Auteur Topic: Verkiezingen 2014  (gelezen 12096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Verkiezingen 2014
« Gepost op: november 29, 2013, 10:45:01 pm »
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #1 Gepost op: november 29, 2013, 11:40:36 pm »
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet

2 partijen waar ik van men leven nooit op zal stemmen!!!
Lang leve belgie!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #2 Gepost op: november 30, 2013, 12:04:50 am »
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet

2 partijen waar ik van men leven nooit op zal stemmen!!!
Lang leve belgie!

Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen! :D :D :D

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #3 Gepost op: november 30, 2013, 07:16:56 am »
Moderator: Moet dit echt? zijn er geen andere plaatsen/sites waar dit beter tot zijn recht kan komen? slotje op deze handel zou ik voorstellen.
Misschien kunnen we hier anders een poll over opstarten.
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #4 Gepost op: november 30, 2013, 08:37:37 am »
Op zich heb ik geen problemen met zo een topic bij 'diverse', maar als het is om idiote uitspraken neer te poten als 'de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!' dan hoeft het voor mij niet.


Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #5 Gepost op: november 30, 2013, 02:39:39 pm »
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet

2 partijen waar ik van men leven nooit op zal stemmen!!!
Lang leve belgie!

Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen! :D :D :D

Klein vraagje : Hoeveel kom jij met andere bevolkingsgroepen in aanraking?
Kwestie van te weten of je wel enig idee hebt waar je over spreekt.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #6 Gepost op: december 02, 2013, 06:18:29 am »
Van mij mag dit gerust blijven. Iedereen heeft recht op idiote meningen.
Zorg er wel voor dat dit niet uit de hand loopt, anders gaat het alsnog op slot.

Poll toegevoegd
« Laatst bewerkt op: december 02, 2013, 06:22:40 am door digifredje »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #7 Gepost op: december 02, 2013, 09:10:56 am »
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet




2 partijen waar ik van men leven nooit op zal stemmen!!!
Lang leve belgie!
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet

2 partijen waar ik van men leven nooit op zal stemmen!!!
Lang leve belgie!

grote 2 essevee 4 life !

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #8 Gepost op: december 02, 2013, 09:12:17 am »
Citaat
Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen!   


hoe dwaas en met hoeveel clich?s kan je steken in 1 post , stemmen voor de meest idiote associale onwerkbare partijen, je bereikt er veel mee  ::)

jij bent natuurlijk 1 van die rechtse rakkers die alle macht bij de bazen wil leggen, en niets bij de vakbonden. en die dan natuurlijk zou staan springen van vreugde en je erbij zou neerleggen als ze bijvoorbeeld lonen en uitkeringen en verlofdagen en andere verworven rechten zouden verlagen . achja want dan moet je ook zo consequent blijven dan he  ;)
« Laatst bewerkt op: december 02, 2013, 09:13:48 am door svzw81 »

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #9 Gepost op: december 02, 2013, 10:37:19 am »
Citaat
Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen!   


hoe dwaas en met hoeveel clich?s kan je steken in 1 post , stemmen voor de meest idiote associale onwerkbare partijen, je bereikt er veel mee  ::)

jij bent natuurlijk 1 van die rechtse rakkers die alle macht bij de bazen wil leggen, en niets bij de vakbonden. en die dan natuurlijk zou staan springen van vreugde en je erbij zou neerleggen als ze bijvoorbeeld lonen en uitkeringen en verlofdagen en andere verworven rechten zouden verlagen . achja want dan moet je ook zo consequent blijven dan he  ;)

Inderdaad. NVA creeert gewoon een vijand die er niet is (de Walen omdat ze eens wat meer staken en misschien iets minder hard werken), terwijl de echte vijand van het volk de multinationals, CEO's en banken zijn. Ik zeg niet dat de andere partijen er v??l aan zullen doen, maar al zeker de NVA niet.
Men zou zich beter daar eens wat op concentreren.

Zeg eens Bojaan, wat vind jij het onrechtvaardigst? Je hebt de keuze : Multinationals die geen taksen betalen, banken die het volk beliegen, topmanagers die miljoenen verdienen OF een waal die opkomt voor zijn rechten.

