Auteur Topic: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk  (gelezen 10839 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
[NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Gepost op: juli 31, 2014, 10:03:44 pm »
2-5

Da was lang geleden. Heb er geen woorden voor...

Ni goe van de ploeg, ni goe van dury (wa voor opstelling was da nu?) maar de grootste sukkelaar of rijkste sukkelaar nu is den arbiter. Echt ni om aan te zien die kerel zijn spel. Ik dacht ?cht da da op da niveau niet meer kon?!

Schoon goal van Cont?. Ze mogen werk maken van die versterkingen...

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #1 Gepost op: juli 31, 2014, 10:17:02 pm »
Europees in nie belangrijk voor mij we zijn aan het bouwen aan nieuw team en dan kan je europese wedstrijden missen als kiespijn zijn idd zware cijfers maar volgens mij zat alles ook tegen dan ! We kunnen veel beter en iedereen weet dat volgende week b-ploegske zetten zou ik zeggen en de krachten sparen voor de wedstrijd daarop tegen club !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #2 Gepost op: juli 31, 2014, 10:21:56 pm »
Sorry hoor maar ik ben enorm teleurgesteld  >:(

Dit kun je toch niet serieus nemen? 2-5 tegen een bende pottestampers! In dn tijd nog zitten lachen met ANderlecht dat ze eruit gingen tegen Bate of met Brugge tegen de Polen maar dit is gewoonweg nog belachelijker, schaamtelijker!

Na de match nog gehoord "We love you SV" Komaan zeg! Dit is toch echt lachwekkend?

SV TILL I DIE

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2014, 10:25:32 pm »
Sorry hoor maar ik ben enorm teleurgesteld  >:(

Dit kun je toch niet serieus nemen? 2-5 tegen een bende pottestampers! In dn tijd nog zitten lachen met ANderlecht dat ze eruit gingen tegen Bate of met Brugge tegen de Polen maar dit is gewoonweg nog belachelijker, schaamtelijker!

Na de match nog gehoord "We love you SV" Komaan zeg! Dit is toch echt lachwekkend?


Neen, dat zijn supporters die ook bij slechte prestaties nog steeds achter hun ploeg staan en niet voor tijd de kantine invluchten!

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #4 Gepost op: juli 31, 2014, 10:30:06 pm »
Wat een triestige supporters daar bovenaan vak S! tbendeke van de Vlasschuur zulte amai wa ne marginalen zatten boel! Altijd tzelfde met die gasten, zo zat zijn da ze abij omkantelen! Pinten naar beneden op anderen gooien, andere medesupporters uitdagen en dan verwonderd zijn dat er enen naar boven komt van zijnen tak maken en tis nooit hun fout hoor... Content dat er daar keer enen op zijn doze gehad heeft! Tmoest der keer van komen en meer dan terecht!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #5 Gepost op: juli 31, 2014, 10:36:01 pm »
We weten waar het schort het gasten.
De weinig voetballend vermogen op het veld, en te weinig vinnige gastjes.

Je had in het begin 1 vinnige kerel => Cont?.
Al de rest is zo statisch als iets voorin.

Dan dat voetballend vermogen. Je start met 3 cv's die voetballend zeer beperkt zijn. Je 2 buffers daarvoor zijn dat eigenlijk ook!
2 diepe spitsen die voetballend ook niet echt top zijn. En daarbij nog eens een doelman waarvan iedereen weet dat die slecht is met de voeten.

En tegen Kortrijk was dit exact hetzelfde.

Vandaag maar 1 iemand redelijk tot goed in mijn ogen, nl. Isci.


