Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799707 keer)

0 leden en 30 gasten bekijken dit topic.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #680 Gepost op: augustus 25, 2013, 10:43:17 am »
Is dat artikel ergens online beschikbaar? of inscanbaar door een behulpzame collega-forumer :)
kzou het ook wel eens willen lezen
Liberta per gli ultras!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #681 Gepost op: augustus 25, 2013, 10:59:34 am »
Willy & Willy in Waregem

24/08/2013 | Pascal Dendooven

Ze zijn allebei bouwondernemer en voetbalsponsor. Ze hebben allebei iets met Waregem ? de ene met de voetbalclub, de andere met de paardenkoers. En ze heten allebei Willy Naessens. Een dubbelinterview.

?Een dubbelinterview met mijn naamgenoot? Ik heb dat ooit al eens gedaan, maar het lijkt me een goed idee om dat opnieuw te doen. De mensen halen ons constant door elkaar. Men houdt niet op me te feliciteren met mijn ceo-schap bij Zulte Waregem?, zucht Willy Naessens (73), bekend van Waregem Koerse, zijn paardenkoetsen, zwembaden en zijn bedrijf Willy Naessens Industriebouw.
 
De man met wie hij verward wordt, heet ook Willy Naessens (64) en is ook actief in de bouw. Zijn bedrijf heet Naessens Dakwerken. Het interview vindt plaats in het stadion van Zulte Waregem, de club waarvan Naessens (64) onlangs ceo werd na het vertrek van ondernemer Patrick Decuyper.
 
Willy en Willy zoeken elkaar niet zoveel op. Te weinig tijd, zeggen ze. Maar zodra ze samen aan tafel aanschuiven, beginnen ze gezellig met elkaar te praten alsof ze al jaren de beste makkers zijn. Naessens (73) is duidelijk een handige people manager, goed in het verzorgen van relaties. Hij lijkt naar Zulte Waregem gekomen met een boodschap: hij heeft interesse om aandeelhouder te worden van de voetbalclub. Hij gooit zijn flair in de strijd om Naessens (64) voor dat idee te winnen.
 
Het wordt al snel een ?Statler en Waldorf?-onderonsje met Willy Naessens (73) frequent in de rol van interviewer. De andere Willy laat het zich allemaal welgevallen en praat gemoedelijk mee met zijn naamgenoot.
 
Aan het eind van het gesprek heeft Willy (64) een uitnodiging en een toegangskaartje op zak voor Waregem Koerse. Op dat paarden?evenement, dat volgende week plaatsvindt in Waregem, speelt Willy (73) een prominente rol als sponsor.
 
?Vanaf morgen neem ik mijn telefoon niet meer op. Onze tent zit meer dan vol. Er komen onder anderen tien ministers, twintig volksvertegenwoordigers en twintig burgemeesters. Zonder kaart geraak je er niet in, ook al ben je Willy Naessens Dakwerken?, zegt zijn naamgenoot.
 
Wie van u beiden heeft de meeste felicitaties gekregen met het ceo-schap van Zulte Waregem?

Willy Naessens (73): ?Ik weet niet hoe het bij Willy is, maar ze halen ons constant door elkaar. Zondag bij de bakker was het nog van: hey Willy, hoe is het met het voetbal? ?Goed, dank u?, zeg ik dan. Het is niet te doen om het telkens weer uit te leggen. Vanochtend had ik nog een ingenieur aan de telefoon die mij een contract wou verkopen. Maar al snel werd duidelijk dat hij de andere Willy zocht. Of ik zijn nummer had? ?Ik ken hem niet?, heb ik geantwoord.?
 
Willy Naessens (64): ?We hebben het verhaal van de twee Willy?s al eens aan de pers uitgelegd, maar men blijft ons door elkaar slaan.?
 
Willy Naessens (73): ?Willy zit in de bouw en ik zit in de bouw. En allebei heten we Willy Naessens. Willy Naessens Dakwerken is de man achter Zulte Waregem, terwijl ik hoofdsponsor ben van Waasland-Beveren en medesponsor van Oudenaarde en Lommel. Heel eenvoudig verwoord ik het zo: je hebt Willy Naessens van het voetbal en je hebt Willy Naessens van de paarden.?
 
