Auteur Topic: Uitrusting 2022-2023  (gelezen 17359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #20 Gepost op: juni 28, 2022, 08:57:50 am »

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #21 Gepost op: juni 28, 2022, 05:52:45 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #22 Gepost op: juni 28, 2022, 06:16:45 pm »
Sommigen vergeten dat de club ook nog veel supporters buiten Waregem, Zulte heeft.
Vooral blij dat we in Waregem nog voetbal zien.
Geen problemen met de huidige naam.
Kleuren zijn eigenlijk toch al rood-wit.



Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #23 Gepost op: juni 28, 2022, 06:27:04 pm »
Sommigen vergeten dat de club ook nog veel supporters buiten Waregem, Zulte heeft.
Vooral blij dat we in Waregem nog voetbal zien.
Geen problemen met de huidige naam.
Kleuren zijn eigenlijk toch al rood-wit.

Heeft er niets mee te zien hé.
Iedere club in 1A zal wel supporters buiten z'n eigen stad hebben.
We spelen in Stad Waregem.
Dus speel je in de kleuren van de stad waar je speelt.
Is overal zo.
Is gewoon heel logisch en simpel eigenlijk.
Tenzij je meerdere clubs per stad hebt, zoals Brugge.

Als je toch niet wil spelen in de kleuren van de stad waarin je speelt, kijk dan naar de geschiedenis.
Dan is het hier ook meer dan duidelijk in welke kleuren je dient te spelen.

En dan heb je nog onze roepnaam, (den) Essevee, waarvan we allemaal weten waar die vandaan komt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #24 Gepost op: juni 28, 2022, 08:59:47 pm »
Soit elk zijn mening.
Het belangrijkste is n deftig team op poten zetten en ervoor zorgen ploegen terug schrik hebben om in Waregem te spelen.
Dat zal de enigste manier zijn om terug meer publiek te trekken!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #25 Gepost op: juni 28, 2022, 09:10:36 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.
Deel van de geschiedenis... Hmmm ligt gevoelig voor mij persoonlijk. Essevee is nog steeds SV Waregem, dat het Zulte bestuur dat heeft gestolen als het ware en wou toevoegen in deze fusie vind ik nog steeds schandalig. Essevee is SV Waregem, SV Waregem is rood wit. Dat streepje groen is Zulte, niet meer en niet minder.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #26 Gepost op: juni 28, 2022, 09:43:32 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.
Deel van de geschiedenis... Hmmm ligt gevoelig voor mij persoonlijk. Essevee is nog steeds SV Waregem, dat het Zulte bestuur dat heeft gestolen als het ware en wou toevoegen in deze fusie vind ik nog steeds schandalig. Essevee is SV Waregem, SV Waregem is rood wit. Dat streepje groen is Zulte, niet meer en niet minder.
Waarover gaat dit? eigenlijk over niks. Wij allemaal vinden rood-wit de mooiste kleuren op aarde. En ja mijn ideale outfit is ook rood-wit (zie vorige quotes).  Maar kunnen we aub ook nog een klein beetje respect hebben voor Zultse VV.  Neem dan een 2de outfit volledig in geel-groen (wat ik trouwens spuuglelijk vind).  Volledig de kleuren van Zultse VV banne : dat kan niet, tenzij dat je de rood-witte kleuren ook volledig bant.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #27 Gepost op: juni 28, 2022, 09:45:45 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.
Deel van de geschiedenis... Hmmm ligt gevoelig voor mij persoonlijk. Essevee is nog steeds SV Waregem, dat het Zulte bestuur dat heeft gestolen als het ware en wou toevoegen in deze fusie vind ik nog steeds schandalig. Essevee is SV Waregem, SV Waregem is rood wit. Dat streepje groen is Zulte, niet meer en niet minder.
Waarover gaat dit? eigenlijk over niks. Wij allemaal vinden rood-wit de mooiste kleuren op aarde. En ja mijn ideale outfit is ook rood-wit (zie vorige quotes).  Maar kunnen we aub ook nog een klein beetje respect hebben voor Zultse VV.  Neem dan een 2de outfit volledig in geel-groen (wat ik trouwens spuuglelijk vind).  Volledig de kleuren van Zultse VV banne : dat kan niet, tenzij dat je de rood-witte kleuren ook volledig bant.

En laat ons u dan ook bannen 🤣

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #28 Gepost op: juni 28, 2022, 10:17:45 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.
Deel van de geschiedenis... Hmmm ligt gevoelig voor mij persoonlijk. Essevee is nog steeds SV Waregem, dat het Zulte bestuur dat heeft gestolen als het ware en wou toevoegen in deze fusie vind ik nog steeds schandalig. Essevee is SV Waregem, SV Waregem is rood wit. Dat streepje groen is Zulte, niet meer en niet minder.

