Auteur Topic: [NB] Apoel-Essevee  (gelezen 9149 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #40 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:32:35 pm »
Misschien dat ik morgen al wat meer gekalmeerd zal zijn, maar 'gva' je hebt gelijk.
Colpaert was met voorsprong onze beste man (de enige die w?l in duel ging en niet te veel respect voor zijn tegenstander toonde), Hazard was rustbrenger ?n patron en Skulason speelde ook verdienstelijk, net als Sammy. Maar voor de rest houdt het ?cht op hoor. En ok, tuurlijk was het warm, weet ik ook wel en zal ook veel onze slecht match verklaren ok.

Nogmaals mensen, ik ben ?norm content dat Essevee de poules heeft bereikt, laat dat aub duidelijk zijn. En dit was idd een historische wedstrijd.
Maar onze 1e helft en de match van Habib en Alex kan voor mij ?cht niet door de beugel.

Wat ik hier wel nergens lees: ESSEVEE IS 2 000 000 euro RIJKER !

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #41 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:32:54 pm »
SUPER-BOEREN !!!!

Net het interview gezien van F. Dury op sporza (tegen Rat-Raes)
Schitterend.
damn ni gezien....
link? :)

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #42 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:36:37 pm »
gewoon naar sporza.be gaan

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #43 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:37:43 pm »

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 944
  • Essevee!
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #45 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:43:44 pm »
Groot verschil in spelbeeld toen Naessens inviel

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.785
  • Essevee!
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #46 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:47:23 pm »
ik onthoud
da kan alleen in Antwerpen :)
het lijstje van Dury is reeds gemailed
aub bestuur doe terug jullie werk
bedankt

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #47 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:48:22 pm »
Misschien dat ik morgen al wat meer gekalmeerd zal zijn, maar 'gva' je hebt gelijk.
Colpaert was met voorsprong onze beste man (de enige die w?l in duel ging en niet te veel respect voor zijn tegenstander toonde), Hazard was rustbrenger ?n patron en Skulason speelde ook verdienstelijk, net als Sammy. Maar voor de rest houdt het ?cht op hoor. En ok, tuurlijk was het warm, weet ik ook wel en zal ook veel onze slecht match verklaren ok.

Nogmaals mensen, ik ben ?norm content dat Essevee de poules heeft bereikt, laat dat aub duidelijk zijn. En dit was idd een historische wedstrijd.
Maar onze 1e helft en de match van Habib en Alex kan voor mij ?cht niet door de beugel.

Wat ik hier wel nergens lees: ESSEVEE IS 2 000 000 euro RIJKER !
Met deze post kan ik enkel akkoord gaan. Correcte analyse, maar toch nog een pluim voor de invallers.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #48 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:48:30 pm »
Misschien dat ik morgen al wat meer gekalmeerd zal zijn, maar 'gva' je hebt gelijk.
Colpaert was met voorsprong onze beste man (de enige die w?l in duel ging en niet te veel respect voor zijn tegenstander toonde), Hazard was rustbrenger ?n patron en Skulason speelde ook verdienstelijk, net als Sammy. Maar voor de rest houdt het ?cht op hoor. En ok, tuurlijk was het warm, weet ik ook wel en zal ook veel onze slecht match verklaren ok.
Nogmaals mensen, ik ben ?norm content dat Essevee de poules heeft bereikt, laat dat aub duidelijk zijn. En dit was idd een historische wedstrijd.
Maar onze 1e helft en de match van Habib en Alex kan voor mij ?cht niet door

