Auteur Topic: Nieuwjaarsreceptie  (gelezen 17219 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #80 Gepost op: januari 14, 2008, 02:17:04 pm »
 ;D http://petitions.takingitglobal.org/durybuiten - drie keer raden op welk gastenboek dit te vinden was. Man, man, man.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #81 Gepost op: januari 14, 2008, 02:18:54 pm »
Er moet gewoon iets gebeuren aan het scoutingsapparaat, want daar hapert het. Enkel middelmatige spelers halen we binnen (op enkelen na) en misschien ook iets aan de jeugdwerking, want fantastische resultaten haalt de jeugd niet

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #82 Gepost op: januari 14, 2008, 02:28:15 pm »
@ Fox

Klopt wat je zegt maar we moeten eerlijk zijn, de pil van Dury is uitgewerkt he. Veel voorspelbare wissels, hij dekt Jelavic enorm. Ok, hij zal wel eens los barsten maar hij is hier precies toch al een half jaar he.

Ik vind persoonlijk dat ze Barrios en Coppin een kans moeten geven, Verschuere terug in de ploeg.

En wat Dury betreft, ik zou die man nog 3 wedstrijden geven om zeker 4 punten te halen.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #83 Gepost op: januari 14, 2008, 02:30:47 pm »
Het is een feit dat de ploeg momenteel niet kan omgaan met wissels van de tegenpartij.  Gewoon eens naar de laatste matchen kijken :
    Charleroi, we staan 1-3 voor, Charleroi brengt 2 spitsen in en scoort binnen de minuut, daarna kon het nog 8-3 geworden zijn.
    Dender : Devlieger heeft nog geen bal moeten pakken als Boskamp er twee spitsen inbrengt.  Resultaat gekend.
    Genk : We staan voor aan de rust tot Dahmane inkomt. Binnen de vier minuten twee goals.
    Kortrijk : Devlieger ook nog geen bal moeten pakken (we spelen niet goed maar komen niet in de problemen), Kortrijk wisselt en plots is het alle hens aan dek.

    Met alle respect voor Dury, maar hij moet zorgen dat zijn ploeg hierop kan anticiperen.

    Bovendien is het gemakkelijk om op Roelandts te roepen, maar naar waar moet die jongen naartoe met de bal als er maar ??n spits op het veld staat. Jelavic werd dan nog gedekt door drie verdedigers.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #84 Gepost op: januari 14, 2008, 02:34:02 pm »
@ Fox

Klopt wat je zegt maar we moeten eerlijk zijn, de pil van Dury is uitgewerkt he. Veel voorspelbare wissels, hij dekt Jelavic enorm. Ok, hij zal wel eens los barsten maar hij is hier precies toch al een half jaar he.

Ik vind persoonlijk dat ze Barrios en Coppin een kans moeten geven, Verschuere terug in de ploeg.

En wat Dury betreft, ik zou die man nog 3 wedstrijden geven om zeker 4 punten te halen.

Jelavic werkt als geen ander, sommigen kunnen er een voorbeeld aan nemen. De manier waarop hij tegen krotrijk tekeer ging getuigde van h??l veel respect naar de fans toe, en getuigde van een professionele klassementaliteit. Dat hij niet scoort? Er stond eens in de voetbalmagazine dat onze middenvelders weinig of helemaal g??n assist leveren, dat alle assists van op corners of zelfs van meekomende verdedigers kwamen - en dat zegt toch h??l wat vind ik. Op Anderlecht krijgt hij twee sublieme voorzetten van Meert, hij kopt ze alletwee al even subliem binnen. Tegen krotrijk? Heeft hij ??n goede voorzet gehad? Tijdens de andere wedstrijden? Neen.

Voor mij zou Dury buitensmijten zowat het achterlijkste zijn wat je kan doen - zeker nu, midden in het seizoen. Als we werkelijk een slechte terugronde spelen (vergeet niet dat de doelstelling was om rond de 10e plaats te eindigen, we staan momenteel 8e), dan mag er misschien uitgekeken worden naar iemand anders, ook al vrees ik dat vooral daar dan de miserie pas zou beginnen.

fox

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #85 Gepost op: januari 14, 2008, 02:34:06 pm »
@ Fox

Klopt wat je zegt maar we moeten eerlijk zijn, de pil van Dury is uitgewerkt he. Veel voorspelbare wissels, hij dekt Jelavic enorm. Ok, hij zal wel eens los barsten maar hij is hier precies toch al een half jaar he.

Ik vind persoonlijk dat ze Barrios en Coppin een kans moeten geven, Verschuere terug in de ploeg.

En wat Dury betreft, ik zou die man nog 3 wedstrijden geven om zeker 4 punten te halen.

