Auteur Topic: Luka Milunovic tekent bij Essevee!  (gelezen 10382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Gepost op: juni 22, 2011, 04:06:49 pm »
Deze middag stelde SV Zulte Waregem zijn nieuwste aanwinst voor. Luka Milunovic, 19 jaar (21/12/1991) en Servisch U19-international, komt over van OFK Belgrado. Essevee en Milunovic kwamen tot een overeenkomst van vijf jaar!

Vanmorgen tekende de aanvaller present voor de eerste training. Deze overgang kadert in de keuze van de club om binnen- en buitenlandse talenten met potentieel aan zich te binden en de kans te geven zich te ontwikkelen.

bron: www.essevee.be

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #1 Gepost op: juni 22, 2011, 04:11:54 pm »
Moet toch langdurig gescout geweest zijn denk ik.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #2 Gepost op: juni 22, 2011, 04:18:31 pm »
Waarom denk je dat? Ik heb eerder het gevoel dat onze nieuwe trainer is komen aanzetten met die naam. Maar ik kan er dus ook compleet naast zitten.
Ik ga die jongen in elk geval niet afschieten vooraleer ik hem aan het werk gezien heb. Misschien een verrassing? Alleszins: Welgekomen in Waregem (of is het nu Zulte  ;))

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #3 Gepost op: juni 22, 2011, 04:24:39 pm »
5-jarig contract duidt er toch op dat ze zeer overtuigt zijn van zijn kwaliteiten. Benieuwd of hij al meteen een versterking zal vormen.. denk dat hij eerder nog wat tijd zal nodig hebben om te wennen aan de nieuwe omgeving en nog door te groeien tot de eerste ploeg, is tenslotte nog maar 19.
Nog een creatieve middenvelder en iemand voor op flanken en we zitten goed me dunkt  :)

fox

  • Gast
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #4 Gepost op: juni 22, 2011, 04:31:08 pm »
Waarom denk je dat? Ik heb eerder het gevoel dat onze nieuwe trainer is komen aanzetten met die naam. Maar ik kan er dus ook compleet naast zitten.
Ik ga die jongen in elk geval niet afschieten vooraleer ik hem aan het werk gezien heb. Misschien een verrassing? Alleszins: Welgekomen in Waregem (of is het nu Zulte  ;))

Omdat hij een contract gekregen heeft van 5 jaar.

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #5 Gepost op: juni 22, 2011, 04:46:00 pm »
Er zou toch best nog een wendbare spits bij komen. PDC was allesinds op de training met een paar spelersmakelelaars dus mss mogen we in de nabije toekomst nog iemand verwachten.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #6 Gepost op: juni 22, 2011, 04:47:38 pm »
Een supertalent zal het wel niet zijn, anders was die al lang opgepikt door de Europese (sub)top. Maar wie weet groeit hij uit tot iets leuk. Denk aan Berrier, wie had dat gedacht...

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #7 Gepost op: juni 22, 2011, 04:54:58 pm »
Servisch toptalent

Bij de achttien spelers die alles meededen, viel een nieuw gezicht te begroeten. De Servische belofte Luka Milunovic tekende een contract voor vijf seizoenen. ?Hij is een van de grootste beloften uit het Servisch voetbal. Voor zijn nog erg jonge leeftijd is hij erg professioneel ingesteld en zijn fysieke testen waren ronduit indrukwekkend?, weet Darije Kalezic. Milunovic heet een polyvalante speler te zijn die alle posities in het aanvallende compartiment aankan en wekte naar eigen zeggen ook de interesse van Zenit Sint-Petersburg en enkele Nederlandse en Portugese clubs.

(TVW)

Mooi  :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #8 Gepost op: juni 22, 2011, 04:57:06 pm »
Laat ons hopen op een Jelavicke die hier ook goed speelt en van hier naar het buitenland kan...
Twas dat wa PDC bedoelde met beloftevolle jonge spelers wss.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #9 Gepost op: juni 22, 2011, 04:57:26 pm »
Servisch toptalent

Bij de achttien spelers die alles meededen, viel een nieuw gezicht te begroeten. De Servische belofte Luka Milunovic tekende een contract voor vijf seizoenen. ?Hij is een van de grootste beloften uit het Servisch voetbal. Voor zijn nog erg jonge leeftijd is hij erg professioneel ingesteld en zijn fysieke testen waren ronduit indrukwekkend?, weet Darije Kalezic. Milunovic heet een polyvalante speler te zijn die alle posities in het aanvallende compartiment aankan en wekte naar eigen zeggen ook de interesse van Zenit Sint-Petersburg en enkele Nederlandse en Portugese clubs.

