Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799671 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1040 Gepost op: december 27, 2013, 06:56:29 pm »
Allemaal mooie woordjes van de supportersfederatie maar gaat het wel iets uithalen?

Inderdaad, weer niets nieuws onder de zon (voorlopig)

Ondertussen zijn we eind december, benieuwd of er nog wat uit de bus komt.
Positief of negatief, duidelijkheid mag wel eens.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1041 Gepost op: december 27, 2013, 07:17:52 pm »
Ik heb de hoop al opgegeven. Het moet voor iedereen wel duidelijk zijn dat
zonder een nieuw stadion, er geen toekomst is voor onze club...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1042 Gepost op: december 27, 2013, 08:25:26 pm »
voor die subsidie moeten de dossiers ingediend worden tegen midden januari.

Mss kan de federatie eens informeren als het dossier ingegeven wordt door bestuur.
Zo weten we mss wa meer.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1043 Gepost op: december 28, 2013, 10:12:07 am »
voor die subsidie moeten de dossiers ingediend worden tegen midden januari.

Mss kan de federatie eens informeren als het dossier ingegeven wordt door bestuur.
Zo weten we mss wa meer.

Het is me al een tijdje duidelijk dat er in stadje Waregem ander prioriteiten zijn dan het voetbalstadion.  Zelfs voor de kerkskes waar praktisch geen hond meer in is ge?nteresseerd wordt meer geld gestoken !

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1044 Gepost op: december 28, 2013, 01:44:26 pm »
In februari zullen we heel veel meer weten.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1045 Gepost op: december 28, 2013, 01:53:20 pm »
In februari zullen we heel veel meer weten.

Waarom?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1046 Gepost op: december 28, 2013, 01:53:48 pm »
In februari zullen we heel veel meer weten.

Of op dei nieuwjaarsreceptie.
Wanneer is dat nu weer?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1047 Gepost op: december 28, 2013, 07:44:04 pm »
december, januari, februari, wie weet het nog :) ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1048 Gepost op: december 28, 2013, 07:45:18 pm »
Het is me al een tijdje duidelijk dat er in stadje Waregem ander prioriteiten zijn dan het voetbalstadion.  Zelfs voor de kerkskes waar praktisch geen hond meer in is ge?nteresseerd wordt meer geld gestoken !


tja ik vind het wel belangrijk dat kerk-gebouwen gerenoveerd en onderhouden blijven. ik heb dan persoonlijk geen interesse in investeringen in het zwembad omdat ik nooit ga zwemmen, iemand anders vind dan weer investeringen in parken interessanter :)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1049 Gepost op: december 29, 2013, 07:56:14 am »

tja ik vind het wel belangrijk dat kerk-gebouwen gerenoveerd en onderhouden blijven. ik heb dan persoonlijk geen interesse in investeringen in het zwembad omdat ik nooit ga zwemmen, iemand anders vind dan weer investeringen in parken interessanter :)

Allez zeg, een pilarenbijter in ons midden.  :o  Ze bestaan dus toch nog.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1050 Gepost op: december 29, 2013, 11:37:28 am »
Het zit vol rond onze kerktoren, cd&v...

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1051 Gepost op: december 29, 2013, 11:57:15 am »
zonder een nieuw stadion of gerenoveert is er geen toekomst meer voor essevee bestuur doe er eens aan verder zolang jullie met geen duidelyke uitleg komen geef uitleg op nieuwjaars receptie steek het niet op iemand anders bestuur heeft het in handen wees eens ambitieus

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1052 Gepost op: december 29, 2013, 12:06:43 pm »
Ach, als ik hoor dat de stad Waregem zo'n 10 miljoen gaat investeren in een nieuwe bibliotheek denk ik ook van: "Allez gvd, steek dat geld toch in Zulte Waregem ! Weet ge wel welke spelers ge daar mee kunt kopen?! "  ;D
Maar ja, wij zijn supporters h?. Weet niet in hoeverre Vanryckeghem een voetbalfan is. Gaat regelmatig kijken naar Essevee en stond toch 'Forza Isfee' te roepen op de viering op de markt.
Maar blijkbaar toch niet zo'n fan om veel geld in het voetbal te steken.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1053 Gepost op: december 29, 2013, 08:07:24 pm »
Als supporter van zulte waregem denk ik niet dat er belastinggeld zou mogen gebruikt worden voor het nieuwe stadion.