Ik ben ook niet voor Jelavic.  Barrios is alvast niet de oplossing en Coppin zou ik graag ook zien spelen, maar of die beterschap zal brengen is ook een serieus vraagteken hoor.  We hadden een goeie spits nodig, een goeie middenvelder en een goeie centrale verdediger.  Op alle 3 de vlakken heeft het transferbeleid gefaald.  Jelavic, Roelandts en Sankar? zakken week na week door het eis.  Als die niet brengen wat je ervan mag verwachten dan ligt dat niet bij de trainer, dan ligt dat bij het transferbeleid dat op niet veel trekt. In hoeverre dit de schuld van Dury is, dat laat ik in het midden...Maar met de spelers die er nu zien zou geen enkele trainer het veel beter doen, daar ben ik zeker van.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #86 Gepost op: januari 14, 2008, 02:41:44 pm »
Het is een feit dat de ploeg momenteel niet kan omgaan met wissels van de tegenpartij.  Gewoon eens naar de laatste matchen kijken :
    Charleroi, we staan 1-3 voor, Charleroi brengt 2 spitsen in en scoort binnen de minuut, daarna kon het nog 8-3 geworden zijn.
    Dender : Devlieger heeft nog geen bal moeten pakken als Boskamp er twee spitsen inbrengt.  Resultaat gekend.
    Genk : We staan voor aan de rust tot Dahmane inkomt. Binnen de vier minuten twee goals.
    Kortrijk : Devlieger ook nog geen bal moeten pakken (we spelen niet goed maar komen niet in de problemen), Kortrijk wisselt en plots is het alle hens aan dek.

    Met alle respect voor Dury, maar hij moet zorgen dat zijn ploeg hierop kan anticiperen.

    Bovendien is het gemakkelijk om op Roelandts te roepen, maar naar waar moet die jongen naartoe met de bal als er maar ??n spits op het veld staat. Jelavic werd dan nog gedekt door drie verdedigers.

Je hebt zeker een punt, maar is dit dan de schuld van Dury - dat de spelers panikeren? Als trainer kan je ?cht niet veel meer doen dan staan roepen tot je blauw ziet van aan de zijlijn, geloof me. Als de ploeg niet draait, als ze panikeren bij de minste wissel van de tegenpartij, dan ligt dat aan de spelers, die misschien niet genoeg capaciteiten/kwaliteiten hebben om daar mee om te gaan. Voor mij is het grootste probleem, zoals 'fox' zegt, het transferbeleid, en bijgevolg ook het gebrek aan een leider op het middenveld.

Waar ze die Sankar? hebben gevonden (en goedgekeurd) is me een raadsel, Jelavic is een schitterende speler (maar de verwachtingen lagen dan ook z??r hoog), Roelandts is ook een goede speler waarschijnlijk maar heeft geen voeling met de club en gaat bijgevolg ook niet voluit - afbollen dus, al weet je zoiets niet op voorhand. Dus, dit seizoen doorstaan, we staan tenslotte 8e en we zitten volop op schema, en volgende zomer eens grote kuis houden ?n enkele goede spelers kopen.

Niet panikeren, het bestuur weet wat het doet, is volop bezig met de toekomst van deze club, en dat dit niet altijd even vloeiend loopt daar kan je als trainer/bestuur soms weinig of niets aan doen. Scouting/transfers moeten beter misschien, ook al zag het er ?rg veelbelovend uit, en ben ik w?l tevreden over Jelavic en Leye bvb, maar het mag beter en het moet gedaan zijn met van die Sankar?-achtige toestanden aan te trekken uit de Franse derde klasse.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #87 Gepost op: januari 14, 2008, 02:54:21 pm »
Besluit

We geven de ganse groep en Dury nog steeds het vertrouwen en hopen net als hen op een ommezwaai, op het doorbreken van spelers en met als gevolg goede resultaten.

Lukt dit niet, daar praten we later over

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #88 Gepost op: januari 14, 2008, 02:54:58 pm »
;D http://petitions.takingitglobal.org/durybuiten - drie keer raden op welk gastenboek dit te vinden was. Man, man, man.

Ronduit zielig ...

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #89 Gepost op: januari 14, 2008, 02:55:41 pm »
Dury slaagt er niet in om een evenwicht in de ploeg te houden na de wissels van de tegenpartij.
Op Charleroi, Genk en tegen Dender komt Minne tweemaal tegen een overmacht te staan, maar Dury anticipeert niet. Als er spelers opwarmen zie toch wat er gaat gebeuren.  Tegen Kortrijk, haalt hij de twee meest balvaste spelers (Jelavic en Roelandts) naar de kant die nochtans niet slecht bezig waren (Roelandts werkte wel degelijk keihard) waardoor we zelfs niet meer over de middenlijn kwamen. Er kon niet meer worden opgeschoven. Waarom geen diepe spits (Leye) inbrengen en of Lander of Lutte wisselen ?  Lutte wordt meer en meer uitgespeeld als spelverdeler terwijl die jongen dat niet kan.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #90 Gepost op: januari 14, 2008, 02:56:21 pm »
Besluit

We geven de ganse groep en Dury nog steeds het vertrouwen en hopen net als hen op een ommezwaai, op het doorbreken van spelers en met als gevolg goede resultaten.