En de koning spreekt toch wel Nederlands dacht ik, maar dat is een andere discussie.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #10 Gepost op: december 02, 2013, 01:16:06 pm »
Citaat
Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen!   


hoe dwaas en met hoeveel clich?s kan je steken in 1 post , stemmen voor de meest idiote associale onwerkbare partijen, je bereikt er veel mee  ::)

jij bent natuurlijk 1 van die rechtse rakkers die alle macht bij de bazen wil leggen, en niets bij de vakbonden. en die dan natuurlijk zou staan springen van vreugde en je erbij zou neerleggen als ze bijvoorbeeld lonen en uitkeringen en verlofdagen en andere verworven rechten zouden verlagen . achja want dan moet je ook zo consequent blijven dan he  ;)

Inderdaad. NVA creeert gewoon een vijand die er niet is (de Walen omdat ze eens wat meer staken en misschien iets minder hard werken), terwijl de echte vijand van het volk de multinationals, CEO's en banken zijn. Ik zeg niet dat de andere partijen er v??l aan zullen doen, maar al zeker de NVA niet.
Men zou zich beter daar eens wat op concentreren.

Zeg eens Bojaan, wat vind jij het onrechtvaardigst? Je hebt de keuze : Multinationals die geen taksen betalen, banken die het volk beliegen, topmanagers die miljoenen verdienen OF een waal die opkomt voor zijn rechten.

En de koning spreekt toch wel Nederlands dacht ik, maar dat is een andere discussie.

Over clich?s gesproken...  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #11 Gepost op: december 02, 2013, 01:23:50 pm »
en toch heeft walrus volledig gelijk.

nva heeft al vaak gezegd dat ze zich laten leiden / dicteren door voka , dus de "gewone werkende vlaming" waar ze zogezegd voor opkomen ? yeah right  :)


over het vlaams belang maak ik zelfs al geen woorden meer vuil dat is al helemaal huilen met de pet op, al vind ik het al bij al nog sterk dat er toch nog iets van hun kiezers bij hun blijven en niet allemaal vluchten naar de nva opportunisten :)

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #12 Gepost op: december 02, 2013, 08:49:22 pm »
Op wat zal u stemmen in 2014?  :)

Hier wellicht Vlaams Belang, heel misschien NVA maar wellicht niet

2 partijen waar ik van men leven nooit op zal stemmen!!!
Lang leve belgie!

Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen! :D :D :D

Klein vraagje : Hoeveel kom jij met andere bevolkingsgroepen in aanraking?
Kwestie van te weten of je wel enig idee hebt waar je over spreekt.

Ik kom weinig met andere bevolkingsgroepen in aanraking. Neemt niet weg dat ik daar een mening over kan en mag hebben. Ik volg genoeg via tv, internet over wat er allemaal gaande is

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #13 Gepost op: december 02, 2013, 08:54:17 pm »
Citaat
Ja, ons landje met 6 regeringen, 7 parlementen, 3 talen, een koning die geen nederlands spreekt, de walen die ons miljarden per jaar aftroggelen en de walen die het land blokkeren bij het minste!

Weg met bananenrepubliek Belgi?! Lang leve republiek Vlaanderen!   


hoe dwaas en met hoeveel clich?s kan je steken in 1 post , stemmen voor de meest idiote associale onwerkbare partijen, je bereikt er veel mee  ::)

jij bent natuurlijk 1 van die rechtse rakkers die alle macht bij de bazen wil leggen, en niets bij de vakbonden. en die dan natuurlijk zou staan springen van vreugde en je erbij zou neerleggen als ze bijvoorbeeld lonen en uitkeringen en verlofdagen en andere verworven rechten zouden verlagen . achja want dan moet je ook zo consequent blijven dan he  ;)

is ??n van de redenen waarom ik VB verkies boven de NVA. NVA is te liberaal voor mij

Moest de sp.a een streng immigratiebeleid voeren zou ik misschien op de sp.a stemmen. Maar doen ze niet, dus stem ik VB
« Laatst bewerkt op: december 02, 2013, 08:59:42 pm door bojaaan »

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #14 Gepost op: december 02, 2013, 09:04:09 pm »
Zeg eens Bojaan, wat vind jij het onrechtvaardigst? Je hebt de keuze : Multinationals die geen taksen betalen, banken die het volk beliegen, topmanagers die miljoenen verdienen OF een waal die opkomt voor zijn rechten.

Ik vind het eerste absoluut het onrechtvaardigste. Maar voor mij krijgt het immigratiebeleid de absolute prioriteit. Wat Brussel en Antwerpen nu zijn, is West-Vlaanderen binnen 50 jaar als we op deze manier voortdoen. En dat vind ik niet wenselijk.

