Auteur Topic: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee  (gelezen 10808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: juli 31, 2022, 11:04:12 pm »
Een goeie tien en een snelle spits zijn onontbeerlijk na deze match. Arbiter inderdaad partijdig. Jammer dat er zo een zwaar programma afkomt. We zullen onderaan bengelen in het klassement, maar toch een goed voetballende ploeg zijn. Hopelijk gaat dat niet vreten aan ons vertrouwen.

Een 10 zie ik niet in het systeem dat Leye speelt. Er moet meer gevaar vd flanken komen.

Offline Roeselare

  • Leden
  • Berichten: 88
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: juli 31, 2022, 11:04:51 pm »
Tambedou is duidelijk een topspeler in wording. Knap dat ze die hebben gevonden.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: juli 31, 2022, 11:04:53 pm »
Het zal niet de laatste rode/dubbel gele kaart voor Novatus worden. Je kon van een uur tegen de wind in rieken dat hij nog een 2e geel zou pakken. Hier moet Leye durven ingrijpen en Tsouka inbrengen en Tambedou een rij hoger schuiven, vermoedelijk zal hij ook zo in Brugge starten.

Voor de rest heel degelijke wedstrijd met een goede mentaliteit, hopelijk pakken we in de komende 2 matchen toch 3 punten want dit zal belangrijk zijn voor het mentale.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: juli 31, 2022, 11:08:22 pm »
En geef Dylan Demuynck, iets meer minuten.
Er zit potentieel in, en zelfvertrouwen kan veel doen.

Eindelijk, terug een team! Essevee is Back!
« Laatst bewerkt op: juli 31, 2022, 11:29:45 pm door svennay »
-SVZW Forever-

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.581
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: juli 31, 2022, 11:10:50 pm »
Ik heb genoten van de wedstrijd. Ze hebben goed gestreden. Jammer dat we met 10 vallen. Daarna weet je dat het heel moeilijk wordt. Misschien had Leye daar inderdaad moeten ingrijpen maar ik vond het een lichte 2de gele kaart.

Ik hoop dat we ons de komende weken nog wat kunnen versterken. Ik vind onze bank eigenlijk nog te onevenwichtig .

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: juli 31, 2022, 11:13:10 pm »
Content met de strijdlust. Wel nog redelijk wat slordigheden, maar dit kan goed evolueren. Als Tambedou zo verder doet, zal Derijck veel opt bankje zitten.
Idd een goeie Tambedou. Weeral een jongen die hier na 1 oefenmatch bestempeld werd als miskoop. Een Boya in het kwadraat. Kenners zijn het hier. Amaai. Die jongen speelt gewoon goed en dan nog op een voor hem nieuwe positie.  Chapeau!!
Tja, had na 5 minuten in Harelbeke geel aan zijn broek en had altijd rood moeten krijgen. Maar eerlijk is eerlijk is gewoon onze beste man momenteel.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: juli 31, 2022, 11:15:42 pm »
Ontgoocheld.. omdat er meer in zat.
Dit was een bang antwerp!

En een dikke fuck you aan Frank Raes !
Een meer partijdige commentator heb je niet!
Vond de commentaar van Raes nu wel meevallen, zo partijdig vond ik hem niet. Vond ons toch goed spelen zei hij.

Kom kom..
Gewoon zijn gegeil op antwerp is al genoeg!
idd.wat een gezeik.

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: juli 31, 2022, 11:57:15 pm »
Eindelijk terug een ploeg. Hoelang is dat geleden..

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: augustus 01, 2022, 12:04:26 am »
alles wa Leye na de match zei ister boenk op

teamspirit
vechtlust
teamprestatie
zo verder werken
vechten en verliezen mag
op een dag pak je ook ptn


en die ref
lachwekkend
radja mag na fluitsignaal nog 3 man dribbelen
den bal wegtrappen en lopez wegduwen
nog geen geel

mo bon
deze weg blijven ingaan
jammer da club verloor
want die gaan ulder moeten bewijzen vrijdag

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: augustus 01, 2022, 12:57:59 am »
Een goeie tien en een snelle spits zijn onontbeerlijk na deze match. Arbiter inderdaad partijdig. Jammer dat er zo een zwaar programma afkomt. We zullen onderaan bengelen in het klassement, maar toch een goed voetballende ploeg zijn. Hopelijk gaat dat niet vreten aan ons vertrouwen.

