Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799674 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2060 Gepost op: juni 15, 2014, 11:11:59 am »
Kan iemand eens vertellen of daar nu nog tribune komt? Waarom hebben ze alles van de ledwall gedaan dan?

De nieuwe tribune zal ten vroegste in september klaar zijn, ik verwacht de eerste weken niet veel activiteit in het stadion.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2061 Gepost op: juni 15, 2014, 11:14:01 am »
De nieuwe stoeltjes die deze week zouden geleverd worden zitten vast in de file zeker :D

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2062 Gepost op: juni 15, 2014, 11:49:13 am »
De nieuwe stoeltjes die deze week zouden geleverd worden zitten vast in de file zeker :D
Best mogelijk! :)

Offline sara en kenneth

  • Leden
  • Berichten: 43
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2063 Gepost op: juni 15, 2014, 10:37:29 pm »
net eens gewandeld rond het stadium en je zit al roestige pleken in het gras ???

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2064 Gepost op: juni 16, 2014, 10:21:48 am »
Normaal! Bij graszoden is dit logisch de eerste dagen, voor dit verhaal al een eigen leven gaat leiden...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2065 Gepost op: juni 16, 2014, 10:56:01 am »
Roddel van de dag: Willy Naessens bouwt tribunes voor Essevee en wordt ook sponsor ?

Vrijdag een sms'je gekregen van een projectleider bij Willy Naessens Group met daarin het nieuws dat zij ons stadion zullen verbouwen. Een andere bron bevestigde gisteren het nieuws en liet weten dat alle nodige handtekeningen vandaag worden gezet. Alles zal gebeuren in 4 fases, waarbij het de bedoeling is dat fase 1 (nieuwe tribune) af is tegen 17 september. Een zot karwei, volgens hem, maar niet onmogelijk. Hij zei er trouwens bij dat de ontwerpen er 'niet slecht' uit zagen.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2066 Gepost op: juni 16, 2014, 11:13:27 am »
Vrijdag een sms'je gekregen van een projectleider bij Willy Naessens Group met daarin het nieuws dat zij ons stadion zullen verbouwen. Een andere bron bevestigde gisteren het nieuws en liet weten dat alle nodige handtekeningen vandaag worden gezet. Alles zal gebeuren in 4 fases, waarbij het de bedoeling is dat fase 1 (nieuwe tribune) af is tegen 17 september. Een zot karwei, volgens hem, maar niet onmogelijk. Hij zei er trouwens bij dat de ontwerpen er 'niet slecht' uit zagen.

Allez vooruit, dat is dan goed nieuws zeker. Vijf weken en 2 dagen na de laatste match worden toch al handtekeningen gezet.  Klaar tegen 17-9 ; zo missen we extra recettes van 'maar'  4 thuismatchen.  Hopelijk klaar tegen 27 sept. = komst Anderlecht.
Denk dat velen nu wel eens een ontwerp zouden willen zien...  Misschien raakt kartouch daar ook wel aan ? Een bouwfie van die projectleider met plan ?


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2067 Gepost op: juni 16, 2014, 11:31:25 am »
Blij om dat te horen, maar zal pas echt gerust zijn als er iets officieel naar buiten komt!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2068 Gepost op: juni 16, 2014, 11:37:11 am »
Als mijn eerste bron juist is - waar ik wel van uitga - en mijn tweede bron gelijk heeft i.v.m. het plaatsen van de handtekeningen, dan ga ik er vanuit dat dit nieuws snel genoeg via de offici?le kanalen bekendgemaakt zal worden. Dan houd ik liever mijn bronnen i.p.v. openbaar te maken en ervoor te zorgen dat ze een lek(je) mogen expliceren.

Nu, ik vind het niet slecht dat Willy Naessens Group zich aan dit project verbindt. Ik kan me niet voorstellen dat zij opeens over de kop gaan (? la Van Maercke, inmiddels onderdeel van Stadsbader). Bovendien zal Willy 2 ook wel willen uithalen met zijn nieuw 'paradepaardje' op minder dan 20 km van zijn deur en zou dit wel eens het begin kunnen zijn naar een verdere samenwerking.

Nu maar hopen dat we volgend jaar niet opeens in rood en blauw spelen  :)
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2014, 11:39:25 am door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2069 Gepost op: juni 16, 2014, 11:41:17 am »
Als mijn eerste bron juist is - waar ik wel van uitga - en mijn tweede bron gelijk heeft i.v.m. het plaatsen van de handtekeningen, dan ga ik er vanuit dat dit nieuws snel genoeg via de offici?le kanalen bekendgemaakt zal worden. Dan houd ik liever mijn bronnen i.p.v. openbaar te maken en ervoor te zorgen dat ze een lek(je) mogen expliceren.

Nu, ik vind het niet slecht dat Willy Naessens Group zich aan dit project verbindt. Ik kan me niet voorstellen dat zij opeens over de kop gaan (? la Van Maercke, inmiddels onderdeel van Stadsbader). Bovendien zal Willy 2 ook wel willen uithalen met zijn nieuw 'paradepaardje' op minder dan 20 km van zijn deur en zou dit wel eens het begin kunnen zijn naar een verdere samenwerking.

Hetgeen ik verder heb gehoord is dat inderdaad in September de tribune klaar zou zijn. Op dat moment zou de X verhuizen naar die tribune. Daarna zou men beginnen met de afbraak X en de opbouw van de tribune in de plaats van X. Deze zou klaar zijn na de winterstop.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2070 Gepost op: juni 16, 2014, 11:52:38 am »
Dat zou idd goed nieuws zijn :)

Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2071 Gepost op: juni 16, 2014, 12:00:12 pm »
Deed zaterdag de ronde op de sint bernardusloop ook. Zal dus wel kloppen

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2072 Gepost op: juni 16, 2014, 12:04:51 pm »
We zijn benieuwd...  :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2073 Gepost op: juni 16, 2014, 04:48:04 pm »
Alst waar is dan kan het nieuws niet beter zijn e
Wachten op nieuws nu....

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2074 Gepost op: juni 16, 2014, 05:03:43 pm »
Alst waar is dan kan het nieuws niet beter zijn e
Wachten op nieuws nu....

Als ze vandaag tekenen dan verwacht ik ten laatste morgenavond nieuw, anders was het weer quatsch

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2075 Gepost op: juni 16, 2014, 10:36:20 pm »
lijkt me wel betrouwbare info

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2076 Gepost op: juni 16, 2014, 11:26:45 pm »
Zal wel kloppen en hoop dat het klopt. Ook gehoord. Nieuwe hoofdsponser en bouwheer van ons nieuw stadion.

Offline esseveer

  • Leden
  • Berichten: 78
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2077 Gepost op: juni 17, 2014, 08:02:03 am »
hopelyk is het waar dat er kan begonnen worden bouw tribune :D

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2078 Gepost op: juni 17, 2014, 09:00:05 am »
Zal wel kloppen en hoop dat het klopt. Ook gehoord. Nieuwe hoofdsponser en bouwheer van ons nieuw stadion.

Wordt Recordbank niet de nieuwe hoofdsponsor?
Dat stond toch al vast van in januari, of niet?

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2079 Gepost op: juni 17, 2014, 09:00:53 pm »
Heb gehoord en heb via via gehoord..ik zou het liever eens horen via de offici?le kanalen!..want er begint hier ??n iemand over Naessens zal de werken uitvoeren en de eerst volgende die hierop reageren hebben dit ook al vernomen via hun bron..  ::)

Mijn bron zegt dat het allemaal veel te lang aansleept!..
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2014, 09:03:50 pm door Stofke_81 »