Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.634
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #700 Gepost op: januari 13, 2022, 04:45:53 pm »
Zelfs op zijn 33/34 zou die nog veel kunnen betekenen voor ons
Is nog maar 28.....(29 in maart)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #701 Gepost op: januari 15, 2022, 12:40:45 pm »
A true legend


Offline bahia

  • Leden
  • Berichten: 132
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #702 Gepost op: juni 21, 2023, 07:10:28 pm »
Thorgan naar Antwerp?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #703 Gepost op: september 06, 2023, 04:55:51 pm »
Thorgan Hazard definitief naar de mauve.

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 958
  • 4451
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #704 Gepost op: september 06, 2023, 06:08:21 pm »
Thorgan Hazard definitief naar de mauve.
Perfect, kan dan binnen 2 jaar afzakken naar ons

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #705 Gepost op: september 08, 2023, 01:06:34 am »
Dat waren nog eens tijden.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #706 Gepost op: september 08, 2023, 09:05:40 am »
Malanda, Delaplace, Berrier, Hazard, Conte, Leye

Mannen wat was dat eigenlijk zeg

En dan nog een Dhaene en Colpaert

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #707 Gepost op: januari 12, 2024, 02:53:17 pm »
“En toen zei ik: ‘Hier stopt het, ik blijf’”: Thorgan Hazard praat voor het eerst over hoe zijn transfer naar Anderlecht 10 jaar terug afketste
12/01/2024 via Het Laatste Nieuws

De 60ste Gouden Schoen als eindpunt van een woelige periode. Exact tien jaar geleden werd de 20-jarige Thorgan Hazard verkozen tot ‘s lands beste voetballer. Een dag later zwoer hij Zulte Waregem trouw en zag hij af van een overgang naar Anderlecht. Nu, als speler van Anderlecht, blikt hij terug op die episode uit zijn leven.

Op het podium van de AED Studios in Lint blonken de jonge ogen van Thorgan Hazard nog feller dan het goud van zijn schoen. Nochtans werd die feestavond voorafgegaan door een pak slapeloze nachten. Het babyvelletje van toen heeft intussen plaatsgemaakt voor een stoppelbaard. Op stage in Tunesië keren we met Hazard een decennium terug in de tijd. Een terugblik met gemengde gevoelens. “Ik was het gedoe rond mij zat, trop is te veel.”

Thorgan, wat herinner je je nog van die avond in Lint?
Hazard: (lacht) “Dat het een bewogen dag was, maar wel eentje met een fantastisch einde voor mij.”

Bewogen omdat je de dag van het gala je kat had gestuurd naar de training bij Zulte Waregem?
“Ja, dat klopt. Er werd mij verteld dat de transfer naar Anderlecht in kannen en kruiken was, maar dat bleek uiteindelijk niet het geval te zijn. Na een paar moeilijke uren eindigde de avond toch nog met een mooi feestje. Niks te gek, wel met mijn vrouw Marie en mijn familie. Ik was een paar weken eerder voor het eerst vader geworden van een dochter Elayna. De dag nadien heb ik die befaamde persconferentie gegeven.”

De dag van het gala heb ik beslist bij Zulte Waregem te blijven. Het gedoe rond mij en die transfer naar Anderlecht werd mij allemaal te veel. Toen heb ik gezegd ‘hier stopt het. Ik blijf bij Zulte Waregem.’”
- Thorgan Hazard

Waarop je aankondigde om bij Zulte Waregem te blijven?
“Ja, eigenlijk had ik de dag van het gala zelf al beslist om bij Zulte Waregem te blijven. Het gedoe rond mij en die transfer naar Anderlecht, de spanning, de polemieken, het werd mij allemaal te veel. Toen heb ik gezegd ‘hier stopt het. Ik blijf bij Zulte Waregem.’”

Terwijl je wel heel graag naar Anderlecht wilde?
“Ja, in mijn ogen was dat op dat moment de ideale club om de volgende stap in mijn carrière te zetten. De ideale tussenstap naar een mooie club in het buitenland. Anderzijds haat ik het ook om een club met een slecht gevoel te verlaten. Daarom was het beter om die hele episode dan en daar af te sluiten en gewoon bij Essevee te blijven. Voor een speler is het sowieso niet ideaal om in januari van club te veranderen. De keren dat ik dat gedaan heb, is omdat mijn club mij daartoe verplichtte. Zoals vorig jaar toen ik naar PSV ging om meer speelminuten te krijgen.”

