Auteur Topic: (VB) Essevee-Rubin Kazan  (gelezen 11067 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #40 Gepost op: december 11, 2013, 01:38:23 pm »
Komen deze namiddag aan in Oostende.

Volgens hun website vlogen ze zonder Sergei Ryzhikov Alexander Ryazantsev, Roman Eremenko en de geblesseerden Dmitri Torbinski et Gekdeniz Karadeniz.

Maar mijn Russisch trekt op niet veel, dus misschien bedoelen ze dat deze net wel mee zijn :)

« Laatst bewerkt op: december 11, 2013, 01:42:04 pm door StreuvelsX »

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #41 Gepost op: december 11, 2013, 02:52:10 pm »
indien dit klopt is dit zonder hun twee beste spitsen,zonder twee basismiddenvelders en zonder hun eerste doelman.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #42 Gepost op: december 11, 2013, 04:17:31 pm »
indien dit klopt is dit zonder hun twee beste spitsen,zonder twee basismiddenvelders en zonder hun eerste doelman.

Maar wel met hun sterspeler M'Vila en ik denk dat hun beste spits toch wel Rondon is.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #43 Gepost op: december 11, 2013, 05:04:29 pm »
stel dat we morgen overwinteren... Wanneer is de loting? en komen we dan uit tegen de 3des uit de CL of hoe zit dat dan?

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #44 Gepost op: december 11, 2013, 05:13:23 pm »
als eremenko niet mee is dan is het wel goed nieuws.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #45 Gepost op: december 11, 2013, 07:56:51 pm »
Hoeveel fans mogen we verwachten? Hopelijk zit iedereen nu eens op de juiste plaats en niet door elkaar zoals de chaos tegen Maribor.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #46 Gepost op: december 11, 2013, 07:59:55 pm »
stel dat we morgen overwinteren... Wanneer is de loting? en komen we dan uit tegen de 3des uit de CL of hoe zit dat dan?

Loting is op maandag 16 december.
Tegen wie we uitkomen weet ik niet, want de CL telt 8 poules, terwijl de EL er 12 telt. (32 ploegen naar volgende ronde in EL dus)
Volgens mij pakken ze dan de beste 16 (waar sws de 3des uit de CL inzitten en de slechtste 16, waar wij zullen bij zitten)

Efkes gekeken naar de 3des uit de CL wie er na gisteren al zeker is van EL: Pilzen, Shaktar, Benfica en...JUVENTUS (Stelt u voor :D )




Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #47 Gepost op: december 11, 2013, 08:36:54 pm »
stel dat we morgen overwinteren... Wanneer is de loting? en komen we dan uit tegen de 3des uit de CL of hoe zit dat dan?

Loting is op maandag 16 december.
Tegen wie we uitkomen weet ik niet, want de CL telt 8 poules, terwijl de EL er 12 telt. (32 ploegen naar volgende ronde in EL dus)
Volgens mij pakken ze dan de beste 16 (waar sws de 3des uit de CL inzitten en de slechtste 16, waar wij zullen bij zitten)

Efkes gekeken naar de 3des uit de CL wie er na gisteren al zeker is van EL: Pilzen, Shaktar, Benfica en...JUVENTUS (Stelt u voor :D )

en de ploegen die er vandaag nog kunnen bijkomen... basel of schalke, milan of ajax, dortmund of napoli... nuja dromen mag, maar eerst er door geraken :p

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #48 Gepost op: december 11, 2013, 10:06:27 pm »
Hoeveel fans mogen we verwachten? Hopelijk zit iedereen nu eens op de juiste plaats en niet door elkaar zoals de chaos tegen Maribor.
toch wel een hilarische reactie, er is plaats voor meer dan 20000 man en er was nog geen 10000 man en er was chaos? ik heb er niets van gemerkt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #49 Gepost op: december 11, 2013, 10:08:58 pm »
Hoeveel fans mogen we verwachten? Hopelijk zit iedereen nu eens op de juiste plaats en niet door elkaar zoals de chaos tegen Maribor.
toch wel een hilarische reactie, er is plaats voor meer dan 20000 man en er was nog geen 10000 man en er was chaos? ik heb er niets van gemerkt
In de hoofdtribune was er chaos, er was een deel afgesloten blijkbaar en de stewards vonden het niet nodig om het deel te openen.. Dus iedereen liep door elkaar te zoeken naar een plaatske tot de stewards het deel openden..
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #50 Gepost op: december 11, 2013, 11:03:08 pm »
stel dat we morgen overwinteren... Wanneer is de loting? en komen we dan uit tegen de 3des uit de CL of hoe zit dat dan?

Loting is op maandag 16 december.
Tegen wie we uitkomen weet ik niet, want de CL telt 8 poules, terwijl de EL er 12 telt. (32 ploegen naar volgende ronde in EL dus)
Volgens mij pakken ze dan de beste 16 (waar sws de 3des uit de CL inzitten en de slechtste 16, waar wij zullen bij zitten)

Efkes gekeken naar de 3des uit de CL wie er na gisteren al zeker is van EL: Pilzen, Shaktar, Benfica en...JUVENTUS (Stelt u voor :D )

en de ploegen die er vandaag nog kunnen bijkomen... basel of schalke, milan of ajax, dortmund of napoli... nuja dromen mag, maar eerst er door geraken :p

In the draw for the round of 32, the twelve group winners and the four third-placed teams from the Champions League group stage with the better group records will be seeded, and the twelve group runners-up and the other four third-placed teams from the Champions League group stage will be unseeded. The seeded teams will be drawn against the unseeded teams, with the seeded teams hosting the second leg. Teams from the same group or the same association cannot be drawn against each other.

