Auteur Topic: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?  (gelezen 14641 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #80 Gepost op: mei 01, 2023, 12:39:17 pm »
Vormer zorgde voor de ommekeer, was zijn sleutelbeen niet gebroken geweest waren we gewoon gered.
Hij was de aanjager op het veld én in de kleedkamer, zorgde voor voorzetten die eindelijk aankwamen... hoelang was het al wel niet geleden we iemand hadden dat een bal kon droppen op de juiste plek. Wss van Onur geleden.

Weinig respectabele reacties hier ...

Kan ZEER veel voor ons betekenden volgend jaar.
Voor mij mag hij direct blijven, om ons volgend jaar mee kampioen te maken.
En het bestuur mag er zelfs een inspanning voor doen.

We zouden nog mogen praten over Vormer, Gano, Thiam, Hallaert of Palumets, ge zou ze nog allemaal verdedigen.
Frederik, mijn kind, schoon kind.

Loon van Vormer in 1B=Nee!

Neen, liever Vormer dan Gano...

Mocht Vormer blijven mag al de rest die jij opnoemt weg van mij ;-)

Gano maakt misschien wel zijn goals, maar is geen pos element in de kern én maakt zijn truitje niet nat.
Kan je niet van Ruud zeggen, heeft mss felle bek (Nederlander), maar er staat een juiste kop op, hij maakt zijn truitje nat én zijn voetballend talent heeft ook een meerwaarde.

Voor mij is Vormer een kampioenenmaker in 1B.

Maar of hij dat gaat willen?

1-2 jaar bij een andere middenmoter / degradant spelen
of bij ons spelen, elke wedstrijd belangrijk zijn en spelen om kampioen te worden... ik zou het wel weten.

Maar ik ben Ruud niet.

Zeg em Da eens aan Ruud vormer

Dat zal de club wel doen neem ik aan?

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.368
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #81 Gepost op: mei 01, 2023, 02:51:16 pm »
Het voetbal op zich is het laatste wat Maximus interesseert,spelers kent hij niet of nauwelijks.Als het maar allemaal neerkomt op zijn 3 beruchte zinnetjes en op zijn gelijk halen en zijn tegendraads zijn,dan is het OK voor hem.
Ik wacht nog altijd op de eerste 3 zinvolle zinnen van U.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.608
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #82 Gepost op: mei 01, 2023, 03:03:22 pm »
Vormer zorgde voor de ommekeer, was zijn sleutelbeen niet gebroken geweest waren we gewoon gered.
Hij was de aanjager op het veld én in de kleedkamer, zorgde voor voorzetten die eindelijk aankwamen... hoelang was het al wel niet geleden we iemand hadden dat een bal kon droppen op de juiste plek. Wss van Onur geleden.

Weinig respectabele reacties hier ...

Kan ZEER veel voor ons betekenden volgend jaar.
Voor mij mag hij direct blijven, om ons volgend jaar mee kampioen te maken.
En het bestuur mag er zelfs een inspanning voor doen.

We zouden nog mogen praten over Vormer, Gano, Thiam, Hallaert of Palumets, ge zou ze nog allemaal verdedigen.
Frederik, mijn kind, schoon kind.

Loon van Vormer in 1B=Nee!

Neen, liever Vormer dan Gano...

Mocht Vormer blijven mag al de rest die jij opnoemt weg van mij ;-)

Gano maakt misschien wel zijn goals, maar is geen pos element in de kern én maakt zijn truitje niet nat.
Kan je niet van Ruud zeggen, heeft mss felle bek (Nederlander), maar er staat een juiste kop op, hij maakt zijn truitje nat én zijn voetballend talent heeft ook een meerwaarde.

Voor mij is Vormer een kampioenenmaker in 1B.

Maar of hij dat gaat willen?

1-2 jaar bij een andere middenmoter / degradant spelen
of bij ons spelen, elke wedstrijd belangrijk zijn en spelen om kampioen te worden... ik zou het wel weten.

Maar ik ben Ruud niet.

Zeg em Da eens aan Ruud vormer

Dat zal de club wel doen neem ik aan?
Maar hij trok zijn neus al op om nog mee te trainen vorige week en komende week. Is dat dan al geen teken genoeg dat hij niet wenst te blijven?

En ook Frederik, geen respectabele reacties naar Vormer toe? Serieus?! Meneer wilt al niet meer meetrainen. Dat is ook niet respectvol van hem naar ons toe vind ik!!

Nee ik blijf bij mijn standpunt: moeite doen om Vormer ge houden moet echt niet voor mij!!

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.368
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #83 Gepost op: mei 01, 2023, 03:05:15 pm »
als ge daar wat in ziet zegt da vele over u
We moeten af van die gewoonte om systematisch maar spelers te dumpen die niet op het eerste zicht voldoen. Bv Sormo : eerste wedstrijden van zijn 1ste seizoen waar zeer degelijk. Laat ze eens allemaal een voorbereiding meedoen en oordeel dan. Er is veel geld in die gasten geïnvesteerd, reden genoeg om ze een tweede kans te geven.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #84 Gepost op: mei 01, 2023, 03:17:57 pm »
als ge daar wat in ziet zegt da vele over u
We moeten af van die gewoonte om systematisch maar spelers te dumpen die niet op het eerste zicht voldoen. Bv Sormo : eerste wedstrijden van zijn 1ste seizoen waar zeer degelijk. Laat ze eens allemaal een voorbereiding meedoen en oordeel dan. Er is veel geld in die gasten geïnvesteerd, reden genoeg om ze een tweede kans te geven.
Sormo ? Duidelijk dat jij hem nog niet bezig zag…

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.368
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #85 Gepost op: mei 01, 2023, 03:19:35 pm »
als ge daar wat in ziet zegt da vele over u
We moeten af van die gewoonte om systematisch maar spelers te dumpen die niet op het eerste zicht voldoen. Bv Sormo : eerste wedstrijden van zijn 1ste seizoen waar zeer degelijk. Laat ze eens allemaal een voorbereiding meedoen en oordeel dan. Er is veel geld in die gasten geïnvesteerd, reden genoeg om ze een tweede kans te geven.
Sormo ? Duidelijk dat jij hem nog niet bezig zag…
dit seizoen was hij inderdaad zeer zwak en volledig zonder vertrouwen. Geef hem gewoon een kans in1B met voorbereiding. In het 1ste seizoen was hij goed tot aan zijn blessure.