Je was toen pas 20, in mijn ogen was dat ook een periode waarin je werd geleefd en anderen in jouw plaats beslisten.
“Ik heb de beslissing genomen. In samenspraak met mijn papa en met John Bico. Een vader denkt mee na over het welzijn van zijn kinderen en welke impact bepaalde beslissingen kunnen hebben op hun imago. Een makelaar denkt vooral na over de carrière van een speler. Die periode was voor mij vooral een snelcursus ‘volwassen worden in de voetbalwereld’.”

Ondanks alles ben ik Bico erkente­lijk voor de dingen die hij voor mij gedaan heeft. Vanaf dan werkten we niet meer samen, maar ik heb hem af en toe wel nog om raad gevraagd.”
- Thorgan Hazard

Vanaf dan was het enkel nog je vader die je zaken behartigde?
“Vanaf dan heeft hij resoluut de zakelijke kant van mijn carrière in handen genomen. Voor mij voelde dat aan als een gezonde manier van werken. Een vader zal altijd de belangen van zijn zoon op de eerste plaats zetten. Maar de stappen die ik met John Bico heb gezet, waren altijd de juiste. Ik kende Zulte Waregem niet eens op het moment dat hij zei dat het de ideale club zou zijn om mij verder te ontwikkelen. Ondanks alles ben ik Bico erkentelijk voor de dingen die hij voor mij gedaan heeft. Vanaf dan werkten we niet meer samen, maar ik heb hem af en toe wel nog om raad gevraagd.”

Was je die avond van het gala eigenlijk zeker dat je zou winnen?
“Neen, toch niet. Ik denk dat Maxime Lestienne mijn grootste concurrent was. Hij had ook een sterk jaar achter de rug. Ik had hem de Schoen ook gegund, want we zijn goede vrienden. Silvio Proto behoorde ook tot de kanshebbers. Maar voor een doelman is het toch altijd iets moeilijker om te winnen, al bewees Mignolet vorig jaar wel dat het kan. (Lestienne en Proto werden 2 en 3, red.)”

Heeft die Gouden Schoen jouw transfer naar Mönchengladbach vergemakkelijkt denk je?
“De laureaat van de Gouden Schoen profiteert altijd mee van de media-aandacht die ermee gepaard gaat. Er wordt over gesproken, niet enkel in België. Dus de Gouden Schoen winnen opent zeker deuren. Anderzijds was het zo dat ik dat eerste seizoen bij Gladbach wel nog werd uitgeleend door Chelsea.”

Staat je Gouden Schoen uitgestald ten huize Hazard?
“Uiteraard, die heeft een mooi plekje in het salon. (lacht) Zoveel trofeeën heb ik niet gewonnen hé, dus ik moet ermee uitpakken. Wie bij mij thuis komt, kan er niet naast kijken.”

Ondanks de soap rond jouw persoon, blijft het één van de mooiste herinneringen van je carrière?
“Zonder twijfel. Een Gouden Schoen ben je voor altijd. Laatst was ik in Waregem om er de aftrap te geven. De mensen daar zijn het niet vergeten dat ik de Gouden Schoen won als speler van Zulte Waregem.”

Ik zou de Gouden Schoen omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat ten koste van Anderlecht zijn geweest.
- Thorgan Hazard

Zou je die Gouden Schoen inruilen voor een titel met Anderlecht?
(denkt lang na) “Neen, omdat ik het gevoel heb dat we met Anderlecht wel nog voor de titel zullen spelen. Anderlecht is aan het bouwen om opnieuw voor de prijzen mee te doen, dat was bij Zulte Waregem niet het geval. Ik zou de Schoen wel omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat toen ten koste van Anderlecht zijn geweest. In die beslissende wedstrijd op Anderlecht grepen we er net naast, we kwamen zelfs op voorsprong. Ik zat in zak en as, maar dat veranderde helemaal toen we aan de Gaverbeek arriveerden. De mensen waren uitzinnig, we werden als helden onthaald. De ontgoocheling van het moment was dus snel doorgespoeld. Het is pas in de jaren nadien dat je ten volle beseft dat we een vingerknip verwijderd waren van voetbalgeschiedenis te schrijven met een club als Zulte Waregem.”

Is dit het jaar dat Anderlecht opnieuw kan meestrijden voor de titel?
“We zullen zien, we gaan er in elk geval alles aan doen. We staan voor twee belangrijke wedstrijden tegen Union, in de beker en in de competitie. De beker is sowieso een doel op zich en in de competitie kunnen we het ons niet permitteren om nog meer achterstand op te lopen ten opzichte van Union.”

