Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799694 keer)

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2620 Gepost op: augustus 01, 2014, 10:51:12 am »
rustig rustig mensen. Ik vermoed dat bij het nieuwe stadion ook een verbeterde accommodatie hoort voor alle supporters van essevee. Nu is het behelpen met wat we hebben. Zoals ik hier eerder al las, probeert essevee dit uit en willen ze dit dan evalueren. Geef hen ook eens de tijd om dit te bekijken.

Verder zou ik toch iets meer respect opbrengen voor het feit dat er afzonderlijke 'VIP'-formules bestaan. Met 6.000 abbonnementen met een gemiddelde opbrengst van pakweg 200 euro, komt ge aan 1.2 miljoen ?. Zelf met drankomzet erbij moet het grootste gedeelte van de omzet van essevee toch komen van de zakelijke partners, welke in die vip-rooms zitten. Ze zijn dus gewoon nodig en gebruiken de vip-rooms om te netwerken en deals te kunnen sluiten. Ik kan me dan in beelden dat de green vip na de match erg druk is. Persoonlijk zou ik ze dan adviseren om een abo te nemen op het essevee-restaurant, maar bon. Onderschat ook de kosten niet die die bedrijven maken voor die abonnementen (Esseveerestaurant: 2 Abo's 4.500 euro voor enkel de reguliere competitie.)

Sowieso verwacht ik beterschap van zodra de bouw van het stadion wat vordert.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2621 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:01:40 am »
rustig rustig mensen. Ik vermoed dat bij het nieuwe stadion ook een verbeterde accommodatie hoort voor alle supporters van essevee. Nu is het behelpen met wat we hebben. Zoals ik hier eerder al las, probeert essevee dit uit en willen ze dit dan evalueren. Geef hen ook eens de tijd om dit te bekijken.

Verder zou ik toch iets meer respect opbrengen voor het feit dat er afzonderlijke 'VIP'-formules bestaan. Met 6.000 abbonnementen met een gemiddelde opbrengst van pakweg 200 euro, komt ge aan 1.2 miljoen ?. Zelf met drankomzet erbij moet het grootste gedeelte van de omzet van essevee toch komen van de zakelijke partners, welke in die vip-rooms zitten. Ze zijn dus gewoon nodig en gebruiken de vip-rooms om te netwerken en deals te kunnen sluiten. Ik kan me dan in beelden dat de green vip na de match erg druk is. Persoonlijk zou ik ze dan adviseren om een abo te nemen op het essevee-restaurant, maar bon. Onderschat ook de kosten niet die die bedrijven maken voor die abonnementen (Esseveerestaurant: 2 Abo's 4.500 euro voor enkel de reguliere competitie.)

Sowieso verwacht ik beterschap van zodra de bouw van het stadion wat vordert.
+1


Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2622 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:07:05 am »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2623 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:16:16 am »
Zit op tribune A vak 108 en moest gisteren naar toilet aan de rust ! Moest hiervoor door gans de meute van de kantine, daar de vroegere toiletten werden gesuprimeerd door de nieuwe spelerstunnel.  Een vooruitgang is dit ook niet ! Gaan we hier nu ook 2 blz commentaar rond geven, want de VIPS kunnen waarschijnlijk wel naar een in de nabijheid gelegen toilet gaan... Of zou ik beter ook naar het toilet gaan in de caf?s op de markt van Waregem ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2624 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:18:39 am »
als ze toiletten afbreken moeten ze gewoon op een andere plaats erbij zetten, minstens evenveel :)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2625 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:21:51 am »
de plateau ga klaar zijn tegen da ze uit verlof komen zag ik gisteren,
ze zitten goe op schema ;)

verder vind ik dit geen gezaag, ne mens moe zijn mening keer kunnen geven.
Dan ist aan de mensen die beslissen wat ze ermee doen.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2626 Gepost op: augustus 01, 2014, 11:28:47 am »
de plateau ga klaar zijn tegen da ze uit verlof komen zag ik gisteren,
ze zitten goe op schema ;)

verder vind ik dit geen gezaag, ne mens moe zijn mening keer kunnen geven.
Dan ist aan de mensen die beslissen wat ze ermee doen.

Dat is juist.
Idd te weinig toiletten aanwezig in het stadion.

