Auteur Topic: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 12652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:50:15 pm »
Sterke prestatie met af en toe nog individuele fouten. Heel erg trots op onze ploeg en heel veel lof voor deze ploeg, de staf én Mbaye Leye. Na het doelpunt tegen toont Leye zijn misnoegdheid én voert juiste tactische elementen en wissels door. Sissako, dompé, Vigen eerste helft zwak terwijl Tambedou, onze Spanjaard en Rommens voor de nodige rust zorgden. Fadera eerste helft ongelukkig.

Tweede helft dient Bossut bij de eerste diepe bal van Brugge voorafgaand aan het doelpunt te roepen én kan hij de bal gewoon plukken. Maar nee, geen communicatie en we koppen hem achteraan gewoon blind weg met tweede bal voor Brugge als gevolg. Sissako en Ciranni zijn in die fase nergens. Ciranni die daarna nog eens zijn blunders van vorig seizoen in 5 minuten wou bundelen. Nadien dikke chapeau voor de manier waarop. Jammer dat we de laatste 10 minuten vergeten te voetballen.

Heb trouwens altijd Vigen verdedigt én nu was hij heel zwak. Hopelijk ligt het aan het gebrek aan ritme na zijn blessures. Vossen is niets voor dit systeem in mijn ogen.

Nogmaals chapeau en nu met 4/9 Genk ontvangen!

« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2022, 10:53:36 pm door jakkie3000 »

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:51:00 pm »
Eerste match die ik zie, niet zoveel verschil buiten vorig seizoen.
Fadera eraf of die pakt rood, loopt ook veel te veel met de bal.
Vigen dramatisch en Vossen ook
Als jij geen verschil ziet met de vorige jaren dan raad ik u een goeie oogarts aan.
zeg wel, inzet , loopvermogen, pressing, teamgeest, rust aan de bal , combinaties , uitvoetballen

Maar je hebt gelijk over Vigen en Vossen

Offline RonnyDePonny

  • Leden
  • Berichten: 143
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:52:38 pm »
Braem vindt ik (voorlopig) te licht voor 1A, misschien went hij nog wat aan het niveau maar vandaag was het toch wel veel te weinig. Hallaert was onzichtbaar, maar Willen laat wel goeie dingen zien vind ik persoonlijk.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:53:27 pm »
Sterke prestatie met af en toe nog individuele fouten. Heel erg trots op onze ploeg en heel veel lof voor deze ploeg, de staf én Mbaye Leye. Na het doelpunt tegen toont Leye zijn misnoegdheid én voert juiste tactische elementen en wissels door. Sissako, dompé, Vigen eerste helft zwak terwijl Tambedou, onze Spanjaard en Rommens voor de nodige rust zorgden. Fadera eerste helft ongelukkig.

Tweede helft dient Bossut bij de eerste diepe bal van Brugge voorafgaand aan het doelpunt te roepen én kan hij de bal gewoon plukken. Maar nee, geen communicatie en we koppen hem achteraan gewoon blind weg met tweede bal voor Brugge als gevolg. Sissako en Ciranni zijn in die fase nergens. Ciranni die daarna nog eens zijn blunders van vorig seizoen in 5 minuten wou bundelen. Nadien dikke chapeau voor de manier waarop. Jammer dat we de laatste 10 minuten vergeten te voetballen.

Nogmaals chapeau en nu met 4/9 Genk ontvangen!



Doelpunt Brugge als gevolg van slecht uitvoetballen bossut. Daar begint het mee...maar er waren daarna nog voldoende mogelijkheden om het Doelpunt te vermijden...

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:54:10 pm »
126 km gelopen vs 121 km van Brugge.
Wijst toch op inzet en gedrevenheid van ons team.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:58:44 pm »
Braem vindt ik (voorlopig) te licht voor 1A, misschien went hij nog wat aan het niveau maar vandaag was het toch wel veel te weinig. Hallaert was onzichtbaar, maar Willen laat wel goeie dingen zien vind ik persoonlijk.
yep lijkt me beetje te traag. Maar geef hem nog een paar maand. Harbaoui was ook geen sneltrein.