Colpaert, zoekt zijn blessure zelf!, wie zo driest naar de bal gaat moet de gevolgen dragen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #6 Gepost op: juli 31, 2014, 10:37:24 pm »
Neen, dat zijn supporters die ook bij slechte prestaties nog steeds achter hun ploeg staan en niet voor tijd de kantine invluchten!
Na zo'n prestatie moeten de spelers weten dat we hier niet mee kunnen lachen..
SV TILL I DIE

Offline ForzaESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #7 Gepost op: juli 31, 2014, 10:38:18 pm »
Europees in nie belangrijk voor mij we zijn aan het bouwen aan nieuw team en dan kan je europese wedstrijden missen als kiespijn zijn idd zware cijfers maar volgens mij zat alles ook tegen dan ! We kunnen veel beter en iedereen weet dat volgende week b-ploegske zetten zou ik zeggen en de krachten sparen voor de wedstrijd daarop tegen club !

Komaan, dit meen je toch niet? Schitteren in Europa zoals we al 2x hebben gedaan, dat zijn toch mijlpalen in de geschiedenis van een voetbalclub? Dat teveel aan matchen op korte tijd en de oververmoeidheid wordt altijd ferm overdreven en wordt vaak gewoon als excuus gebruikt. Onze resultaten vorig seizoen hebben daar echt niet onder geleden. Zoals D'Haene zei op EsseveeTV is dit zelfs een voordeel, Europees spelen geeft echt wel een boost. Bovendien is het toch net positief om veel matchen te moeten spelen als je een aan een nieuw team bouwt.. Ik zou er volgende week vol voor blijven gaan, hoe moeilijk het ook is, je weet maar nooit.

Over de match, aanvallend zag het er niet zo slecht uit, Sammy had de eerste 2 goals kunnen pakken (maar redde ook enkele gemaakte doelpunten), de grote fout lag bij onze verdediging. Voor de rest kon het anders lopen als de bal op de lat vlak voor de 1-3 erin ging. Of als de vrije trap van Trajkovski bij 2-3 iets beter viel. En de rode kaart voor Plet natuurlijk.

De Wit-Russen hebben bij momenten ook wel sterk uitgevoetbald en afgewerkt natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: juli 31, 2014, 10:40:00 pm door ForzaESSEVEE »

Offline Flanders

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #8 Gepost op: juli 31, 2014, 10:38:42 pm »
Voor mij waren de 2 cruciale momenten Bossut die niet geconcentreerd was bij de eerste goal en Plet die onbesuisd nr de bal ging. Wel juist 2 "ervaren" spelers.... Het is een jonge ploeg die nog mr pas samen is, dus til ik niet zo zwaar aan deze nederlaag. Alles zat tegen en inderdaad zijn we nog niet in staat om een wedstrijd die tegen zit naar onze hand te zetten.  Op nr Lokeren en tonen dat het een eenmalige uitschuiver was.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #9 Gepost op: juli 31, 2014, 10:39:58 pm »
Na zo'n prestatie moeten de spelers weten dat we hier niet mee kunnen lachen..
Zever ! Ze weten dat ook wel hoor dat we het niet plezant vinden . Maar een beetje steun kan geen kwaad zeker . Ook al is het hun fout . Steun u ploeg gewoon als het goed en slecht gaat .

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #10 Gepost op: juli 31, 2014, 10:47:12 pm »
we kunnen niet zoals vorig jaar rekenen op een goed slot achteraan.
Dhaene en vooral Colpaert waren zwak vandaag.
Allebei balverlies na te lang treuzelen, driest inkomen van colpaert die zich kwetst,
volgens mij maken ze best daar werk van.
HET moment is Plet....
Komen op 1-2 en je voelde dat nog kon, maar met 10 kwamen we bij hun aanvallen altijd
een mannetje tekort.
Die 3e was de doodsteek, vlak voor rust, mo bon.
Jammer want we maken ons belachelijk en vooral, vertrouwen een deukske.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #11 Gepost op: juli 31, 2014, 10:53:19 pm »
Zever ! Ze weten dat ook wel hoor dat we het niet plezant vinden . Maar een beetje steun kan geen kwaad zeker . Ook al is het hun fout . Steun u ploeg gewoon als het goed en slecht gaat .