Willy Naessens (64): ?Ik word ook constant opgebeld, vooral door journalisten dan. Er gaat geen uur voorbij of mij wordt gevraagd wat we nu gaan doen met de aandelen van Patrick Decuyper (de gevallen ceo en aandeelhouder van Zulte Waregem, red) en met de voetbalclub. Laat me dat rustig bekijken, zeg ik dan. Sommigen respecteren dat, maar anderen blijven maar bellen.?
 
Willy Naessens (73): ?Willy, nu je het hebt over Decuyper en die aandelen van de club. Wel, ik heb al laten weten aan Mieke (de secretaresse van Willy Naessens, red) dat als er iets gebeurt, je verkoopt of een mede-investeerder zoekt, je me dat maar moet laten weten, he?.
 
Willy Naessens (64) (terughoudend): ?Ja, Ja. We willen nu eerst alle aandelen opnieuw in ??n hand hebben. Ik heb nog mijn 50 procent, maar de rest zit verdeeld. Maar mijn eerste prioriteit nu is om de structuur en de organisatie uit te bouwen. We hebben werk genoeg voor de boeg. Na dit seizoen willen we beginnen met de bouw van het nieuwe stadion. En dit jaar al willen we starten met onze investeringen in de jeugdacademie. De plannen zijn al goedgekeurd. De stad helpt ons met die jeugdacademie. Per euro die de stad op tafel legt, tellen wij ook een euro neer. We proberen ook wat sponsoring binnen te krijgen.?
 
Willy Naessens (73): ?En hoe zit het met uw stadion??
 
Willy Naessens (64): ?De bestemmingswijziging is erdoor. Alles is bekeken, tot en met de route van de trekvogels die niet mocht wijzigen. We hebben de goedkeuring voor onder meer 10.000 vierkante meter luxeappartementen, een winkelzone van 5.500 vierkante meter, 2.500 vierkante meter ontspanning met onder meer een bowling, een fitness van 1.200 vierkante meter, twee restaurants, een hotel van 80 kamers, een brassererie en een indoorspeelplein. Daar zit een filosofie achter. Voetbal wordt meer een familiegebeuren. In Nederland gaan drie keer zoveel mensen naar het voetbal. Daar is het al een familie-uitstap.?
 
Willy Naessens (73): ?Een serieus project.?
 
Willy Naessens (64): ?We hebben er 3,5 jaar aan gewerkt. Door de gronden te verkopen denken we 16 miljoen te ontvangen. We komen 5 tot 6 miljoen tekort en hopen op een renteloze lening van stad Waregem met een looptijd van 30 jaar. We gaan naar een stadion voor 14.000 plaatsen, waarvan 11.000 zitplaatsen. Als het Europees voetbal wordt, gaan we naar 13.000 zitplaatsen.?
 
Willy Naessens (73): ?Een totale investering van 22 miljoen? Dat zijn cijfers, he??
 
Willy Naessens (64): ?Dat zijn cijfers. Maar eender waar je in Centraal-Europa komt met je ploeg, je ziet dat ze er veel mooiere stadions hebben dan wij in Belgi?. Een mooi stadion zal ook wel wat opleveren. We verwachten dat we de omzet kunnen verhogen van 9 ? 10 miljoen tot 15 miljoen euro. Feesten, productvoorstellingen... Men zal er allemaal voor bij ons terechtkunnen. Vandaag ontbreekt die infrastructuur nog in Waregem.?
 
Willy Naessens (73): ?Hoeveel volk werkt er bij Essevee??
 
Willy Naessens (64): ?Toch 60 tot 70 mensen.?
 
Willy Naessens (73): ?Dat is een serieuze kmo zeg. En hoeveel tijd gaat er naartoe??
 
