Auteur Topic: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge  (gelezen 22929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #40 Gepost op: december 01, 2017, 09:13:13 am »
Het is lang geleden dat ik zo ontgoocheld was na een match.

Alles, maar werkelijk alles, zit tegen. Buiten de match op Arnhem, staat het geluk altijd aan de andere kant.

Voorts moet er duidelijk een kwaliteitsinjectie komen in de verdediging. Daar staat of valt alles mee. Heylen en Boudry zijn gewoon niet goed genoeg, en te wisselvallig. Je zou je haast naar de Goden richten, voor een snelle terugkeer van Deryck en Olyinka. De armoede op onze bank, was gisteren tekenend. Vond Madu wel goed invallen.

Dury die 3 vervangingen doet aan de rust. Dat is ook geen goed teken. Hij weet het ook niet meer, vrees ik.

Tot slot, die grootheidswaanzin van Club Brugge, haar entourage, haar spelers en supporters. Zum kotsen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #41 Gepost op: december 01, 2017, 09:14:31 am »
Zeer zwakke eerste helft (ook van brugge eigenlijk), centraal op dat middenveld klopte het totaal niet, Walsh (ingebracht voor duelkracht vermoed ik dan) stond voor de verdediging maar had geen rechtstreekse tegenstander (Vanaken en Vormer vallen altijd uit naar zijkanten), terwijl die Nakamba alle ruimte krijgt omdat niemand de 10-positie invult => Goal 1.
Tweede helft zitten we goed in de wedstrijd en komen we 2-1 voor met Kaya centraal en eindelijk terug wat patronen (vooral op rechts). Club moet op dat moment altijd met 10 staan (Cools/Nakamba, niemand die even duidelijk maakt aan de ref dat Cools geel moet krijgen).
Zondag krijg je dan door druk van Club de goals binnen, nu is er eigenlijk niets aan de hand en dan beginnen we opnieuw te klungelen daar achterin. Die 2e goal, Heylen is aan het sukkelen, Baudry trekt er zich ook niets van aan ipv dichter te knijpen loopt hij weg, minuut 82, je staat voor en ons volledige middenveld + 2 backs staan allemaal tegen de middenlijn, onbegrijpelijk..., 0 organisatie en altijd maar denken 'de ander lost het op', zo win je geen matchen.
Voila tis eruit :D

Brugge moest met 9 staan, zo simpel is dat. Cools moet altijd een 2e geel krijgen en ook Nakamba. Dat was pure onwil van Delferiere en een grote schande. Dat hij er dan nog eens een schepje bovenop doet door een zuivere strafschop niet te fluiten kon er ook nog wel bij. Ik vond ons een verdienstelijke 2e helft spelen maar als je zo flagrant de arbitrage tegen hebt, kan het wel eens fout aflopen.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #42 Gepost op: december 01, 2017, 09:15:56 am »
positief : 

-  Sammy  !!
-  Madu met power
-  zelfs Yvan is niet slecht ingekomen
-  vechtlust Walsh
- weerbaarheid Baudy , ondanks een slecht tussenkomst in het begin daarna toch veel duels gewonnen

negatief:

- heylen : geen eersteklasse materiaal, te traag, te traag rond zijn as , dramatisch verdedigen
- De Pauw : wanneer doet die eens een passeerbeweging ?

Hopen op Olayinka, Derijck (als hij zijn niveau haalt) en wat versterkingen

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #43 Gepost op: december 01, 2017, 10:04:56 am »
Ik heb het vroeger al eens beweerd : Wat als Olayinka eens gekwetst geraakt ? Nu zie je het.
Samengevat : We hebben een te slappe verdediging, we cre?ren weinig of geen kansen en als we er ??n krijgen, missen we ze. Hoe kan je dan in godsnaam winnen ?
Als we niet winnen tegen Gent is het GROTE CRISIS en moeten we naar beneden kijken !

