Auteur Topic: VAK X  (gelezen 16656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: VAK X
« Reactie #40 Gepost op: oktober 24, 2011, 01:20:21 pm »
In een muziekwinkel :)

Tis voor de supporters e ;)
Tenzij da die gasten da daar ook gaan halen.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.371
Re: VAK X
« Reactie #41 Gepost op: oktober 24, 2011, 01:35:36 pm »
In een muziekwinkel :)

Tis voor de supporters e ;)
Tenzij da die gasten da daar ook gaan halen.

Effe rondkijken op tweedehandssites. Dat kost nog redelijk veel als ik mij niet vergis. Wellicht dat CB'ers of Jenske dat er een beter antwoord kunnen opgeven.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: VAK X
« Reactie #42 Gepost op: oktober 24, 2011, 08:40:37 pm »
Als je in vak X wilt staan met een trommel spreek je gewoon jenske aan in de tribune (de kleine jongen met de grote trommel). ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: VAK X
« Reactie #43 Gepost op: oktober 24, 2011, 09:16:20 pm »
Als je in vak X wilt staan met een trommel spreek je gewoon jenske aan in de tribune (de kleine jongen met de grote trommel). ;)

Tis voor eigen gebruik bij onze ploeg.

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: VAK X
« Reactie #44 Gepost op: oktober 30, 2011, 11:16:44 am »
er zijn nog altijd enkele problemen in vak x:
-er zijn meer mensen die voor de goedkopere prijs in X staan dan voor sfeer te maken!
-als je dan voor de goedkopere prijs komt: sta ALSJEBLIEFT niet midden het vak tussen degenen die wel zingen! ga langs de zijkanten staan bij al uw soortgenoten.
-sommige liedjes duren te lang om te blijven zingen (met alle respect voor de capo die zich blijft inzetten) je merkt het vooral als je al 10 minuten hetzelfde aan het zingen bent, en wanneer je dan een nieuw liedje start doen er direct weer 50 meer mee.
-en komaan, is springen nu echt zo lastig??

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.371
Re: VAK X
« Reactie #45 Gepost op: oktober 30, 2011, 12:13:40 pm »
er zijn nog altijd enkele problemen in vak x:
-er zijn meer mensen die voor de goedkopere prijs in X staan dan voor sfeer te maken!
-als je dan voor de goedkopere prijs komt: sta ALSJEBLIEFT niet midden het vak tussen degenen die wel zingen! ga langs de zijkanten staan bij al uw soortgenoten.
-sommige liedjes duren te lang om te blijven zingen (met alle respect voor de capo die zich blijft inzetten) je merkt het vooral als je al 10 minuten hetzelfde aan het zingen bent, en wanneer je dan een nieuw liedje start doen er direct weer 50 meer mee.
-en komaan, is springen nu echt zo lastig??

- Je moet de ploeg aanmoedigen en niet afbreken
- De mentaliteit "Sing when you winning" moet er duidelijk uit
- En alst is voor de goedkoop, ga in vak T staan AUB
« Laatst bewerkt op: oktober 30, 2011, 12:26:49 pm door mutske »

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.371
Re: VAK X
« Reactie #46 Gepost op: oktober 30, 2011, 01:20:30 pm »
Het was beschamend dat er gisteren supporters waren die de ploeg zitten af te breken i.p.v. aan te moedigen. Dan nog zitten te roepen achter een andere doelman, enkele matchen terug achter een andere trainer, ... Wat is het volgend? Op die manier helpen jullie Zulte Waregem niet voorruit maar integendeel. In Vak X moeten wij een 12de man zijn die onze ploeg 90 minuten lang steunt in goede en slechte tijden.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: VAK X
« Reactie #47 Gepost op: oktober 30, 2011, 07:07:55 pm »
er zijn nog altijd enkele problemen in vak x:
-er zijn meer mensen die voor de goedkopere prijs in X staan dan voor sfeer te maken!
-als je dan voor de goedkopere prijs komt: sta ALSJEBLIEFT niet midden het vak tussen degenen die wel zingen! ga langs de zijkanten staan bij al uw soortgenoten.
-sommige liedjes duren te lang om te blijven zingen (met alle respect voor de capo die zich blijft inzetten) je merkt het vooral als je al 10 minuten hetzelfde aan het zingen bent, en wanneer je dan een nieuw liedje start doen er direct weer 50 meer mee.
-en komaan, is springen nu echt zo lastig??