Willy Naessens (64): ?Met de huidige situatie is dat bijna dag en nacht. We zitten in de transfer?periode. Patrick (Decuyper, red) stopt ermee. Ik moet nu die contacten overnemen. Francky (Dury, de trainer, red) wil al extra spelers aankopen omdat hij verwacht dat er zullen vertrekken. Maar ze zijn nog niet weg. We moeten binnen ons budget blijven.?
 
Willy Naessens (73): ?Waregem heeft weinig schulden. Toch nog ok? wat Patrick gedaan heeft??
 
Willy Naessens (64): ?Wij hebben geen schulden. Waregem heeft nooit schulden gehad. Ik heb er zelf destijds wat geld ingestoken, maar ben ook beloond met aandelen. Dat is normaal met al het werk dat ik gedaan heb. Normaal zou Patrick meer aandelen verwerven. Hij heeft al bepaalde kleintjes uitgekocht, maar daar is hij nu niets meer mee.?
 
Willy Naessens (73): ?Hij heeft het niet slecht gedaan. Hij heeft tegenslag gehad bij Enfinity (het door Decuyper opgerichte zonnepanelenbedrijf, red. Ik ken hem een beetje. Het is een jongen die zeer impulsief is. Ik was dat ook toen ik jong was, maar dat is goed afgelopen. Voetbal is emotie. Hij heeft die emotie onderschat.?
 
Willy Naessens (64): ?Ja, die emotie onderkende hij onvoldoende. En een aantal verklaringen zijn hem blijven achtervolgen. Dat hij van Waregem in drie jaar een topclub ging maken. Hij was toen bezig met de verkoop van Enfinity en ging 50 tot 60 miljoen cashen, maar dat is niet doorgegaan. Kijk, wij hebben de middelen niet van een topploeg. De werking moet break even zijn en de winst moet uit de transfers komen. Hoe staan we er nu voor? We zijn onze reserves kwijt met de miserie die we hebben gehad. Wat we niet moeten doen, is de weddes van Club Brugge en Anderlecht betalen. Dan ben je in ??n, twee, drie failliet.?
 
Willy Naessens (73): ?Een club zonder schulden, ik wist niet dat het bestond, gefeliciteerd.?
 
Willy Naessens (64): ?Ach, het kan. Kijk naar Lokeren. Roger Lambrecht heeft er in drie jaar tijd voor 12 miljoen euro spelers verkocht, maar op momenten dat de club krap zit, springt hij bij.?
 
Is het denkbaar dat in de toekomst Naessens en Naessens samen Zulte Waregem zullen doen?
 
Willy Naessens (73): ?We hebben er nog nooit over gesproken. Ik heb alleen gezegd dat als er aandeelhouders gezocht worden, dat bespreekbaar is en we eens samen kunnen zitten.?
 
Willy Naessens (64): ?Nieuwe aandeelhouders aantrekken is voor mij nu niet prioritair. We moeten eerst de transfers afwerken, de aandelen opnieuw vrijmaken en de organisatie op punt stellen. (Decuyper heeft nu iets meer dan 10 procent van de aandelen van Zulte Waregem, maar kan dat via een optieregeling gevoelig optrekken, red).
 
Willy Naessens (73): ?Die optieregling van Decuypter, daar moet toch een termijn op staan??
 
Willy Naessens (64): ?Er staat een termijn op. Maar ja, als hij (Decuyper, red) niet meer in het voetbal zit, wat heb je dan aan 10 tot 20 procent van de aandelen?
 
Hij was misschien een beetje te jong, te onervaren en te rap. De pers heeft hem afgemaakt tot en met. En het publiek liep mee met de pers. De ploeg riskeerde beschadigd te worden. Er zijn Hitler-filmkes van hem gemaakt, de familie durfde thuis niet meer te slapen. Je zit erin en je geraakt er niet meer uit. In Het Nieuwsblad werd hij een zonnekoning zonder geld genoemd. Ik leefde toen wel met hem mee.?
 
Willy Naessens (73): ?De pers, je moet ermee opletten. Je hebt normale journalisten en sensatiezoekers. Als de pers fouten schrijft, moet je onmiddellijk reageren en een halve pagina reclame vragen.?
 
Wat heeft de paardenman Willy Naessens met voetbal?
 