Ik wil niet de onafhankelijkheid omdat de Walen opkomen voor hun rechten of omdat ze armer zijn dan ons of omdat ze een andere taal spreken. Wel omdat ze links stemmen. Ik kots op de PS
« Laatst bewerkt op: december 02, 2013, 09:08:28 pm door bojaaan »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #15 Gepost op: december 02, 2013, 09:13:58 pm »
en toch heeft walrus volledig gelijk.

nva heeft al vaak gezegd dat ze zich laten leiden / dicteren door voka , dus de "gewone werkende vlaming" waar ze zogezegd voor opkomen ? yeah right  :)


over het vlaams belang maak ik zelfs al geen woorden meer vuil dat is al helemaal huilen met de pet op, al vind ik het al bij al nog sterk dat er toch nog iets van hun kiezers bij hun blijven en niet allemaal vluchten naar de nva opportunisten :)


De lange wapper is het schoonste bewijs: wat we zelf doen, doen we NIET beter.  De vlaamse regering is evenzeer een bende pipo's. Heb bij Walen gewerkt, en die denken niet anders of een doorsnee vlaming. Alleen laat iedereen zich naaien door die politiekers en journalisten. Want politiekers moeten problemen creeren om er goedbetaald over te lullen, en de gazetten moeten vol.

Ik vind bij geen enkele partij mijn gading. Misschien een nieuwe forza oprichten??

De huidige lichting idioten zoals Rutten, Decroo en co bewijzen dat ze nooit voor ne baas hebben gewerkt, en van de pamper en de school een schoon jobke in de schoot geworpen kregen.


Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #16 Gepost op: december 03, 2013, 12:08:38 am »
Hier dus een fiere liberale belg die open vld stemt.
Gaan de verkiezingen niet winnen maar hebben wel hun denkwijze nodig om onze economie opnieuw te lanceren.
Reken dan op de andere partijen om het sociale in te vullen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #17 Gepost op: december 03, 2013, 08:58:41 am »
Zeg eens Bojaan, wat vind jij het onrechtvaardigst? Je hebt de keuze : Multinationals die geen taksen betalen, banken die het volk beliegen, topmanagers die miljoenen verdienen OF een waal die opkomt voor zijn rechten.

Ik vind het eerste absoluut het onrechtvaardigste. Maar voor mij krijgt het immigratiebeleid de absolute prioriteit. Wat Brussel en Antwerpen nu zijn, is West-Vlaanderen binnen 50 jaar als we op deze manier voortdoen. En dat vind ik niet wenselijk.

Ik wil niet de onafhankelijkheid omdat de Walen opkomen voor hun rechten of omdat ze armer zijn dan ons of omdat ze een andere taal spreken. Wel omdat ze links stemmen. Ik kots op de PS

65 % van de walen stemt niet op de ps hoor, net als dat 65 % van de vlamingen niet op nva stemt , maar dat lijken zowel de walen als de vlamingen vaak (opzettelijk ? ) te vergeten ...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #18 Gepost op: december 03, 2013, 08:03:56 pm »
Hier dus een fiere liberale belg die open vld stemt.
Gaan de verkiezingen niet winnen maar hebben wel hun denkwijze nodig om onze economie opnieuw te lanceren.
Reken dan op de andere partijen om het sociale in te vullen.

Inderdaad... "Dankzij" de regering verhofstat hebben we de energievoorziening verpatst aan de Fransen, torsen onze productiebedrijven vandaag met een veel te hoge energiekost waardoor delocaliseren de enige optie wordt.  Dat samen met de keizer sos van oostende... Het is met het electrawinds debacle duidelijk waarom ze o zo graag de kerncentrales gesloten hadden tegen 2015. En de naieve belg knikt en slikt maar.



Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Verkiezingen 2014
« Reactie #19 Gepost op: december 11, 2013, 01:56:32 pm »

nva heeft al vaak gezegd dat ze zich laten leiden / dicteren door voka , dus de "gewone werkende vlaming" waar ze zogezegd voor opkomen ? yeah right  :)



Een absolute leugen. BDW heeft dat ooit 1x al lachend gezegd op een of andere vraag van een journalist. Niets meer en niets minder. Het zijn politieke tegenstrevers en opportunisten die deze leugen keer op keer wetens en willens verspreiden, dezelfde die in Antwerpen afbreken en bestrijden wat ze in Gent zelf beslissen en uitvoeren.