Springen is meer iets als je al met 2 goals verschil voorstaat. Als je achterstaat kun je wel aanmoedigend zingen, maar springen van geluk gaat dan iets moeilijker h?.

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: VAK X
« Reactie #48 Gepost op: oktober 31, 2011, 01:48:37 pm »
Zaterdag ons eens positief tonen en wel een ganse wedstrijd achter de ploeg staan
met zijn ALLEN dan

Offline bjorn_sv

  • Leden
  • Berichten: 30
  • Essevee!
Re: VAK X
« Reactie #49 Gepost op: december 10, 2011, 08:41:17 pm »
Klein vraagje,
Hoe groot mag een vlag maximum zijn om het stadion (vak x) te betreden?
essevee till i die !

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.371
Re: VAK X
« Reactie #50 Gepost op: december 11, 2011, 03:13:35 pm »
Klein vraagje,
Hoe groot mag een vlag maximum zijn om het stadion (vak x) te betreden?


ik heb er ??n van meer dan 2 meter op 1m en iets, mocht er tegen Cercle meebinnen en gisteren in Leuven ook. Zit wel niet op een stok.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: VAK X
« Reactie #51 Gepost op: december 11, 2011, 04:28:33 pm »
Officieel: 1,70 op 1,70 op plooibare pvc-buis.
niet-officieel: ...
 ;)

Offline bjorn_sv

  • Leden
  • Berichten: 30
  • Essevee!
Re: VAK X
« Reactie #52 Gepost op: december 12, 2011, 06:07:48 pm »
Klein vraagje,
Hoe groot mag een vlag maximum zijn om het stadion (vak x) te betreden?


ik heb er ??n van meer dan 2 meter op 1m en iets, mocht er tegen Cercle meebinnen en gisteren in Leuven ook. Zit wel niet op een stok.

bedankt !  :)
essevee till i die !

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: VAK X
« Reactie #53 Gepost op: december 24, 2011, 04:36:34 pm »
Sorry, maar die naam "sfeergroep vak x" komt ook niet echt overtuigend over he...
Ook vind ik dat we misschien beter de mentaliteit van ultras gebruiken dan die van een "sfeergroep" aangezien de mentaliteit van ultras vooral je ploeg volop steunen is en u niets aantrekken van andere "instanties".
Misschien kunnen er ook weer truien met vak X op gedrukt worden zoals in der tijd met de colonoboys,
je zou dan iedereen erop attent kunnen maken dat ze die trui iedere match aan moeten hebben.
En ok, dit is misschien wat veel gevraagd maar is er echt niemand die een manier kent om een of andere rookproducerend middel (geen sigaretten  ;)) in het stadion binnen te krijgen en af te steken. Ik geef toe, zelf zou ik het niet durven, maar er moet toch een manier zijn...
En die stadionverboden, als iedereen (zoals hierboven vermeld) een trui van vak x aanheeft zullen de spotters nog meer opvallen en kan je beter inschatten wanneer wel en wanneer niet je iets "illegaals" doet, de spotters zullen dan ook niet meer "undercover" zijn. Ik heb ook nog geweten dat er op kortrijk iemand door de stewards werd uitgehaald maar dat hij kon blijven omdat de mensen er rond hem "beschermden". Weg met die pussy-mentaliteit, weg met dat vriendelijk zijn tegenover stewards en politie, het enigste dat telt is de ploeg en het supporter-gebeuren. En als je voorbeelden zoekt van wat ik bedoel, zoek eens op youtube...
Dit is misschien wel veel gevraagd voor een kleine club, maar tist proberen waard vind ik!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: VAK X
« Reactie #54 Gepost op: december 24, 2011, 05:32:24 pm »
Sorry, maar die naam "sfeergroep vak x" komt ook niet echt overtuigend over he...
Ook vind ik dat we misschien beter de mentaliteit van ultras gebruiken dan die van een "sfeergroep" aangezien de mentaliteit van ultras vooral je ploeg volop steunen is en u niets aantrekken van andere "instanties".
Misschien kunnen er ook weer truien met vak X op gedrukt worden zoals in der tijd met de colonoboys,
je zou dan iedereen erop attent kunnen maken dat ze die trui iedere match aan moeten hebben.
En ok, dit is misschien wat veel gevraagd maar is er echt niemand die een manier kent om een of andere rookproducerend middel (geen sigaretten  ;)) in het stadion binnen te krijgen en af te steken. Ik geef toe, zelf zou ik het niet durven, maar er moet toch een manier zijn...
En die stadionverboden, als iedereen (zoals hierboven vermeld) een trui van vak x aanheeft zullen de spotters nog meer opvallen en kan je beter inschatten wanneer wel en wanneer niet je iets "illegaals" doet, de spotters zullen dan ook niet meer "undercover" zijn. Ik heb ook nog geweten dat er op kortrijk iemand door de stewards werd uitgehaald maar dat hij kon blijven omdat de mensen er rond hem "beschermden". Weg met die pussy-mentaliteit, weg met dat vriendelijk zijn tegenover stewards en politie, het enigste dat telt is de ploeg en het supporter-gebeuren. En als je voorbeelden zoekt van wat ik bedoel, zoek eens op youtube...
Dit is misschien wel veel gevraagd voor een kleine club, maar tist proberen waard vind ik!
Lol :)