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #44 Gepost op: december 01, 2017, 10:44:27 am »
Isidoor, ik ben ook het verliezen beu en hoop (net als iedereen) op 3 punten zondag! Maar wat bereik je ermee door te stellen "Als we niet winnen, is het crisis"...??? Niks, man! Daar help je nu werkelijk NIEMAND mee vooruit! Voor de vaderlandse pers is Essevee dan ook een saaie club, want bij verlies staat de trainer niet ter discussie en kunnen ze geen sensatie zaaien...laat ons dat dan als supporters aub ook niet doen!  Tot de winterstop is het behelpen met de huidige kern (gelukkig nog 3x thuis van de 5 matchen, al is dit niet echt een voordeel). Ik zag in de 2de helft wel mentaliteit, die zullen we nodig hebben! Net als de steun van de fans. Ik zat voor de gelegenheid nog eens in tribune 3. In 1 woord: ??n grote, dode boel! Saaier, saaier, saaist! De sfeertribune deed zijn best, maar kwam nimmer boven het uitvak uit! Bij Antwerp, Malinwa, kruipen ze alle 10 000 in ons geval achter de ploeg. Samen alles geven, voor de club...jawadde...mijn voeten! Respect voor de mensen die er de sfeer willen inhouden, echt waar!

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #45 Gepost op: december 01, 2017, 11:15:39 am »
Ik had het ook anders willen zien. Hoop op een flinke versterking tijdens de winterstop !

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #46 Gepost op: december 01, 2017, 11:19:32 am »
aangezien we niet veel duelkracht hebben spelen we voetbal.
we bouwen op en beginnen vanuit de verdediging.
als je dan twee centrale verdedigers hebt die slecht uitvoetballen, als het wat sneller gaat de bal verliezen of een slechte pass geven (we zwijgen dan nog van het constant achteruit spelen, breed leggen) dan kunnen we niet veel matchen winnen.
tegenstander staat al lang in organisatie dan.
we zitten met spelers die echt iets kunnen (ook de spelers die gisteren werden vervangen) maar geven goals weg door ja, spelers die blijkbaar achterin maar aanvaardbaar presteren als Derijck naast hen staat.






Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #47 Gepost op: december 01, 2017, 11:19:57 am »
Het is lang geleden dat ik zo ontgoocheld was na een match.

Alles, maar werkelijk alles, zit tegen. Buiten de match op Arnhem, staat het geluk altijd aan de andere kant.

Voorts moet er duidelijk een kwaliteitsinjectie komen in de verdediging. Daar staat of valt alles mee. Heylen en Boudry zijn gewoon niet goed genoeg, en te wisselvallig. Je zou je haast naar de Goden richten, voor een snelle terugkeer van Deryck en Olyinka. De armoede op onze bank, was gisteren tekenend. Vond Madu wel goed invallen.

Dury die 3 vervangingen doet aan de rust. Dat is ook geen goed teken. Hij weet het ook niet meer, vrees ik.

Tot slot, die grootheidswaanzin van Club Brugge, haar entourage, haar spelers en supporters. Zum kotsen.

?

De hoek waar de klappen vallen, meer niet. Er zijn zo van die seizoenen waar zowat alles meezit en dit is er eentje waar zowat alles tegenzit. Gelukkig zijn we (normaal gezien) ondertussen groot/sterk/ervaren genoeg om nooit ?cht in de problemen te komen.

Trouwens, het geluk dat Club Brugge dit seizoen al kende, dat is toch ?cht niet normaal meer. ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #48 Gepost op: december 01, 2017, 11:20:39 am »
Heb sinds lang ook nog eens in de sfeertribune gaan staan. Bij de thuismatchen zit ik kant vijvers.
Heel veel respect voor de mensen die proberen de sfeer erin te krijgen, maar helaas is dit vechten tegen de bierkaai.. Het staat gewoon te vol met kinderen ! En de helft van die kinderen interesseert hem toch gene bal. Geen idee hoe dit gaat opgelost raken..
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #49 Gepost op: december 01, 2017, 11:59:28 am »
aangezien we niet veel duelkracht hebben spelen we voetbal.
we bouwen op en beginnen vanuit de verdediging.
als je dan twee centrale verdedigers hebt die slecht uitvoetballen, als het wat sneller gaat de bal verliezen of een slechte pass geven (we zwijgen dan nog van het constant achteruit spelen, breed leggen) dan kunnen we niet veel matchen winnen.
tegenstander staat al lang in organisatie dan.
we zitten met spelers die echt iets kunnen (ook de spelers die gisteren werden vervangen) maar geven goals weg door ja, spelers die blijkbaar achterin maar aanvaardbaar presteren als Derijck naast hen staat.

