Auteur Topic: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee  (gelezen 11807 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.229
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: december 28, 2022, 12:29:17 pm »
Ik denk dat Dhollander een betere trainer is dan Leye! Ben het zelf zeker!

Rommens, das toch eigenlijk ook een miskoop e. Traag in de uitvoering, geen grinta, geen loopvermogen.
Heel dat middenveld moet gewoon nieuw, want ook Sissako en Tambedou (na 10 goeie matchen wast ook rap gedaan met hem) zijn ondermaats.

Nu weer roepen om versterking is toegeven dat je voor de zoveelste keer gefaald hebt in de zomerperiode!

Haal anders nog wat Tanzanianen uit Israelische 2de klasse of iemand uit de Estse competitie…

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: december 28, 2022, 12:48:43 pm »
Ik denk dat Dhollander een betere trainer is dan Leye! Ben het zelf zeker!

Rommens, das toch eigenlijk ook een miskoop e. Traag in de uitvoering, geen grinta, geen loopvermogen.
Heel dat middenveld moet gewoon nieuw, want ook Sissako en Tambedou (na 10 goeie matchen wast ook rap gedaan met hem) zijn ondermaats.

Nu weer roepen om versterking is toegeven dat je voor de zoveelste keer gefaald hebt in de zomerperiode!

Haal anders nog wat Tanzanianen uit Israelische 2de klasse of iemand uit de Estse competitie…

Ik snap ook niet zo goed waarom Tambedou nu per se op het middenveld moet?
Speelde zijn beste matchen als CV, begon daar zeer goed.

Online Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 503
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: december 28, 2022, 12:52:57 pm »
Helpt ook niet als Bruno van zo schuin toch mag scoren. Wat keepers zijn dat zeg

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: december 28, 2022, 12:55:04 pm »
Misschien s beginnen met spelers op te stellen die hun kop er willen voor leggen.
Op dat vlak was het al goed dat Sormo startte maar net zoals de 1ste goal sloeg alles bij die rode kaart ook tegen. Je kan rood trekken. Tuurlijk. De helft trekt daar ook geen rood voor....
Maar we komen teveel van die dingen tegen dus is het geen toeval meer.
Leye brengt dan enkele spelers in..
Tja...willen zich bewijzen en lopen als n kip zonder kop tegen n muur en positioneel slecht (Fadera,Ndour die nieuwen).
Bizar dat we niks van middenveld hebben en Vigen,Ramirez niet mogen in vallen.

Op dit forum is het al vaak gezegd....eigenlijk voorspellen we het al jaren.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: december 28, 2022, 12:57:39 pm »
En over die keepers.
Bostyn deed enkele mooie saves,klopt.
Maar pakt geen punten.
Als n keeper bij die 1ste goal zo uitkomt scoor ik zelfs met mijn slechte voet.
2de goal kan hij ook hebben.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.229
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: december 28, 2022, 01:04:04 pm »
En over die keepers.
Bostyn deed enkele mooie saves,klopt.
Maar pakt geen punten.
Als n keeper bij die 1ste goal zo uitkomt scoor ik zelfs met mijn slechte voet.
2de goal kan hij ook hebben.

Klopt

Het probleem is dat wij al 2x niet wilden ingrijpen.
Bossut is al sinds 2018 op retour men moest toen al Roef gaan halen voor een appel en een ei.
Vorig seizoen kon men in de winter Nardi halen voor peanuts, maar nee, liever exotische spelers kopen in de zomer.

Het hoge aantal tegendoelpunten is op rekening van heel de ploeg, maar toch voor amelijk middenveld en doelman.
Want geen van onze doelmannen straalt rust uit of geeft vertrouwen aan verdediging, en middenveld is kaas met gaten die positioneel en conditioneel te zwak zijn.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: december 28, 2022, 01:16:28 pm »
Zowel eerste goal(kopbal Fadera ) als rode kaart was pech die je alleen krijgt als je staat waar wij staan.Je ziet dan de kopjes naar beneden gaan van:’t is weer over.

Offline Essevee 3.0

  • Leden
  • Berichten: 316
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: december 28, 2022, 01:16:36 pm »
Tony weet wel dat essevee meer waard is om te verkopen in eerste dan tweede klasse. Ik vermoed dat hij serieuze transfers zal doen anders berust hij in een groot verlies van het geld dat hij er al heeft ingestoken. Om nog te pokeren met tweederangs transfers is het nu te laat.

Offline den danny

  • Leden
  • Berichten: 47
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: december 28, 2022, 01:51:29 pm »
En over die keepers.
Bostyn deed enkele mooie saves,klopt.
Maar pakt geen punten.
Als n keeper bij die 1ste goal zo uitkomt scoor ik zelfs met mijn slechte voet.
2de goal kan hij ook hebben.