Fusie ? welke fusie ? hoe kunt ge nu fusioneren met een ploeg die failliet verklaard is, geschrapt is van de bondslijsten, 500.000 € schulden had en waar een curator was aangesteld om het faillissement af te handelen ? Het ene wat gebeurd is, is dat Zultse VV hun naam veranderd hebben in SV Zulte-Waregem en in het regenboogstadion zijn komen spelen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #29 Gepost op: juni 28, 2022, 11:07:51 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.
Deel van de geschiedenis... Hmmm ligt gevoelig voor mij persoonlijk. Essevee is nog steeds SV Waregem, dat het Zulte bestuur dat heeft gestolen als het ware en wou toevoegen in deze fusie vind ik nog steeds schandalig. Essevee is SV Waregem, SV Waregem is rood wit. Dat streepje groen is Zulte, niet meer en niet minder.

Fusie ? welke fusie ? hoe kunt ge nu fusioneren met een ploeg die failliet verklaard is, geschrapt is van de bondslijsten, 500.000 € schulden had en waar een curator was aangesteld om het faillissement af te handelen ? Het ene wat gebeurd is, is dat Zultse VV hun naam veranderd hebben in SV Zulte-Waregem en in het regenboogstadion zijn komen spelen.
Oke ik ga jou eens volgen: indien dit volgens jou geen fusie is, moet je Essevee al zeker niet gaan gebruiken, blijf daar dan ook van af. (Is geen aanval hé, ik ga graag mee in jouw argumenten)

Swat buiten dit allemaal, het groen zou dus verdwijnen, en dat wijst alleen maar op de evolutie. Zeker als je kijkt van waar we komen met onze kleurenboek. De naamswijziging daar nog eens bij, de nieuwe jonge garde die pro Waregem is. Het komt terug, de vraag is wanneer.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #30 Gepost op: juni 28, 2022, 11:52:21 pm »
Jammer dat het groen verdwijnt. Is toch een deel van de geschiedenis van essevee. Als rasechte Waregemnaar vind ik toch dat een klein streepje groen moet kunnen.
Deel van de geschiedenis... Hmmm ligt gevoelig voor mij persoonlijk. Essevee is nog steeds SV Waregem, dat het Zulte bestuur dat heeft gestolen als het ware en wou toevoegen in deze fusie vind ik nog steeds schandalig. Essevee is SV Waregem, SV Waregem is rood wit. Dat streepje groen is Zulte, niet meer en niet minder.

Fusie ? welke fusie ? hoe kunt ge nu fusioneren met een ploeg die failliet verklaard is, geschrapt is van de bondslijsten, 500.000 € schulden had en waar een curator was aangesteld om het faillissement af te handelen ? Het ene wat gebeurd is, is dat Zultse VV hun naam veranderd hebben in SV Zulte-Waregem en in het regenboogstadion zijn komen spelen.
Oke ik ga jou eens volgen: indien dit volgens jou geen fusie is, moet je Essevee al zeker niet gaan gebruiken, blijf daar dan ook van af. (Is geen aanval hé, ik ga graag mee in jouw argumenten)

Swat buiten dit allemaal, het groen zou dus verdwijnen, en dat wijst alleen maar op de evolutie. Zeker als je kijkt van waar we komen met onze kleurenboek. De naamswijziging daar nog eens bij, de nieuwe jonge garde die pro Waregem is. Het komt terug, de vraag is wanneer.

Ik wil U zeggen dat ik 40 jaar supporter van KSV Waregem geweest ben, ik ben noch gaan zien op het plein van het leeuwke als kind, maar de feiten zijn wat ze zijn en we moeten ze niet verdraaien.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #31 Gepost op: juni 29, 2022, 09:23:04 am »
Benieuwd of de fanclub met het stamnummer van vroeger, de weg naar het stadion volgend jaar terugvindt...ge weet wel...zij die gingen komen toen Dury vertrokken was...en ja: Ik was vroeger zelf wekelijks te zien bij KSV Waregem !  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #32 Gepost op: juni 29, 2022, 09:53:17 am »
Benieuwd of de fanclub met het stamnummer van vroeger, de weg naar het stadion volgend jaar terugvindt...ge weet wel...zij die gingen komen toen Dury vertrokken was...en ja: Ik was vroeger zelf wekelijks te zien bij KSV Waregem !  ;)
Ben je er weeral met uw zever, er gaan nog veel 4451 gasten naar de voetbal,waaronder ik.  De reden dat fc 4451 niet meer massaal en in groep aanwezig was komt door het pestgedrag van Willy Naessens en Co indertijd.  Wie heeft er trouwens tegen u persoonlijk dat komen zeggen dat 'fc 4451' ging terugkomen wanneer Dury zou vertrekken?  Zeveraar! 

