Auteur Topic: Voorspelling 2013/14  (gelezen 19698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Voorspelling 2013/14
« Gepost op: juli 19, 2012, 12:39:24 pm »
Waar denken jullie dat Essevee zal eindigen dit jaar? En onze buren uit Kortrijk, herhalen die hun prachtseizoen? En wie wordt kampioen, hoe ziet PO1 eruit na 30 wedstrijden?

1. Anderlecht
2. Club Brugge
3. Krc Genk
4. AA Gent
5. Standard
6. Beerschot
7. Lokeren
8. Kortrijk
9. Kv Mechelen
10. Cercle Brugge
11. Essevee
12. Bergen
13. Leuven
14. Lierse
15. Beveren
16. Charleroi

Dit is hoe het klassement eruit ziet, volgens mij, na 30 wedstrijden - en dus voor de play-offs. In de play-offs zal het vooral tussen Anderlecht en Club Brugge gaan. Charleroi zal zo goed als kansloos zijn, maar hier en daar punten sprokkelen, onder andere tegen ons (naar goede gewoonte verliezen wij tegen ploegen die maandenlang geen punten pakken). Beveren zal het degelijk doen, maar niet genoeg voor eerste klasse. Kortrijk, Lokeren, Beerschot en Mechelen zullen strijden om de 6e plaats. Wij draaien een vrij rustig seizoen na een moeilijke start, en eindigen ergens in de middenmoot, zo rond de 11e plaats. Ik denk/hoop dat de druk bij Beerschot het grootst zal zijn, na hun 10 (?) inkomende transfers (en niet de minste), waardoor ze alsnog naast die 6e stek grijpen, die dan bijvoorbeeld naar Lokeren gaat. Lokeren dat opnieuw z'n ploeg samen heeft gehouden, die doen het sowieso weer goed lijkt me. Wat de derby's betreft, 1-0 thuis en 0-2 in Kortrijk.
« Laatst bewerkt op: juli 18, 2013, 11:49:28 am door 13 april 1951 »

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #1 Gepost op: juli 19, 2012, 01:11:14 pm »
1 club brugge
2 anderlecht
3 genk
4 standaard
5 gent
6 cercle brugge
7 beerschot
8 waregem
9 lokeren
10 kortrijk
11 kv mechelen
12 bergen
13 leuven
14 beveren
15 lierse
16 charleroi

anderlecht geen kampioen want volgens mij gaan ze enkel eurapa cup spelen. Dus dit wil zeggen dat er nog enkele sterkhouders zullen vertrekken. Om heel eerlijk te zijn verwacht ik weer net zo een zwakke competitie als vorig jaar. Niets wijst erop dat we dit jaar in het algemeen beter voetbal te zien zullen krijgen. Essevee speelt eenrustig seizoen met nu en dan eens een uitschieter! onze buren zakken terug weg in de stand en charleroi is een vogel voor de kat. Voor de Po 1 word het zeer spannend voor de ploegen tussen nr. 5 en de nr. 9. En de laatste drie ploegen zullen ver achter de nummer 13 staan zodat ze enkel met 3 zullen vechten voor het behoud.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #2 Gepost op: juli 19, 2012, 01:27:08 pm »
1 Club Brugge
2 Anderlecht
3 Standard
4 Genk
5 Gent
6 Beerschot
7 Lokeren
8 Mechelen
9 Cercle
10 Essevee
11 Kortrijk
12 Lierse
13 Mons
14 Beveren
15 Leuven
16 Chalala

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.029
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2012, 01:55:21 pm »
1. Anderlecht
2. Club Brugge
3. Standard
4. Racing Genk
5. AA Gent
6. Beerschot
7. Lokeren
8. KV Mechelen
9. SVZW
10. Cercle Brugge
11. Bergen
12. Kortrijk
13. Waasland-Beveren
14. Lierse
15. OH Leuven
16. Charleroi

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #4 Gepost op: juli 19, 2012, 02:14:15 pm »
1. Anderlecht
2. Club Brugge
3. RC Genk
4. Standard
5. KAA Gent
6. Essevee
7. Beerschot
8. Lokeren
9. KV Mechelen
10. KV Kortrijk
11. Cercle Brugge
12. Bergen
13. Lierse
14. OH Leuven
15. Charleroi
16. Waasland-Beveren