Heylen - Baudry is een degradatieploeg verdediging. Positioneel niks, technisch erg middelmatig en opbouwend ook niks. Het enige wat die 2 goed kunnen is het pure mandekken. Ik begrijp niet waarom Defauw daar weer niet tussen stond om ze te sturen. Walsh hoort op de rechtse flank, niet voor de verdediging.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #50 Gepost op: december 01, 2017, 12:03:37 pm »
Wil niets goedpraten of verdoezelen, maar velen beseffen ook niet dat we (jammerlijk - er zat meer in) 2x verliezen tegen de momenteel 'overduidelijke' leider van de competitie. De leider dat nota bene 6 punten voorstaat op de nummer twee.

Roeien met de spanen die we hebben, en hopen op een goede kwaliteitsinjectie tijdens de winter.


Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #51 Gepost op: december 01, 2017, 12:06:41 pm »
Wil niets goedpraten of verdoezelen, maar velen beseffen ook niet dat we (jammerlijk - er zat meer in) 2x verliezen tegen de momenteel 'overduidelijke' leider van de competitie. De leider dat nota bene 6 punten voorstaat op de nummer twee.

Roeien met de spanen die we hebben, en hopen op een goede kwaliteitsinjectie tijdens de winter.

Het probleem is dat het verlies er gisteren niet kwam omwille van de kwaliteiten van Club Brugge. Uiteindelijk hebben ze over 90 minuten (verlengingen laat ik nu even buiten beschouwing) niet zoveel getoond. We verliezen gisteren door blunders van 2 mensen. Die van de arbiter en die 2 van Heylen. Aan dat eerste kan je als ploeg weinig doen, aan dat 2e verwacht ik actie in januari. Zelfs met ons laag budget moet je beter kunnen krijgen dan dat.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #52 Gepost op: december 01, 2017, 12:07:41 pm »
Heb sinds lang ook nog eens in de sfeertribune gaan staan. Bij de thuismatchen zit ik kant vijvers.
Heel veel respect voor de mensen die proberen de sfeer erin te krijgen, maar helaas is dit vechten tegen de bierkaai.. Het staat gewoon te vol met kinderen ! En de helft van die kinderen interesseert hem toch gene bal. Geen idee hoe dit gaat opgelost raken..
Inderdaad. Er moet echt naar een oplossing gezocht worden. Slc of meneer Titeca moeten daar iets mee kunnen doen. Want zoals gisteren, en dat zal altijd gebeuren tegen een vol bezoekersvak, zal je altijd overzongen worden. Het werd een beetje zielig op den duur ... en inderdaad toch knap hoe de sfeermakers toch blijven proberen. Maar die kinderen moet je echt naar een andere tribune sturen. Hebben niks met de sfeer te maken.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #53 Gepost op: december 01, 2017, 12:22:34 pm »
Heb sinds lang ook nog eens in de sfeertribune gaan staan. Bij de thuismatchen zit ik kant vijvers.
Heel veel respect voor de mensen die proberen de sfeer erin te krijgen, maar helaas is dit vechten tegen de bierkaai.. Het staat gewoon te vol met kinderen ! En de helft van die kinderen interesseert hem toch gene bal. Geen idee hoe dit gaat opgelost raken..
Inderdaad. Er moet echt naar een oplossing gezocht worden. Slc of meneer Titeca moeten daar iets mee kunnen doen. Want zoals gisteren, en dat zal altijd gebeuren tegen een vol bezoekersvak, zal je altijd overzongen worden. Het werd een beetje zielig op den duur ... en inderdaad toch knap hoe de sfeermakers toch blijven proberen. Maar die kinderen moet je echt naar een andere tribune sturen. Hebben niks met de sfeer te maken.
Zijn er idd met bezig en aan het zoeken naar een oplossing.
South Lane Crew.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #54 Gepost op: december 01, 2017, 12:26:35 pm »
Heb sinds lang ook nog eens in de sfeertribune gaan staan. Bij de thuismatchen zit ik kant vijvers.
Heel veel respect voor de mensen die proberen de sfeer erin te krijgen, maar helaas is dit vechten tegen de bierkaai.. Het staat gewoon te vol met kinderen ! En de helft van die kinderen interesseert hem toch gene bal. Geen idee hoe dit gaat opgelost raken..
Inderdaad. Er moet echt naar een oplossing gezocht worden. Slc of meneer Titeca moeten daar iets mee kunnen doen. Want zoals gisteren, en dat zal altijd gebeuren tegen een vol bezoekersvak, zal je altijd overzongen worden. Het werd een beetje zielig op den duur ... en inderdaad toch knap hoe de sfeermakers toch blijven proberen. Maar die kinderen moet je echt naar een andere tribune sturen. Hebben niks met de sfeer te maken.

