Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 30914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #220 Gepost op: december 19, 2008, 05:40:43 pm »
Ik heb dit opgevangen e, nog nergens een bevestiging van gekregen.
Maar ik neem het voor 70% wel aan dat zal kloppen.

Kzou nog wachten om met namen te goochelen of mensen te beschuldigen. Als het zou gaan om een lid van de supportersraad, dan zullen wij doen wat logisch is...
wat is dan logisch, iemand straffen omdat hij 1x in de fout gaat maar alle andere matchen trouw op post is, een heus budget besteed aan zijn club, zich inzet voor de club, etc? komaan gasten! sommige moeten dringend eens de bijbel lezen: wie nog nooit iets misdaan heeft mag de eerste steen werpen! (en iedereen droop af!)

Ok, msh denk jij er zo over. Maar welk beeld zouden de mensen niet hebben van de supportersraad als daar mensen inzitten die zich zouden bezondigen aan vandalisme en geweld?
Kijk maar naar onze regering om toch maar een vergelijking te maken. Ook zij maken msh 1 fout, maar zij denken ook aan wat de opinie denkt.


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #221 Gepost op: december 19, 2008, 05:56:14 pm »
Laat die gast gerust.  Weet wel het is ook iemand, die alle matchen komt en geld aan uit geeft enz... .  In marseille zei gerets zelf over zo iemand.  Laten we hem terug in de familie sluiten.

Ook gba; steunde ten volle zijn amokmakers in een europees duel, door een soort inzamelactie of weet nt meer wat te organiseren voor die gasten.

Ok, is niet goed te praten, maar zeg dan tegen die gasten, volgende keer kalm houden en geef hem een pint, en hou ze wat in bedwang, op eigen supporters slaan, zal niet vlug gebeuren.  Kanttekening, de politie was heel provocerend ook, zoals duidelijk te zien was, met de paarden op ons afkomen, stokje uithalen, mensen gewoon duwen naar hun bus die zelfs niets deden, dan gewoon wat vloeken enz... .  Ze zouden msh niet liever gehad hebben dat het helemaal uit de hand liep, konden ze nog eens spuiten of chargeren.

LATEN WE ER OVER ZWIJGEN JONGENS.

Dusja.

Soit, match afgelopen jongens!

tes kerst, tzijn feestdagen, everybody happy! En er is nog 1 match.  Dus met zijn allen achter essevee, en dan goed de feestdagen in!
« Laatst bewerkt op: december 19, 2008, 05:58:27 pm door essevee007 »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #222 Gepost op: december 19, 2008, 06:01:10 pm »
Laat die gast gerust.  Weet wel het is ook iemand, die alle matchen komt en geld aan uit geeft enz... .  In marseille zei gerets zelf over zo iemand.  Laten we hem terug in de familie sluiten.

Ook gba; steunde ten volle zijn amokmakers in een europees duel, door een soort inzamelactie of weet nt meer wat te organiseren voor die gasten.

Ok, is niet goed te praten, maar zeg dan tegen die gasten, volgende keer kalm houden en geef hem een pint, en hou ze wat in bedwang, op eigen supporters slaan, zal niet vlug gebeuren.  Kanttekening, de politie was heel provocerend ook, zoals duidelijk te zien was, met de paarden op ons afkomen, stokje uithalen, mensen gewoon duwen naar hun bus die zelfs niets deden, dan gewoon wat vloeken enz... .  Ze zouden msh niet liever gehad hebben dat het helemaal uit de hand liep, konden ze nog eens spuiten of chargeren.
LATEN WE ER OVER ZWIJGEN JONGENS.

Dusja.

Soit, match afgelopen jongens!

tes kerst, tzijn feestdagen, everybody happy! En er is nog 1 match.  Dus met zijn allen achter essevee, en dan goed de feestdagen in!

Die indruk had ik ook. Nuja, we zien wel. Tijd brengt raad...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Rafa

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #223 Gepost op: december 19, 2008, 06:15:07 pm »
Ik weet grotendeels over wie het gaat en ken die personen ook. Sommige dingen hier kloppen, maar staan ook maar twijfelachtige dingen.