Even ronde getallen:
Waregem heeft ongeveer 35000 inwoners.
Zulte waregem heeft 5000 abonnees
van die 5000 komen er ook een heel hoop van buiten waregem en zulte. maar zal hier nu even geen rekening me houden.

dus 30000 mensen betalen mee voor de vernieuwing van het regenboog stadion dat daar waarschijnlijk nooit een voet zal binnen zetten... Is dit dan juist? Een bibliotheek hebben we in principe allemaal nodig.
Heb een groot deel van mijn schoolgaande jeugd in waregem doorgebracht, en dikwijls ook naar de bib mogen lopen voor school... Ja zelf in de hedendaagse tijd van het internet... Zuid boulevard zal voor iedere persoon dat in het centrum zal vertoeven aangenaam zijn. van de 35000 mensen gaat waarschijnlijk een goed 90% minstens 1x per maand naar het centrum voor wat dan ook....

Mijn punt is, vernieuwde stadion moet van de club via sponsering/investeerders komen. Het stad mag daar voor mijn part in meedoen maar voor een beperkt deel. Bv als ze der een vernieuwd sporthal zouden aan koppelen dan zou de stad daar wel moeten in mee betalen....

Nuja dit is mijn mening

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1054 Gepost op: december 29, 2013, 09:14:23 pm »
Als supporter van zulte waregem denk ik niet dat er belastinggeld zou mogen gebruikt worden voor het nieuwe stadion.

Even ronde getallen:
Waregem heeft ongeveer 35000 inwoners.
Zulte waregem heeft 5000 abonnees
van die 5000 komen er ook een heel hoop van buiten waregem en zulte. maar zal hier nu even geen rekening me houden.

dus 30000 mensen betalen mee voor de vernieuwing van het regenboog stadion dat daar waarschijnlijk nooit een voet zal binnen zetten... Is dit dan juist? Een bibliotheek hebben we in principe allemaal nodig.
Heb een groot deel van mijn schoolgaande jeugd in waregem doorgebracht, en dikwijls ook naar de bib mogen lopen voor school... Ja zelf in de hedendaagse tijd van het internet... Zuid boulevard zal voor iedere persoon dat in het centrum zal vertoeven aangenaam zijn. van de 35000 mensen gaat waarschijnlijk een goed 90% minstens 1x per maand naar het centrum voor wat dan ook....

Mijn punt is, vernieuwde stadion moet van de club via sponsering/investeerders komen. Het stad mag daar voor mijn part in meedoen maar voor een beperkt deel. Bv als ze der een vernieuwd sporthal zouden aan koppelen dan zou de stad daar wel moeten in mee betalen....

Nuja dit is mijn mening
2

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1055 Gepost op: december 29, 2013, 09:54:13 pm »
Als supporter van zulte waregem denk ik niet dat er belastinggeld zou mogen gebruikt worden voor het nieuwe stadion.

Even ronde getallen:
Waregem heeft ongeveer 35000 inwoners.
Zulte waregem heeft 5000 abonnees
van die 5000 komen er ook een heel hoop van buiten waregem en zulte. maar zal hier nu even geen rekening me houden.

dus 30000 mensen betalen mee voor de vernieuwing van het regenboog stadion dat daar waarschijnlijk nooit een voet zal binnen zetten... Is dit dan juist? Een bibliotheek hebben we in principe allemaal nodig.
Heb een groot deel van mijn schoolgaande jeugd in waregem doorgebracht, en dikwijls ook naar de bib mogen lopen voor school... Ja zelf in de hedendaagse tijd van het internet... Zuid boulevard zal voor iedere persoon dat in het centrum zal vertoeven aangenaam zijn. van de 35000 mensen gaat waarschijnlijk een goed 90% minstens 1x per maand naar het centrum voor wat dan ook....

Mijn punt is, vernieuwde stadion moet van de club via sponsering/investeerders komen. Het stad mag daar voor mijn part in meedoen maar voor een beperkt deel. Bv als ze der een vernieuwd sporthal zouden aan koppelen dan zou de stad daar wel moeten in mee betalen....

Nuja dit is mijn mening


Als ge die redenering doortrekt, wordt er nergens gebouwd in Belgie.  Brussel telt 1miljoen zielen, en er zitten nauwelijks 22.000 man in Anderlecht.  Gent 350.000 stedelingen, en hooguit 10.000 in hun stadion.  Bij clubtje komen er meer van buiten dan van binnen de stad.   Waarom belastingsgeld aan autowegen, als ge gene auto hebt?  Waarom ne Lange Wapper, als ge nooit buiten je stadsgrenzen komt, en ga maar door...

