Auteur Topic: Over Club Brugge KV  (gelezen 79025 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #80 Gepost op: juli 29, 2016, 12:11:25 am »
Het was vooral enorm spijtig dat zo het afscheid van D'haene op de achtergrond werd geschoven!
SV TILL I DIE

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #81 Gepost op: september 28, 2016, 08:47:57 am »
Ik kijk uit naar de erehaag die we gaan vormen om de CL-prestaties van ClubBrugge in de bloemetjes te zetten.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #82 Gepost op: september 28, 2016, 10:57:37 am »
Ik kijk uit naar de erehaag die we gaan vormen om de CL-prestaties van ClubBrugge in de bloemetjes te zetten.
Onze laatste Europese campagne was anders ook niet om enthousiast over te zijn 😀 Ik weet zelfs de namen niet meer van onze tegenstanders.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #83 Gepost op: september 28, 2016, 11:11:00 am »
Onze laatste Europese campagne was anders ook niet om enthousiast over te zijn 😀 Ik weet zelfs de namen niet meer van onze tegenstanders.

Zawisza Bydgosz en shakthar soligorsk? Toch zo moeilijk niet ;D

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #84 Gepost op: september 28, 2016, 11:19:08 am »
Onze laatste Europese campagne was anders ook niet om enthousiast over te zijn 😀 Ik weet zelfs de namen niet meer van onze tegenstanders.

Kon ze al niet uitspreken, waarom zou je ze dan onthouden? :P

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #85 Gepost op: september 28, 2016, 11:55:08 am »
mogelijk gaat club volgende match een goal maken, de 1-3 of zoiets :)

Offline appandasietse

  • Leden
  • Berichten: 24
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #86 Gepost op: september 28, 2016, 12:03:06 pm »
Nog gemakkelijker uit te spreken en klinkt trouwens nog beter zonder klinkers : Zwsz Bdgsz en Shkthr Slgrsk !

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #87 Gepost op: september 28, 2016, 12:33:08 pm »
Nog gemakkelijker uit te spreken en klinkt trouwens nog beter zonder klinkers : Zwsz Bdgsz en Shkthr Slgrsk !

ppndsts, een man met een visie.

Offline appandasietse

  • Leden
  • Berichten: 24
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #88 Gepost op: september 28, 2016, 02:18:49 pm »
ppndsts, een man met een visie.
Idd Zgc14 !  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #89 Gepost op: september 28, 2016, 03:38:26 pm »
Onze laatste Europese campagne was anders ook niet om enthousiast over te zijn 😀 Ik weet zelfs de namen niet meer van onze tegenstanders.
Wij gingen ook niet ''laten zien aan Europa hoe goed we zijn/waren''.

Ik bekijk de prestaties van club in Europa (en eigenlijk ook ergens, in mindere mate, in de competitie) op twee manieren:

1) Hoogmoed komt voor de val: Als je overal gaat beginnen 'janken' dat je zo goed bent en het slaat enorm tegen dan moet je kunnen accepteren dat je het mikpunt van spot bent. Volgens hun fans, maar ook zeker de club (Verhaeghe met zijn halve of zelfs finale in Europa) hebben gewoon zichzelf belachelijk gemaakt. Ze gingen eens een 'Gentje' leggen, yeah right. Je kan die ambitie wel hebben en dat is goed maar hou je dan toch in als je dit wil vermijden..

2) Ik wens niemand in het voetbal echt enorme tegenslagen toe (buiten Kortrijk dan  ;D), toch zeker niet op Europees niveau. Daar mag elke Belgische ploeg van mij zoveel winnen als ze maar kunnen en willen.. Graag zelfs..

Conclussie: FCB maakt zichzelf weer goed belachelijk en ik kon men glimlach gisteren toch maar moeilijk bedwingen  ;D ;D

One Essevee!