Sommige stewards (z?ker niet allemaal !!!) denken dat er een ambt vasthangt aan hun reflecterende wortelpak. Mensen laten doen en misdoen, en als ze iets doen dat in hun ogen erover is (moet niet veel zijn) staan ze klaar om de mensen te 'pakken'. Ook ludieke slogans (onze was
JULLIE SCOUTEN, WIJ KOPEN
trouwens) worden nu al uit het stadion gehaald door bepaalde personen (niet JD, maar...). Na de wedstrijd nog mooier : sommige gasten liepen letterlijk naar de ingang en trekken dan hun oranje bandje aan om 'safe' te zijn.

Tijdens thuiswedstrijden staan ze te wachten voor uw neus tot er een 'scheet verdraaid zit' en voor een bagatel (met een vlag voorbij het vak van de bezoekers lopen) zetten de meest ongeschikte mensen een 100 meter spurt op waar Usain Bolt naar zou opkijken.

Over Kortrijk : sommige gasten stonden zeer bitsig. De tweede helft was zeer 'emotioneel' en denk vooral niet dat de stewards aanmanen tot kalmte. Eens snakken dat 'plexiglas niet dient om op te slaan' was het hoogste, iemand tegenhouden lieten ze over aan mensen die wel moeite deden. Na de wedstrijd politie met een voetbalsjaal aan ? In totaal mag je rekenen op 20-30 heethoofden bij de volledige aanhang, terwijl ze in Kortrijk een halve apocalyps voorspelden met hun paarden en matrakken.

Ben zeer kritisch tegenover het optreden van veiligheidsdiensten de laatste tijd. Ikzelf heb nooit problemen gehad met mensen van de veiligheid, maar ze moeten redelijk blijven. Ondertussen is het al wat gerelativeerd, dinsdag liep zelf ik (kalmte in persoon ;)) nijdig van bepaalde personen.

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #224 Gepost op: december 19, 2008, 06:31:26 pm »
ik geef de jongeman hierboven volledig gelijk!! :)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #225 Gepost op: december 19, 2008, 06:47:43 pm »
rafa, je slaat de nagel op de kop! alleen misschien een kleine kanttekening. toen de politie (paarden, kanon en die in burger) tot bij ons kwam, was het precies of we gingen een terreuraanslag plegen en net op dat moment kwamen heel wat stewards ons wat bedaren! Ik ga geen namen noemen maar meer dan 3 stewards kwamen tot bij mij te waarschuwen en mij kalm te houden, en dat verdient respect! die gasten moeten dat niet doen en kunnen ook gewoon de politie op ons laten afkomen, maar nee sommige hielpen ons! Maar wat je zegt van bv. die vlag tegen moeskroen ging er zwaar over, alsook het spandoek.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #226 Gepost op: december 19, 2008, 07:35:48 pm »
Nu niet overdrijven h?.
Als je ziet wat er in de tweede helft allemaal gebeurt is, vind ik het niet onlogisch dat ze geen risico's willen nemen en liever met teveel ordehandhavers zijn dan te weinig.
Wel wordt hier terecht opgemerkt dat het niet kan dat ze met kvksjaals rondlopen.
Bij combiregeling proberen ze je altijd zo vlug mogelijk op je bus te krijgen dus ook niet veel speciaals (ok, je krijgt het gevoel dat je als beesten wordt behandeld en zou het zelf ook liever anders zien, maar sommigen stellen het voor alsof enkel de kortrijkse politie dit zo doet).
Overgrote deel van de stewards zijn heus niet de kwaadste, komen je vriendelijk waarschuwen (oa voor spotters) als iets dreigt uit de hand te lopen (er zijn natuurlijk ook gevallen die het tegendeel aantonen..).

