Auteur Topic: Essevee.be (Officieel)  (gelezen 84309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: SVZW.be
« Reactie #40 Gepost op: februari 17, 2007, 08:39:33 am »
inderdaad, tis gvd schandalig,, geeft em maar direct zijne C4!

f

  • Gast
Re: SVZW.be
« Reactie #41 Gepost op: februari 17, 2007, 09:52:57 am »
trouwens, der staan zelf meer foto's op van de tribune van newcastle dan van onze tribune... je kon er niet naast kijken toch, of ge moet al vre blind zijn...

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: SVZW.be
« Reactie #42 Gepost op: februari 17, 2007, 12:19:04 pm »
inderdaad, tis gvd schandalig,, geeft em maar direct zijne C4!
Niet overdrijven, niet overdrijven ?,
akkoord, het is verschrikkelijk jammer en spijtig!
Maar der is volgens mij meer dan ??n fotograaf.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: SVZW.be
« Reactie #43 Gepost op: februari 17, 2007, 01:15:42 pm »
inderdaad, tis gvd schandalig,, geeft em maar direct zijne C4!
Niet overdrijven, niet overdrijven ?,
akkoord, het is verschrikkelijk jammer en spijtig!
Maar der is volgens mij meer dan ??n fotograaf.


3 fotografen, allen vrijwilligers
Webteam SV Zulte Waregem

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: SVZW.be
« Reactie #44 Gepost op: februari 17, 2007, 01:43:42 pm »
inderdaad, tis gvd schandalig,, geeft em maar direct zijne C4!
Niet overdrijven, niet overdrijven ?,
akkoord, het is verschrikkelijk jammer en spijtig!
Maar der is volgens mij meer dan ??n fotograaf.


3 fotografen, allen vrijwilligers
voila, juist daarmee!
Niet te rap met critiek ?, zij ook mensen, lever meestal goed werk, en doen het gratis!
Verdienen wat meer respect! Ik jaag me er ook soms aan op, dat al die vips met hun gezin/familie gefotografeerd worden, maar dat zal ook wil in opdract zijn!
Een beetje respect...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: SVZW.be
« Reactie #45 Gepost op: februari 17, 2007, 01:55:33 pm »
site kon toch beter oor... kvin wel da die fotograaf mag buiten gesmeten worden, 1 foto van achter de goal, de sfeeractie??? opnieuw nergens te zien, kdenk nie da ge der naast kon zien...

In het Regenboogstadion had hij nog de uitvlucht dat er niet genoeg licht was, maar nu? Komaan zeg, als dat geen foto waard is dan weet ik het ook niet meer, en het ergste van allemaal is dat er nog een aankondiging stond op de site van onze actie. Triestig, zeer triestig! De "Vips" zullen wel weer tevreden zijn dat ze er op staan, voor een keer dat ze de wedstrijd komen "bekijken". Ik dacht net van ,,nu kan hij het zich toch niet meer permitteren om terug geen foto's te pakken''.

het is inderdaad een schande dat al die VIP's in hun maatpakken altijd minstens 3 keer op de foto staan (volgens mij behoort dat bij hun VIP-arrangement  ;) ) , en die mannen betalen zelf niets om te komen kijken (ofwel betaalt hun bedrijf het , of zijn ze er als klant van een sponsor) . dat terwijl de supporters met sfeeracties, truitjes en sjaals van de club, die ZELF honderden euro's uitgeven aan tickets en merchandising en sfeeracties per seizoen zelden of nooit in beeld komen ... 

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: SVZW.be
« Reactie #46 Gepost op: februari 17, 2007, 02:24:27 pm »
inderdaad, tis gvd schandalig,, geeft em maar direct zijne C4!
Niet overdrijven, niet overdrijven ?,
akkoord, het is verschrikkelijk jammer en spijtig!
Maar der is volgens mij meer dan ??n fotograaf.


3 fotografen, allen vrijwilligers
voila, juist daarmee!
Niet te rap met critiek ?, zij ook mensen, lever meestal goed werk, en doen het gratis!
Verdienen wat meer respect! Ik jaag me er ook soms aan op, dat al die vips met hun gezin/familie gefotografeerd worden, maar dat zal ook wil in opdract zijn!
Een beetje respect...
ik dacht dat ze hiervoor betaald werden... en als ze het gratis doen kan je hier inderdaad weinig kritiek op geven, enkel is het spijtig/erg dat de Vips zo vaak in beeld komen (ook al zijn dit orders), en de sfeer zelden of nooit

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: SVZW.be
« Reactie #47 Gepost op: februari 17, 2007, 04:05:08 pm »
tja of da ze nu betaald worden of nie, ze kunnen toch wel effe de moeite doen zeker! ze kunnen der gewoon niets van!! we gaan alichte enen een abbonement of kaarten moeten regelen voor op de andere tribunes om dan zo foto's te kunnen nemen!

Als we nog eens samen zitten met het bestuur gaak da eens aankaarten, ze moeten anders maar enen betalen! Liever nen goeien betalen dan nen slechte vrijwilliger!!!!
essevee till i die!!!

