Auteur Topic: [NB] Lierse - Essevee  (gelezen 2984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
[NB] Lierse - Essevee
« Gepost op: juli 27, 2013, 10:37:57 pm »
Geweldig goed begonnen 1-2

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2013, 10:43:24 pm »
Toch wel belangrijk om die eerste te winnen.

YES!!!  :)

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2013, 11:53:42 pm »
hazard war enorm sterk als cvm zou zeker een vervanger kunnen zijn voor delaplace

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: juli 28, 2013, 12:18:26 am »
Vond het verre van overtuigend, eerlijk gezegd.
Eerste helft viel mee, redelijk veel balbezit met goed werkende Cont? en Habibou, en Hazard die enkele mooie dingen liet zien waardoor we de 3 punten mee naar huis nemen. Jammer dat Cont? zijn 2 kansen niet kon afmaken.

2e helft was er nog weinig voetbal te zien, meestal balletje naar voor trappen en hopen dat Habib of Leye er wat mee deden, maar die zaten er na een dik uur ook door, mede door het warme weer. Gelukkig was het bij Lierse ook van willen, maar niet meer kunnen.

Jammer dat Hazard nog geen hele match aankan, stond vandaag meer verdedigend maar zie hem toch liever in een meer aanvallende positie. Zijn passes kunnen een match beslissen.

Een stevig stuk graniet voor de verdediging zal toch serieus worden gemist dit seizoen, Lierse kwam centraal geregeld dreigen met Losada en Menga. (die weer veel last hadden van de vallende ziekte)
Hopelijk kunnen we nog zo'n type speler aantrekken voor de transferdeadline..

Freve

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: juli 28, 2013, 09:17:25 am »
mooi artikel in NB over ons nachtkleedjes
hahaha
1e helft was degelijk
2e was met voet vd pedaal
mvdm Habibou en Hazard

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: juli 28, 2013, 09:53:11 am »
Aan alle mensen die contra habibou zijn! Deze kunnen we zeker gebruiken!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: juli 28, 2013, 10:07:23 am »
Aan alle mensen die contra habibou zijn! Deze kunnen we zeker gebruiken!
Idd! Ik vind hel trouwens anders dan anders . Speelde voor heel de ploeg nu . Zie je genoeg aan ballen die hij afgeeft dat hij anders sowieso zelf zijn kans gaat. 
Ik heb zelf tijdens de match nooit gedacht aan Berrier ,Malanda en Delaplace .
« Laatst bewerkt op: juli 28, 2013, 10:28:35 am door Thomas »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: juli 28, 2013, 10:49:58 am »
Eerste helft was goed, veel kansen(5 tot 6tal kansen)we waren de eerste helft echt wel baas.  Tweede helft missen we die kans op 1-3 (Defauw,Leye,Habibou) daarna moesten we vechten, wat we ook deden, dikke pluim voor heel de ploeg, schitterende mentaliteit!!
Lierse voetbalde heel goed de tweede helft, veel technisch vernuft,snedig en snel en ook een goeie keeper.  Lierse-publiek daarentegen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: juli 28, 2013, 11:11:42 am »
komt vaak voor het we zowel uit als thuis een verdiende geruststellende voorsprong maar niet maken, waardoor het dan bv 1-0 of 1-2 blijft in plaats van vlugger er nog 1 of 2 bij te maken. en dat we dan vaak nagelbijtend moeten afwachten tot de 94e minuut tot er afgefloten wordt (en dan loopt dus soms mis, gisteren gelukkig niet)

toch redelijk wat volk mee trouwens !

soit in ieder geval, dat zijn al de eerste 3 puntjes, op verplaatsing , die binnenzijn  :)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: juli 28, 2013, 11:13:20 am »
Zoals verwacht geen gemakkellijke wedstrijd in Lierse, maar ik vrees dat er zeer weinig makkellijke wedstrijden zullen zijn dit seizoen, gezien het feit dat iedereen weet wat Zulte-Waregem vorig seizoen heeft gepresteerd.

Mooi resultaat, bij het tegendoelpunt vind ik Bossut niet echt helemaal vrijuit gaan.  Vond ook dat Habibou zijn plaats heeft in dit elftal.

Een goed begin.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: juli 28, 2013, 11:50:54 am »
Ik zat tussen vrienden van lierse en het Lierse publiek was inderdaad niet al te sportief, elke beslissing van de scheidsrechter werd op gefluit onthaald, chapeau aan de scheidsrechter dat hij zich niet liet vangen. Echt erg dat sinds het toekennen van die (terechte vrije trap) op einde eerste helft, hij steeds werd uitgefloten voor't minste. Menga liet zich vallen, geel voor protest was terecht, losada liet zich vallen en krijgt geel voor zijn schwalbe, hij klaagt zelfs niet eens maar toch wil dat publiek de scheids lynchen. Ik zag op tv achteraf zelfs dat het aantal overtredingen lierse-essevee 14-17 was.

Eerste helft van essevee was goed, ik zag onze backs bij het uitverdedigen al over de middellijn staan, de cv stonden vaak aan de middencirkel. Er werd heel hoog druk gezet en de ploeg van lierse, waar duidelijk nog niet iedereen goed op elkaar was ingespeeld, werd heel dikwijls nerveus omdat ze vaak geen afspeelpunten hadden. Onze eerste goal valt ook op zo'n manier. Bij balverlies van de opgekomen de fauw aan de 16 nam habib zijn plaats in om terug te spurten naar de rechtsachter, geweldig. Hadden we na goed eerste kwartier doorgeduwd hadden we toch echt meer dan 2 goals kunnen maken.
In de tweede helft had menzo daaraan gesleuteld, lierse zakte niet zover terug, kwam ook wat hoger druk zetten, speelde agressiever. Goal had langs twee kanten kunnen vallen.

Offline eric

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: juli 28, 2013, 12:10:49 pm »
Aan alle mensen die contra habibou zijn! Deze kunnen we zeker gebruiken!
Idd! Ik vind hel trouwens anders dan anders . Speelde voor heel de ploeg nu . Zie je genoeg aan ballen die hij afgeeft dat hij anders sowieso zelf zijn kans gaat. 
Ik heb zelf tijdens de match nooit gedacht aan Berrier ,Malanda en Delaplace .
Delaplace niet gemist? Niet gezien hoeveel ruimte er weggeven is tussen de linies? Middenveld verdediging! Daar zal toch een oplossing moeten gevonden worden. B+ waren er wel enkele mooie combinatie.

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: juli 28, 2013, 12:22:40 pm »
Prachtige start. Jammer dat het wat inzakte in de 2e helft, misschien met de gedachten al in Eindhoven. Maar verdiend gewonnen, hoe dan ook. Heel irritant publiek daar, inderdaad.

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: juli 28, 2013, 12:40:35 pm »
Prachtige start. Jammer dat het wat inzakte in de 2e helft, misschien met de gedachten al in Eindhoven. Maar verdiend gewonnen, hoe dan ook. Heel irritant publiek daar, inderdaad.

Inderdaad een sterk begin. Ik had het niet durven hopen maar we gingen toch min of meer verder op het elan van vorig seizoen. Er is nog ruimte voor verbetering maar die was er begin vorig jaar ook. Het wordt alleen weer bang afwachten wat die transferperiode nog gaat brengen.

Verder een goede ref die zich gelukkig niet liet vangen aan dat Liers theater. Ik vrees dat we daar dit seizoen nog veel meer dan ooit mee gaan geconfronteerd worden, hopelijk zonder dat er al te veel refs gaan intrappen.

Maar goed, nu kunnen we echt helemaal toeleven naar dinsdag.