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #227 Gepost op: december 19, 2008, 07:38:20 pm »
Voetbalsupporters zijn al meermaals een gemakkelijk doelwit geworden van de politie en de spotters. Echte criminelen kunnen ze niet aan dus moeten ze het bij de gewone burger gaan zoeken. En ze vinden het zo leuk dat de ploeg verliest. Zou mogen ze ingrijpen en dat doen ze graag. Die mensen maken er een hobby van om het meest aantal stadionverboden op te leggen. Die mensen stralen gewoon arrogantie uit. En ze weten dat we niets gaan terug doen omdat we ons club willen blijven steunen en dus geen verbod willen. Criminelen durven wel iets terug doen wat zij zitten daar niet mee in. Dus als er eentje met een pistool of een ander wapen voor hen staat, vertrekken ze met gierende banden in hun playmobiel wagentje.


Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #228 Gepost op: december 19, 2008, 07:39:00 pm »
man man al da gezever vo wa stoeltjes en een ruitje, mee te betalen ist gedaan.
essevee till i die!!!

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #229 Gepost op: december 19, 2008, 07:50:05 pm »
de stewards vallen zeer goed zelf ik die al 2 x maal stadionverbod gekregen heb 1 terecht en 1 on terecht!!

de grootste kl**tz*kk*n zijn de spotters hetzijn zij die voor het minste je pasport vragen, je naar het politie gebouw laten gaan!!

over die stoelkes en die ruit tjah dat is 1 mach in het jaar dat de supporters op de toppen van hun tenen lopen, normaal dat je je eens afreageert tegen een voorwerp!
maar als je dan de pech hebt dat dat dan ook eens kapot geraakt tjah moet je daarom stadionverbod krijgen? (van sommige zal het meschien wel de bedoeling geweest zijn om het kapot te maken maar soit)
van die ruit tjah ik denk niet dat hij gedacht zal hebben dat die ruit kapot zou gegaan zijn  ;D das gewoon brute pech hebben!!

en degene die zeggen voor levenslang stadionverbod uit te delen awel ik hoop dat de die ooit eens zonder dat ze het willen in een vechtpartij terecht komen en niet meer weg geraken en beginnen te slaan voor hun leven want ja zelfs als is het zelfverdedeging krijg je stadionverbod  ;) als iemand stadion verbod krijgt voor fuck you te doen moet dien man dan levenslang stadionverbod krijgen?

voor derest ben beschaamd voor de moment dat ik essevee supporter ben terug verloren van scum city +
het ergste vanal dan nog de manier waarop  :-\

als je naar kortrijk gaat met maar 1 spits,
als je met mutumbo start die buiten 2 of hoeveel goals ist nog niet echt heeft kunnen overtuigen,
als je ziet hoe slecht reina op dit moment speelt niet eerst buysse laat  zakken en eventueel reina afhaalt.

ben je dan een goede trainer?

het was een enorm slechte wedstrijd van beide ploegen echt nie mooi om naar te kijken met maar 1 ploeg die er voor ging en dat waren die dikke nekken van kutrijk.
zeer slecht veld waardoor berrie praktisch geen enkele goed bal kon geven.
slechte arbiter die alle twijfel gevallen tegen ons floot!!

en als je een beetje essevee supporter ben ga da niet na bergen om te tonen dat we dit voetbal dat ze getoont hebben (het slechtste sinds in eerste klassen en dan nog tegen scum city) NIET DULDEN

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #230 Gepost op: december 19, 2008, 07:53:18 pm »
man man al da gezever vo wa stoeltjes en een ruitje, mee te betalen ist gedaan.

't Waren wel splinternieuwe stoeltjes ?!!  :'(

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #231 Gepost op: december 19, 2008, 08:15:25 pm »
Laat die gast gerust.  Weet wel het is ook iemand, die alle matchen komt en geld aan uit geeft enz... .  In marseille zei gerets zelf over zo iemand.  Laten we hem terug in de familie sluiten.

Ook gba; steunde ten volle zijn amokmakers in een europees duel, door een soort inzamelactie of weet nt meer wat te organiseren voor die gasten.

