Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799689 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2540 Gepost op: juli 23, 2014, 04:30:34 am »
panelen moeten gemaakt worden, en funderingen drogen. ondertussen kunnen ze nutsvoorzieningen klaar maken, en eens ze der terug aan beginnen zalt gelijk een paddestoelke in de lucht schieten! komt wel allemaal goed!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2541 Gepost op: juli 23, 2014, 11:43:27 am »
zoals ik dus zei, er is daar weldegelijk beweging.
Niet zoals het was vorige week, maar ze zijn weldegelijk bezig ;)

bron: mijn ogen :)

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2543 Gepost op: juli 25, 2014, 09:07:44 am »
http://hln.be/regio/nieuws-uit-waregem/essevee-verkoopt-fictieve-zitjes-a1959371/
Sorry GT maar ben jij vertegenoordiger van de club of ben je vertegenwoordiger van de supporters?  'Ik heb begrip' dat is niet wat de gedupeerde supporters verlangen van een supportersraad en hun voorzitter!  Veroordeel dat amateurisme en maakt dat die supporters(al is het op de eretribune of bij de vips) alsnog een plaats krijgen +compensatie( in de vorm van drankbonnen). 

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2544 Gepost op: juli 25, 2014, 09:27:42 am »
wiens brood men eet, diens woord men spreekt !

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2545 Gepost op: juli 25, 2014, 09:30:10 am »
Geert Titeca is gewoon een lachertje. Die man bracht nog nooit iets tot een goed einde. Vertegenwoordiger van de Supporters? Toch niet de mijne. Geef mij maar een deftige persoonlijkheid!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2546 Gepost op: juli 25, 2014, 12:14:40 pm »
Ik denk dat er idd beter een nieuwe "supporters vertegenwoordiger" komt
die geen banden heeft met de club....

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2547 Gepost op: juli 25, 2014, 12:29:20 pm »
Ik denk dat er idd beter een nieuwe "supporters vertegenwoordiger" komt
die geen banden heeft met de club....

Kijk eens hoeveel mensen zich voor zoiets geroepen voelen en laat dan stemmen.  Zal moeilijk zijn om kandidaten te vinden dat garandeer ik je !!  De stank voor dank zijn nooit ver weg en 't is moeilijk om voor iedereen goed te doen !

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2548 Gepost op: juli 25, 2014, 12:41:55 pm »
Kijk eens hoeveel mensen zich voor zoiets geroepen voelen en laat dan stemmen.  Zal moeilijk zijn om kandidaten te vinden dat garandeer ik je !!  De stank voor dank zijn nooit ver weg en 't is moeilijk om voor iedereen goed te doen !
'k ken er alles van  :D ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2549 Gepost op: juli 25, 2014, 12:58:26 pm »
Dat die man een ongelooflijk supportershart heeft ongetwijfeld, dat ziet iedereen. Dat hij het wil doen en er zijn tijd in stopt, chapeau. Maar ondanks het feit dat er wel goede zaken verwezenlijkt werden laat hij het vaak toch afweten op dat vlak dat hij soms gaat sussen in naam van de club daar waar hij moet rechtstaan voor ons supporters.

Een kleine feedback misschien, verder doet die man dat goed..

Tip:
Communicatie (op hameren)!

Alle fans zijn gelijk en even belangrijk (zelfs al zit je er met je geld in, zing je constant in het midden van vak X, zit je op je stoeltje rustig te kijken.. Allen gelijk)!

Verraad je mede-supporters NIET (Elk moet zich gedragen maar als GT iedereen zelf gaat uithalen die een bommetje gooit of eens pyro aansteekt, althans deze die niet bij zijn groepje horen, is dit wel redelijk belachelijk.. Zeker als ik zag dat deze zo vredelievende man maar zelf al te graag met zijn vuisten gaat zwaaien na de laatste match tegen RSCA.
Wees op dat vlak consequent en neem het niet alleen op voor je eigen vrienden maar voor iedereen..
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2014, 01:03:05 pm door sv.caene »
One Essevee!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2550 Gepost op: juli 25, 2014, 12:59:15 pm »
heeft dan toch blijkbaar niet zo een geode banden met de stewards van de club :)


in ieder geval de zitplaats van mijn oom werd nu perstribune (vak nast dat orkestje) omdat  bij die "oude" perstribune dan duurdere plaatsen verkocht kunnen worden , en hij kreeg daarom een nieuwe abonnement , ergens aan de middenlijn in het midden van dat vak.

dus waarom wisten ze dan wel dat die plaatsen sneuvelden en bij anderen dan blijkbaar niet ?

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2551 Gepost op: juli 25, 2014, 01:36:51 pm »
Ik zie dat men het veld aan het maaien is, ziet er nog altijd niet goed uit.  Men had beter ingezaaid dan matten gelegd.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2552 Gepost op: juli 25, 2014, 02:04:41 pm »
Ik zie dat men het veld aan het maaien is, ziet er nog altijd niet goed uit.  Men had beter ingezaaid dan matten gelegd.
Dat was, gezien we maar ergens midden mei wisten dat we Europees voetbal mochten spelen, niet meer haalbaar.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2553 Gepost op: juli 25, 2014, 02:08:43 pm »
In alle geval zag het veld er een paar weken terug veel beter uit dan nu en vrees ik dat dit veld binnen een paar weken/maanden (helaas) zal moeten vernieuwd worden.  Veel bruine stroken, dat is niet goed.

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2554 Gepost op: juli 25, 2014, 02:57:15 pm »
Ja inderdaad, en met de (hopelijk) bijkomende Europese wedstrijden.. niet ideaal.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2555 Gepost op: juli 25, 2014, 03:14:22 pm »
Vraag is dan : wat kan er aan gedaan worden ??  Word dit veld nog voldoende geventileerd en gesproeid ?  Moet dit geen bemesting krijgen ?

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2556 Gepost op: juli 25, 2014, 03:24:42 pm »
Uiteraard wordt dit besproeid (teveel is trouwens ook niet goed). Bemesten moet je ook mee opletten, bij  teveel verbrandt het gewoon. Normaal wordt bij aanleg toch startbemesting meegegeven, welke voor een tijd werkzaam is.
't Is gewoon niet de ideale periode om gras aan te leggen. Gras is nu eenmaal ook iets 'levends' dat je niet zomaar helemaal onder controle hebt. 't Is vooral kwestie dat het goed (en diep) inwortelt, dan komt het bovengronds ook in orde, maar zoiets heeft nu eenmaal tijd nodig.
Ik moet zeggen dat ik het er zelf niet zo slecht uitzien vind, heb al andere dingen gezien...

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2557 Gepost op: juli 25, 2014, 09:15:02 pm »
Deze avond was besproeiing van het veld in volle gang.

Ook de werken blijven ferm vooruit gaan: over grote oppervlakte is er al een grondplaat aangebracht. Ook al heel wat structuurelementen!

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2558 Gepost op: juli 26, 2014, 12:28:31 pm »
Ik heb gisteren wat kunnen kijken naar Standard - Charlerloi, ons veld zal er toch een stuk beter bijliggen.  Dat was echt Standard onwaardig.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2559 Gepost op: juli 27, 2014, 10:52:18 pm »
Het bezoekersvak waar komt dit in die nieuwe tribune ? Of waar het nu zit met verbouwingen?
Liberta per gli ultras!