Auteur Topic: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee  (gelezen 11327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 783
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #120 Gepost op: oktober 25, 2022, 09:24:06 am »
Tegen zo’n mak Oostende moet je altijd winnen
Er is idd te weinig kwaliteit.
De transfers zijn flops, anders haalt een ego als Leye ook Gano nooit bij de kern.

Offor, Rommens, Tambedou, die kun je voorlopig nog positief noemen, al moeten vooral Rommens en Offor nog meer brengen.

Al de rest? Drambaiev, mja, je kan evengoed Bashir Abdi kopen, die kan ook rap en lang lopen, maar ook niet voetballen.
Novatus is enorm traag, draaicirkel van nen camion met 5 opleggers aan. Tsouka, positioneel een ramp.
Ramirez zaalvoetballerke, Braem te groen, Ndour een ramp.

Als Fadera niet in vorm is gaat het bij ons ook al veel minder.

Ik zeg het, ipv 14 spelers te halen, hadden we er beter 5 gehaald en mochten ze wat meer kosten!
En ja ook een Vormer, met hem stonden we paar plaatsen hoger. Zet hem ipv Rommens en er zit direct meer vuur in het spel.

Waar Lopez en Sangare zijn gebleven is mij een raadsel.

Ik verwacht tijdens de winterstop wel wat verschuivingen.

De match zelf was idd tactisch geblunder van Leye. Waarom je opstelling aanpassen?
Speel gewoon met Lopez of Sormo naast Willen en laat al de rest staan.
Op het einde dan gewoon wat lange ballen werpen naar Gano en Offor, terwijl je zag dat je Oostende enkel pijn kon doen op de flank, waar ze enorm zwak waren.
Sangare moest altijd in de ploeg gekomen zijn.

Spelers worden soms wel vlug afgeserveerd. Wat deed Fadera vorig jaar en wat doet hij nu ? Een  enorme progressie.
Ndour moet zich ook aanpassen en vertrouwen krijgen.

Over Ramirez ben ik het eens ,die is fysiek niet klaar voor onze competitie , nog zwakker dan Govea.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.638
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #121 Gepost op: oktober 25, 2022, 11:44:24 am »
Tegen zo’n mak Oostende moet je altijd winnen
Er is idd te weinig kwaliteit.
De transfers zijn flops, anders haalt een ego als Leye ook Gano nooit bij de kern.

Offor, Rommens, Tambedou, die kun je voorlopig nog positief noemen, al moeten vooral Rommens en Offor nog meer brengen.

Al de rest? Drambaiev, mja, je kan evengoed Bashir Abdi kopen, die kan ook rap en lang lopen, maar ook niet voetballen.
Novatus is enorm traag, draaicirkel van nen camion met 5 opleggers aan. Tsouka, positioneel een ramp.
Ramirez zaalvoetballerke, Braem te groen, Ndour een ramp.

Als Fadera niet in vorm is gaat het bij ons ook al veel minder.

Ik zeg het, ipv 14 spelers te halen, hadden we er beter 5 gehaald en mochten ze wat meer kosten!
En ja ook een Vormer, met hem stonden we paar plaatsen hoger. Zet hem ipv Rommens en er zit direct meer vuur in het spel.

Waar Lopez en Sangare zijn gebleven is mij een raadsel.

Ik verwacht tijdens de winterstop wel wat verschuivingen.

De match zelf was idd tactisch geblunder van Leye. Waarom je opstelling aanpassen?
Speel gewoon met Lopez of Sormo naast Willen en laat al de rest staan.
Op het einde dan gewoon wat lange ballen werpen naar Gano en Offor, terwijl je zag dat je Oostende enkel pijn kon doen op de flank, waar ze enorm zwak waren.
Sangare moest altijd in de ploeg gekomen zijn.

Spelers worden soms wel vlug afgeserveerd. Wat deed Fadera vorig jaar en wat doet hij nu ? Een  enorme progressie.
Ndour moet zich ook aanpassen en vertrouwen krijgen.

Over Ramirez ben ik het eens ,die is fysiek niet klaar voor onze competitie , nog zwakker dan Govea.
idd.We hebben zondag gezien als Fadera minder is wat er overschiet van onze aanval

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #122 Gepost op: oktober 27, 2022, 08:07:48 am »
3 fans van Essevee zijn geïdentificeerd voor het afsteken van Bengaals vuurwerk in Oostende.
Ze riskeren een geldboete tot 5.000 euro en een perimeter-en stadionverbod tot 5 jaar (HNB)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #123 Gepost op: oktober 27, 2022, 08:31:43 am »
3 fans van Essevee zijn geïdentificeerd voor het afsteken van Bengaals vuurwerk in Oostende.
Ze riskeren een geldboete tot 5.000 euro en een perimeter-en stadionverbod tot 5 jaar (HNB)
3 op hoeveel fans waren daar?

kwestie van een raming te hebben
hoeveel RSCA fans er evenredig herkend zullen kunnen worden…

#makkelijkeprooien #handjebovenhoofd

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Speeldag 14 : zondag 23/10/2022 - 21.00u : KV Oostende - Essevee
« Reactie #124 Gepost op: oktober 27, 2022, 11:07:02 am »
3 fans van Essevee zijn geïdentificeerd voor het afsteken van Bengaals vuurwerk in Oostende.
Ze riskeren een geldboete tot 5.000 euro en een perimeter-en stadionverbod tot 5 jaar (HNB)

Play stupid games, win stupid prizes  ::)