Offline Jokkeuh

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2012, 04:35:39 pm »
1  Club Brugge
2  AA Gent
3  Anderlecht
4  Genk
5  KV Mechelen
6  Standard
7  Lokeren
8  Beerschot
9  Cercle
10 Essevee
11 Kortrijk
12 Mons
13 Waasland
14 OHL
15 Lierse
16 Charleroi

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #6 Gepost op: juli 19, 2012, 08:52:00 pm »
1. Club Brugge
2. Anderlecht
3. Standard
4. Mechelen
5. Essevee
6. Lokeren
7. Genk
8. Gent
9. Beerschot
10. Cercle Brugge
11. Lierse
12. Kortrijk
13. Charleroi
14. Mons
15. Waasland Beveren
16. OHL

Ik ga voor een verrassend klassement met falende toppers. De kloof tussen de top en de subtop lijkt niet groter maar kleiner te worden. Zo zie ik Genk en Gent falen en zullen Mechelen en Lokeren sterk voor de dag komen. Stiekem hoop ik ook op een topseizoen van Essevee en zet ons dan ook in POI

Gent gaat een sukkelseizoen tegemoet en ook Genk ziet de ploeg niet meer draaien. Onderin zien we dan ook, de verwachte namen met OHL als degradatiekandidaat nummer 1. De motivatie van vorig jaar zal niet zo groot niet meer zijn en zonder Remacle zal het al heel wat moeilijker zijn ook. Waasland Beveren zal met Mons voor het 2de ticketje 2de klas moeten vechten. Mons zonder Perbet zal een heel ander gezicht zijn. In tegenstelling tot velen zie ik Charleroi wel overleven. Die ploeg heeft wel degelijk kwaliteit en zullen het vele ploegen moeilijk maken








Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #7 Gepost op: juli 19, 2012, 10:03:50 pm »
Essevee: 8ste

Cl. Brugge: Kampioen

Degradatie: Charleroi en Leuven.

POI: Cl.  Brugge, RSCA, Standard, Gent, Genk, Mechelen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #8 Gepost op: juli 19, 2012, 10:45:18 pm »
1. Club Brugge
2. Anderlecht
3. Gent
4. Genk
5. Mechelen
6. Beerschot
7. Standard
8. Zulte Waregem
9. Lokeren
10. Kortrijk
11. Cercle Brugge
12. Bergen
13. Lierse
14. Charleroi
15. Waasland-Beveren
16. Leuven



Club Brugge heeft weer deftig ingekocht en nu moeten ze het toch eens doen. Als het hen nu niet lukt dan weet ik het ook niet meer.

Verder zie ik Leuven als degradatiekandidaat nummer 1 omdat ze bijna niks hebben bijgekocht en sterkhouder Remacle niet zal blijven.
SV TILL I DIE

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #9 Gepost op: juli 20, 2012, 01:04:40 pm »
ik zie zowel kvk als svzw tussen plaats 8 en 12 eindigen.
voor degradatie zal het volgens mij gaan tussen lierse, charleroi, leuven en beveren

13 april 1951

  • Gast
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #10 Gepost op: juli 20, 2012, 02:55:32 pm »
Citaat
Onze prognose voor Zulte Waregem in het nieuwe seizoen: 11de

Na twee ondermaatse jaren ondanks torenhoge ambities, koos Zulte Waregem voor een terugkeer naar de oude waarden. Het team steunt opnieuw op coach Francky Dury en patron Franck Berrier.


Bij de start van het vorige seizoen bestormde Patrick Decuyper de voetbalhemel. De nieuwe sterke man bij Essevee wilde binnen de drie jaar het budget optrekken tot 24miljoen euro en meedingen naar de titel. Maar vorig seizoen kwam de ploeg zelfs in degradatienood. Anderhalf jaar lang beten eerst Bart De Roover, dan Hugo Broos en uiteindelijk Darije Kalezic zich de tanden stuk op de erfenis van Francky Dury.

De Guy Roux van de Gaverbeek keerde in januari ?na een avontuur bij Gent en de bond? terug naar het oude nest en hield Zulte Waregem in eerste. Dury zette alles in het Regenboogstadion weer naar zijn hand: trouwe assistent Van Den Berghe nam weer de plaats in van Boeve en technisch directeur Gillhaus verdween, net als een pak jonge spelers uit ex-Joegoslavi?.

