel tijd Bossut neemt bij een 1-1 op het spel terug op de gang te brengen, dan weet je genoeg.


Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #73 Gepost op: januari 27, 2022, 11:29:06 am »
De twee matchen die we(met geluk)winnen vóór de winterstop was Vossen in de spits en Gano inbrengen alshet nodig is

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #74 Gepost op: januari 27, 2022, 11:50:07 am »
Snap het idee totaal niet achter deze opstelling.
Je wil met Gano als kapstok spelen, maar dat is al geweten dat die geen bal kan bijhouden/duel kan winnen.
Vossen, Hubert en Seck is je middenveld, hoe wil je daarmee tot voetballen komen... Moeten Vigen en Doumbia daarvoor op de bank blijven zitten.
Kutesa zet je beter als 2e spits, op een flank loopt die zich keer op keer vast. Wat ook logisch is als er 0,0 systeem/idee. Is ook niet de man van de voorzet, dus in combinatie met de rest van je opstelling klopt dit alweer niet. Intrinsiek dus geen slechte speler voor ons, maar opnieuw verkeerd gebruik.
Je beste man dit seizoen, die wel een actie en voorzet heeft, Dompé, breng je totaal niet in stelling (ik zag een statistiek in de loop van de wedstrijd met slechts 25% ballen langs zijn kant).
Resultaat: beste actie van de eerste helft 2 kopballen na elkaar, en dan denken ze waarschijnlijk dat dit werkt.

Wat is dat toch met trainers die altijd maar willen veranderen als ze eens langer dan een week hebben tussen 2 matchen.
Je wint een wedstrijd, weliswaar met de nodige meeval, en dan toch moet het weer anders.
En dan na de match ipv het slechte spel te benoemen, weer woorden als passie en full gas, als de bock 5min full gas gaat, mag je hem eraf halen.

Gelukkig na 45min zo slim geweest om iets nuttigers te doen. Wegzappen tijdens een match, zo ver is het al gekomen.
« Laatst bewerkt op: januari 27, 2022, 11:52:25 am door dot »

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #75 Gepost op: januari 27, 2022, 11:59:19 am »
Snap het idee totaal niet achter deze opstelling.
Je wil met Gano als kapstok spelen, maar dat is al geweten dat die geen bal kan bijhouden/duel kan winnen.
Vossen, Hubert en Seck is je middenveld, hoe wil je daarmee tot voetballen komen... Moeten Vigen en Doumbia daarvoor op de bank blijven zitten.
Kutesa zet je beter als 2e spits, op een flank loopt die zich keer op keer vast. Wat ook logisch is als er 0,0 systeem/idee. Is ook niet de man van de voorzet, dus in combinatie met de rest van je opstelling klopt dit alweer niet. Intrinsiek dus geen slechte speler voor ons, maar opnieuw verkeerd gebruik.
Je beste man dit seizoen, die wel een actie en voorzet heeft, Dompé, breng je totaal niet in stelling (ik zag een statistiek in de loop van de wedstrijd met slechts 25% ballen langs zijn kant).
Resultaat: beste actie van de eerste helft 2 kopballen na elkaar, en dan denken ze waarschijnlijk dat dit werkt.

Wat is dat toch met trainers die altijd maar willen veranderen als ze eens langer dan een week hebben tussen 2 matchen.
Je wint een wedstrijd, weliswaar met de nodige meeval, en dan toch moet het weer anders.
En dan na de match ipv het slechte spel te benoemen, weer woorden als passie en full gas, als de bock 5min full gas gaat, mag je hem eraf halen.

