Auteur Topic: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 12674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:52:43 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!
Ik denk dat je Ciranni verwisselt met Drambaiev…
ciranni is gewoon niet slecht maar ook niet goed. Speelt gewoon zijn match. Meer niet, maar ook niet minder Drambaiev was gewoon goed.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: augustus 05, 2022, 11:55:14 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!
Ik denk dat je Ciranni verwisselt met Drambaiev…
ciranni is gewoon niet slecht maar ook niet goed. Speelt gewoon zijn match. Meer niet, maar ook niet minder Drambaiev was gewoon goed.
Geeft daar tot tweemaal toe de bal kinderlijk weg, kansen die zeker tot een tegendoelpunt konden leiden.
Had dit vorig seizoen ook meermaals voor, nee te weinig voor mij.

Online revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: augustus 06, 2022, 12:06:10 am »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!
Ik denk dat je Ciranni verwisselt met Drambaiev…
ciranni is gewoon niet slecht maar ook niet goed. Speelt gewoon zijn match. Meer niet, maar ook niet minder Drambaiev was gewoon goed.
Geeft daar tot tweemaal toe de bal kinderlijk weg, kansen die zeker tot een tegendoelpunt konden leiden.
Had dit vorig seizoen ook meermaals voor, nee te weinig voor mij.
kan je ook zeggen over Drambaiev, heeft veel verkeerde inspeelt passen ....

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 956
  • 4451
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: augustus 06, 2022, 01:00:43 am »
Tambedou is een klasbak. Proficiat voor die jongen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: augustus 06, 2022, 07:30:15 am »
Tambedou is een klasbak. Proficiat voor die jongen
zou hem daar ook laten staan…

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: augustus 06, 2022, 07:44:40 am »
Tambedou is een klasbak. Proficiat voor die jongen
zou hem daar ook laten staan…


Zeker weten en nog extra middenvelder halen

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: augustus 06, 2022, 08:28:35 am »
Na een nachtje slapen…
Voetballend vond ik dit misschien onze minste van de 3 matchen, maar je neemt wel een punt mee bij de landskampioen. Daar waar we ons de voorbije jaren gewillig naar de slachtbank lieten leiden, waar daar gisteren niets van aan. Toch met lef gespeeld (zeker na de 1-1).

Die tactische flexibiliteit is een verademing. Zeer goeie zet, knap van Drambaiev.
Samen met Tambedou en Sissako toch de uitblinkers gisteren.
Vigen was veruit de minste en ook Ciranni is eigenlijk te weinig.
Tsouka kwam wel goed in, die zal wel snel een basisplaats krijgen, al denk ik dat Leye die meer als CV ziet.

Offensief knelt het schoentje nog een beetje. Het is misschien net iets te weinig. Maar 4/9 is gewoon zeer goed.

Op naar thuismatch tegen Genk! Met hopelijk veel volk.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: augustus 06, 2022, 08:34:47 am »
Fadera begint er ook door te komen.
Nog iets verfijnder worden. Al kon hij gisteren wel 3 assists gehad hebben..
De werklust is er en laat dat nu net zijn wat Leye wil..
Begint meer op olayinka te lijken.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: augustus 06, 2022, 08:38:36 am »
Chapeau!

Hoe de wereld er plots heel andere kan uitzien na 3 weken competitie. We vergeten niet dat we al seizoenen lang aan het prutsen waren. Ook de voorbereiding van dit seizoen verliep met ups en downs.
Maar kijk… na een 4 op 9 en het voetbal die we zagen heb ik voor eerst sinds lang het gevoel dat we iets meer mogen hopen dit jaar. Uiteraard maken 3 zwaluwen de lente nog niet. Maar eerlijk? De inzet , grinta en de soms mooie combinaties doen ons hopen.

Hopelijk kunnen we deze positieve lijn ook doortrekken tegen de mindere ploegen (tegenwoordig onze concurrenten). Als je die onderlinge duels kan winnend afsluiten dan gaan we een zorgeloos seizoen tegemoet. En laat ons eerlijk zijn, dat zou al een geweldig gevoel zijn. Na de voorbije seizoen moet dat het hoofddoel zijn. Wegblijven uit die onderste regionen.

De supporters herleven beetje bij beetje, hopelijk vinden menig supporters straks de weg terug naar het stadion.

We zijn uitermate benieuwd wat nog komt…
« Laatst bewerkt op: augustus 06, 2022, 09:11:46 am door jenske »

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: augustus 06, 2022, 09:36:29 am »
Ook een pluim voor onze defensie,na drie wedstrijden heeft Sammy nog geen mirakels moeten doen.Het is ooit anders geweest.Er vlogen er meer binnen dan hij kon tegen houden.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: augustus 06, 2022, 09:47:20 am »
Ook een pluim voor onze defensie,na drie wedstrijden heeft Sammy nog geen mirakels moeten doen.Het is ooit anders geweest.Er vlogen er meer binnen dan hij kon tegen houden.

2 goals binnen op 3 wedstrijden..
waarvan matchen tegen antwerp en Brugge..