Union moet het wel zonder een aantal sterkhouders doen. Geen Amoura, geen Machida, geen Lazare, Moris is geschorst in de beker.
“Er liggen mogelijkheden, maar ook wij missen een paar spelers zoals Vertonghen en Delaney. Ik heb de coach verteld dat ik wel wil depanneren centraal achterin. (lacht) Centrale verdediger en keeper, dat zijn de enige twee posities waar ik mijn carrière nog niet gespeeld heb.”

Jij was ook meer dan een maand out, maar nu ben je opnieuw volledig fit?
“Ik ondervind nog een klein beetje hinder, maar dat is volkomen normaal volgens de medische staf. Ik kan dus voluit gaan. Tegen Cercle Brugge kreeg ik een trap. De week nadien tegen AA Gent wilde ik absoluut spelen, omdat er nadien een interlandbreak volgde. Ik had net het juiste ritme te pakken, fysiek werd ik elke week beter, ik leunde echt dicht tegen mijn beste niveau aan. Uiteindelijk heb ik me geforceerd en daar heb ik de prijs voor betaald.”

Droom je eigenlijk nog van een tweede Gouden Schoen? Je bent nog maar 30.
“Eerst een prijs met Anderlecht, dan zien we wel.”

Wie wint de Gouden Schoen dit jaar?
“Lastig voor mij omdat ik het tweede deel van vorig seizoen niet van heel dichtbij heb gevolgd. Antwerp werd kampioen, maar Union steekt er nu bovenuit. Het zal tussen spelers van die twee ploegen gaan. Alderweireld zou het verdienen, maar Amoura vind ik ook een fantastische speler.”

Zien we jou op het gala in Antwerpen?
(lacht) “Ik ben net tien dagen weg van huis geweest, dat zal ik toch eens aan mijn vrouw moeten vragen.”

Die is uiteraard ook welkom.
“Op donderdagavond een babysit vinden is niet gemakkelijk.”

Hallo Eden?

Bron: https://www.hln.be/gouden-schoen/en-toen-zei-ik-hier-stopt-het-ik-blijf-thorgan-hazard-praat-voor-het-eerst-over-hoe-zijn-transfer-naar-anderlecht-10-jaar-terug-afketste~a3329703/

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #708 Gepost op: januari 12, 2024, 02:55:18 pm »
- knip -
 
Ik zou de Gouden Schoen omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat ten koste van Anderlecht zijn geweest.
- Thorgan Hazard

Zou je die Gouden Schoen inruilen voor een titel met Anderlecht?
(denkt lang na) “Neen, omdat ik het gevoel heb dat we met Anderlecht wel nog voor de titel zullen spelen. Anderlecht is aan het bouwen om opnieuw voor de prijzen mee te doen, dat was bij Zulte Waregem niet het geval. Ik zou de Schoen wel omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat toen ten koste van Anderlecht zijn geweest. In die beslissende wedstrijd op Anderlecht grepen we er net naast, we kwamen zelfs op voorsprong. Ik zat in zak en as, maar dat veranderde helemaal toen we aan de Gaverbeek arriveerden. De mensen waren uitzinnig, we werden als helden onthaald. De ontgoocheling van het moment was dus snel doorgespoeld. Het is pas in de jaren nadien dat je ten volle beseft dat we een vingerknip verwijderd waren van voetbalgeschiedenis te schrijven met een club als Zulte Waregem.”

- knip -


Wat een HELD! 🧡

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #709 Gepost op: januari 12, 2024, 03:42:01 pm »
- knip -
 
Ik zou de Gouden Schoen omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat ten koste van Anderlecht zijn geweest.
- Thorgan Hazard

Zou je die Gouden Schoen inruilen voor een titel met Anderlecht?
(denkt lang na) “Neen, omdat ik het gevoel heb dat we met Anderlecht wel nog voor de titel zullen spelen. Anderlecht is aan het bouwen om opnieuw voor de prijzen mee te doen, dat was bij Zulte Waregem niet het geval. Ik zou de Schoen wel omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat toen ten koste van Anderlecht zijn geweest. In die beslissende wedstrijd op Anderlecht grepen we er net naast, we kwamen zelfs op voorsprong. Ik zat in zak en as, maar dat veranderde helemaal toen we aan de Gaverbeek arriveerden. De mensen waren uitzinnig, we werden als helden onthaald. De ontgoocheling van het moment was dus snel doorgespoeld. Het is pas in de jaren nadien dat je ten volle beseft dat we een vingerknip verwijderd waren van voetbalgeschiedenis te schrijven met een club als Zulte Waregem.”