Ik vrees dat je je vergist. Essevee koos om puur in de organisatie te blijven en wilde niet voetballen. Apoel wist daar geen raad mee en kon enkel lange ballen versturen. Habib en Alex hebben nauwelijks een deftige bal gekregen, en de enige die Habib krijgt maakt hij af... Ik begrijp dus jouw gezeur niet. Erwin VDB heeft duizend zo 'n matchen gespeeld.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #49 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:54:59 pm »
PROUD TO BE AN SV BOY.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #50 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:58:15 pm »
Misschien dat ik morgen al wat meer gekalmeerd zal zijn, maar 'gva' je hebt gelijk.
Colpaert was met voorsprong onze beste man (de enige die w?l in duel ging en niet te veel respect voor zijn tegenstander toonde), Hazard was rustbrenger ?n patron en Skulason speelde ook verdienstelijk, net als Sammy. Maar voor de rest houdt het ?cht op hoor. En ok, tuurlijk was het warm, weet ik ook wel en zal ook veel onze slecht match verklaren ok.
Nogmaals mensen, ik ben ?norm content dat Essevee de poules heeft bereikt, laat dat aub duidelijk zijn. En dit was idd een historische wedstrijd.
Maar onze 1e helft en de match van Habib en Alex kan voor mij ?cht niet door

Ik vrees dat je je vergist. Essevee koos om puur in de organisatie te blijven en wilde niet voetballen. Apoel wist daar geen raad mee en kon enkel lange ballen versturen. Habib en Alex hebben nauwelijks een deftige bal gekregen, en de enige die Habib krijgt maakt hij af... Ik begrijp dus jouw gezeur niet. Erwin VDB heeft duizend zo 'n matchen gespeeld.

Sorry maar als je oorzaak van de slechte match van H&A bij het "gebrek aan bruikbare ballen" legt, dan ga ik uit eigen veiligheid mijn mond houden en daar niet op reageren...

Maar ik wil hier niet de sfeer-verpester zijn, want we hebben vandaag geschiedenis geschreven !! En dat moeten we vooral onthouden, al de rest vlug vergeten!

2 milj euro in de saccoche, poulefase EL en nog wat goede transfers !! Mooi zo!!

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #51 Gepost op: augustus 29, 2013, 11:03:37 pm »
Ja, Habib en Trajkovski waren zwak (al scoort Habib wel). Maar "normaal" zouden ze slechts invaller zijn geweest.

Jens en Berrier komen goed in.

Hazard speelt een wereldmatch.

Gans het team levert een ongelooflijke prestatie. Deze kwalificatie afdwingen in deze omstandigheden daar past inderdaad, zoals Dury zegt, slechts ??n woord bij: fierheid.

Wie dit niet respecteert en naar waarde kan schatten, zou inderdaad supporter moeten worden van een ploeg als Barca, Real, Man U of Bayern.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #52 Gepost op: augustus 29, 2013, 11:16:56 pm »
Die 2 miljoen waar hier sprake van is, is 1.3 miljoen volgens voetbalzone.. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170568

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #53 Gepost op: augustus 29, 2013, 11:28:03 pm »
Kan er iemand buitenspel uitleggen aan Habib aub? 
Heb mij weer zitten ergeren zoals voorgaande jaren.
balcontroles, passes, ...
Gelukkig kan ie nog een bal in de goal sjotten.

Content da we nie naar de Heizel moeten!  In Brugge kunt ge tenminste sfeer maken!

Hou Berrier maar, eindelijk stond ie weer met zijn volle goesting opt veld. 

't was weer bibberen tot de laatste moment, maar da zijn we ondertussen gewend  .-)



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #54 Gepost op: augustus 29, 2013, 11:35:21 pm »

Maar jongens, die 1e helft  :-[ WAT WAS ME DAT ?
Ik zeg het, ik kreeg op een gegeven moment gewoon de slappe lach uit pure, pure miserie. Nog nooit meegemaakt dat ik moest lachen uit miserie.
Toen Habibou een controle deed aan de zijlijn en hem klungelig over de lijn liet lopen, moest ik toch ook even lachen uit miserie.
SV TILL I DIE

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #55 Gepost op: augustus 29, 2013, 11:47:21 pm »
Misschien dat ik morgen al wat meer gekalmeerd zal zijn, maar 'gva' je hebt gelijk.
Colpaert was met voorsprong onze beste man (de enige die w?l in duel ging en niet te veel respect voor zijn tegenstander toonde), Hazard was rustbrenger ?n patron en Skulason speelde ook verdienstelijk, net als Sammy. Maar voor de rest houdt het ?cht op hoor. En ok, tuurlijk was het warm, weet ik ook wel en zal ook veel onze slecht match verklaren ok.
Nogmaals mensen, ik ben ?norm content dat Essevee de poules heeft bereikt, laat dat aub duidelijk zijn. En dit was idd een historische wedstrijd.
Maar onze 1e helft en de match van Habib en Alex kan voor mij ?cht niet door