De sfeer is echt al stukken beter dan vorig jaar, geen reden tot klagen.
Eerst leren stappen, dan pas lopen...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: VAK X
« Reactie #55 Gepost op: december 24, 2011, 05:37:29 pm »
De sfeer is echt al stukken beter dan vorig jaar, geen reden tot klagen.
Eerst leren stappen, dan pas lopen...

?

De sfeer is erop vooruit gegaan, en dat is positief. Liever een eigen mentaliteit, en die zal heus wel groeien met tijd, dan op Youtube gaan kijken hoe het 'moet' of 'zou moeten'.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: VAK X
« Reactie #56 Gepost op: december 24, 2011, 06:30:05 pm »
alles staat of valt met de resultaten op de groene mat (toch zeker in waregem.....)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: VAK X
« Reactie #57 Gepost op: december 24, 2011, 06:41:12 pm »
ja als je al een pv krijgt omdat je te lang op je stoeltje blijft zitten dan zieje dat we echt brave supporters zijn als ze zich daar al mee bezig moeten houden. al ben ik wel tegen hooliganisme bv vandalisme en vechten maar sfeerbevorderende acties moet altijd aangemoedigd worden bv. rookbommen, wc rollen, confetti bij speciale matchen eventueel bengaals vuur!! en minder verklikkers nodig tussen de supporters dan kunnen ze zonder tv beelden niets doen!!

Offline bjorn_sv

  • Leden
  • Berichten: 30
  • Essevee!
Re: VAK X
« Reactie #58 Gepost op: februari 16, 2012, 07:40:46 am »
ja als je al een pv krijgt omdat je te lang op je stoeltje blijft zitten dan zieje dat we echt brave supporters zijn als ze zich daar al mee bezig moeten houden. al ben ik wel tegen hooliganisme bv vandalisme en vechten maar sfeerbevorderende acties moet altijd aangemoedigd worden bv. rookbommen, wc rollen, confetti bij speciale matchen eventueel bengaals vuur!! en minder verklikkers nodig tussen de supporters dan kunnen ze zonder tv beelden niets doen!!

2
essevee till i die !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.267
Re: VAK X
« Reactie #59 Gepost op: februari 23, 2012, 09:58:47 pm »
Moest iedereen nu eens hetzelfde kleur van truitje aanhebben zou ook al veel beter zijn. En ik zou dan kiezen voor rood. Geen blauw/groene keeperstenue, geen grijs gewoon het rode.
SV TILL I DIE