M.a.w. onze tegenstander zou tussen de beste 4 derdes van de CL (Napoli, Benfica, Basel en Sjachtar Donetsk) en alle groepwinnaars van de EL zitten, behalve Genk en Kazan. (Valencia, Ludogorets Razgrad, Salzburg/Esbjerg, Fiorentina/Dnipro, Frankfurt, Sevilla/Freiburg/Liberec, Lyon/Betis, Trabzonspor/Lazio, Tottenham, PAOK/AZ)


Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #51 Gepost op: december 11, 2013, 11:10:21 pm »
stel dat we morgen overwinteren... Wanneer is de loting? en komen we dan uit tegen de 3des uit de CL of hoe zit dat dan?

Loting is op maandag 16 december.
Tegen wie we uitkomen weet ik niet, want de CL telt 8 poules, terwijl de EL er 12 telt. (32 ploegen naar volgende ronde in EL dus)
Volgens mij pakken ze dan de beste 16 (waar sws de 3des uit de CL inzitten en de slechtste 16, waar wij zullen bij zitten)

Efkes gekeken naar de 3des uit de CL wie er na gisteren al zeker is van EL: Pilzen, Shaktar, Benfica en...JUVENTUS (Stelt u voor :D )

en de ploegen die er vandaag nog kunnen bijkomen... basel of schalke, milan of ajax, dortmund of napoli... nuja dromen mag, maar eerst er door geraken :p

In the draw for the round of 32, the twelve group winners and the four third-placed teams from the Champions League group stage with the better group records will be seeded, and the twelve group runners-up and the other four third-placed teams from the Champions League group stage will be unseeded. The seeded teams will be drawn against the unseeded teams, with the seeded teams hosting the second leg. Teams from the same group or the same association cannot be drawn against each other.

M.a.w. onze tegenstander zou tussen de beste 4 derdes van de CL (Napoli, Benfica, Basel en Sjachtar Donetsk) en alle groepwinnaars van de EL zitten, behalve Genk en Kazan. (Valencia, Ludogorets Razgrad, Salzburg/Esbjerg, Fiorentina/Dnipro, Frankfurt, Sevilla/Freiburg/Liberec, Lyon/Betis, Trabzonspor/Lazio, Tottenham, PAOK/AZ)

Thanks voor de informatie!  :)

Online Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #52 Gepost op: december 12, 2013, 08:12:10 am »
Allez, volgens het HLN zijn onder andere al de 1ste keeper (Ryzhikov) en sterspeler Eremenko thuis gebleven. 't Is toch al iets. Nu, de vervangers zullen ook wel geen sukkelaars zijn, 't zal dus aan onze kant vollen bak moeten zijn en met een beetje geluk zal een kwalificatie wel lukken! 

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #53 Gepost op: december 12, 2013, 09:13:29 am »
Allez, volgens het HLN zijn onder andere al de 1ste keeper (Ryzhikov) en sterspeler Eremenko thuis gebleven. 't Is toch al iets. Nu, de vervangers zullen ook wel geen sukkelaars zijn, 't zal dus aan onze kant vollen bak moeten zijn en met een beetje geluk zal een kwalificatie wel lukken!
De vervangers zullen zich toch ook wel willen tonen! Geen makkelijke zaak.
SV TILL I DIE

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #54 Gepost op: december 12, 2013, 10:12:08 am »
In de hoofdtribune was er chaos, er was een deel afgesloten blijkbaar en de stewards vonden het niet nodig om het deel te openen.. Dus iedereen liep door elkaar te zoeken naar een plaatske tot de stewards het deel openden..

Het is er ook heel slecht ingedeeld.

Iedereen komt binnen op de tribune langs een niet zo breed gat en je botst op rijen stoeltjes. Je moet dan smal gangpadje volgen om door te schuiven.  Iedereen loopt er daardoor in iedereen zijne weg.

Wel pluspunt: Massas toiletten, daar kunnen ze in de hoofdtribune bij ons nog een puntje aan zuigen.

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #55 Gepost op: december 12, 2013, 11:20:22 am »
Heb gisteren gebeld met de vraag of de organisatie beter zou zijn en ze garandeerden dat nu iedereen zal zitten volgens ticket.
Da normaal is,ik nam bij de start van de tickets een paar uur verlof om goede plaatsen te hebben vr onze vriendengroep en dan trekt ge naar daar en zeggen ze doodleuk,neem maar plaats waar je wil.Wel ik heb de vorige match mijn plaatsen opgeeist uit principe....

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #56 Gepost op: december 12, 2013, 01:51:17 pm »
1/16 de finales (na nieuwjaar) speelt iedereen geloof ik om 20.45u. Ik zou alvast nogmaals aankloppen bij Dhr Dewitte om nog eens te polsen om in Gent te spelen. Positief is (niet qua uitgangspositie, wel qua aantrekkelijkheid) dat we sowieso eerst thuis gaan spelen. Maar t is nog zover niet. Ook ikzelf kan pas om 17.30u vertrekken. Het is idd lastig om er op tijd te geraken, maar tegen Wigan is het toch ook gelukt. Je bent tenminste w?l thuis op een menselijk uur.
Of opnieuw Anderlecht. Ik blijf erbij.
Een ?cht stadion (waar je niet nat wordt van de regen), amper/geen file om aan het stadion te raken en parking in overvloed (als je 10 ? 15' wilt wandelen // anders via een parkeerkaart vlak aan het stadion).

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #57 Gepost op: december 12, 2013, 07:05:03 pm »
Is de wedstrijd erge
ns te zien ,ik zit in Spanje

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #58 Gepost op: december 12, 2013, 09:10:26 pm »
Geen enkele kans gehad :-(