Willy Naessens (73): ?We sponsorden vroeger kleine bedragen, een reclamebord of zo. Maar dat bracht nul op. Mijn opvolger stelde voor om een hoofdsponsor te worden in een streek waar we geen cli?nteel hebben. Erop of eronder, zei hij. Zo zijn we bij Westerlo terechtgekomen. En het werkt. Op ons eerste paardenfeest kwamen maar 180 mensen, duidelijk beneden de norm van Willy Naessens. Drie jaar later hadden we 880 mensen. Voetbal gaf ons naamsbekendheid. Op dezelfde manier hebben we in de Antwerpse regio onze omzet verdubbeld. Ik geloof in pr. Daarom doen we meer dan voetbalsponsoring. We geven zeventien grote feesten per jaar en hebben eigen feestzalen. Ons totaalbudget aan sponsoring en pr bedraagt 3 miljoen euro per jaar. Maar publiciteit brengt op, daar ben ik van overtuigd.?
 
Willy Naessens (64): ?Je moet aanwezig zijn.?
 
Willy Naessens (73): ?Op het moment dat wij een gebouw verkocht hebben, hebben we een kandidaat verloren. De 3 procent grootste klanten zijn goed voor 30 procent van onze omzet. Die verzorg ik. Dat is een feest geven, samen met paard en koets een rit maken, en vooral maken dat de vrouwen meekomen. Als de vrouwen meekomen, worden ze je grootste fan.?
 
Hebt u nog tijd voor andere zaken?
 
Willy Naessens (73): ?Vijftig procent van mijn tijd is pr, een kwart gaat naar langetermijnstrategie en een kwart naar controle van de portemonnee. Ik wil dat er meer geld bijkomt dan er weggaat. Hoe kan me niet schelen.?
 
Willy Naessens (64): ?Wat doen wij in zaken? De dakwerken, asfaltwerken, schrijnwerkerij en lood- en zinkwerken en isolatie. Alles samen gaat het om 150 man. Mijn zoon doet het operationele. Ik werk als projectontwikkelaar, vooral aan de kust. En vergeet het voetbal niet.?
 
Wat is de impact van de crisis?
 
Willy Naessens (73): ?In zeven jaar tijd hebben we onze omzet verdubbeld, maar door de crisis zakte de winst met 75 procent. In onze branche zijn er zeven bedrijven failliet gegaan in 18 maanden tijd. Maar wij kunnen nog altijd onze afschrijvingen betalen en houden nog winst over. We investeren ook nog, maar doen geen grote zaken meer. We wachten twee tot drie jaar af. 2008 en 2009 waren onze vette jaren in de industriebouw. In 2010 zakte de omzet met 27 procent en de winst met 75 procent. Vorig jaar haalden we opnieuw de omzet van de goede jaren. En in de eerste zes maanden lag de omzet 10 miljoen hoger. Wat eigenlijk altijd blijven groeien is, is de landbouw. En die landbouwbedrijven worden grootschaliger. We krijgen nu orders binnen van een half miljoen euro en meer voor de bouw van stallen voor mestvarkens of kippenkoten. In Lichtervelde is er een investering van 5 miljoen euro voor mestvarkens.?
 
Willy Naessens (64): ?De markt van nieuwbouwappartementen is sinds de crisis met 30 procent gezakt. Wij hebben ons deels moeten herori?nteren naar renovatie.?
 
Willy Naessens Industriebouw is stevig verbonden met Waregem Koerse?
 
Willy Naessens (73): ?Ik ga al 62 jaar naar Waregem Koerse. Voor het eerst als elfjarig jongetje met mijn oom, die landbouwer was. Dat was toen nog iets waar de landbouwers op afkwamen. Later, toen ik in zaken zat, was ik de eerste die met een reclamevliegtuigje over Waregem Koerse vloog. De organisatie vroeg me toen om niet alleen reclame in de lucht te maken maar ook op de grond. Via de paarden ben ik er verder in terechtgekomen. Dat was toen we het wereldrecord wilden verbeteren met een paardenspan van 72 paarden. Een jaar of tien, twaalf geleden ben ik begonnen met de Hat Trophy. Mijn voorbeeld was Ascot, waar 10.000 mannen met een buishoed rondlopen en 20.000 vrouwen met een dameshoed. We halen vijftig vrouwen uit het publiek, en tien krijgen een prijs voor hun hoed. Wie wint, moet de opbrengst aan een goed doel schenken. Dinsdag is het weer zover. Onze tent zit stampvol. We mogen er niet verder uitbreiden omdat we anders het zicht op de renbaan wegnemen.?