De oude orde werd hersteld, zeker met op het veld de terugkeer van Berrier en Leye. Het behoud werd snel verzekerd. Dit seizoen moet Zulte Waregem onder leiding van een herboren Berrier en met de hand van coach Dury een probleemjaar kunnen vermijden en de rust terug laten keren. Maar voor een nieuw topseizoen zoals in 2005-2006 (zesde en bekerwinst), 2006-2007 (Europese overwintering), 2008-2009 (vijfde) of 2009-2010 (zesde) ontbreekt het de kern nog wat aan kwaliteit.

In doel moet Bossut, die twee mindere jaren kende, weer zijn beste peil terugvinden. Achterin toonde De Fauw zich vorig seizoen al een uitstekende leider en ook D'Haene en Colpaert zijn betrouwbare pionnen. Voorin zit het goed met de creativiteit van Berrier, nieuwkomer Lendric, Leye en jong talent Naessens. De Wit-Rus Sivakov kon zich nog niet doorzetten. Jongens als Delaplace en Skulason zullen daar de taken op zich moeten nemen.

(Nieuwsblad)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #11 Gepost op: juli 20, 2012, 06:16:16 pm »
1. Anderlecht
2. Club Brugge
3. Standard
4. KV Mechelen
5. Genk
6. Gent
7. Lokeren
8. Zulte Waregem
9. Cercle Brugge
10. Beerschot
11. Kortrijk
12. Bergen
13. OH Leuven
14. Lierse
15. Waasland-Beveren
16. Charleroi

Mechelen deed leuke transfers.
« Laatst bewerkt op: juli 20, 2012, 06:17:47 pm door balboa »

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #12 Gepost op: juli 20, 2012, 07:28:51 pm »

Ik verwacht een moeilijk seizoen voor alle toppers.  Anderlecht zal te kampen hebben met verdedigende problemen en morsen met punten, maar zal attractief voetbal spelen. Club Brugge zal degelijk spelen, doch eerder krampachtig onder de torenhoge druk om kampioen te worden, maar het lukt uiteindelijk wel.  Genk zal veel moeite hebben om De Bruyne te vervangen en het middenveld valt door de mand, Siebe Schrijvers wordt een revelatie met enkele opmerkelijke invalsbeurten.  Gent zal toch nog een redelijk seizoen kennen dankzij enkele verassende transfers in de winterstop. KV Mechelen wordt de verassing. Lokeren bevestigt. Cercle Brugge kent een solide seizoen en Uchebo wordt een belangrijke speler.  Standard ontgoocheld over de ganse lijn en de supporters beginnen zich te roeren. Beerschot kent een beter seizoen dan vorig jaar, maar komt in nauwe financi?le schoentjes.  Essevee herpakt zich na 2 tegenvallende seizoenen en Berrier doet het regenboogstadion als vanouds swingen.  Buitenhuis blijft het moeilijk om punten te sprokkelen. Kortrijk krijgt te maken met een krappe kern en enkele tegenvallende transfers. Oud-Heverlee Leuven doet het 2 plaatsen beter dan vorig seizoen en pakt vooral thuis veel punten.  Bergen valt sterk terug.  Lierse kent een moeizaam seizoen, maar weet zich toch te redden.  Waasland-Beveren begint enthousiast, maar komt uiteindelijk tekort om play-off III te ontlopen.  Charleroi maakt een jojo-beweging en keert na 1 seizoen terug naar tweede.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #13 Gepost op: juli 20, 2012, 09:11:06 pm »

Ik verwacht een moeilijk seizoen voor alle toppers.  Anderlecht zal te kampen hebben met verdedigende problemen en morsen met punten, maar zal attractief voetbal spelen. Club Brugge zal degelijk spelen, doch eerder krampachtig onder de torenhoge druk om kampioen te worden, maar het lukt uiteindelijk wel.  Genk zal veel moeite hebben om De Bruyne te vervangen en het middenveld valt door de mand, Siebe Schrijvers wordt een revelatie met enkele opmerkelijke invalsbeurten.  Gent zal toch nog een redelijk seizoen kennen dankzij enkele verassende transfers in de winterstop. KV Mechelen wordt de verassing. Lokeren bevestigt. Cercle Brugge kent een solide seizoen en Uchebo wordt een belangrijke speler.  Standard ontgoocheld over de ganse lijn en de supporters beginnen zich te roeren. Beerschot kent een beter seizoen dan vorig jaar, maar komt in nauwe financi?le schoentjes.  Essevee herpakt zich na 2 tegenvallende seizoenen en Berrier doet het regenboogstadion als vanouds swingen.  Buitenhuis blijft het moeilijk om punten te sprokkelen. Kortrijk krijgt te maken met een krappe kern en enkele tegenvallende transfers. Oud-Heverlee Leuven doet het 2 plaatsen beter dan vorig seizoen en pakt vooral thuis veel punten.  Bergen valt sterk terug.  Lierse kent een moeizaam seizoen, maar weet zich toch te redden.  Waasland-Beveren begint enthousiast, maar komt uiteindelijk tekort om play-off III te ontlopen.  Charleroi maakt een jojo-beweging en keert na 1 seizoen terug naar tweede.