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #90 Gepost op: september 28, 2016, 07:03:50 pm »
Niets geestiger dan Club Brugge en hun gefrustreerde supporters uit Waregem op hun bek te zien gaan.  :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #91 Gepost op: september 28, 2016, 08:51:25 pm »
Niets geestiger dan Club Brugge en hun gefrustreerde supporters uit Waregem op hun bek te zien gaan.  :)

Couldn't agree more :D


Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #93 Gepost op: juni 08, 2017, 11:40:05 pm »
Ivan Leko nieuwe trainer van Club, van een verrassing gesproken  :o
Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien..

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #94 Gepost op: juni 08, 2017, 11:44:43 pm »
Wat betekent dit voor Coopman denken jullie? Ik denk dat Leko hem een kans zal geven jammer genoeg.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #95 Gepost op: juni 09, 2017, 06:32:19 am »
Verrassend, maar niet onlogisch.
Kent het huis, kent de competitie en bracht bij STVV met beperkte midellen bijwijlen toch aardig voetbal. Bovendien zal hij in vergelijking met een aantal buitenlandse pistes financieel ook wel aantrekkelijker geweest zijn.
Goeie keuze.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #96 Gepost op: juni 09, 2017, 07:28:41 am »
Ivan Leko nieuwe trainer van Club, van een verrassing gesproken  :o
Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien..
Countervoetbal @ Jan Breydel volgend seizoen?  :D

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #97 Gepost op: juni 09, 2017, 09:53:37 am »
Ivan Leko nieuwe trainer van Club, van een verrassing gesproken  :o
Benieuwd hoe dit gaat uitdraaien..
Countervoetbal @ Jan Breydel volgend seizoen?  :D
Jep! Enige mogelijkheid voor de 'grote' ploegen om nog een titel te halen (of er dicht bij te zijn).  Zie A'lecht en AA Kwek dit seizoen...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #98 Gepost op: juni 09, 2017, 11:48:52 am »
Ik snap dit toch niet van Club Brugge. Wat heeft Leko al bewezen? Ontslag bij OHL, 12e bij STVV met 6pt boven Moeskroen. Hij haalt misschien wel de finale van PO2 maar die competitie zijn meer oefenmatchen dan iets anders.

Ook jammer voor STVV dat ze opnieuw hun trainer verliezen aan een topploeg, het gebeurde eerder met Ferrera en nu ook met Leko. Die jonge trainers zouden beter ergens iets opbouwen dan meteen naar een topploeg te trekken om dan na een halfjaar buiten te liggen.

Moest ik een Brugge supporter zijn (gelukkig niet!!) zou ik toch veel gelukkiger zijn met Dury, Mazou of Maes.
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Over Club Brugge KV
« Reactie #99 Gepost op: juni 09, 2017, 03:07:13 pm »
Ik snap dit toch niet van Club Brugge. Wat heeft Leko al bewezen? Ontslag bij OHL, 12e bij STVV met 6pt boven Moeskroen. Hij haalt misschien wel de finale van PO2 maar die competitie zijn meer oefenmatchen dan iets anders.

Ook jammer voor STVV dat ze opnieuw hun trainer verliezen aan een topploeg, het gebeurde eerder met Ferrera en nu ook met Leko. Die jonge trainers zouden beter ergens iets opbouwen dan meteen naar een topploeg te trekken om dan na een halfjaar buiten te liggen.

Moest ik een Brugge supporter zijn (gelukkig niet!!) zou ik toch veel gelukkiger zijn met Dury, Mazou of Maes.

Leko speelde mooi voetbal hoor met STVV. maar moest nadien herschikken omdat hij zag dat hij de ploeg niet had om dominant te spelen.
Staat erg op discipline en durft zijn vedetten (Peeters) al eens op de bank te zetten.
Geen favorietjes bij hem, iedereen start op gelijke voet.

Mechele, is vol lof over hem (Vernomen via een maat van hem)
Kent het Brugse huis en kan goed met jongeren werken (al vind ik dat altijd relatief)