Artikel kost mij 1.5?.. :) maar t'is toch z'n geld waard h?.
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2013, 11:10:43 am door fozie »

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #682 Gepost op: augustus 25, 2013, 11:26:28 am »
Khoop dat Willy niet te veel van stapel loopt... maar als dit klopt amai. Dan is er ferm doorgewerkt in alle stilte. Binnen 9 maanden beginnen ze met de (ver)bouwing van ons stadion dus.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #683 Gepost op: augustus 25, 2013, 12:35:49 pm »
@ Fozie , dikke merci!

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #684 Gepost op: augustus 25, 2013, 12:43:07 pm »
Geen woorden maar daden! Ik hoor al jaren dezelfde praatjes omtrent het stadion...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #685 Gepost op: augustus 25, 2013, 02:40:21 pm »
Geen woorden maar daden! Ik hoor al jaren dezelfde praatjes omtrent het stadion...

'Volgend jaar beginnen we eraan'. Hoeveel jaar horen we dat nu al? Eerst zien en dan geloven

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #686 Gepost op: augustus 26, 2013, 08:28:46 am »
Ik geloof toch wel dat er iets gaat veranderen ze.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #687 Gepost op: augustus 26, 2013, 08:45:11 am »
Ik geloof toch wel dat er iets gaat veranderen ze.
Waarom zouden ze da nu wel doen en toen niet?
Tzijn diezelfde mensen die er nog steeds zitten.

Ze gaan volledig plannen HERTEKENEN, afgeslankte versie
maar toch wat extra's las ik toch ergens?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #688 Gepost op: augustus 26, 2013, 09:10:52 am »
Ik geloof toch wel dat er iets gaat veranderen ze.
Waarom zouden ze da nu wel doen en toen niet?
Tzijn diezelfde mensen die er nog steeds zitten.

Ze gaan volledig plannen HERTEKENEN, afgeslankte versie
maar toch wat extra's las ik toch ergens?
2

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #689 Gepost op: augustus 26, 2013, 09:15:23 am »
Ik geloof toch wel dat er iets gaat veranderen ze.
Waarom zouden ze da nu wel doen en toen niet?
Tzijn diezelfde mensen die er nog steeds zitten.

Ze gaan volledig plannen HERTEKENEN, afgeslankte versie
maar toch wat extra's las ik toch ergens?
2
Der is gewoon ne nieuwe wind nodig in da bestuur.
Moet daarom geen kapitaal krachtige mens zijn,
als da bestuur maar werkers en nieuwe ideeen brengt.
Nu trappelen we ter plaatse.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #690 Gepost op: augustus 26, 2013, 09:39:51 am »
ik zit momenteel in de fase van: ik moet het allemaal nog zien. en ik denk dat er velen in die fase zitten. kloop vooral niet te hoog op met het stadsbestuur...soit, als ik dan lees dat de burgemeester van Waregem naar Waregem Koerse toe zelf zegt: de Waregem Koerse feesten en de voetbal zijn op sportief vlak onze paradepaardjes....dan hoop ik dat ze s minder met oogkleppen denken, minder conservatief zijn en s vooruit durven denken of we verliezen enkele jaren

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #691 Gepost op: augustus 26, 2013, 09:54:28 am »
"Willy Naessens (64): ?Wij hebben geen schulden. Waregem heeft nooit schulden gehad. Ik heb er zelf destijds wat geld ingestoken, maar ben ook beloond met aandelen. Dat is normaal met al het werk dat ik gedaan heb. Normaal zou Patrick meer aandelen verwerven. Hij heeft al bepaalde kleintjes uitgekocht, maar daar is hij nu niets meer mee.?"

