Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 30939 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #40 Gepost op: december 17, 2008, 08:22:44 am »
Zijn er eigenlijk mensen tegen gehouden voor het vandalisme of wordt alles beslist op basis van de camerabewaking?

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #41 Gepost op: december 17, 2008, 08:23:33 am »
We speelden met 1 diepe spits (met als gevolg: totaal geen druk naar voor) en toch verzoop ons middenveld. (tactische meesterzet van magic dury wrs).
'Op naar Bergen', precies of ze kunnen daar rechtzetten wat er is misgegaan in Kortrijk.
Bepaalde spelers stonden gewoon stil en lieten hun mannetje voortdurend lopen waardoor lutte er uiteindelijk het slachtoffer van werd, schande. Tweede helft zetten ze heel even druk op hun verdediging en je zag meteen dat die ook niet geweldig was.
Kortrijk verdiend gewonnen, aangezien we zelf maar 1 open kans cre?erden.

'En als je niet van de streek bent, is het gvdmme moeilijk om die rivaliteit juist in te schatten.'
3/4 van de ploeg was dezelfde als diegene die vorig jaar onderuit ging, zou eerder gemakzucht zeggen, na de 9/9 dachten ze wrs dat ze dit wel even zouden klaren.
« Laatst bewerkt op: december 17, 2008, 08:27:07 am door dot »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #42 Gepost op: december 17, 2008, 08:30:10 am »
ik snapte gewoon al van in het begi niet waarom Mutombo start en niet Tim, die toch goed bezig was

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.267
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #43 Gepost op: december 17, 2008, 09:39:46 am »
Ik snapte ook de zet van Mutombo niet. Als ik Tim zie invallen, die gedrevenheid, dan zag ik bij hem geen blessure. Mutombo startte tegen GBA ook al op de flank (toen op links) en dat was ook geen succes. Meeverdedigen, dat kan/wil die dus niet! Laat dan ook duidelijk zijn dat ik heel erg ontgoocheld ben met deze nederlaag! En t doet wel extra pijn dat het weer foutliep tegen Kortrijk. Maar ik heb moeite met sommigen die hier stellen dat ze als het ware liever tegen de degradatie zouden strijden met 2 zeges tegen KVK, dan pakweg 3/6 zouden halen tegen KVK m?t vb een 6de plaats in het klassement. Ik verwijt de spelers (op basis van de 2de helft, van de eerste trok op geen ...) geen inzet. Ze hebben meer mentaliteit getoond dan in januari. Alle ballen vielen gisteren ook slecht. In voetbal moet je ook wat meeval hebben. Gaat een klutsbal erin, dan lees je hier na dezelfde vertoning te hebben gezien, allemaal andere reacties! En wat het vandalisme betreft: een schande! Het was pijnlijk te beseffen voor sommigen dat ze, na 15 stoeltjes te hebben kapotgetrapt, nog altijd geen 3 punten op zak hadden! t Ergste is dat 12-13 jarigen daar een voorbeeld aan nemen en het "cool" vinden!

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #44 Gepost op: december 17, 2008, 09:53:06 am »
Het is niet moeilijk om een middenveld plat te leggen waarvan al de sterkhouders niet kunnen meespelen...

2e helft was beter maar Kortrijk kruipt dan natuurlijk met 10 man achter de bal waardoor het op een patattenveld onmogelijk combineren is en je wel de lange bal moet gaan hanteren.

Slappe vertoning in de eerste helft zeg

We waren slecht, Kortrijk was net iets minder slecht, meer hoeft daar niet over gezegd worden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #45 Gepost op: december 17, 2008, 09:53:18 am »
Typisch op zijn essevee's were, wat nen rare ploeg zijn we toch, ene match spelen we de pannen van het dak, we halen 9 op 9.  Tes de match vant jaar en we zien geen enkele kans, geen enkele, geen inzet! noppes!

+ we konden verdomme 6de staan nu ook nog! Wat een kans laten we liggen ook al! Dit is echt kloten!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #46 Gepost op: december 17, 2008, 10:06:13 am »
Ik hoor hier een quasi vlekkelose wedstrijd van de ref ??? Oh my god.
Lutte verdiende zeker geen rood en wat met al die kleine foutjes die voortdurend (en meestal ten onrechte) in het voordeel van de veekaa werden gefloten. Ik geef toe dat het zwak was, maar de man in't groen besliste erover dat de ene ploeg minder zwak was dan de ander.