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 965
  • 4451
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #86 Gepost op: mei 09, 2023, 11:18:11 am »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.935
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #87 Gepost op: mei 09, 2023, 11:37:51 am »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.

Als ze naar rc gent trekken moet zijn dat er nie veel potentieel in zat..

Offline pierke

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #88 Gepost op: mei 09, 2023, 11:39:34 am »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.
leegloop richting racing gent , meende hij da nu echt!!!!!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #89 Gepost op: mei 09, 2023, 12:09:14 pm »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.
Leegloop is overdreven.
Heeft niks met degradatie te makrn.
Niveau jeugdwerking van Kortrijk is nuet te onderschatten.

Ik heb de indruk dat je sinds de degradatie niks positief meer ziet binnen onze club en je een beetje aan het tilt slaan bent.
Probeer nog even geduldig te zijn en wacht op nieuws vanuit de club...

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.122
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #90 Gepost op: mei 09, 2023, 12:17:19 pm »
Is hun volste recht è . Zullen hier niet in aanmerking gekomen zijn voor een profcontract en op amateurniveau meer kunnen verdienen dan bij ons waar overigens niks verkeerd mee is . Dit gegeven zorgt ook voor doorschuiving van de u18 naar jong essevee .

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 965
  • 4451
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #91 Gepost op: mei 09, 2023, 01:20:22 pm »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.

Als ze naar rc gent trekken moet zijn dat er nie veel potentieel in zat..
Ken de spelers niet maar heb wel gelezen dat het de kapitein was van jong essevee. Onze b ploeg moet natuurlijk ook een beetje competitief blijven richting volgend seizoen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #92 Gepost op: mei 09, 2023, 01:39:54 pm »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.

Als ze naar rc gent trekken moet zijn dat er nie veel potentieel in zat..
Ken de spelers niet maar heb wel gelezen dat het de kapitein was van jong essevee. Onze b ploeg moet natuurlijk ook een beetje competitief blijven richting volgend seizoen.

Heb je het over Cooman die doelman (was zelf geen 1ste keus bij Jong Essvee, en gaat ook maar als 3de doelman naar RC Gent)
En de kapitein Arthur Wulleman?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.753
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #93 Gepost op: mei 09, 2023, 01:51:07 pm »
Leegloop bij onze jeugd is begonnen. 2 spelers van Jong essevee trekken naar Racing Gent. Zullen er nog wel veel volgen vermoed ik. Deze degradatie was allesbehalve bevorderend voor onze jeugdwerking. Nu zullen we een jeugdwerking niveau Kortrijk krijgen.

Dus we zakken een niveau, en de jeugd vertrekt naar... een nóg lager niveau?
Dan ligt het vooral aan hun eigen niveau denk ik dan, want het lijkt me net gemakkelijker en dus interessanter om als jeugdspeler door te stromen naar een 1B ploeg dan naar een 1A ploeg. De stap die je moet zetten is namelijk een stuk kleiner.

Was ik nu jeugdspeler bij Essevee, dan bleef ik zeker en zou ik alles geven om in die 1B ploeg te geraken, want stel dat je dan mee helpt aan de promotie naar 1A en daar verder je kans krijgt, dan kan je wel eens vertrokken zijn.

Offline Top

  • Leden
  • Berichten: 54
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #94 Gepost op: mei 09, 2023, 05:54:47 pm »
Als het over Cooman gaat ,deze jongen was Idd derde doelman bij de U18. Zijn broer speelt trouwens ook bij Gent. Er is veel concurrentie bij de doelmannen. Lijkt me dus een logische keuze van die jongen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #95 Gepost op: mei 09, 2023, 06:46:54 pm »
Ik vind Arhur Wulleman een goeie om zeker nu we in 1B te zitten in de Akern te droppen.  Zou jammer zijn moest die vertrekken, maar goed, spelers hebben alle recht om te beslissen wat ze verder willen doen qua voetbalcarrière.

Offline Top

  • Leden
  • Berichten: 54
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #96 Gepost op: mei 09, 2023, 06:59:20 pm »
Het gaat niet over Arthur Wulleman.

Offline Top

  • Leden
  • Berichten: 54
  • Essevee!
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #97 Gepost op: mei 09, 2023, 07:04:09 pm »
Eens gaan kijken op de site van Gent. Het gaat over Mathis Biebuyck.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #98 Gepost op: mei 09, 2023, 07:37:56 pm »
Eens gaan kijken op de site van Gent. Het gaat over Mathis Biebuyck.

1 match gezien van hem, vond die nog redelijk
Maar idd, als je zelf al voor een lager niveau kiest, dan besef je zelf wel dat je het niveau niet aankan

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.717
Re: PLAN VOOR 1B, wat moet de club doen indien we in 1B zitten?
« Reactie #99 Gepost op: mei 09, 2023, 07:49:56 pm »
Het gaat niet over Arthur Wulleman.
Zoveel te beter