Ok, is niet goed te praten, maar zeg dan tegen die gasten, volgende keer kalm houden en geef hem een pint, en hou ze wat in bedwang, op eigen supporters slaan, zal niet vlug gebeuren.  Kanttekening, de politie was heel provocerend ook, zoals duidelijk te zien was, met de paarden op ons afkomen, stokje uithalen, mensen gewoon duwen naar hun bus die zelfs niets deden, dan gewoon wat vloeken enz... .  Ze zouden msh niet liever gehad hebben dat het helemaal uit de hand liep, konden ze nog eens spuiten of chargeren.

LATEN WE ER OVER ZWIJGEN JONGENS.

Dusja.

Soit, match afgelopen jongens!

tes kerst, tzijn feestdagen, everybody happy! En er is nog 1 match.  Dus met zijn allen achter essevee, en dan goed de feestdagen in!

Jongens toch, ik heb waarschijnlijk al 20 keer mogen lezen hoe krapuleus het Kotrijkse gespuis wel niet is. Maar als er dan een sv "supporter" krapuleuze dingen uitspookt moet het plots met de mantel der liefde bedekt worden. Qua consequent zijn kan het wel weer tellen. En of je nu vandaliseert of mensen aanvalt maakt geen bal uit. Deze dingen horen simpelweg niet bij het voetbal en die dingen moeten gewoon geband worden uit de stadions.

Ik heb al een aantal keer gevraagd aan mijn vriendin of ze eens niet meekomt naar het voetbal maar tot op heden heeft ze geweigerd omdat ze het idee in haar hoofd heeft dat het gevaarlijk is met al dat supportersgeweld. Je kan het haar ook niet kwalijk nemen dat ze die verkeerde perceptie heeft als je op geregelde tijdstippen dergelijke dingen in de krant leest.

Soit, sluit hem gerust in de armen, maar het blijft belachelijk. Ik kan die nultolerantie van de Spaanse politie wel smaken en die idioot van Marseille zou van mij geen medelijden krijgen. Hij wist waarmee hij bezig was en wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren gaan zitten, zo simpel is het.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #232 Gepost op: december 19, 2008, 08:15:31 pm »
man man al da gezever vo wa stoeltjes en een ruitje, mee te betalen ist gedaan.

't Waren wel splinternieuwe stoeltjes ?!!  :'(
Ochottekes


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #233 Gepost op: december 19, 2008, 08:17:40 pm »
en als je een beetje essevee supporter ben ga da niet na bergen om te tonen dat we dit voetbal dat ze getoont hebben (het slechtste sinds in eerste klassen en dan nog tegen scum city) NIET DULDEN

Als ge zo begint te redeneren zoude beter thuis blijven en uw geld nimeer verspillen aan zo'n slechte ploeg... Ik hou je alvast ni tegen!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #234 Gepost op: december 19, 2008, 08:20:49 pm »
en degene die zeggen voor levenslang stadionverbod uit te delen awel ik hoop dat de die ooit eens zonder dat ze het willen in een vechtpartij terecht komen en niet meer weg geraken en beginnen te slaan voor hun leven want ja zelfs als is het zelfverdedeging krijg je stadionverbod  ;) als iemand stadion verbod krijgt voor fuck you te doen moet dien man dan levenslang stadionverbod krijgen?

Uitleggen en peetjes teken. Ongewild in een gevecht verzeilen, laat me niet lachen vent.



Citaat
als je naar kortrijk gaat met maar 1 spits,
als je met mutumbo start die buiten 2 of hoeveel goals ist nog niet echt heeft kunnen overtuigen,
als je ziet hoe slecht reina op dit moment speelt niet eerst buysse laat  zakken en eventueel reina afhaalt



ben je dan een goede trainer?

We hebben weer een wedstrijd verloren, notabene tegen een ploeg die in geen 16 maanden thuis een nederlaag heeft moeten slikken en we hebben weer een slechte trainer. Jij bent werkelijk te zielig voor woorden. Het verwondert mij geen haar dat je reeds 2 stadionverboden aan je been hebt gehad. Voor mijn part neem je een abo op belgacom tv. Zulke "supporters" horen niet thuis in een familieclub als ZW.



Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #235 Gepost op: december 19, 2008, 08:24:48 pm »
en als je een beetje essevee supporter ben ga da niet na bergen om te tonen dat we dit voetbal dat ze getoont hebben (het slechtste sinds in eerste klassen en dan nog tegen scum city) NIET DULDEN

Als ge zo begint te redeneren zoude beter thuis blijven en uw geld nimeer verspillen aan zo'n slechte ploeg... Ik hou je alvast ni tegen!

Inderdaad dit vindt ik er ook over. Vooral dat je begint te veralgemenen (als je een beetje Essevee-supporter bent...) doet mij even de wenkbrauwen fronzen. Als jij niet wil gaan is dat uw zaak. Ik weet nog goed dat er na de bekeruitschakeling tegen KVK er toch heel wat supporters aanwezig waren in Standard. Toen speelden we zelfs nog een slechtere wedstrijd tegen Kortrijk.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #236 Gepost op: december 19, 2008, 08:25:44 pm »
Laat die gast gerust.  Weet wel het is ook iemand, die alle matchen komt en geld aan uit geeft enz... .  In marseille zei gerets zelf over zo iemand.  Laten we hem terug in de familie sluiten.

Ook gba; steunde ten volle zijn amokmakers in een europees duel, door een soort inzamelactie of weet nt meer wat te organiseren voor die gasten.

Ok, is niet goed te praten, maar zeg dan tegen die gasten, volgende keer kalm houden en geef hem een pint, en hou ze wat in bedwang, op eigen supporters slaan, zal niet vlug gebeuren.  Kanttekening, de politie was heel provocerend ook, zoals duidelijk te zien was, met de paarden op ons afkomen, stokje uithalen, mensen gewoon duwen naar hun bus die zelfs niets deden, dan gewoon wat vloeken enz... .  Ze zouden msh niet liever gehad hebben dat het helemaal uit de hand liep, konden ze nog eens spuiten of chargeren.

LATEN WE ER OVER ZWIJGEN JONGENS.

Dusja.

Soit, match afgelopen jongens!

tes kerst, tzijn feestdagen, everybody happy! En er is nog 1 match.  Dus met zijn allen achter essevee, en dan goed de feestdagen in!

Jongens toch, ik heb waarschijnlijk al 20 keer mogen lezen hoe krapuleus het Kotrijkse gespuis wel niet is. Maar als er dan een sv "supporter" krapuleuze dingen uitspookt moet het plots met de mantel der liefde bedekt worden. Qua consequent zijn kan het wel weer tellen. En of je nu vandaliseert of mensen aanvalt maakt geen bal uit. Deze dingen horen simpelweg niet bij het voetbal en die dingen moeten gewoon geband worden uit de stadions.

Ik heb al een aantal keer gevraagd aan mijn vriendin of ze eens niet meekomt naar het voetbal maar tot op heden heeft ze geweigerd omdat ze het idee in haar hoofd heeft dat het gevaarlijk is met al dat supportersgeweld. Je kan het haar ook niet kwalijk nemen dat ze die verkeerde perceptie heeft als je op geregelde tijdstippen dergelijke dingen in de krant leest.

Soit, sluit hem gerust in de armen, maar het blijft belachelijk. Ik kan die nultolerantie van de Spaanse politie wel smaken en die idioot van Marseille zou van mij geen medelijden krijgen. Hij wist waarmee hij bezig was en wie zijn gat verbrand moet maar op de blaren gaan zitten, zo simpel is het.