Klopt

Het probleem is dat wij al 2x niet wilden ingrijpen.
Bossut is al sinds 2018 op retour men moest toen al Roef gaan halen voor een appel en een ei.
Vorig seizoen kon men in de winter Nardi halen voor peanuts, maar nee, liever exotische spelers kopen in de zomer.

Het hoge aantal tegendoelpunten is op rekening van heel de ploeg, maar toch voor amelijk middenveld en doelman.
Want geen van onze doelmannen straalt rust uit of geeft vertrouwen aan verdediging, en middenveld is kaas met gaten die positioneel en conditioneel te zwak zijn.
Ge vergeet wel een belangrijk detail, nl dat die gasten ook moeten willen komen! Als een Nardi kan kiezen tussen Gent en ons zal de keuze vlug gemaakt zijn.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: december 28, 2022, 02:18:21 pm »
Als er niks gaat veranderen is de volgende degradant naast Seraing gekend. Ze moeten Leye buitensmijten en trainer kiezen die tegen de degradatie kan vechten, die een stevig blok kan neerzetten.

Leye heeft gewoon teveel transfers zelf mogen doen en die gasten moeten allemaal spelen ten koste van een Vigen, Ramirez, Lopez & Gano (nu terug wel omdat Leye niet anders kon). Heeft hij een percentje op die spelers misschien?

Het is nog niet te laat, als het bestuur NU ingrijpt kunnen we het tij nog keren maar als er niks gaat gebeuren is het ticketje 1B geboekt.
SV TILL I DIE

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: december 28, 2022, 02:28:07 pm »
Als er niks gaat veranderen is de volgende degradant naast Seraing gekend. Ze moeten Leye buitensmijten en trainer kiezen die tegen de degradatie kan vechten, die een stevig blok kan neerzetten.

Leye heeft gewoon teveel transfers zelf mogen doen en die gasten moeten allemaal spelen ten koste van een Vigen, Ramirez, Lopez & Gano (nu terug wel omdat Leye niet anders kon). Heeft hij een percentje op die spelers misschien?

Het is nog niet te laat, als het bestuur NU ingrijpt kunnen we het tij nog keren maar als er niks gaat gebeuren is het ticketje 1B geboekt.

Heb je een voorstel voor die trainer dat tegen degradatie kan vechten? (goedbedoelde vraag)

Offline den danny

  • Leden
  • Berichten: 47
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: december 28, 2022, 03:15:38 pm »
Dennis Van Wijk? :-[ :-\

Online Woutertje

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: december 28, 2022, 03:16:01 pm »
Is er iemand die weet wat er gebeurd is in de kleedkamer in de rust waardoor Leye rood kreeg?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.229
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: december 28, 2022, 03:19:45 pm »
En over die keepers.
Bostyn deed enkele mooie saves,klopt.
Maar pakt geen punten.
Als n keeper bij die 1ste goal zo uitkomt scoor ik zelfs met mijn slechte voet.
2de goal kan hij ook hebben.

Klopt

Het probleem is dat wij al 2x niet wilden ingrijpen.
Bossut is al sinds 2018 op retour men moest toen al Roef gaan halen voor een appel en een ei.
Vorig seizoen kon men in de winter Nardi halen voor peanuts, maar nee, liever exotische spelers kopen in de zomer.

Het hoge aantal tegendoelpunten is op rekening van heel de ploeg, maar toch voor amelijk middenveld en doelman.
Want geen van onze doelmannen straalt rust uit of geeft vertrouwen aan verdediging, en middenveld is kaas met gaten die positioneel en conditioneel te zwak zijn.
Ge vergeet wel een belangrijk detail, nl dat die gasten ook moeten willen komen! Als een Nardi kan kiezen tussen Gent en ons zal de keuze vlug gemaakt zijn.

Er was van Gent helemaal nog geen sprake.
Gent haalde hem einde augustus
Wij konden hem in de winter halen vorig seizoen.
Alsk mij niet vergis was zijn makelaar er zelf mee aan het “rondzeulen”

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: december 28, 2022, 03:21:07 pm »
Is er iemand die weet wat er gebeurd is in de kleedkamer in de rust waardoor Leye rood kreeg?

Was niet in de kleedkamer maar in de spelerstunnel.

Vermoedelijk ging hij verhaal halen ivm die rode kaart.
Volgens de assistent 'niets onrespectvol gezegd'
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2022-12-27/assistent-moet-het-komen-uitleggen-over-cruciale-uitsluiting-na-rood-leye-niets-onrespectvols-gezegd

Ben ook wel benieuwd of mensen meer info hebben?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.229
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: december 28, 2022, 03:22:15 pm »
Zowel eerste goal(kopbal Fadera ) als rode kaart was pech die je alleen krijgt als je staat waar wij staan.Je ziet dan de kopjes naar beneden gaan van:’t is weer over.