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: augustus 06, 2022, 09:53:12 am »
voila
puntje en goe voetbal
bij momenten klup pijn gedaan

tactische wissel met 3 achterin en vleugelverdedigers wa hoger
gedurft
dan nog 2 jeugdspelers erin gooien, OP Klup…
klasse en lef


wie het verschil mee vorig seizoen ni merkt
mist hoogst wss Dury, en hoopte op Leye als miskleun…

inzet, teamgeest, lopen, zwoegen, zweten en vechten
houden zo en komt mss wel goe!

merci Leye!

Merci Eddy!

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: augustus 06, 2022, 11:09:44 am »
Veel is hier al geschreven, maar ik vind dat ook Rommens een eervolle vermelding als sterkhouder verdient.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.915
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: augustus 06, 2022, 11:20:41 am »
Veel is hier al geschreven, maar ik vind dat ook Rommens een eervolle vermelding als sterkhouder verdient.

Idd speelt veel verticaal!
Wat we al tijdje niet zagen

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: augustus 06, 2022, 11:30:22 am »
Vorige week vond ik Sissako zwak. Gisteren was hij heel goed. Fadera zou ik op rechts laten staan en volgens mij kan hij nog groeien. Heeft tenslotte de snelheid om gelanceerd te worden. Van Braem kan je nauwelijks iets zeggen. Van Bevordering naar een stampvol stadion in Brugge, is zeker niet gemakkelijk. Voor mij was het dan ook alleen een kennismaking met het voetbal in 1A tegen een stevige ploeg met een grote achterban. Kan ook onder de indruk zijn van de omstandigheden.
Nu thuis tegen Genk en we verwachten er veel van. Maar opgelet, deze ploeg is zeker niet minder dan Brugge en Antwerp ondanks een aantal sterkmakers die vertrokken zijn. Die ploeg ligt ons ook niet.
Ik zou al blij zijn met één punt. Maar we zullen wel zien.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: augustus 06, 2022, 11:46:58 am »
Geduld, geduld…Vigen maakte nog amper minuten, dan kan je geen uitblinker zijn. Heeft ritme nodig, idem met Fadera. Leuke sfeer bij ons, maar het wordt tijd dat onze achterban, ook thuis, terugkeert. Jekan je niet blijven schuilen achter de mindere jaren. Nu zit er weer muziek in, het nieuwe Essevee wint snel zieltjes! Deze inzet en durf, in combinatie met visie en voetballend vermogen is zeer hoopvol. Genk ligt ons niet? Wat een cliché is dat nu weer? Wat is ons…dat was onze ploeg van vorig jaar. Brugge lag ons toen ook niet… ::). Optimisme mag, hoor!

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: augustus 06, 2022, 12:23:28 pm »
"ça c'est le football modern"  , interview mbaye.

Klopt, 100% intensiteit en pressing.

Diegene die nog geen abonnement hebben, ik zou het nu bestellen.

Ook merken dat je vrij makkelijk kan overschakelen naar een ander systeem als je merkt dat je het moeilijk hebt. Die tactische flexibiliteit nooit gezien hier.
idd mooi om te zien. Maar wel gedurfd om man tegen man te spelen (zeker tegen club Brugge).

Voor mij tambedou, fadera en sissako de sterkste. Vigen viel door de mand. Ciranni verdienstelijke wedstrijd!
Ik denk dat je Ciranni verwisselt met Drambaiev…
ciranni is gewoon niet slecht maar ook niet goed. Speelt gewoon zijn match. Meer niet, maar ook niet minder Drambaiev was gewoon goed.
Geeft daar tot tweemaal toe de bal kinderlijk weg, kansen die zeker tot een tegendoelpunt konden leiden.
Had dit vorig seizoen ook meermaals voor, nee te weinig voor mij.
kan je ook zeggen over Drambaiev, heeft veel verkeerde inspeelt passen ....

De goal die dambraiev maakt is dezelfde die we tegen kregen tegen antwerp. Vorige week was dambraiev te laat en verliezen we een punt, gisteren was hij rapper en wint hij een punt

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: augustus 06, 2022, 12:26:37 pm »
Er zal toch iemand uit Hulste met grote ogen naar het lef en de grinta van onze ploeg (en technische staff)  zitten kijken.

Ik hoop dat we niet te vroeg aan het pieken zijn maar de club herleeft en met veel minder middelen wordt duidelijk veel beter en harder gewerkt.

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: augustus 06, 2022, 01:00:41 pm »
Er zal toch iemand uit Hulste met grote ogen naar het lef en de grinta van onze ploeg (en technische staff)  zitten kijken.

Ik hoop dat we niet te vroeg aan het pieken zijn maar de club herleeft en met veel minder middelen wordt duidelijk veel beter en harder gewerkt.
2

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Speeldag 03 : vrijdag 05/08/2022 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: augustus 06, 2022, 02:07:45 pm »
Veel is hier al geschreven, maar ik vind dat ook Rommens een eervolle vermelding als sterkhouder verdient.

Stuurt de ploeg ook