Online BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2627 Gepost op: augustus 01, 2014, 12:24:13 pm »
en wanneer zijn die mannen uit cong?? dinsdag vermoed ik.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2628 Gepost op: augustus 01, 2014, 02:09:58 pm »
Ochja,nu ik toch in mijn gezaag ben,de toiletten aan het onthaal(dames),stinken al jaren,spoelen niet door zoals het moet,heb dit ook al aangeklaagd,het baat niet,de toiletten aan green VIP zijn ok hoor ! ;)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2629 Gepost op: augustus 01, 2014, 10:56:00 pm »
Er komen toiletten bij. Probleem gekend en zullen er blijkbaar ook iets mee doen  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2630 Gepost op: augustus 02, 2014, 09:46:02 am »
Zelf op zaterdag wordt er stevig doorgewerkt door de mannen van Willy! Nice job!!!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2631 Gepost op: augustus 02, 2014, 12:43:53 pm »
Chapeau! Dikke thumbs up!!

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2632 Gepost op: augustus 02, 2014, 04:20:17 pm »
Zoudt gij nie beter thuis blijven ??
Ochja,nu ik toch in mijn gezaag ben,de toiletten aan het onthaal(dames),stinken al jaren,spoelen niet door zoals het moet,heb dit ook al aangeklaagd,het baat niet,de toiletten aan green VIP zijn ok hoor ! ;)

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2633 Gepost op: augustus 02, 2014, 05:39:58 pm »
Ik zou nie weten,waarom ik moet thuisblijven ? Gewoon eens je gal spuwen,mag da ook al nie meer ? Ge kunt blijkbaar tegen nie veel he,man u

Hoe reageer jij dan op al die andere zever da ze hier soms posten ? Bij mij gaat het nog om dingen die waar zijn en waar er veel over zagen !

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2634 Gepost op: augustus 02, 2014, 05:55:04 pm »
Ik zou nie weten,waarom ik moet thuisblijven ? Gewoon eens je gal spuwen,mag da ook al nie meer ? Ge kunt blijkbaar tegen nie veel he,man u

Hoe reageer jij dan op al die andere zever da ze hier soms posten ? Bij mij gaat het nog om dingen die waar zijn en waar er veel over zagen !
Trek je zijn flauwe reactie niet aan, delphine! Wij appreci?ren het enorm dat je initiatief genomen hebt en een mail gestuurd hebt naar Essevee, met resultaat!

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2635 Gepost op: augustus 02, 2014, 06:59:36 pm »
Ik zou nie weten,waarom ik moet thuisblijven ? Gewoon eens je gal spuwen,mag da ook al nie meer ? Ge kunt blijkbaar tegen nie veel he,man u

Hoe reageer jij dan op al die andere zever da ze hier soms posten ? Bij mij gaat het nog om dingen die waar zijn en waar er veel over zagen !
spuw gij maar uw gal
trek u da ni aan, da doe ik ook niet :)

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2636 Gepost op: augustus 02, 2014, 07:50:21 pm »
dat is hier al dagen bezig.
dit topic gaat over het nieuw stadion.
oppen aub een ander topic want we worden dit stilaan beu.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2637 Gepost op: augustus 02, 2014, 10:55:58 pm »
dat is hier al dagen bezig.
dit topic gaat over het nieuw stadion.
oppen aub een ander topic want we worden dit stilaan beu.
We worden dat beu? Wie zijn 'we'? Er zijn hier mensen die niks van kritiek tov de club kunnen verdragen,terwijl dat die meeste kritiek goede bedoelingen hebben,ze kaarten problemen aan die de club beter moet aanpakken,als dat al niet mag op dit forum awel sluit dienen boel maar af en laat enkel de goed nieuwsshow maar toe(er zijn genoeg positieve zaken die de club wel goed doet) maar kritiek moet altijd kunnen! Infeite zou de supportersraad zich moeten bezighouden met zo'n zaken!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2638 Gepost op: augustus 02, 2014, 11:42:42 pm »
Ochja,nu ik toch in mijn gezaag ben,de toiletten aan het onthaal(dames),stinken al jaren,spoelen niet door zoals het moet,heb dit ook al aangeklaagd,het baat niet,de toiletten aan green VIP zijn ok hoor ! ;)

Haha onlangs gehoord dat er vorig seizoen een vrouw met haar poes aan het spelen was in de toiletten van de green vip , vandaar dat jij verzot bent van de green vip ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2639 Gepost op: augustus 03, 2014, 12:22:37 am »
misschien dan deze topic houden voor het nieuwe regenboogstadion, en een nieuwe topic openen iets in de zin van "verzuchtingen aan het bestuur" waar dan oa die kantine - en gebrek aan communicatie met het bestuur en de club kunnen in gepost worden. en misschien - heel missschien - wordt die topic dan ook vanuit de club gevolgd :)