Lukt dit niet, daar praten we later over

als ge hoort hoe sommige spelers 'teleurgesteld en zelfs beschaamd' waren zondag, dan denk ik wel dat de boodschap aangekomen is. Nu is het aan hen om te reageren, daarna is het opnieuw aan de fans!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #91 Gepost op: januari 14, 2008, 03:32:16 pm »
;D http://petitions.takingitglobal.org/durybuiten - drie keer raden op welk gastenboek dit te vinden was. Man, man, man.

Ronduit zielig ...
Omfg echt heeel zielig ....  , in engeland zit daar nen trainer al meer dan 10 jaar ... als het bij die ploeg wat minder gaat (naam vergeten van de ploeg :P) dan zitten ze toch ook niet meteen te janken van buiten met dien enzo ...
SV TILL I DIE

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #92 Gepost op: januari 14, 2008, 03:44:41 pm »
Het evrleden is voorbij jongens

Deze nederlaag kan je gewoon niet pikken en vooral tegen krotrijk

we waren gewoon weg nergens en zelfs als is het de vijand ze gaan over verdiend door.

Wat een schande: bijna geen kansen,weggespeeld en fysiek ten onder

Idd het verleden was mooi (2 titels een beker )europees noem maar op

Maar waar blijft dat beter voetbal die ze gingen beloven ?

Waar is die inzet van de profs ????

Waar is de wil gebleven om te winnen ?

Dit ligt deels aan dury en ook aan de groep die niks meer voor ons over geeft

Kortweg dit kan gewoon niet vergeten worden de nederlaag PUNT

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #93 Gepost op: januari 14, 2008, 06:01:44 pm »
Wat voor ne zever is dat allemaal.E?n goeie spelverdeler en we zijn weer vertrokken,t'isal.

Rafa

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #94 Gepost op: januari 14, 2008, 06:03:26 pm »
Heb een interessant nieuwtje opgevangen. In het contract met BIK zou er staan, moesten ze Dury op straat zetten dat BIK de geldkraan toedraait. Dit zou veel verduidelijken!!!
Volgens mij is da klare bullshit, heb je een deftige bron ? ::)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #95 Gepost op: januari 14, 2008, 06:03:59 pm »
Wat voor ne zever is dat allemaal.E?n goeie spelverdeler en we zijn weer vertrokken,t'isal.

I second that.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #96 Gepost op: januari 14, 2008, 06:05:40 pm »
Heb een interessant nieuwtje opgevangen. In het contract met BIK zou er staan, moesten ze Dury op straat zetten dat BIK de geldkraan toedraait. Dit zou veel verduidelijken!!!

Heb ook zoiets gehoord. BIK zou niet alleen de geldkraan toedraaien, stad Waregem zou ook meteen starten met de afbraak van ons stadion en de voetbalbond zou het stamnummer schrappen. Dan spreek ik nog niet over Studio E?n dat klacht zal indienen bij de FIFA. Mensen toch...

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #97 Gepost op: januari 14, 2008, 06:38:53 pm »
Heb een interessant nieuwtje opgevangen. In het contract met BIK zou er staan, moesten ze Dury op straat zetten dat BIK de geldkraan toedraait. Dit zou veel verduidelijken!!!

Heb ook zoiets gehoord. BIK zou niet alleen de geldkraan toedraaien, stad Waregem zou ook meteen starten met de afbraak van ons stadion en de voetbalbond zou het stamnummer schrappen. Dan spreek ik nog niet over Studio E?n dat klacht zal indienen bij de FIFA. Mensen toch...

Met zulke informatie moet je oplette en ik zou in het vervolg maar 2X denke voor ik dit post :)
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #98 Gepost op: januari 14, 2008, 07:03:18 pm »
geef ons de bron en dan zal iedereen diene zever mish. geloven.Dat is weer iets van den ene supp. zegt iets en een andere ook nog eens.  als dat dan bij 50 man rond geweest is . Zal gans ons bestuur ontslag genomen.



Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: Nieuwjaarsreceptie
« Reactie #99 Gepost op: januari 14, 2008, 07:07:20 pm »
Ik heb dus mijn bericht gewist van BIK, bij mij is dit ook maar van horen zeggen ze!
Daarom dat ik dit eens plaatste om te horen of nog iemand dit gehoord had, ik zal zekers niet berichten plaatsen die totaal verzonnen zijn!


Want ik ben hier nog steeds om meningen uit te wisselen, dit op een goede manier!