Een 10 zie ik niet in het systeem dat Leye speelt. Er moet meer gevaar vd flanken komen.
Mercier is een zuiver 10 en speelde langs de flanken. Hetzelfde systeem dat Leye nu toepast! De rest tambedou man man man. Ik denk dat Frey nog altijd in zijn broekzak zit. Ma soit dit antwerp is wel heel sterk. Zeker verdedigend met Alderweireld kun je ze amper betrappen op fouten. Brugge zal zijn bronstkast al nat mogen maken tegen ons.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: augustus 01, 2022, 02:11:33 am »
Wij waren met enkelen aan het kijken en waren het eens met elkaar...die spirit,manier van spelen, hebben we heel lang niet gezien.
Antwerp was over 90 minuten misschien  net iets beter (met zo n spelersmatriaal zou het erg zijn als het anders was).
Toch verdienden we best n gelijkspel.
Kunnen we zagen,klagen.over dingen...ja.
Bij Antwerp was dit ook zo (gewoon door het hoge tempo id match).
Reden: 2 ploegen die wilden voetballen,vooruit spelen, tempo spelen.
Voor n neutrale persoon was dit n match die gewoon goed was (volgens Belgische normen toch).

We misten misschien was ervaring.
Rode kaart toont dit. Eigenlijk geen zware fout maar tegenstander maakt het zwaarder.
Hopelijk leert hij er uit.
Moeten nog wat leper worder.




Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: augustus 01, 2022, 06:34:47 am »
Is braem nog gekwetst uitgevallen ofzo ? Die was toch mee naar antwerp
Liberta per gli ultras!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: augustus 01, 2022, 06:54:10 am »
Bossut goed gekeeperd maar zijn voetballen moet toch beter!

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: augustus 01, 2022, 08:09:39 am »
De prestatie die Essevee gisteren op de mat heeft gelegd bevestigd alleen maar al het goeds dat ik vanop het trainingsveld en vanuit de bestuurskamer hoor. Wat heb ik, ondanks de nederlaag, genoten van mijn ploeg.

Het moet jaren geleden zijn dat we ons zo gepresenteerd hebben op het veld van een topclub. Onder hoge druk uitvoetballen, totaal niet onder de indruk van de omstandigheden, vol de duels aangaan , kansen creëeren,
 ... Het ´DNA´ van Essevee heeft Leye, mede door zijn trainingsarbeid en gerichte transfers, er toch weer wat in kunnen slijpen lijkt me. Eerst stond ik wat sceptisch tegenover zijn terugkomst, maar ik moet mijn mening helemaal herzien. Het tactische plaatje klopt en ook in zijn interviews voor en na de wedstrijd komt hij heel deskundig en sereen over.

Mooiste moment voor mij was de ´fout´ van Tambedou op Frey. Meteen 3/4 de van de ploeg die rond de ref stond om hun beklag te doen. We knokken eindelijk terug voor en met elkaar! Ook Lopez die het even met Naingolan aan de stok had... Hij brengt gif die deze ploeg meer dan nodig had na alle makke lammetjes à la De fauw en Marcq die handjes, knuffel en high fives stonden uit te delen na nederlagen tegen Club en Charleroi.

We zijn er absoluut nog niet. Dat het een zwaar en lang seizoen wordt weten we nu al, maar met deze mentaliteit zie ik de toekomst hoopvol in!

Forza Essevee!
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.471
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: augustus 01, 2022, 09:07:24 am »
 We moeten zorgen voor een goeie en snelle spits en Vossen gebruiken als vervanger,invaller. Dus Back up. Als hij dan bijv. de laatste 20 minuten invalt, kan hij nog van belang zijn voor de ploeg, vermits hij dan nog fris is en de rest vermoeid.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: augustus 01, 2022, 09:51:21 am »
Sterke match gezien van ons net als vorige week met een duidelijke visie achter.
Nu nog een die ramirez inpassen ( aanvallend ontbreekt het ons momenteel nog aan wat finesse om die laatste pas wel correct te geven)
En als dompe vertrekt een snelle spits ( waar we mee bezig zijn) en ik zie het goed komen dit seizoen.

Wel enorm jammer van ons moeilijk seizoensbegin  , als je de kalender bekijkt is toch echt niet normaal. We gaan moeten punten pakken tegen de toppers of we lopen weer achter de feiten aan.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: augustus 01, 2022, 12:22:34 pm »
De prestatie die Essevee gisteren op de mat heeft gelegd bevestigd alleen maar al het goeds dat ik vanop het trainingsveld en vanuit de bestuurskamer hoor. Wat heb ik, ondanks de nederlaag, genoten van mijn ploeg.

