Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236654 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline joske het debiele ei

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: De Rode Duivels
« Reactie #200 Gepost op: december 08, 2007, 03:31:10 pm »
Mss zoeken ze gwn een beetje stabiliteit bij de rode duivels. Achter iedere WK of EK campagne veranderen van trainer is ook niet goed. Maar jammergenoeg doen ze dat met de verkeerde trainer :'( :'(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #201 Gepost op: december 08, 2007, 06:13:41 pm »
als er een top moet opgemaakt worden met meest debiele belgen dan staat "meneer" fran?ois de keersmaeker onbedreigd op de eerste plaats  ::)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: De Rode Duivels
« Reactie #202 Gepost op: december 08, 2007, 06:23:28 pm »
als er een top moet opgemaakt worden met meest debiele belgen dan staat "meneer" fran?ois de keersmaeker onbedreigd op de eerste plaats  ::)

feit  ;).
hij blijft maar lachen oe slecht dat het ook gaat.  :o

Rafa

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #203 Gepost op: december 13, 2007, 02:26:48 pm »
http://www.klootschieten.com/

Misschien nog het beste topic om zever te posten ;D
Daar kunnen de Rode duiven wel nog in gaan uitblinken ze ;D

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: De Rode Duivels
« Reactie #204 Gepost op: december 29, 2007, 01:23:59 pm »
Rode duivels oefenen in mei tegen wereldkampioen Italie en vice-wereldkampioen Frankrijk in een 4-landen toernooi dat wordt gespeeld in Brussel. 4de land is Hongarije, maar daar moet niet tegen gespeeld worden.

Weer iets om naar uit te kijken  :P

CB06_boy

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #205 Gepost op: december 29, 2007, 02:35:20 pm »
tgn italie zeker ep den bek  8) en tgn de fransen normaal gzn ook  ;D

forza essevee

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #206 Gepost op: december 29, 2007, 10:32:00 pm »
Eindelijk nog eens mooi voetbal op de heizelmat
Maar het zal waarschijnlijk niet van de rode duivels komen ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #207 Gepost op: januari 03, 2008, 12:53:46 pm »
'GOED NIEUWS'

Den Bond heeft met heel veel plezier verzekert dat Ren? trainer blijft tot na het WK van 2010; Wat is het leuk om een Belg te zijn  :D

kl**tz*kk*n

forza essevee

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #208 Gepost op: januari 03, 2008, 01:53:20 pm »
'GOED NIEUWS'

Den Bond heeft met heel veel plezier verzekert dat Ren? trainer blijft tot na het WK van 2010; Wat is het leuk om een Belg te zijn  :D

kl**tz*kk*n
Nochtans zijn de meeste spelers tevreden met de contractverlenging ??? We zullen zien wat het oplevert op het einde van de rekening  ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #209 Gepost op: januari 03, 2008, 03:15:28 pm »
'GOED NIEUWS'

Den Bond heeft met heel veel plezier verzekert dat Ren? trainer blijft tot na het WK van 2010; Wat is het leuk om een Belg te zijn  :D

kl**tz*kk*n
Nochtans zijn de meeste spelers tevreden met de contractverlenging ??? We zullen zien wat het oplevert op het einde van de rekening  ;)

Mijn rekening is al gemaakt.

van mij heeft hij nog 0,0 krediet.

Hij heeft ons al genoeg aangedaan...

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #210 Gepost op: januari 03, 2008, 03:28:53 pm »


soms zeggen beelden meer dan woorden :-X

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #211 Gepost op: januari 03, 2008, 04:56:31 pm »


soms zeggen beelden meer dan woorden :-X
lol :P wat een idioot eigelijk h? :o

salout?

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #212 Gepost op: januari 03, 2008, 05:37:10 pm »
kben het eens met forza essevee...

alle spelers staan achter hem, ze moeten dus iets zien in hem wat wij niet in hem zien! waarom dan zo ineens voor iemand totaal anders kiezen, die de spelers nog niet kent. Want je mag zeggen wat je wil , maar na zo'n periode weten de spelers wat ze aan de coach hebben en omgekeerd. En uit hun reactie blijkt dat ze echt tevreden zijn met zijn verlenging. Ok, Ren? is een koppigaard. Maar wil je dan liever een coach die iedere match zijn hele team overhoop gooit? Geef mij maar een vaste manier van spelen, duidelijk herkenbaar, zoals wij twee jaar geleden. Dat hij dringend mediatraining nodig heeft, dat is wel een feit. Maar 'k zou hem niet zo afrekenen , want wij hebben ook niet de spelers van het kaliber zoals Italie en Frankrijk bv. We zullen zien hoe het verdergaat, maar ik hoop toch op een positieve evolutie.