(TVW)

Mooi  :)

Jupla, mijn woorden meteen weerlegd. ;)

Eerst zien, dan geloven natuurlijk. Er zijn zo al veel toptalenten de revue gepasseerd, zonder er veel van te merken dan.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #10 Gepost op: juni 22, 2011, 05:58:31 pm »
Moet toch langdurig gescout geweest zijn denk ik.
Met zijn volle 27 speelminuten bij OFK Belgrado vorig seizoen zie ik niet goed in hoe ze hem veelvuldig gescout souden kunnen hebben...
Massaker zal er wel dichter bijzitten, pijzek.
Ik vermoed dat ie geen fortuin zal gekost hebben en bijgevolg mogen we dit als een beredeneerd risico beschouwen, denk ik.
Sowieso moeten wij als 'kleine club' dit soort spelers op zeer jeugdige leeftijd gaan halen ( of vlak na een ernstige kwetsuur ), anders krijgen we er nooit geen keure meer van mochten ze doorbreken.
In ieder geval : Лука Милуновић Добродошли!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #11 Gepost op: juni 22, 2011, 06:16:02 pm »
Volgens mij is hij gewoon aangeboden denkik.
Tenzij ze telkens de matchen van Servië U19 gezien hebben, daar kan hij toch iets deftigs voorleggen.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #12 Gepost op: juni 22, 2011, 06:19:30 pm »
Die kans bestaat als je weet dat ze bezig zijn met alle U19 spelers over de wereld,die international zijn, in kaart te brengen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #13 Gepost op: juni 22, 2011, 06:20:20 pm »
Die kans bestaat als je weet dat ze bezig zijn met alle U19 spelers over de wereld,die international zijn, in kaart te brengen.

Mooi :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #14 Gepost op: juni 23, 2011, 01:23:09 am »
Google Maps gaat er 'gene lek' aan hebben :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #15 Gepost op: juni 23, 2011, 11:52:33 am »
Met een beetje chance spreken we binnen een paar jaar van Miljoenovic!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #16 Gepost op: juni 23, 2011, 12:44:26 pm »
Ik zou wel eens willen weten wie die 2de was, ook een Serviër?

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #17 Gepost op: juni 23, 2011, 01:15:48 pm »
Ik zou wel eens willen weten wie die 2de was, ook een Serviër?
Ik dacht een Macedoni?r ...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #18 Gepost op: juni 23, 2011, 06:09:26 pm »
Moet toch langdurig gescout geweest zijn denk ik.
Met zijn volle 27 speelminuten bij OFK Belgrado vorig seizoen zie ik niet goed in hoe ze hem veelvuldig gescout souden kunnen hebben...
Massaker zal er wel dichter bijzitten, pijzek.
Ik vermoed dat ie geen fortuin zal gekost hebben en bijgevolg mogen we dit als een beredeneerd risico beschouwen, denk ik.
Sowieso moeten wij als 'kleine club' dit soort spelers op zeer jeugdige leeftijd gaan halen ( of vlak na een ernstige kwetsuur ), anders krijgen we er nooit geen keure meer van mochten ze doorbreken.
In ieder geval : Лука Милуновић Добродошли!

Er stond in de gazet (naar het schijnt) dat hij niet meer mocht spelen omdat hij niet wilde bijtekenen bij OFK Belgrado, zo slecht zal hij wel niet zijn zeker..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Luka Milunovic tekent bij Essevee!
« Reactie #19 Gepost op: juni 23, 2011, 07:07:40 pm »
... en hij is nog maar 18, dus dat is uiteindelijk echt wel piepjong. Het zal echt wel werken zijn naar de toekomst denk ik.