Het moet jaren geleden zijn dat we ons zo gepresenteerd hebben op het veld van een topclub. Onder hoge druk uitvoetballen, totaal niet onder de indruk van de omstandigheden, vol de duels aangaan , kansen creëeren,
 ... Het ´DNA´ van Essevee heeft Leye, mede door zijn trainingsarbeid en gerichte transfers, er toch weer wat in kunnen slijpen lijkt me. Eerst stond ik wat sceptisch tegenover zijn terugkomst, maar ik moet mijn mening helemaal herzien. Het tactische plaatje klopt en ook in zijn interviews voor en na de wedstrijd komt hij heel deskundig en sereen over.

Mooiste moment voor mij was de ´fout´ van Tambedou op Frey. Meteen 3/4 de van de ploeg die rond de ref stond om hun beklag te doen. We knokken eindelijk terug voor en met elkaar! Ook Lopez die het even met Naingolan aan de stok had... Hij brengt gif die deze ploeg meer dan nodig had na alle makke lammetjes à la De fauw en Marcq die handjes, knuffel en high fives stonden uit te delen na nederlagen tegen Club en Charleroi.

We zijn er absoluut nog niet. Dat het een zwaar en lang seizoen wordt weten we nu al, maar met deze mentaliteit zie ik de toekomst hoopvol in!

Forza Essevee!
Zoals steeds zijn jouw analyses top. Volledig akkoord met dit gevoel.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: augustus 01, 2022, 01:23:35 pm »
De prestatie die Essevee gisteren op de mat heeft gelegd bevestigd alleen maar al het goeds dat ik vanop het trainingsveld en vanuit de bestuurskamer hoor. Wat heb ik, ondanks de nederlaag, genoten van mijn ploeg.

Het moet jaren geleden zijn dat we ons zo gepresenteerd hebben op het veld van een topclub. Onder hoge druk uitvoetballen, totaal niet onder de indruk van de omstandigheden, vol de duels aangaan , kansen creëeren,
 ... Het ´DNA´ van Essevee heeft Leye, mede door zijn trainingsarbeid en gerichte transfers, er toch weer wat in kunnen slijpen lijkt me. Eerst stond ik wat sceptisch tegenover zijn terugkomst, maar ik moet mijn mening helemaal herzien. Het tactische plaatje klopt en ook in zijn interviews voor en na de wedstrijd komt hij heel deskundig en sereen over.

Mooiste moment voor mij was de ´fout´ van Tambedou op Frey. Meteen 3/4 de van de ploeg die rond de ref stond om hun beklag te doen. We knokken eindelijk terug voor en met elkaar! Ook Lopez die het even met Naingolan aan de stok had... Hij brengt gif die deze ploeg meer dan nodig had na alle makke lammetjes à la De fauw en Marcq die handjes, knuffel en high fives stonden uit te delen na nederlagen tegen Club en Charleroi.

We zijn er absoluut nog niet. Dat het een zwaar en lang seizoen wordt weten we nu al, maar met deze mentaliteit zie ik de toekomst hoopvol in!

Forza Essevee!
volledig juist

Online niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: augustus 01, 2022, 01:32:35 pm »
Content met de strijdlust. Wel nog redelijk wat slordigheden, maar dit kan goed evolueren. Als Tambedou zo verder doet, zal Derijck veel opt bankje zitten.
Idd een goeie Tambedou. Weeral een jongen die hier na 1 oefenmatch bestempeld werd als miskoop. Een Boya in het kwadraat. Kenners zijn het hier. Amaai. Die jongen speelt gewoon goed en dan nog op een voor hem nieuwe positie.  Chapeau!!

Klopt die kan toch nooit terug naar de bank ipv Derijck ?

En Novatus die zal toch wat minder onstuimig moeten worden of het wordt dikwijls rood.

Voor de rest goed voetbal, soms vloeiende combinaties, veel loopvermogen, inzet. Alles wat er vorig jaar niet was.

Spijtig dat we geen goaltje konden maken. Laatste pas ontbreekt soms nog.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 02 : zondag 31/07/2022 - 21.00u : Antwerp FC - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: augustus 01, 2022, 01:36:58 pm »
Bij Novatus is het zoals Leye zegt,gebrek aan ervaring.
Hopelijk leert hij er iets uit.