De toppers kunnen nog altijd rekenen op de man met de fluit wanneer het wat minder loopt. Zolang de TV inkomsten te belangrijk zijn, zitten de zenders niet te wachten op een POI met mindere goden.

In vergelijking met andere ploegen, plaats ik essevee resoluut in POI. Veel spelers hebben hun inwerkingsperiode reeds maanden achter de rug of kunnen starten met een goede voorbereiding (berrier, leye, hinostroza, trajkovski...).  Als Jens de lijn kan doortrekken, zijn 10 doelpunten haalbaar. Hopen dat Lendric bevestigt wat hij liet zien in de voorbereiding.  Alex moet het hoofd koel houden, maar niemand twijfelt over zijn klasse.  Een fitte Habib (fysiek en mentaal) is voor elke eersteklasser een meerwaarde zonder discussie.  De verdediging moet zeker sterker uitvallen dan vorig jaar, waardoor we heel veel punten verloren hebben. Vooral in de lucht met Vandenbroeck moeten we sterker staan.  Maw, voor mij wordt het alles of niets.  Vooral wij als supporter moeten luidkeels achter de ploeg staan, ook als het wat minder loopt ipv tegen de ploeg te fluiten. Trajkovski, Lendric, Hinostroza en Mandala kunnen gerust seizoensrevelaties worden.

Het transferbeleid van anderlecht is al jaren rampzalig, 45spelers en dan RSCrandstadt met clausules om niet tegen hen te mogen sjotten.  Geen enkele noemenswaardige versterking; verdere capaciteitsverlaging van het stadion waardoor trouwe supporters letterlijk buiten blijven staan - ambras gegarandeerd wanneer het wat minder zal lopen.  Bij Brueghe is het van moeten dit jaar.  Genk kan, indien het minder loopt, investeren tijdens de winterstop, genoeg geld in kas.  Maar top5 is niet alleen  afhankelijk van eigen sterkte, maar vooral van de zwakte van de tegenstand.

Wat de KVK doet kan mij eigenlijk geen bal schelen en heb geen zicht op hun transfers; ik gun ze wel een riante openingsmatch tegen RSC Randstad die nog maar eens op hun wenken bediend moesten worden door de aanpassingen aan de speelkalender.

Met de opener op Standard (die met veel vraagtekens starten), thuis tegen Gent (doorgaans winst) en kort erop onze buren is een 9/9 niet onrealistisch - mits een beetje mazzel. Zoveel pech als vorig jaar zullen we wel niet meer hebben zeker?


POI: RSC Randstadt - Brueghe - Essevee - Genk - Cercle - Standard
 


Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #14 Gepost op: juli 20, 2012, 10:26:45 pm »

Ik verwacht een moeilijk seizoen voor alle toppers.  Anderlecht zal te kampen hebben met verdedigende problemen en morsen met punten, maar zal attractief voetbal spelen. Club Brugge zal degelijk spelen, doch eerder krampachtig onder de torenhoge druk om kampioen te worden, maar het lukt uiteindelijk wel.  Genk zal veel moeite hebben om De Bruyne te vervangen en het middenveld valt door de mand, Siebe Schrijvers wordt een revelatie met enkele opmerkelijke invalsbeurten.  Gent zal toch nog een redelijk seizoen kennen dankzij enkele verassende transfers in de winterstop. KV Mechelen wordt de verassing. Lokeren bevestigt. Cercle Brugge kent een solide seizoen en Uchebo wordt een belangrijke speler.  Standard ontgoocheld over de ganse lijn en de supporters beginnen zich te roeren. Beerschot kent een beter seizoen dan vorig jaar, maar komt in nauwe financi?le schoentjes.  Essevee herpakt zich na 2 tegenvallende seizoenen en Berrier doet het regenboogstadion als vanouds swingen.  Buitenhuis blijft het moeilijk om punten te sprokkelen. Kortrijk krijgt te maken met een krappe kern en enkele tegenvallende transfers. Oud-Heverlee Leuven doet het 2 plaatsen beter dan vorig seizoen en pakt vooral thuis veel punten.  Bergen valt sterk terug.  Lierse kent een moeizaam seizoen, maar weet zich toch te redden.  Waasland-Beveren begint enthousiast, maar komt uiteindelijk tekort om play-off III te ontlopen.  Charleroi maakt een jojo-beweging en keert na 1 seizoen terug naar tweede.