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: SVZW.be
« Reactie #48 Gepost op: februari 17, 2007, 07:23:12 pm »
inderdaad, tis gvd schandalig,, geeft em maar direct zijne C4!
Niet overdrijven, niet overdrijven ?,
akkoord, het is verschrikkelijk jammer en spijtig!
Maar der is volgens mij meer dan ??n fotograaf.


3 fotografen, allen vrijwilligers
voila, juist daarmee!
Niet te rap met critiek ?, zij ook mensen, lever meestal goed werk, en doen het gratis!
Verdienen wat meer respect! Ik jaag me er ook soms aan op, dat al die vips met hun gezin/familie gefotografeerd worden, maar dat zal ook wil in opdract zijn!
Een beetje respect...

Vinde gy da die  meestal goed werk leveren? :o volgens mij nog maar 1 keer en dat was vroige week...

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: SVZW.be
« Reactie #49 Gepost op: februari 17, 2007, 07:31:20 pm »
ndie mannen zullen wel n vaste opdracht hebben
[ Henri Lloyd ]

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: SVZW.be
« Reactie #50 Gepost op: februari 17, 2007, 09:24:38 pm »
als ge naar opSVZW.be gaat en dan naar fotogallerij sta bovenaan nog altijd ons oud logo mag ook eens aangepast worden

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: SVZW.be
« Reactie #51 Gepost op: februari 20, 2007, 08:53:23 pm »
als ge naar opSVZW.be gaat en dan naar fotogallerij sta bovenaan nog altijd ons oud logo mag ook eens aangepast worden


Efkes de stand der zaken doorgeven h? :

- De herverdeling van de foto's komt er allicht. We hebben 2 actiefotografen en 1 sfeerfotograaf, dus een mooie verdeling is best mogelijk. Iemand die zegt dat ze er niets van kunnen, lult uit zn nek want dan weet hij niet over welke personen hij spreekt.

- Zoals ik al zei, alledrie de fotografen zijn vrijwilligers , die dus onbetaald zeer veel geld investeren in beeldmateriaal en dit soms louter voor SVZW ! Beetje meer respect gewenst dus voor de personen zelf en hun goede wil.

- Ik vind ook dat de business teveel in beeld wordt gebracht, maar deze personen afschilderen als profiteurs 'die toch nie betalen' is erover. (Quasi) ieder gebruikt zitje werd betaald aan de club. Is dit nu door de paus of door de koning, who cares ... 't is betaald en daar zitten (laat ons een kat een kat noemen) 90% van de mogelijke/huidige investeerders. Dat die personen in beeld komen is dus niet nutteloos. Over de hoeveelheid spreken we niet.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: SVZW.be
« Reactie #52 Gepost op: februari 20, 2007, 09:51:33 pm »
ah 1 sfeerfotograaf daardoor dat  vorige week onze actie in beeld gekomen is en  tegen newcastle ook 2 sfeerfto'os inzitten?
Knap werk!

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: SVZW.be
« Reactie #53 Gepost op: februari 20, 2007, 10:09:58 pm »
kvind straf op de OFFICIELE site werd er vermeld een sfeeractie gepland te zijn. dus ze weten wel dat er daar zeer maar dan ook zeer veel werk aan is en kunnen ze dan die man niet verwittigen om gwn eventjes zijn toestel naar de tribune te richten en enkele foto's te trekken?? komaan e respect vo die kerel ma da is toch et minste dade kunt doen he.. btw: sfeerfotograaf:rijke mensen die eten is da sfeer???

Offline agriculteur superb

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: SVZW.be
« Reactie #54 Gepost op: februari 20, 2007, 10:32:39 pm »
Diene c?te ? l'os niet zien swingen in hun bord?  :)

Maar ge hebt natuurlijk gelijk : de verhouding kan "iets" beter.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: SVZW.be
« Reactie #55 Gepost op: februari 20, 2007, 10:45:25 pm »
inderdaad.  zowat 90 % van de fotos van "supporters" betreffen 10 % van de aanwezigen (VIPS) .

of is de verhouding 95 % - 5 % kan ook.

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: SVZW.be
« Reactie #56 Gepost op: februari 21, 2007, 11:15:05 am »
ah 1 sfeerfotograaf daardoor dat  vorige week onze actie in beeld gekomen is en  tegen newcastle ook 2 sfeerfto'os inzitten?
Knap werk!
er staat HERVERDELING, dat wil zeggen datter een sfeerfotograaf komt maar nog niet is...

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: SVZW.be
« Reactie #57 Gepost op: februari 21, 2007, 11:36:56 am »
ah 1 sfeerfotograaf daardoor dat  vorige week onze actie in beeld gekomen is en  tegen newcastle ook 2 sfeerfto'os inzitten?
Knap werk!
er staat HERVERDELING, dat wil zeggen datter een sfeerfotograaf komt maar nog niet is...
hopelijk betekent dit een verbetering! Vroeger was 't maar triestig, die 'sfeerfoto's'

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: SVZW.be
« Reactie #58 Gepost op: februari 26, 2007, 11:36:07 am »
Komen er nog foto's van in Newcastle ?

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: SVZW.be
« Reactie #59 Gepost op: februari 26, 2007, 07:08:06 pm »
Komen er nog foto's van in Newcastle ?
ja, vind het ook raar dat het zo lang duurt...