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: De Rode Duivels
« Reactie #213 Gepost op: januari 07, 2008, 03:21:23 pm »
kben het eens met forza essevee...

alle spelers staan achter hem, ze moeten dus iets zien in hem wat wij niet in hem zien! waarom dan zo ineens voor iemand totaal anders kiezen, die de spelers nog niet kent. Want je mag zeggen wat je wil , maar na zo'n periode weten de spelers wat ze aan de coach hebben en omgekeerd. En uit hun reactie blijkt dat ze echt tevreden zijn met zijn verlenging. Ok, Ren? is een koppigaard. Maar wil je dan liever een coach die iedere match zijn hele team overhoop gooit? Geef mij maar een vaste manier van spelen, duidelijk herkenbaar, zoals wij twee jaar geleden. Dat hij dringend mediatraining nodig heeft, dat is wel een feit. Maar 'k zou hem niet zo afrekenen , want wij hebben ook niet de spelers van het kaliber zoals Italie en Frankrijk bv. We zullen zien hoe het verdergaat, maar ik hoop toch op een positieve evolutie.

De spelers zeggen wel dat ze heel tevreden zijn met hem als coach, maar ikk vind dit maar normaal, want het zou nu niet bepaald slim zijn om het tegengestelde te beweren. Als je niet zeker weet dat hij nooit meer je coach zal zijn, zeg je maar best dat hij goed werk levert, anders kan het zich wel eens tegen je keren...
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #214 Gepost op: januari 07, 2008, 10:26:31 pm »
Ja, maar de laatste matchen was toch duidelijk dat er vooruitgang geboekt werd. We hebben nog relatief veel punten gehaald. Dat komt ook omdat Dembele nu ook weer meedoet enzo.
Ge moogt ook niet vergeten dat veel doelpunten echt wel voortkwamen uit individuele fouten en daar kunt ge als trainer niet echt veel aan doen...

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: De Rode Duivels
« Reactie #215 Gepost op: januari 19, 2008, 06:33:44 pm »
Citaat
Geen Argentini?, maar wel Marokko

Eerder van de week was Argentini? in beeld als mogelijke oefenpartner voor de Rode Duivels, maar de Zuid-Amerikanen blijken te duur. De Duivels spelen op 6 februari een oefenmatch tegen Standard, op Sclessin.

Op woensdag 26 maart volgt dan een oefenmatch tegen Marokko, in het Koning Boudewijnstadion. De KBVB hoopt dat de Marokkanen die in ons land wonen massaal naar het stadion afzakken en zo heel wat geld opbrengen

sporza.be

Lol :) een uitmatch in eigen land.
Tenzij Vlaams Belang aan alle leden gratis tickets gaat uitdelen als tegengewicht
« Laatst bewerkt op: januari 19, 2008, 06:35:33 pm door SV-boer »

salout?

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #216 Gepost op: januari 20, 2008, 01:42:48 pm »
Citaat
Geen Argentini?, maar wel Marokko

Eerder van de week was Argentini? in beeld als mogelijke oefenpartner voor de Rode Duivels, maar de Zuid-Amerikanen blijken te duur. De Duivels spelen op 6 februari een oefenmatch tegen Standard, op Sclessin.

Op woensdag 26 maart volgt dan een oefenmatch tegen Marokko, in het Koning Boudewijnstadion. De KBVB hoopt dat de Marokkanen die in ons land wonen massaal naar het stadion afzakken en zo heel wat geld opbrengen

sporza.be

Lol :) een uitmatch in eigen land.
Tenzij Vlaams Belang aan alle leden gratis tickets gaat uitdelen als tegengewicht
haha :D Die zit... Jammer eigelijk, als je bekijkt welke legioenen sommige landen hebben ( engeland, schotland, nederland...) en als je dan onze supportersaantallen bekijkt in het KBS.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #217 Gepost op: januari 20, 2008, 08:11:19 pm »
ik herinner mij nog de beelden van een vorige wedstrijd belgie-marokko, in luik gespeeld dacht ik, met "bezoekende" supporters die zich misdroegen, dingen op het veld wierpen , vuurwerk, ... benieuwd wat het nu allemaal wordt.

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: De Rode Duivels
« Reactie #218 Gepost op: januari 28, 2008, 03:21:50 pm »
De selectie

Doelmannen: Stijnen (Club Brugge), Ma-Kalambay (Hibernian)                                                 

Verdedigers: Gillet (Anderlecht), Kompany (Hamburg), Lombaerts (Zenit), Simons (PSV), Swerts (Vitesse), Van Buyten (Bayern), Van Damme (Anderlecht), Vermaelen (Ajax)                                   

Middenvelders: Buffel (Rangers), Chatelle (Anderlecht), Fellaini (Standard), Geraerts (Club), Haroun (Genk), Vertonghen (Ajax)                                         

Aanvallers: Dembele (AZ), De Sutter (Cercle), Mirallas (Rijsel), Pieroni (Lens), Sterchele (Club) 

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #219 Gepost op: januari 28, 2008, 07:04:08 pm »
BUFFEL? ;D Het moet niet gekker worden met onze duiveltjes. Ze interesseren me al lang niet meer, gelukkig doen ze me af en toe nog eens goed lachen.