- knip -


Wat een HELD! 🧡

Inderdaad, kan volgens mij nog terugkeren naar ons. Heeft hij trouwens 10 jaar geleden geen huis in de Vlaamse Ardennen gekocht?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #710 Gepost op: januari 12, 2024, 03:59:19 pm »
Klopt heeft woning gekocht in regio Nokere of Kruisem als ik me niet vergis. Makkelijk te vinden via google. Daar gaat hij gaan wonen straks.

Offline mr.toenail

  • Leden
  • Berichten: 20
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #711 Gepost op: januari 12, 2024, 04:00:26 pm »
- knip -
 
Ik zou de Gouden Schoen omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat ten koste van Anderlecht zijn geweest.
- Thorgan Hazard

Zou je die Gouden Schoen inruilen voor een titel met Anderlecht?
(denkt lang na) “Neen, omdat ik het gevoel heb dat we met Anderlecht wel nog voor de titel zullen spelen. Anderlecht is aan het bouwen om opnieuw voor de prijzen mee te doen, dat was bij Zulte Waregem niet het geval. Ik zou de Schoen wel omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat toen ten koste van Anderlecht zijn geweest. In die beslissende wedstrijd op Anderlecht grepen we er net naast, we kwamen zelfs op voorsprong. Ik zat in zak en as, maar dat veranderde helemaal toen we aan de Gaverbeek arriveerden. De mensen waren uitzinnig, we werden als helden onthaald. De ontgoocheling van het moment was dus snel doorgespoeld. Het is pas in de jaren nadien dat je ten volle beseft dat we een vingerknip verwijderd waren van voetbalgeschiedenis te schrijven met een club als Zulte Waregem.”

- knip -


Wat een HELD! 🧡

Inderdaad, kan volgens mij nog terugkeren naar ons. Heeft hij trouwens 10 jaar geleden geen huis in de Vlaamse Ardennen gekocht?

Een jaar of 3 geleden nog de bijhorende villa van het kasteel in Wannegem Lede gekocht.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #712 Gepost op: januari 12, 2024, 06:27:52 pm »
Klopt heeft woning gekocht in regio Nokere of Kruisem als ik me niet vergis. Makkelijk te vinden via google. Daar gaat hij gaan wonen straks.

Woning precies ;)

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #713 Gepost op: januari 12, 2024, 10:03:53 pm »
- knip -
 
Ik zou de Gouden Schoen omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat ten koste van Anderlecht zijn geweest.
- Thorgan Hazard

Zou je die Gouden Schoen inruilen voor een titel met Anderlecht?
(denkt lang na) “Neen, omdat ik het gevoel heb dat we met Anderlecht wel nog voor de titel zullen spelen. Anderlecht is aan het bouwen om opnieuw voor de prijzen mee te doen, dat was bij Zulte Waregem niet het geval. Ik zou de Schoen wel omruilen om destijds kampioen geworden te zijn met Zulte Waregem, ook al zou dat toen ten koste van Anderlecht zijn geweest. In die beslissende wedstrijd op Anderlecht grepen we er net naast, we kwamen zelfs op voorsprong. Ik zat in zak en as, maar dat veranderde helemaal toen we aan de Gaverbeek arriveerden. De mensen waren uitzinnig, we werden als helden onthaald. De ontgoocheling van het moment was dus snel doorgespoeld. Het is pas in de jaren nadien dat je ten volle beseft dat we een vingerknip verwijderd waren van voetbalgeschiedenis te schrijven met een club als Zulte Waregem.”

- knip -


Wat een HELD! 🧡

Inderdaad, kan volgens mij nog terugkeren naar ons. Heeft hij trouwens 10 jaar geleden geen huis in de Vlaamse Ardennen gekocht?
Is een kwestie van tijd. Al is het maar het laatste jaar van zijn carrière.
We hebben de laatste jaren afgezien met het binnenhalen van versleten vedettes.
Thorgan die hier komt uitbollen is het terug binnenhalen van onze vedette
Die gaat zich ook nog uitsloven voor essevee en zijn aanwezigheid gaat ook voor een hoop enthousiasme zorgen op de tribunes.