PS: Der is altijd nog een terugmatch , waar KVK het moeilijk zal hebben op ons groot veld, zonder putten. Iemand erop gelet hoeveel ballen van Berrier telkens opsprongen voor hij wou trappen ???
Webteam SV Zulte Waregem

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #47 Gepost op: december 17, 2008, 10:09:47 am »
Hebben we nu al ooit eens gewonnen op zo een plein, of zelden toch?

Denk maar aan harelbeke, deinze en kortrijk.

Die verdomde vierkante kleine pleinen hebben ons nog nooit gelegen.  Ben der ook niet aan, veel te weinig ruimte.

Maar dit is geen uitvlucht.  Trok op niets, in de tribunes was het een hel, maar spelers op het veld brachten daar niets van over op het veld.  Pffff.  Zwakste match in eerste van ons.  Genoeg redenen om te winnen alleszins gisteren, al was het maar voor die 6de stek te pakken.

Winnen in bergen, om heel klein beetje te verzachten.


Offline roodwit99

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #48 Gepost op: december 17, 2008, 10:09:53 am »
Wel essevee waar was het al zo machtige essevee? Jullie uitvak zat niet eens vol. Welke supps hebben zich van hun kleinste kant getoond, jullie met het vandalisme. Buiten jullie trommel hebben we jullie nooit gehoord.

Al bij al een matige wedstrijd, waar we getoond hebben dat we thuis moeilijk te pakken zijn en dat op alle gebied beter waren dan jullie.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #49 Gepost op: december 17, 2008, 10:17:56 am »
1 ding ben ik zeker ; We hebben 9/12  (wat goed is) en staan op een 9de plaats , naast KAA Gent , 2 punten VOOR Kortrijk , in eigen huis hebben ze al lastigere klusjes geklaard (SVZW was namelijk nergens). Veel kunnen we ons team niet echt kwalijk nemen en kijk gewoon vooruit naar de volgende match , die winnen is 12/15 , wie zegt dan dat dat slecht is , ok we verliezen van KVK , maar het blijft nog altijd maar een match om 3 punten ;-)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #50 Gepost op: december 17, 2008, 10:18:25 am »
Zoals te verwachten behoorlijk wat emotionele reacties. We waren niet goed genoeg in een zeer matige wedstrijd van beide ploegen. Kortrijk had in de eerste helft een 2-tal mogelijkheden, SVZW slechts 1 en op basis daarvan een verdiende zege.
Persoonlijk vind ik dat het verschil in de verdediging zat. Bij Kortrijk zeer secuur, bij SVZW soms onzeker soms nonchalant. Het hautain gedrag van de heren Dhaene en Reina werd netjes afgestraft door Coulibaly. Deze laatste is het 2e grote verschil met onze ploeg. Als we Leye tov Coulibaly afwegen dan zou ik het wel weten.

Beide voetjes zullen mss nu terug op de grond staan. Als ik lees dat Roelandts denkt dat hij niet zou misstaan in de ploeeg van Brugge dan zegt dit meer over Club dan over Kevin.
Hoogmoed komt voor de val dus!
Maar laten we ook eerlijk zijn op Kortrijk verliezen moet je incalculeren.
Op naar Bergen hoewel ik het ergste vrees.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #51 Gepost op: december 17, 2008, 10:33:56 am »
Kumzie hebde gij de zelfde match gezien of zijde naar kvk sportief gaan kijken?
Overklast??  Den 2de helft 10 allachter en counter tegen een ploeg die op da moment
met 3 spitsen speelt, zuivere spitsen e, niet zoals dikke Hein Flankaanvallers die meer verdedigen
en afbreken dan wa anders.
Jullie middenveld werd niet gebruikt, lange ballen tot bij Coulibaly en dan aansluiten.
"Cum" heeft enkel vrije trappen gegeven, Fontenette wa acties gedaan maar moe na 50minuten
en die andere 2 hun naam zelfs niet horen noemen op Btv. 
Wij waren heeeeel zwak da is idd waar (even zwak als Genk maar Genk creeerde kansen
en wij niet) mo da jullie zoooo sterk waren, ge blijft ne nekke e da is duidelijk.
Jullie aanval liet idd een steek vallen tegen 3 verdedigers nota bene.
Het verschil tss Hein en Dury is dat Hein kan verkopen datem ne 3-4-3 speelt maar het eigenlijk
een 3 2 2 2 1 is die heel veel met lange bal werkt omdater een ideaal afspeelpunt is
een type SALOU (dienen kende nog wel e, waarvoor dank we trekken daar elk jaar nog
een pakske interest van)
Ik geef wel toe, we hebben verdiend verloren van een iets minder zwak Nekkoslovakije.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #52 Gepost op: december 17, 2008, 10:40:31 am »
ik snapte gewoon al van in het begi niet waarom Mutombo start en niet Tim, die toch goed bezig was
Tim is niet fit na een blessure tegen Moeskroen (zijn enkel), had geen trainingen achter de rug.
Het was dus al na de schorsing van Meert een handicap dat Mutombo mocht starten.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.773
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #53 Gepost op: december 17, 2008, 10:45:31 am »
Krotrijk won terecht. eerste helft van ons was flauw. tweede helft veel meer inzet maar het lukte niet.
dikke hein zegt dat hij zich niet aan de tegenstander aanpast!! wuk a zever..... opdracht was simpel... laat Berrier en Roelandts niet spelen. Wij hebben ons te weinig aangepast (Kums en Coullibaly mochten constant spelen en hadden ruimte over).
Het niveau was van beide ploegen geen eerste klasse niveau.... amper tweede klasse. Kortrijk was minder slecht dan Essevee. We hebben Meertie gemist zeker!!