Noem jij die eerste goal pech?
Ga verdorie als man in duel. Fadera draait zich weg waardoor hij die bal gewoon op zijn hoofd krijgt

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: december 28, 2022, 03:38:45 pm »
Dennis Van Wijk? :-[ :-\
Is dit ernstig bedoeld?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: december 28, 2022, 03:52:20 pm »
Als er niks gaat veranderen is de volgende degradant naast Seraing gekend. Ze moeten Leye buitensmijten en trainer kiezen die tegen de degradatie kan vechten, die een stevig blok kan neerzetten.

Leye heeft gewoon teveel transfers zelf mogen doen en die gasten moeten allemaal spelen ten koste van een Vigen, Ramirez, Lopez & Gano (nu terug wel omdat Leye niet anders kon). Heeft hij een percentje op die spelers misschien?

Het is nog niet te laat, als het bestuur NU ingrijpt kunnen we het tij nog keren maar als er niks gaat gebeuren is het ticketje 1B geboekt.

Heb je een voorstel voor die trainer dat tegen degradatie kan vechten? (goedbedoelde vraag)
Glen De Boeck?
Stijn Vreven ?
Frankcy Vercauteren?
Peter Maes?

Mijn voorkeur zou voor De Boeck zijn, kan snel een team vormen en heeft al bewezen om uit een uitzichtloze situatie het tij te doen keren.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.229
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: december 28, 2022, 04:00:31 pm »
Als er niks gaat veranderen is de volgende degradant naast Seraing gekend. Ze moeten Leye buitensmijten en trainer kiezen die tegen de degradatie kan vechten, die een stevig blok kan neerzetten.

Leye heeft gewoon teveel transfers zelf mogen doen en die gasten moeten allemaal spelen ten koste van een Vigen, Ramirez, Lopez & Gano (nu terug wel omdat Leye niet anders kon). Heeft hij een percentje op die spelers misschien?

Het is nog niet te laat, als het bestuur NU ingrijpt kunnen we het tij nog keren maar als er niks gaat gebeuren is het ticketje 1B geboekt.

Heb je een voorstel voor die trainer dat tegen degradatie kan vechten? (goedbedoelde vraag)
Glen De Boeck?
Stijn Vreven ?
Frankcy Vercauteren?
Peter Maes?

Mijn voorkeur zou voor De Boeck zijn, kan snel een team vormen en heeft al bewezen om uit een uitzichtloze situatie het tij te doen keren.

Maes door die corruptie, nee!
Vercauteren veel te duur!

Vreven, gohja, staat voor veel grinta, maar is die voetbaltactisch sterk genoeg?

De Boeck is wel al heel lang uit roulatie, weet nie of die nog heel mee is

Ik zou gewoon gaan voor Vanderhaeghe

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 18: dinsdag 27/12/2022 - 20.00u: STVV - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: december 28, 2022, 04:06:19 pm »
Als er niks gaat veranderen is de volgende degradant naast Seraing gekend. Ze moeten Leye buitensmijten en trainer kiezen die tegen de degradatie kan vechten, die een stevig blok kan neerzetten.

Leye heeft gewoon teveel transfers zelf mogen doen en die gasten moeten allemaal spelen ten koste van een Vigen, Ramirez, Lopez & Gano (nu terug wel omdat Leye niet anders kon). Heeft hij een percentje op die spelers misschien?

Het is nog niet te laat, als het bestuur NU ingrijpt kunnen we het tij nog keren maar als er niks gaat gebeuren is het ticketje 1B geboekt.

Heb je een voorstel voor die trainer dat tegen degradatie kan vechten? (goedbedoelde vraag)
Glen De Boeck?
Stijn Vreven ?
Frankcy Vercauteren?
Peter Maes?

Mijn voorkeur zou voor De Boeck zijn, kan snel een team vormen en heeft al bewezen om uit een uitzichtloze situatie het tij te doen keren.

Maes door die corruptie, nee!
Vercauteren veel te duur!

Vreven, gohja, staat voor veel grinta, maar is die voetbaltactisch sterk genoeg?

De Boeck is wel al heel lang uit roulatie, weet nie of die nog heel mee is

Ik zou gewoon gaan voor Vanderhaeghe

Vanderhaeghe is ook korte termijn visie.
In hoeverre is die mee met de ontwikkeling van het voetbal?

Ik weet het niet. Ik ben niet overtuigd dat bovenstaande namen het beter gaan doen.