Kan iemand me hier over 3 a 4 jaar nog eens aan herinneren. Ik heb het gevoel dat het al aan het gebeuren is ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #714 Gepost op: januari 13, 2024, 09:58:30 am »
Je krijgt toch kippenvel als je het artikel met Hazard leest, fantastische jongen.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #715 Gepost op: januari 13, 2024, 11:37:25 am »
Grootste vedette in geschiedenis van Zulte Waregem (sinds 2001 e mannen)
Mentaliteit top, prestaties top!
Dat artikel valt samen in de week dat Junior Malanda 9 jaar geleden stierf. Ook zo’n vedette!

Onvoorstelbaar dat 2 zo’n toppers voor ons gespeeld hebben
Ik blijf altijd met kippenvel aan die periode terugdenken

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #716 Gepost op: januari 13, 2024, 11:44:30 am »
Grootste vedette in geschiedenis van Zulte Waregem (sinds 2001 e mannen)
Mentaliteit top, prestaties top!
Dat artikel valt samen in de week dat Junior Malanda 9 jaar geleden stierf. Ook zo’n vedette!

Onvoorstelbaar dat 2 zo’n toppers voor ons gespeeld hebben
Ik blijf altijd met kippenvel aan die periode terugdenken

Ik denk zelfs dat Malanda, had hij nog geleefd, een nog grotere carrière zou gehad hebben dan Thorgan. 
Voor mij was Thorgan vooral een topper door zijn onuitputtelijke inzet, hij spurtte letterlijk achter iedere bal aan, en hij koppelde dit (zeker in zijn 2e seizoen) aan zeer goede statistieken. 
Het is idd ongelooflijk dat we 2 zo'n ruwe diamanten op hetzelfde moment in ons team hadden... en een gemiste kans om ooit in het bestaan van Essevee de titel te pakken.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #717 Gepost op: januari 13, 2024, 11:54:08 am »
Je krijgt toch kippenvel als je het artikel met Hazard leest, fantastische jongen.

Ja, daarom moest ik het artikel gewoon plaatsen.

Eindeloos respect voor Thorgan, en het is nog wederzijds ook ...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #718 Gepost op: januari 18, 2024, 12:32:22 pm »
Grootste vedette in geschiedenis van Zulte Waregem (sinds 2001 e mannen)
Mentaliteit top, prestaties top!
Dat artikel valt samen in de week dat Junior Malanda 9 jaar geleden stierf. Ook zo’n vedette!

Onvoorstelbaar dat 2 zo’n toppers voor ons gespeeld hebben
Ik blijf altijd met kippenvel aan die periode terugdenken

Ik denk zelfs dat Malanda, had hij nog geleefd, een nog grotere carrière zou gehad hebben dan Thorgan. 
Voor mij was Thorgan vooral een topper door zijn onuitputtelijke inzet, hij spurtte letterlijk achter iedere bal aan, en hij koppelde dit (zeker in zijn 2e seizoen) aan zeer goede statistieken. 
Het is idd ongelooflijk dat we 2 zo'n ruwe diamanten op hetzelfde moment in ons team hadden... en een gemiste kans om ooit in het bestaan van Essevee de titel te pakken.

Ik deel deze mening.
Junior ging de 6 zijn van onze Rode Duivels.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #719 Gepost op: januari 18, 2024, 02:09:40 pm »
Grootste vedette in geschiedenis van Zulte Waregem (sinds 2001 e mannen)
Mentaliteit top, prestaties top!
Dat artikel valt samen in de week dat Junior Malanda 9 jaar geleden stierf. Ook zo’n vedette!

Onvoorstelbaar dat 2 zo’n toppers voor ons gespeeld hebben
Ik blijf altijd met kippenvel aan die periode terugdenken

Ik denk zelfs dat Malanda, had hij nog geleefd, een nog grotere carrière zou gehad hebben dan Thorgan. 
Voor mij was Thorgan vooral een topper door zijn onuitputtelijke inzet, hij spurtte letterlijk achter iedere bal aan, en hij koppelde dit (zeker in zijn 2e seizoen) aan zeer goede statistieken. 
Het is idd ongelooflijk dat we 2 zo'n ruwe diamanten op hetzelfde moment in ons team hadden... en een gemiste kans om ooit in het bestaan van Essevee de titel te pakken.

Ik deel deze mening.
Junior ging de 6 zijn van onze Rode Duivels.
Denk dat er weinigen zijn op dit forum die je daarin ongelijk gaan geven.
Waren 2 ongeloofelijke talenten maar Junior had duidelijk het meeste potentieel.
En bij de rode duivels ook het minste concurrentie voor de positie.