ps: Hoop dat de persoon die op de hoofdtribune door zijn zitje zakte geen blijvende letsels heeft want anders weer een supporter minder voor de VK. In verband met het witte KVK gedeelte in de hoofdtribune, ik dacht dat bleeching alleen bij tanden mogelijk was.

Tegen bergen gewoon voor winst gaan...

yasser

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #54 Gepost op: december 17, 2008, 10:46:57 am »
De grootste lafaard hier is wel voor het moment Breeza, tegen terechte kritiek van eigen supporters  de banbliksems uitspreken, en hier KVK-ers volle katoen laten geven. O wat is hij stil.

flandria

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #55 Gepost op: december 17, 2008, 10:50:38 am »
Enkel Sammy op niveau en voor de rest gene vetten. Verdiende overwinning voor KV Kortrijk en al de rest zijn excuses die er niet toe doen. Veel te veel spelers waren gewoon niet bij de les.

Ook jammer van de niet goed te praten vernielingen in Kortrijk. Wat is het nut om, volgens de site van KVK, een 50-tal stoeltjes te vernielen en een ruit in te gooien van de kantine?
Of zijn sommigen vergeten dat alles, maar dan ook alles, gefilmd wordt in een voetbalstadion.



Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.773
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #56 Gepost op: december 17, 2008, 10:51:21 am »
en over die pippo dat Dury en dikke Hein vergelijkt!
Wij waren kampioen in tweede met een straatlengte voorsprong (al zes of zeven wedstrijden voor het einde konden we de teugels vieren). We winnen de beker... overwinteren Europees....Dikke Hein staat 11 de en is een trainer zoveel beter dan Dury!!! onze Franky verdient zo een nonsens niet.
Dikke Hein en Dury hun sjaal goed vergeleken!!??!! Franky kon hem nog mooi knopen. Dikke Hein stond daar met zijn sjaal dat zijn betovergrootmoeder had gebree?n die stamt uit de eerste wereldoorlog. Dit kan echter ook niet kloppen aangezien de VK toen nog niet bestond... want de VK is ook een fusieploeg :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #57 Gepost op: december 17, 2008, 10:55:16 am »
Karel Jan, op de hoofdtribune ister nen bank gekraakt.
Niks met afbreken van plastic stoelkes te maken, gewoon met de kwaliteit
van het materiaal.  Een kind van 7 kon dat lezen in het nieuwsblad, uwe leeftijd graag?
Ist ni leuk daar op ulder forum mss?  Nie da je ni welkom zijt e, verre van.
Maar kheb het ni zo voor sporadische bezoekers met inbreng NUL.

ik ben op mijn werk nu, en gij?  Aan de dop zoals den helft van Kutrijk?

flandria

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #58 Gepost op: december 17, 2008, 11:03:01 am »
@essevee007: overdrijven is geen probleem maar je moet de waarheid onder ogen zien.
Het bezoekersvak vertoonde veel meer dan een 10-tal lege plaatsen. Vanuit de loges was duidelijk te zien dat het rechtergedeelte van het bezoekersvak meer als halfleeg was.
De cijfers vermeld op de site van KVK zullen veel dichter bij de waarheid liggen dan wat men op het SVZW-onthaal zei.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #59 Gepost op: december 17, 2008, 11:05:18 am »
@essevee007: overdrijven is geen probleem maar je moet de waarheid onder ogen zien.
Het bezoekersvak vertoonde veel meer dan een 10-tal lege plaatsen. Vanuit de loges was duidelijk te zien dat het rechtergedeelte van het bezoekersvak meer als halfleeg was.
De cijfers vermeld op de site van KVK zullen veel dichter bij de waarheid liggen dan wat men op het SVZW-onthaal zei.

;D