De bezoekers verplaatsen is de enige optie, maar is volgend mij geen optie meer (ingang enzo)

Ik schreef dit al 3j geleden ...
(http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=1792.msg192104#msg192104)
Blijf het onbegrijpelijk vinden dat de architecten/studiebureau's daar geen rekening mee gehouden hebben of daaraan gedacht hebben bij het ontwikkelen van ons nieuwe stadion.

Wie zo'n een bluetooh speaker heeft thuis moet es zelf de test doen... laat de speaker spelen (op normaal volume) voor een lange rechte muur ... en plaats hem daarna dan es in een hoek. Dan zal je begrijpen wat ik bedoel.

Door een geluidsbron in een hoek te zetten genereer je een natuurlijke versterking, en dat is net de plaatsing van onze bezoekersvak.


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #55 Gepost op: december 01, 2017, 12:42:52 pm »
Zouden glazen wanden vooraan helpen? Zoals in ijshockey? Of netten?

Trouwens, 6268 toeschouwers gisteren (volgens Voetbalkrant).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #56 Gepost op: december 01, 2017, 12:49:59 pm »
Zouden glazen wanden vooraan helpen? Zoals in ijshockey? Of netten?

Trouwens, 6268 toeschouwers gisteren (volgens Voetbalkrant).
In verschillende bezoekersvakken werken ze toch zo met die glazen wanden (Genk, Gent, Vitesse)
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #57 Gepost op: december 01, 2017, 01:04:27 pm »
Die Heylen, ik, en vele anderen ook, zeggen al van in het begin dat dit geen versterking is. Kon het niet bij Anderelcht, niet in Kortrijk, niet in Westerlo, dus waarom zou hij het hier kunnen?
Is Severin zoveel slechter? Ahnee wacht eens, die heeft tegen Dury zijn kar gereden, dan mag je het vergeten.

Er is in de winterstop veel meer nodig dan enkel een spits en een 6 hoor.

Pin jullie vandaag niet vast op de 2 goals die we maken he, want voetballend was dit weer niet om aan te zien hoor.  Er zijn verzachtende omstadigheden (zwaar veld) maar toch...

Bij verlies zondag zou Dury zijn stoel toch wel eens mogen wankelen. Mss willen de spelers iets anders??  (Ik stel gewoon de vraag)
Want als je het na 3op24 nog niet weet + bekerverlies + Europese uitschakeling...

Je eerste alinea slaat al nergens op. Je mag Heylen een waardeloze verdediger vinden, dat is je goed recht, maar kom dan niet af met iemand als Severin he. Wat een slapjanus, die is meer bezig met zijn haar goed te leggen dan met verdediger zijn. Heeft ook geen plezier in voetbal, aldus de technische staff.
Het is wat het is he mensen. Zulte Waregem is nu eenmaal niet in staat om grotere namen als Michael Heylen binnen te halen. Zal je moeten aanvaarden.