Tarara! Leugenaar! Dief!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #692 Gepost op: augustus 26, 2013, 10:17:35 am »
"Willy Naessens (64): ?Wij hebben geen schulden. Waregem heeft nooit schulden gehad. Ik heb er zelf destijds wat geld ingestoken, maar ben ook beloond met aandelen. Dat is normaal met al het werk dat ik gedaan heb. Normaal zou Patrick meer aandelen verwerven. Hij heeft al bepaalde kleintjes uitgekocht, maar daar is hij nu niets meer mee.?"

Tarara! Leugenaar! Dief!
Inderdaad, 'dat is normaal met al het werk dat ik gedaan heb'.  Als voorzitter is het de bedoeling om de club te helpen, om onbaatzuchtig de club zo gezond mogelijk en sportief zo sterk mogelijk te maken, niet om er zelf rijk van te worden.  Stel u voor dat een Vanderstock zoiets zegt of een Verhaege en ze breken de boel af daar, hier passeert dit allemaal.  Zolang dat Willy Whisky hier de plak zwaait zal er dus altijd geld van de club aan zijn vingers blijven plakken.  Buiten met die gast, en zeg niet dat er geen andere in de plaats kunnen komen, er is wel degelijk belangstelling alleen wil Willy Whisky de touwtjes in handen blijven houden omdat;
1.  Men zou zien dat hij geld van de club gebruikte voor eigen gewin?
2.  Omdat hij denkt om nog geld uit de club te kunnen versassen?(nieuw stadion?)
3.  Omdat het goed is voor zijn bedrijf dat hij voorzitter is van de vice-kampioen?
4.  Omdat het zijn levenswerk is(alsof hij daarmee inzit, zou zijn clubke met alle plezier hebben verkocht aan Antwerp)?
5.  ....
« Laatst bewerkt op: augustus 26, 2013, 10:33:28 am door mogul »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #693 Gepost op: augustus 26, 2013, 10:38:49 am »
"Willy Naessens (64): ‘Wij hebben geen schulden. Waregem heeft nooit schulden gehad. Ik heb er zelf destijds wat geld ingestoken, maar ben ook beloond met aandelen. Dat is normaal met al het werk dat ik gedaan heb. Normaal zou Patrick meer aandelen verwerven. Hij heeft al bepaalde kleintjes uitgekocht, maar daar is hij nu niets meer mee.’"

Tarara! Leugenaar! Dief!

"wat" geld gaat hem misschien over een paar duizend euro of zo he , dat is ook "wat" geld:)

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #694 Gepost op: augustus 26, 2013, 01:02:42 pm »
Merci Fozie  ;)  :D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #695 Gepost op: augustus 26, 2013, 02:37:40 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #696 Gepost op: augustus 26, 2013, 04:29:28 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Dat hele bestuur is 1 pot nat!!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #697 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:22:05 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Dat hele bestuur is 1 pot nat!!

Allez, alles buiten dus !  Da's de oplossing. Dat we daar niet vroeger opgekomen waren !  Op naar de top met den bakker en den beenhouwer van weleer.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #698 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:33:11 pm »
Kom, PDC is nu weg en men heeft een nieuwe zondebok.  Willy Naessens deze keer.  Leg het stil jongens.

Dat hele bestuur is 1 pot nat!!

Allez, alles buiten dus !  Da's de oplossing. Dat we daar niet vroeger opgekomen waren !  Op naar de top met den bakker en den beenhouwer van weleer.

Inderdaad, zowat de meest stupiede opmerkingen.  Zonder Willy was er van Essevee al lang geen sprake meer.  Dat iedereen dan zelf de nodige miljoenen op tafel legt. Willy en Dury zijn een tandem, met blindelings vertrouwen in elkaar. 


Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #699 Gepost op: augustus 26, 2013, 05:34:11 pm »
Sommige zouden hier toch eerst beter eens nadenken alvorens iets te typen ze jawadde...