De kern van de zaak is: als politieker hebt ge ballen nodig - om beslissingen te nemen in het belang van...- en zal welke beslissing ook, nooit iedereen tevreden kunnen stemmen.
En een biblioteek zal zichzelf NOOIT commercieel terugverdienen, een gerestaureerde kerk evenmin.  Wat was er mis met de bestaande bibliotheek?  Maar als ge een groot project zoals een multifunctioneel voetbalstadion wel goed aanpakt, kan dit zich WEL terugverdienen, wordt er een extra stimulans aan de lokale economie gegeven en ga zo maar door.  En miljoenen aan een tribune op het paardenplein, dat ??nmaal per jaar gebruikt wordt?

En als het geld volledig uit priv? moet komen, moet/mag de stad geen beperkingen opleggen naar commerci?le exploitatie.  Het is het een of het ander....


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1056 Gepost op: december 29, 2013, 10:14:03 pm »
Als supporter van zulte waregem denk ik niet dat er belastinggeld zou mogen gebruikt worden voor het nieuwe stadion.

Even ronde getallen:
Waregem heeft ongeveer 35000 inwoners.
Zulte waregem heeft 5000 abonnees
van die 5000 komen er ook een heel hoop van buiten waregem en zulte. maar zal hier nu even geen rekening me houden.

dus 30000 mensen betalen mee voor de vernieuwing van het regenboog stadion dat daar waarschijnlijk nooit een voet zal binnen zetten... Is dit dan juist? Een bibliotheek hebben we in principe allemaal nodig.
Heb een groot deel van mijn schoolgaande jeugd in waregem doorgebracht, en dikwijls ook naar de bib mogen lopen voor school... Ja zelf in de hedendaagse tijd van het internet... Zuid boulevard zal voor iedere persoon dat in het centrum zal vertoeven aangenaam zijn. van de 35000 mensen gaat waarschijnlijk een goed 90% minstens 1x per maand naar het centrum voor wat dan ook....

Mijn punt is, vernieuwde stadion moet van de club via sponsering/investeerders komen. Het stad mag daar voor mijn part in meedoen maar voor een beperkt deel. Bv als ze der een vernieuwd sporthal zouden aan koppelen dan zou de stad daar wel moeten in mee betalen....

Nuja dit is mijn mening
Het is wel Zulte Waregem die Waregem op de kaart zet! Zelfs internationaal! En niet een zuid-boulevard of een nieuwe bib.
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1057 Gepost op: december 29, 2013, 10:59:14 pm »
Het is wel Zulte Waregem die Waregem op de kaart zet! Zelfs internationaal! En niet een zuid-boulevard of een nieuwe bib.
idd ZULTE-Waregem

kwil ni stoken ofzo e en wil ni zeggen da zulte meer of minder moe betalen,
maar alles op stad steken vind ik ma flauw.
Ze hadden contacten, meegedeeld in de pers, en plots zijn die verdwenen.

als de huidige CEO zijn pluimen wil behouden datie dan ma werk maakt daarvan,
want het sportieve is in goeie handen bij Dury.
Alleen kan Dury geen prachtwerk afleveren als de rest van de club ni meegroeid.

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1058 Gepost op: december 29, 2013, 11:18:34 pm »
idd ZULTE-Waregem

kwil ni stoken ofzo e en wil ni zeggen da zulte meer of minder moe betalen,
maar alles op stad steken vind ik ma flauw.
Ze hadden contacten, meegedeeld in de pers, en plots zijn die verdwenen.

als de huidige CEO zijn pluimen wil behouden datie dan ma werk maakt daarvan,
want het sportieve is in goeie handen bij Dury.
Alleen kan Dury geen prachtwerk afleveren als de rest van de club ni meegroeid.

Wat bedoel je juist door Zulte in drukletters te schrijven?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #1059 Gepost op: december 29, 2013, 11:26:22 pm »
Wat bedoel je juist door Zulte in drukletters te schrijven?

Jongens toch, jij bent een karikatuur van jezelf. Hij wilt gewoon de nadruk leggen op het feit dat Zulte ook financi?le middelen ter beschikking moet stellen van de club. Samen uit, samen thuis.

Sorry maar ik vind uw gedrag echt meer dan zielig, ja SV Zulte Waregem groeit voort uit SV Waregem. Maar waarom blijven aanklampen aan het verleden? Dat het oude Essevee een mooie club was geloof ik graag, ik hoor er ook de verhalen over. Maar hoe ridicuul ben je nu niet om het nieuwe, prachtige Essevee keer op keer tegen de schenen te schoppen en Zulte als je kon meteen weg zo kappen van de naam? Zet toch eens die rood-witte bril af en maak plaats voor een rood-groene, die eeuwige vete is voor ni?ts en ni?mand nodig.