W?l akkoord met je opmerking dat het weer op niet veel trok. Maar dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn. Zo is deze ploeg nu eenmaal. Ook hier mogen en kunnen we niet meer van verwachten. Een blunderende achterlinie en een niet-bestaand middenveld. Ik erger me week na week meer en meer aan Julien De Sart, meer dan 100 wedstrijden op de teller in 1e klasse maar speelt als een 17-jarige.

En jawel hoor, op het einde ben je daar weer met je Dury-buiten post.  8)
Het heeft weer lang geduurd.
Ben je nu nog niet geleerd?
2 en 3 seizoenen geleden heb je hier zitten zeggen "dat zijn bobijntje op was". Je letterlijke woorden.
Vorig jaar heb ik je niet gehoord. Dan was het grote stilte omtrent Dury zijn positie.
Terwijl jijz?lf nota bene in het vicekampioenenjaar en het jaar daarop pleitte voor een standbeeld.

Het heeft toch gewoon allemaal te maken met de spelers. Wat is dat nu.
Wat verwachten de mensen eigenlijk ook? Er is deze zomer aangekocht met een budget van wat is het? 500 000 euro? En de mensen veronderstellen maar dat er ?lk jaar POI zal gespeeld worden. Ontwaak uit je waanbeelden zou ik zeggen aan die mensen.

2 gastjes van 19 als spits. Die Saponjic moet nog m??r dan een brood eten en meer IQ kweken vooraleer hij iets zal worden. Maar dat krijg je he, als je geen geld hebt en je je moet behelpen met huurlingen. Brugge heeft 4 (!) volwaardige 1e klasse (top)spitsen, waarvan de 2 beste (Dennis en Wesley) dan nog eens op de bank zitten. Dan vergelijk je appels met peren.
Dit is de realiteit van Zulte Waregem. So be it.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #58 Gepost op: december 01, 2017, 01:05:45 pm »
positief : 

-  Sammy  !!
-  Madu met power
-  zelfs Yvan is niet slecht ingekomen
-  vechtlust Walsh
- weerbaarheid Baudy , ondanks een slecht tussenkomst in het begin daarna toch veel duels gewonnen

negatief:

- heylen : geen eersteklasse materiaal, te traag, te traag rond zijn as , dramatisch verdedigen
- De Pauw : wanneer doet die eens een passeerbeweging ?

Hopen op Olayinka, Derijck (als hij zijn niveau haalt) en wat versterkingen

100% juiste analyse!
Zondag starten met de 11 uit de 2e helft!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #59 Gepost op: december 01, 2017, 01:07:36 pm »
Het is lang geleden dat ik zo ontgoocheld was na een match.

Alles, maar werkelijk alles, zit tegen. Buiten de match op Arnhem, staat het geluk altijd aan de andere kant.

Voorts moet er duidelijk een kwaliteitsinjectie komen in de verdediging. Daar staat of valt alles mee. Heylen en Boudry zijn gewoon niet goed genoeg, en te wisselvallig. Je zou je haast naar de Goden richten, voor een snelle terugkeer van Deryck en Olyinka. De armoede op onze bank, was gisteren tekenend. Vond Madu wel goed invallen.

Dury die 3 vervangingen doet aan de rust. Dat is ook geen goed teken. Hij weet het ook niet meer, vrees ik.

Tot slot, die grootheidswaanzin van Club Brugge, haar entourage, haar spelers en supporters. Zum kotsen.

?

De hoek waar de klappen vallen, meer niet. Er zijn zo van die seizoenen waar zowat alles meezit en dit is er eentje waar zowat alles tegenzit. Gelukkig zijn we (normaal gezien) ondertussen groot/sterk/ervaren genoeg om nooit ?cht in de problemen te komen.

Trouwens, het geluk dat Club Brugge dit seizoen al kende, dat is toch ?cht niet normaal meer. ;D

Dit kan je nu op jouw beurt nu toch ook niet menen, Essevee1972?

Een blunderende Heylen, een verdediging die tout court kaas met gaten is al weken/maanden aan een stuk en een middenveld dat tegen elke tegenstander fysiek de duimen moet leggen moeten we onder de noemen "pech" plaatsen of wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Te makkelijk toch?