De toppers kunnen nog altijd rekenen op de man met de fluit wanneer het wat minder loopt. Zolang de TV inkomsten te belangrijk zijn, zitten de zenders niet te wachten op een POI met mindere goden.

In vergelijking met andere ploegen, plaats ik essevee resoluut in POI. Veel spelers hebben hun inwerkingsperiode reeds maanden achter de rug of kunnen starten met een goede voorbereiding (berrier, leye, hinostroza, trajkovski...).  Als Jens de lijn kan doortrekken, zijn 10 doelpunten haalbaar. Hopen dat Lendric bevestigt wat hij liet zien in de voorbereiding.  Alex moet het hoofd koel houden, maar niemand twijfelt over zijn klasse.  Een fitte Habib (fysiek en mentaal) is voor elke eersteklasser een meerwaarde zonder discussie.  De verdediging moet zeker sterker uitvallen dan vorig jaar, waardoor we heel veel punten verloren hebben. Vooral in de lucht met Vandenbroeck moeten we sterker staan.  Maw, voor mij wordt het alles of niets.  Vooral wij als supporter moeten luidkeels achter de ploeg staan, ook als het wat minder loopt ipv tegen de ploeg te fluiten. Trajkovski, Lendric, Hinostroza en Mandala kunnen gerust seizoensrevelaties worden.

Het transferbeleid van anderlecht is al jaren rampzalig, 45spelers en dan RSCrandstadt met clausules om niet tegen hen te mogen sjotten.  Geen enkele noemenswaardige versterking; verdere capaciteitsverlaging van het stadion waardoor trouwe supporters letterlijk buiten blijven staan - ambras gegarandeerd wanneer het wat minder zal lopen.  Bij Brueghe is het van moeten dit jaar.  Genk kan, indien het minder loopt, investeren tijdens de winterstop, genoeg geld in kas.  Maar top5 is niet alleen  afhankelijk van eigen sterkte, maar vooral van de zwakte van de tegenstand.

Wat de KVK doet kan mij eigenlijk geen bal schelen en heb geen zicht op hun transfers; ik gun ze wel een riante openingsmatch tegen RSC Randstad die nog maar eens op hun wenken bediend moesten worden door de aanpassingen aan de speelkalender.

Met de opener op Standard (die met veel vraagtekens starten), thuis tegen Gent (doorgaans winst) en kort erop onze buren is een 9/9 niet onrealistisch - mits een beetje mazzel. Zoveel pech als vorig jaar zullen we wel niet meer hebben zeker?


POI: RSC Randstadt - Brueghe - Essevee - Genk - Cercle - Standard

Ik volg u redenering en ik hoop vurig met u mee ;-)

13 april 1951

  • Gast
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #15 Gepost op: juli 21, 2012, 11:49:37 am »
Citaat
VB: Essevee kan enkel maar beter doen

Terwijl Zulte Waregem sinds de terugkeer in de JPL doorgaans tot ??n van de aantrekkelijkste clubs werd gerekend, waren de Zuid-West-Vlamingen vorig seizoen een grijze muis. Coach Francky Dury moet Essevee na een minder kampioenschap opnieuw naar de hogere regionen van het klassement loodsen.

Mijmerend over de 'boeren'jaren aan de Gaverbeek mikt Essevee na een rampseizoen opnieuw op de eerste kolom van het klassement. Na de minder geslaagde passage van Darije Kalezic kreeg boegbeeld Francky Dury ondertussen ruimschoots de tijd om de Zuid-West-Vlaamse trein opnieuw op de rails te krijgen. Om vooral ook buitenshuis het ontluisterende puntenaantal op te krikken, heeft Zulte Waregem zich in alle linies versterkt. Veel kwaliteit ging er niet verloren: enkel Thomas Matton, die vorig seizoen grotendeels geblesseerd was, vond onderdak bij de naburig gelegen aartsrivaal KV Kortrijk.