Gelukkig na 45min zo slim geweest om iets nuttigers te doen. Wegzappen tijdens een match, zo ver is het al gekomen.
Denk ook dat Vigen en Doumbia beter zou zijn dan Seck,Vossen en/of Hubert

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #76 Gepost op: januari 27, 2022, 01:08:39 pm »
wat was me dat....pff en alzek dan hoor wat simons na de match, daar schrok ik écht van.....ik ga rechtuit zijn timmy zal wellicht een goede T2 zijn maar meer ook niet...en om maar 1 speler te noemen dompé heeft die transferities soit ik hoop dat het bestuur na dit seizoen alles gerschikt met onder andere een T1 DIE elke match vol voor winst gaat! want da hebbek enkel gezien tegen kvm ook qua wissels tijdens die match....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #77 Gepost op: januari 27, 2022, 02:16:25 pm »
De eerste match zag je onze aanvallende spelers altijd meeverdedigen, dat viel op, zij waren de eerste stoorders, nu zie je dit al niet meer.  Dompé liet vaak zijn man schieten, zeker in de eerste helft, Gano en Vossen ook in de eerste helft, ze zien die speler infiltreren en staan er op 10 meter af en ze doen niks!
Tweede helft was het iets beter, maar nog altijd niet goed.
De Bock knijpt altijd teveel naar het midden toe, in de veronderstelling dat Dompé die back dan opvangt, wat hij soms eens doet maar vaak niet.  De tweede helft bij die schoten van OHL zag je duidelijk dat Dompé er gewoon staat op te kijken, daarna pakte Seck die kant vaak voor zijn rekening, maar dan had je gaten voor uw 16 want een Gano of een Vossen hebben dat verstand niet om dit op te vangen.  We zijn geen team, geen blok, geen verstand, domme dingen doen.  Die eerste goal, met al die ervaring, iedereen staat in de 16 van OHL buiten Sammy en De Bock, en de coachen deden niks,gaven geen richtlijnen,de ervaren mannen moeten dit toch zien dat hun posities niet goed waren, dit kan niet!
Aanvallend heb je ook geen ankerpunt, iemand die de bal kan houden, die beschikbaar is, die de lijnen uitzet, Vossen KAN DIT ABSOLUUT NIET, het is niet dat hij zijn best niet doet, maar hij kan dit niet.  Daarom ook kunnen Dompé en Kutesa vaak maar individuele acties doen en op den duur hun bal verliezen.
Dat die trainers dat niet WILLEN zien, of niet mogen zien, is iets heel raars.  Dury,Simons,De fauw hebben zoveel ervaring, en toch zien ze dit niet, klopt niet!!
Vigen mag dus niet spelen, of anders, die andere MOETEN spelen.  Dit is al jaren aan de gang, we zijn doodziek. 
Het bestuur moet sowieso hun conclusies trekken, met Cordier,Simons en De fauw als T1 en T2, dat moet stoppen.  En nu moeten wij hopen dat we erin blijven, indien we tegen een Beerschot, waar er nu ruzie is, niet kunnen winnen dan zie ik het niet goedkomen.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #78 Gepost op: januari 27, 2022, 02:25:36 pm »
men gaat nu weer roepen voor Doumbia ipv Seck maar als Doumbia erin stond hebben we allemaal gezien dat hij telkens rond zijn as draait , balletje terug of breed speelt.
Met de bal doordraaien, inschuiven en/of een verticale pas , steekbal of cross pass geven , ik heb het van Doumbia niet gezien.

Seck weet tenminste waar hij moet lopen en wint overigens meer kopduels dan Gano , die maar 2 mm hoog springt , als hij al in duel gaat.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : 26/01/2022 - 18.45u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #79 Gepost op: januari 27, 2022, 02:27:59 pm »
was geen strontmatch
was van ni willen
duidelijk
als ze 2e helft doorduwen winnen we
mo jah, ni verliezen was belangrijker

intussen wint de voorlaatste en komt dienen weer dichter
zaterdag van moeten dus
of ze bewijzen idd da ze slechtsten uit de JPL zijn dit jaar!

Als je ziet hoeveel tijd Bossut neemt bij een 1-1 op het spel terug op de gang te brengen, dan weet je genoeg.
Bossuit wou de 1-1 halen bij de rust. Hij wou absoluut vermijden om nog een tegengoal te slikken vlak voor rust. Ik kan dat begrijpen. Er is nog gans de 2de helft om het winnende doelpunt te zoeken.

Maar idd in kelderkrakers is de schrik om te verliezen soms groter dan de wil om te winnen