Toch even opmerking maken hieromtrent. Als je de beelden bekijkt zie je hoe deze man probeert te onderhandelen met de Spaanse politie - die naar goede gewoonte overdreven hard te werk ging, ?n die die tribune kwam opgestormd om (imagine) een doek te verwijderen omdat er een doodskop op stond afgebeeld (een doek van een groep die al meer dan 20 jaar te zien is in en rond Europa). En dan te denken wat je soms op doeken ziet in de Spaanse stadions, nu goed. De Spaanse politie luisterde niet en begon iedereen in z'n weg neer te timmeren, onder andere een oudere man die volledig bebloed z'n kapotgemepte bril aan het zoeken was. Daarop is de situatie volledig uit de hand gelopen en is iedereen - idd ook die 'Santos' die een duw gaf - op elkaar beginnen slaan.

Dit terzijde, niet altijd alles klakkeloos overnemen van wat je in de kranten ziet staan - zoals je kan zien in Kortrijk (waar agenten met sjaals van de tegenstander staan te zwaaien) en zo'n beetje overal, de politie is niet altijd even eerlijk/heldhaftig/etc.

En wat je vriendin betreft, ik denk niet dat ze ooit (behalve misschien tegen Kortrijk) geweld zal zien in het Regenboogstadion. Bring her alone zou 'k zo zeggen. ;)

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #237 Gepost op: december 19, 2008, 08:31:48 pm »
het was maar een voorbeeld van die gevechten  :) om aan te duiden dat niet alles even erg is.
voor geweld met slaan enzo geef je ze stadionverbod levenslang akkoord!! maar voor fuck you of keer iets smijten toch niet je kan dat totaal niet vergelijken!!

je gaat me nu toch niet zeggen dat onze trainer juist gehandeld heeft op kortrijk?
en waarom verwonderd je het geen haar? omdat ik een heel andere mening of jou heb?
en zulke supporters? wat voor supporter ben ik dan? al dat jij kan weten hoe ik ben?
en een abo op belgacom heb ik  ;D is maar om je gerust te stellen dat ik gelijk oe zeker alle wedstrijden van mijn geliefde ploeg essevee kan bekijken of ik nu kan gaan of niet  ;)

ik zei niet dat we een slecht ploeg hadden ik zei dat het de slechte mach was in jaren je moet mijn woorden niet verdraaien  ;)

+ notabene het was niet zomaar een ploeg het was scum city
en je kan niet naast mijn 3 punten kijken dat mijn vriend zijn feiten ;D

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #238 Gepost op: december 19, 2008, 08:36:42 pm »
en als je een beetje essevee supporter ben ga da niet na bergen om te tonen dat we dit voetbal dat ze getoont hebben (het slechtste sinds in eerste klassen en dan nog tegen scum city) NIET DULDEN

Als ge zo begint te redeneren zoude beter thuis blijven en uw geld nimeer verspillen aan zo'n slechte ploeg... Ik hou je alvast ni tegen!

Inderdaad dit vindt ik er ook over. Vooral dat je begint te veralgemenen (als je een beetje Essevee-supporter bent...) doet mij even de wenkbrauwen fronzen. Als jij niet wil gaan is dat uw zaak. Ik weet nog goed dat er na de bekeruitschakeling tegen KVK er toch heel wat supporters aanwezig waren in Standard. Toen speelden we zelfs nog een slechtere wedstrijd tegen Kortrijk.

oke een beetje essevee supporter is meschien niet de juiste verwoording maar ik wil eigenlijk maar zeggen dat we het eens moeten tonen dat we er echt niet mee gediend zijn dat ze maar zo gespeeld hebben tegen kortrijk en ja vorig jaar was het ook slecht maar toen was het maar de 1  ste keer nu was het erger gewoon doordat we vorige keer ook verloren hadden en slecht gespeeld hadden!! als we het zeggen,roepen of tieren dat gaat bij hun de ene oor in de andere uit (niet bij alle spelers) maar als ze eens een leeg vak zien dan gaan ze meschien eens aan ons denken. en je kan standard niet vergelijken met bergen  :) zo verplaatsing is uniek in belgie

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #239 Gepost op: december 19, 2008, 08:37:51 pm »
Politie optreden was inderdaad redelik provocatief..
Maar zo slim kunnen ze niet zijn.. Want het waterkanon konden ze niet aanleggen.. Hun paardjes liepen er voor :)