Offline RonnyDePonny

  • Leden
  • Berichten: 143
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: augustus 05, 2022, 10:58:59 pm »
126 km gelopen vs 121 km van Brugge.
Wijst toch op inzet en gedrevenheid van ons team.
Zeker, wat een verschil met vorig jaar! Als je Tambedou, Tsouka, Drambaev… vergelijkt met Boya, Doumbia,… deze jongens vechten echt voor de bal

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:00:24 pm »
126 km gelopen vs 121 km van Brugge.
Wijst toch op inzet en gedrevenheid van ons team.
Zeker, wat een verschil met vorig jaar! Als je Tambedou, Tsouka, Drambaev… vergelijkt met Boya, Doumbia,… deze jongens vechten echt voor de bal
Een verademing om een echt team op dat veld te zien.
Jaren geleden, genieten.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:00:52 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:02:11 pm »
Wat deugd doet deze resultaat. Wat deugd doet het.

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 127
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:05:11 pm »
126 km gelopen vs 121 km van Brugge.
Wijst toch op inzet en gedrevenheid van ons team.
Zeker, wat een verschil met vorig jaar! Als je Tambedou, Tsouka, Drambaev… vergelijkt met Boya, Doumbia,… deze jongens vechten echt voor de bal
Een verademing om een echt team op dat veld te zien.
Jaren geleden, genieten.
Deze week zei ik dat 1 zwaluw de lente niet maakt maar nu zijn er toch al 2 zwaluwen. We hebben een ploeg en we hebben een coach. Tactisch 1000x beter dan Simons en De Fauw samen. Dit komt goed!!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:05:20 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:10:09 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!

Offline RonnyDePonny

  • Leden
  • Berichten: 143
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:12:13 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!
Misschien volgende week al Ramirez ipv Vigen, als hij klaar is

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:12:24 pm »
Een pluim voor Leye die opnieuw voor passie, vuur en inzet zorgt in dit team. Maar vooral tactische nuchterheid en speelt naar de kwaliteit van het team zonder enkel en alleen maar de boel achteraan dicht te gooien. Tot slot zijn we fysiek veel beter dan de voorbije jaren.

Tambedou is de speler die mij in de eerste 3 matchen het meest kan bekoren, die kerel heeft misschien het potentieel om onze nieuwe Junior Malanda te worden, kan zowel achterin als op het middenveld uit de voeten en heeft zijn présence mee. Federa kan er doorkomen, nog veel onzuiverheden maar het potentieel is groot.

Volgende week zou ik starten met dezelfde 11 behalve Vigen eruit voor Sangaré (waarvan ik ook veel van verwacht als aanvallende middenvelder en niet als flankaanvaller zoals de voorbije weken) en Ciranni eruit voor Tsouka die ik op de flank zou zetten.

Geef Braem nog wat tijd, het zou kunnen eens hij scoort dat hij niet meer stopt, al zal het in het begin zeker als supersub zijn.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:12:30 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!
Ik denk dat je Ciranni verwisselt met Drambaiev…

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:16:57 pm »
Vond het toch enorm risico door Willem en Hallaert in de ploeg te brengen. Had toch Ramirez verwacht met zijn ervaring .

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:17:10 pm »
voila
puntje en goe voetbal
bij momenten klup pijn gedaan

tactische wissel met 3 achterin en vleugelverdedigers wa hoger
gedurft
dan nog 2 jeugdspelers erin gooien, OP Klup…
klasse en lef


wie het verschil mee vorig seizoen ni merkt
mist hoogst wss Dury, en hoopte op Leye als miskleun…

inzet, teamgeest, lopen, zwoegen, zweten en vechten
houden zo en komt mss wel goe!

merci Leye!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:22:43 pm »
Vond het toch enorm risico door Willem en Hallaert in de ploeg te brengen. Had toch Ramirez verwacht met zijn ervaring .

yep, dat was misschien iets te veel het omgekeerde van Dury.
Maar geen probleem als hij zo’n wissels doet bij een 3-0 voorsprong tegen pakweg de vuilkarre hé ;)

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:24:32 pm »
Sommigen vonden Ciranni slecht, maar ik vond dat niet. Ik vind wel dat Vossen en Vigen inderdaad te min zijn en dat er btere zijn of dat er nog betere moeten komen. 1 ding is zeker : We hebben goeie transfers gedaan. Ook is onze fysiek goed op peil, zelfs beter dan die van Club, deze match toch alleszins. Heb een oed gevoel bij deze ploeg en wie zegt dat er bijna geen verschil is met vorige jaren, die kent toch niet veel van voetbal.