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #33 Gepost op: juni 29, 2022, 10:27:25 am »
der is nog ni 1 uitrusting waarvan ik zei die is nu keer ni mijn ding
zelfs ni toen we wandelende reclamepanelen waren of toen Molecule
extra centen op tafel legde om geel groen te spelen.
Wie betaald, bepaald…

of daar nu streepke groen inzit of ni…
hoeveel boterhammen gade daar dan minder door eten…

zoals elk jaar koop ik een truitje
uit clubliefde!


oja
in Zulte gaan ze de aanpassingswerken starten voor de U23 matchen
wordt soort blauw in het stadion daar
mss een fusie en alle heilige huisjes overboord?
essevee kv oost west vlaanderen?
en int blauw zwart
da zou wa geven


mo on topic
uitrusting 22-23 zal me niet teleurstellen
allez essevee

Offline Cuypers

  • Leden
  • Berichten: 99
  • Essevee!
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #34 Gepost op: juni 29, 2022, 12:25:07 pm »
Uitrusting wordt voorgesteld op de Galamatch tegen Valenciennes, op 16 Juli.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #35 Gepost op: juli 13, 2022, 07:50:15 pm »
Heb het shirt vandaag gezien. De bron en ikzelf moeten toegeven dat het groen (nog) niet volledig weg is. Klein groen streepje aan de hals.

Ik kan de rest hier wel mooi uitleggen maar ik weet niet of ik jullie, de club en de sponsor Patrick daarmee een plezier doe.

Laat me dit zeggen:
Wit shirt met rode accenten
Rode broek
Witte sokken
Zwarte bedrukking van logo en nummers.

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #36 Gepost op: juli 13, 2022, 07:57:00 pm »
Heb het shirt vandaag gezien. De bron en ikzelf moeten toegeven dat het groen (nog) niet volledig weg is. Klein groen streepje aan de hals.

Ik kan de rest hier wel mooi uitleggen maar ik weet niet of ik jullie, de club en de sponsor Patrick daarmee een plezier doe.

Laat me dit zeggen:
Wit shirt met rode accenten
Rode broek
Witte sokken
Zwarte bedrukking van logo en nummers.

Ik ben benieuwd. En het uitshirt ook gezien of niet? 🙂

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #37 Gepost op: juli 13, 2022, 07:57:56 pm »
Heb het shirt vandaag gezien. De bron en ikzelf moeten toegeven dat het groen (nog) niet volledig weg is. Klein groen streepje aan de hals.

Ik kan de rest hier wel mooi uitleggen maar ik weet niet of ik jullie, de club en de sponsor Patrick daarmee een plezier doe.

Laat me dit zeggen:
Wit shirt met rode accenten
Rode broek
Witte sokken
Zwarte bedrukking van logo en nummers.

Ik ben benieuwd. En het uitshirt ook gezien of niet? 🙂
Nee, helaas niet!!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #38 Gepost op: juli 13, 2022, 08:00:48 pm »
Heb het shirt vandaag gezien. De bron en ikzelf moeten toegeven dat het groen (nog) niet volledig weg is. Klein groen streepje aan de hals.

Ik kan de rest hier wel mooi uitleggen maar ik weet niet of ik jullie, de club en de sponsor Patrick daarmee een plezier doe.

Laat me dit zeggen:
Wit shirt met rode accenten
Rode broek
Witte sokken
Zwarte bedrukking van logo en nummers.
Zelf tevreden van?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Uitrusting 2022-2023
« Reactie #39 Gepost op: juli 13, 2022, 08:04:43 pm »
Heb het shirt vandaag gezien. De bron en ikzelf moeten toegeven dat het groen (nog) niet volledig weg is. Klein groen streepje aan de hals.

Ik kan de rest hier wel mooi uitleggen maar ik weet niet of ik jullie, de club en de sponsor Patrick daarmee een plezier doe.

Laat me dit zeggen:
Wit shirt met rode accenten
Rode broek
Witte sokken
Zwarte bedrukking van logo en nummers.
Zelf tevreden van?
Voor zover mijn mening er toe doet, het is en blijft Patrick uiteraard, een merk waar de club niets voor moet betalen maar qua design geen Nike, Adidas, Kappa, Macron, Puma,... is.  Dus dat even ter zijde.

Ik vind ze niet slecht, het is weer eens iets anders wat we nog niet hebben gehad, en dan heb ik het over het motief op de shirts, de rode accenten zeg maar. Ook het logo dat zwart is, is volgens mij ook nog niet eerder gebeurd.