Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799670 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2440 Gepost op: juli 14, 2014, 07:07:26 pm »
zit het glas al in de dugouts? ;)

aaargh  ;) :D

Offline Jonas89

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2441 Gepost op: juli 14, 2014, 07:59:54 pm »
Zijn dat niet de "oude" dug-outs?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2442 Gepost op: juli 14, 2014, 08:02:36 pm »
Zijn dat niet de "oude" dug-outs?

Zou best kunnen, kan me moeilijk inbeelden dat ze investeren in nieuwe - wetende dat in de verbouwing van de tribune nieuwe verwerkt worden.

Alhoewel, die zijn volgens mij gesponsord door Veranda's Van Der Bauwhede.

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2443 Gepost op: juli 14, 2014, 08:07:40 pm »
Mooie zitjes!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2444 Gepost op: juli 14, 2014, 09:24:57 pm »

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2445 Gepost op: juli 14, 2014, 09:29:45 pm »
't zijn rode, e. :)
Denk dat da net zijn punt is :)
Da schoon groen wordt selectief genegeerd ;D

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2446 Gepost op: juli 14, 2014, 09:31:48 pm »
Denk dat da net zijn punt is :)

Je meent het. Woaaaregem is echt geobsedeerd door de kvk-kleuren.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2447 Gepost op: juli 14, 2014, 09:44:55 pm »
Vergis ik me als ik hier schrijf dat de stoeltjes in de hoofdtribune uit 1 stuk bestaan en deze in de tribune vijvers "toeklappers" (in ieder geval niet uit 1 stuk) zijn? Of zie ik niet goed?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2448 Gepost op: juli 14, 2014, 09:54:51 pm »
Vergis ik me als ik hier schrijf dat de stoeltjes in de hoofdtribune uit 1 stuk bestaan en deze in de tribune vijvers "toeklappers" (in ieder geval niet uit 1 stuk) zijn? Of zie ik niet goed?
Ge vergist u niet.

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2449 Gepost op: juli 14, 2014, 09:56:19 pm »
Denk dat da net zijn punt is :)
Da schoon groen wordt selectief genegeerd ;D
de moor op het schild van stad Waregem heeft anders toch ook een schoon groen tenue aan, met een gele riem dan nog ;-)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2450 Gepost op: juli 14, 2014, 10:29:44 pm »
de moor op het schild van stad Waregem heeft anders toch ook een schoon groen tenue aan, met een gele riem dan nog ;-)
Ssshhhtttt.. Da zijn minderheden! Die moeten zich schikken naar de grote overmacht... ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2451 Gepost op: juli 14, 2014, 11:07:31 pm »
net eens gaan kijken.
die lampen op de extra lichtmast leken me gericht op de bouwwerken en niet op het veld, maar ik kan me vergissen.
Ik zag onder de tribune nieuwe zitjes staan, het waren autozetels  aan elkaar gemonteerd, met veiligheidsgordels dus. Leuk idee. De ref kan dus als sanctie Dury verplichten gordels om te doen  ;D ;D ;D
Vandaag hebben ze die extra lichten in ieder geval wel op het veld gericht.Er lagen oranje-gele "mikpunten" op het gras.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2452 Gepost op: juli 15, 2014, 07:53:31 am »
Vergis ik me als ik hier schrijf dat de stoeltjes in de hoofdtribune uit 1 stuk bestaan en deze in de tribune vijvers "toeklappers" (in ieder geval niet uit 1 stuk) zijn? Of zie ik niet goed?
ge vergist u inderdaad niet, en ik heb ook nog nergens groene stoelkes gezien, dus vallen ze niet te negeren! het worden blijkbaar allemaal rode stoelkes op de tribune's. misschien gaan ze de kopse kanten ton int groen steken, al hoeft da voor mij niet. zoon volledig rode kuip gelijk in engeland is altijd impressionant te noemen, meer dan bvb de kleurencombinatie die anderlecht gebruikt!

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2453 Gepost op: juli 15, 2014, 08:24:46 am »
Ssshhhtttt.. Da zijn minderheden! Die moeten zich schikken naar de grote overmacht... ;)

Wie stookt er dan de boel ook altijd weer op?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2454 Gepost op: juli 15, 2014, 08:33:43 am »
Wie stookt er dan de boel ook altijd weer op?
?lke post wordt door sommigen aangegrepen door sommigen om het rood-witte gedachtegoed door andermans strot te rammen, maar o wee als iemand daar op reageert ::)
Wat een lachertje.

Maar goed, back on topic. :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2455 Gepost op: juli 15, 2014, 09:06:05 am »
ge vergist u inderdaad niet, en ik heb ook nog nergens groene stoelkes gezien, dus vallen ze niet te negeren! het worden blijkbaar allemaal rode stoelkes op de tribune's. misschien gaan ze de kopse kanten ton int groen steken, al hoeft da voor mij niet. zoon volledig rode kuip gelijk in engeland is altijd impressionant te noemen, meer dan bvb de kleurencombinatie die anderlecht gebruikt!

Op de renders zie je toch dat 90% rood is en enkel de stoeltjes in lijn met de ingangen groen...


« Laatst bewerkt op: juli 15, 2014, 09:27:09 am door XiPHiAS »

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2456 Gepost op: juli 15, 2014, 09:10:14 am »
?lke post wordt door sommigen aangegrepen door sommigen om het rood-witte gedachtegoed door andermans strot te rammen, maar o wee als iemand daar op reageert ::)
Wat een lachertje.

Maar goed, back on topic. :)

Wat ik geleerd heb bij het opvoeden van mijn kinderen is dat negeren de beste strategie is als ze weer eens hun kuren krijgen. Als je hen aandacht geeft, dan is dat de brandstof om verder te gaan. Deze situatie is eigenlijk perfect vergelijkbaar. Er zijn hier een aantal sujetten die nog steeds de mentale fase van de peuterpubertijd niet ontgroeid zijn en door hen aandacht te geven worden ze gestimuleerd in dit kinderachtig gedrag.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2457 Gepost op: juli 15, 2014, 09:16:17 am »
Wat ik geleerd heb bij het opvoeden van mijn kinderen is dat negeren de beste strategie is als ze weer eens hun kuren krijgen. Als je hen aandacht geeft, dan is dat de brandstof om verder te gaan. Deze situatie is eigenlijk perfect vergelijkbaar. Er zijn hier een aantal sujetten die nog steeds de mentale fase van de peuterpubertijd niet ontgroeid zijn en door hen aandacht te geven worden ze gestimuleerd in dit kinderachtig gedrag.
Eigenlijk heb je wel gelijk... :)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2458 Gepost op: juli 15, 2014, 11:25:11 am »
Ik vraag mij af  hoe jullie over de nieuwe grasmat denken, ik vind dat ze er niet erg super bijligt.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2459 Gepost op: juli 15, 2014, 12:25:33 pm »
ge kunt niet verwachten dat ze super zal liggen tegen onze eerste matchen! binnen een maand zal dat al heel wat anders zijn!