Auteur Topic: [NB] Essevee - Bergen  (gelezen 11694 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #100 Gepost op: september 04, 2012, 01:20:41 pm »
We zijn fantastisch gestart aan het seizoen, en het kost amper ??n mindere wedstrijd om er weer een circus van te maken. Onvoorstelbaar. 't Nieuwe stadion is al niet meer nodig, Vak X moet afgevoerd worden, mensen kopen abonnementen en in ruil eisen zij goed voetbal,... Amai.
Ik koop een abonnement en in ruil eis ik inzet!
SV TILL I DIE

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #101 Gepost op: september 04, 2012, 04:18:17 pm »
We zijn fantastisch gestart aan het seizoen, en het kost amper ??n mindere wedstrijd om er weer een circus van te maken. Onvoorstelbaar. 't Nieuwe stadion is al niet meer nodig, Vak X moet afgevoerd worden, mensen kopen abonnementen en in ruil eisen zij goed voetbal,... Amai.
Ik koop een abonnement en in ruil eis ik inzet!

Ahja, inzet. Ik kan me niet voorstellen dat alle 11 spelers op het veld er geen zin in hadden, en anderhalf uurtje naar de klok liepen te kijken. Een complete off-day, zowel op het veld als ernaast, dat kan gebeuren. En trouwens, waarom dit zo uitvergroten, terwijl we reeds wonnen van Standard, Gent ?n (belangrijkste van allemaal) Kortrijk dit seizoen?!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #102 Gepost op: september 04, 2012, 07:18:14 pm »
Zelfs die van Cercle zagen dezer dagen niet zo ! En die staan al met een paar tenen in 2de klasse !
Ik zit niet op hun forum dus ik kan het niet weten.
SV TILL I DIE

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #103 Gepost op: september 04, 2012, 07:18:50 pm »
We zijn fantastisch gestart aan het seizoen, en het kost amper ??n mindere wedstrijd om er weer een circus van te maken. Onvoorstelbaar. 't Nieuwe stadion is al niet meer nodig, Vak X moet afgevoerd worden, mensen kopen abonnementen en in ruil eisen zij goed voetbal,... Amai.
Ik koop een abonnement en in ruil eis ik inzet!

Ahja, inzet. Ik kan me niet voorstellen dat alle 11 spelers op het veld er geen zin in hadden, en anderhalf uurtje naar de klok liepen te kijken. Een complete off-day, zowel op het veld als ernaast, dat kan gebeuren. En trouwens, waarom dit zo uitvergroten, terwijl we reeds wonnen van Standard, Gent ?n (belangrijkste van allemaal) Kortrijk dit seizoen?!
Nee maar ik kan me wel voorstellen dat ze tegen Standard, Gent & Kortrijk net dat metertje meer gaan lopen dan tegen Bergen.
SV TILL I DIE

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #104 Gepost op: september 04, 2012, 07:59:38 pm »
We zijn fantastisch gestart aan het seizoen, en het kost amper ??n mindere wedstrijd om er weer een circus van te maken. Onvoorstelbaar. 't Nieuwe stadion is al niet meer nodig, Vak X moet afgevoerd worden, mensen kopen abonnementen en in ruil eisen zij goed voetbal,... Amai.
Ik koop een abonnement en in ruil eis ik inzet!

Ahja, inzet. Ik kan me niet voorstellen dat alle 11 spelers op het veld er geen zin in hadden, en anderhalf uurtje naar de klok liepen te kijken. Een complete off-day, zowel op het veld als ernaast, dat kan gebeuren. En trouwens, waarom dit zo uitvergroten, terwijl we reeds wonnen van Standard, Gent ?n (belangrijkste van allemaal) Kortrijk dit seizoen?!
Nee maar ik kan me wel voorstellen dat ze tegen Standard, Gent & Kortrijk net dat metertje meer gaan lopen dan tegen Bergen.

Net zoals ik op een belangrijke dag tot dat tikkeltje meer in staat ben dan op een doorsnee dag. Ik ga akkoord hoor, het trok op niks en afgelopen weekend kregen we helemaal geen waar voor ons geld - maar dat kan gebeuren. We wonnen reeds drie zeer mooie wedstrijden, waaronder de belangrijkste van het seizoen (wat mij betreft), dus ik noem het een off-day. Op Leuven een antwoord en ik ben content.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #105 Gepost op: september 04, 2012, 08:10:48 pm »
en als we ook op leuven verliezen, dan mag iedereen wel zagen ?

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #106 Gepost op: september 04, 2012, 09:15:09 pm »
en als we ook op leuven verliezen, dan mag iedereen wel zagen ?

Tjonge jonge, doen we erom?

Ik zeg alleen: het was een off-day, zowel op de tribunes als op het veld. Zoiets kan gebeuren. Het was niet goed, uiteraard mogen we erover zagen, maar het moet wel redelijk blijven. Want deze topic wordt straks nog langer dan die over de match (overwinning!) tegen Kortrijk - en dat zou zo ongeveer alles zeggen. We startten prachtig aan het seizoen, en na ??n mindere wedstrijd hoor en lees je uitspraken (? la het nieuwe stadion hoeft niet meer) waar je toch van achterover valt. Voetjes op de grond, we vergeten niet (mag ik hopen) dat het doel voor dit seizoen de betere middenmoot was/is. Dat wil zeggen dat we soms gaan winnen en soms gaan verliezen. We komen van ver...

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #107 Gepost op: september 04, 2012, 09:49:55 pm »
Denk persoonlijk dat iedereen wel begrijpt dat er verloren kan worden. Is maar normaal ook met onze ambities, budget, spelers, ... Wat sommigen (en ook mezelf) niet leuke vinden is de manier waarop we verloren zijn tegen Bergen. Als spelers willen maar niet kunnen door pech, arbitrage, ... is daar niks aan te doen. Als je ziet dat de sfeer niet zo lekker zit door (jonge en nieuwe) spelers te negeren, dat metertje niet te willen lopen, dan voel je daar als supporter ook niet goed bij. Of ze nu winnen of verliezen... Ik zal als eerste zeggen dat anderen beter waren of verdienden om te winnen, zal er zelfs ook geen problemen mee hebben. Ik heb het er alleen moeilijk bij als ik merk dat het voor sommige hen niet kan schelen zo ook zoals sommige spelers vorige seizoenen na een zwaar verlies het nodig achten om zwaar te gaan feesten.... (ik beweer nu niet dat ze dit nu deden)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - Bergen
« Reactie #108 Gepost op: september 05, 2012, 04:21:12 pm »
Wat me verbaasd is dat niemand hier zegt dat de eerste goal(waardoor ze op de counter konden loeren) echt wel buitenspel was...

Anders was het mss anders uitgedraaid h?