De reuzendoder van weleer, waarvoor elke club met schrik naar de Gaverbeek afzakte, stond halverwege het seizoen in de degradatiezone. Redder in nood Francky Dury legde zijn taken bij de KBVB neer en tekende een vijfjarig contract in zijn achtertuin. Tijdens de overgangsperiode na Nieuwjaar werd de degradatie zonder al te veel problemen afgewend terwijl Dury en zijn assistenten in alle rust aan de ploeg voor dit seizoen konden bouwen.

Doordat een handvol naaste concurrenten (Beerschot, Cercle, Lokeren, KV Mechelen en KV Kortrijk) op het eerste zicht niet meteen verzwakt zijn, zal het voor Essevee geen evidentie zijn om zich zomaar in het zog van de G5 te nestelen. Extrasportief maakt de Gaverbeekclub nog steeds grote sprongen, sportief gezien kan en mag Zulte Waregem voorlopig niet veel hoger mikken dan de linkerkolom van de klassering.

Onze prognose: 11de plaats

Inkomende transfers: Fr?d?ric Gounongbe (KVW Zaventem), Sebastien Bruzzese (AA Gent), David Vandenbroeck (Kortrijk), Ivan Lendric (Hajduk Split), Pietro Perdichizzi (Club Brugge)

Uitgaande transfers: Jonas Vandenbogaerde (RC Waregem), Tom Muyters (?), Thomas Matton (Kortrijk), Stijn Minne (Westerlo), Jeremy Bokila (FC Petrolul, verhuurd), Miguel Dachelet (Lierse), Chakhir Belghazouani (Ajaccio), Stijn Meert (Oudenaarde)

(Voetbalkrant)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #16 Gepost op: juli 21, 2012, 11:52:36 am »
11de plaats lijkt realistisch, als we eerlijk zijn dit is geen kern voor PO1, we kunnen alleen maar hoger eindigen dan verwacht :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #17 Gepost op: juli 24, 2012, 12:14:54 am »
ANDERLECHT
GENK
BRUHHE
GENT
LOKEREN
MECHELEN
ESSEVEE
BEERSCHOT
STANDARD
KVK
OHL
CERCLE
BERGEN
LIERSE
Waasland-Beveren
Chalala

Wij hebben een kern die iedereen blijkbaar onderschat, waarom zouden wij moeten onderdoen voor KVK,Beerschot,Mechelen of Cercle?  We hebben o.a. Berrier,Leye,Trajkovski,Delaplace, volgens mij is onze kern op zijn minst evenwaardig met onze concurrentie.

« Laatst bewerkt op: juli 24, 2012, 12:26:20 am door mogul »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #18 Gepost op: juli 24, 2012, 08:25:28 pm »
eens gokken (meestal zit ik er ferm naast)

anderlecht
brugge
gent
genk
cercle
standard
mechelen
essevee
beerschot
lokeren
bergen
krotrijk
lierse
leuven
waasland beveren
charleroi

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Voorspelling 2012/13
« Reactie #19 Gepost op: juli 25, 2012, 12:31:35 pm »
Een voorspelling maken is niet mogelijk.  Alles hangt af van volgende faktoren :

-  Welke ploeg heeft de beste kleedkamer, maw welke ploeg hangt het best aan elkaar ?
-  Welke trainer slaagt erin om zijn idee?n het best te doen renderen met de spelers die hij ter beschikking heeft ?
-  Welke ploeg zal het minste blessures hebben ?  Welke ploeg heeft de beste bank ?

Voor mij is en blijft voetbal een sport met een even simpele als moeilijke opdracht : meer scoren dan je tegenstander.  Voetbal moet meer aantrekkelijk worden (lees aanvallender).  Kijk naar Engeland : 90 minuten geven en dan zien wat het oplevert.  Hopelijk komt er ooit een dag dat de Belgische clubs dat ook gaan inzien.  Voetbal moet staan voor spektakel, spanning, emotie.  Waarmee ik niet wil zeggen dat er zomaar blind moet naar voor gespeeld worden.