Ik vrees dat je je vergist. Essevee koos om puur in de organisatie te blijven en wilde niet voetballen. Apoel wist daar geen raad mee en kon enkel lange ballen versturen. Habib en Alex hebben nauwelijks een deftige bal gekregen, en de enige die Habib krijgt maakt hij af... Ik begrijp dus jouw gezeur niet. Erwin VDB heeft duizend zo 'n matchen gespeeld.

Sorry maar als je oorzaak van de slechte match van H&A bij het "gebrek aan bruikbare ballen" legt, dan ga ik uit eigen veiligheid mijn mond houden en daar niet op reageren...

Maar ik wil hier niet de sfeer-verpester zijn, want we hebben vandaag geschiedenis geschreven !! En dat moeten we vooral onthouden, al de rest vlug vergeten!

2 milj euro in de saccoche, poulefase EL en nog wat goede transfers !! Mooi zo!!
Ge moet je niet excuseren. Habibou heeft 75' zijn schabouwelijke techniek laten "bewonderen".
De simpelste balcontroles waren catastrofaal, direct zijn bal kwijt waardoor de Cyprioten constant de druk hoog konden houden, kortom, door zijn geklungel moest iedereen dubbel zo veel lopen.
En de dooddoener dat hij ook veel gelopen heeft pakt niet bij mij, we kijken naar voetbal, niet naar een loopkoers.
Een dikke proficiat voor de negen andere die ook Traikovski's non-match gered hebben. Met zo'n attidude naar Mechelen gaan? Na een half uur schuifelen ze hem van het plein, zeker weten.


Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #56 Gepost op: augustus 29, 2013, 11:55:02 pm »
kvraag mij af wat de Malinois supporter nu moet denken na de match van Trajkovski gezien te hebben....?

Colpaert (al weken heel sterk), Hazard en Berrier mannen vd match. Zondag starten met Naessens en Berrier ipv Habib en Trajkovski.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #57 Gepost op: augustus 30, 2013, 12:33:34 am »
Pot 1:
Valencia
Lyon
Tottenham
Dynamo Kiev
PSV
Bordeaux
Rubin Kazan
Sevilla
Standard
Fiorentina
Lazio

AZ* (pot 1 of 2)
Besiktas (pot 1 of 2)
Pot 2:
PAOK
Salzburg
Genk
Dinamo Zagreb
Dnipro
Trabzonspor
Anzhi
Real Betis
Wigan
Swansea

Freiburg (pot 2 of 3)
Frankfurt (pot 2 of 3)
Pot 3:
Guimaraes
Legia Warschau
Maccabi Haifa
Rapid Wien
Pacos de Ferreira
Estoril
Sheriff Tiraspol
Chornomorets
Maribor
Kuban Krasnodar

Atromitos*
Elfsborg (pot 3 of 4)
Pot 4:
Maccabi Tel Aviv
Slovan Liberec
Thun
Zulte Waregem
Apollon Limassol
Sankt Gallen
Esjberg
Reijeka
Pandurii
Ludogorets
Karagandy


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-08-30/loting-el-standard-in-pot-1-genk-in-pot-2-en-zulte-waregem-in-pot-4#ixzz2dOrgWEjI

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #58 Gepost op: augustus 30, 2013, 12:50:06 am »
Yihaaaaaaaaaaa Essevee!!!  :D

@balbao: Shame on you... who f*cking cares hoe we die kwalificatie afdwongen? Zo goed als alle omstandigheden waren in ons nadeel!
We gaan Europa in!!!!
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2013, 01:04:08 am door Naessens C »

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [NB] Apoel-Essevee
« Reactie #59 Gepost op: augustus 30, 2013, 01:02:16 am »
Tottenham-AZ-Rapid Wien. Kassakassa en we kunnen nog tweede eindigen.