Idd, niet vergeten dat we geen Bayern M?nchen zijn !

Ik kan me alvast geen zware verliesmatch meer voorstellen in de laatste 2 jaar, waar we met de billen bloot zwaar de boot in zijn gegaan... Welke belgische club kan dat zeggen???

Jammer? Absoluut ! Maar ik ben er alvast niet het hart van in. Liever deze competitie vroeg verlaten en volop concentratie op de competitie met de jonge/nieuwe groep!!
« Laatst bewerkt op: juli 31, 2014, 10:55:56 pm door Ranter »

Vincent

  • Gast
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #12 Gepost op: juli 31, 2014, 10:58:42 pm »
Tja, niet goed beginnen, direct achter de feiten mogen aanlopen en dat kan dit gebeuren zeker.
2e helft was toch nog behoorlijk met 10 tegen 11 en zeker Isci maar ook wel Ekangamene (op wat helemaal zijn plaats niet is) hebben het niet zo slecht gedaan.

Hopelijk vallen de blessures mee, Colpaert naar het ziekenhuis blijkbaar en Verboom geblesseerd in de opwarming. Om van die Wit-Rus nog maar te zwijgen ...

Enfin, ik denk ook dat we momenteel de kern niet hebben voor twee matchen per week, zeker niet zo vroeg op het seizoen. Als we weer op een ritme van ??n match per week zitten, komt het wel in orde.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #13 Gepost op: juli 31, 2014, 11:00:34 pm »
cont? enorm slecht toch  moest zijn bal veel rapper afgeven

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #14 Gepost op: juli 31, 2014, 11:05:19 pm »
cont? enorm slecht toch  moest zijn bal veel rapper afgeven

Enige initiatieven kwamen toch van hem en vooral Sylla hoor, de enigen die wat bewogen! Aneke stond er bij als een standbeeld vandaag en zijn acties waren dan ook niet zoals we van hem gewend zijn, maar is nog geen maand in Waregem zoals de meesten die op het veld stonden dus dit kan gebeuren!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #15 Gepost op: juli 31, 2014, 11:05:48 pm »
Tactiek dury klopte niet (3-5-2), europees experimenteer je niet. Balverlies skulason en conte dodelijk afgestraft.
Nood a 6 of 8 met voetballend vermogen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #16 Gepost op: juli 31, 2014, 11:06:22 pm »
Neen, dat zijn supporters die ook bij slechte prestaties nog steeds achter hun ploeg staan en niet voor tijd de kantine invluchten!
hupla, buis der ip! blijf achter uw ploeg staan, ook in moeilijke momenten of wanneer de match net wat minder was!


ok, het resultaat is teleurstellend. de spelers hebben gegeven wat ze konden! 2de helft waren we duidelijk beter, maar toen was het kalf reeds verdronken. grootste fout ligt niet bij de spelers maar bij onze meester tacticus! foute opstelling aan de start!

opvallend positieve puntjes van vandaag: we gaan nog zeer veel plezier beleven aan isci en ekangamene!

Vincent

  • Gast
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #17 Gepost op: juli 31, 2014, 11:09:48 pm »
cont? enorm slecht toch  moest zijn bal veel rapper afgeven

Vooral het slechte met toch ook nog goede momenten afgewisseld vind ik. Dat te lang met de bal lopen en dan balverlies lijden (zoals Skulason ook bij de 0-1 en ook al andere spelers in de eerdere matchen) heeft ook veel te maken met gebrek aan beweging voorin maar vooral vanaf de flanken. Het duurt te lang voor ze de bal kwijt kunnen. Als je op training ziet op welke patronen er getraind wordt maar in de match moet je het dan doen met Mendy op rechts of nu Ekangamene op links, dan weet je dat we 'gekortwiekt' zijn. Het is die jongens hun plaats niet en dus zetten ze nauwelijks aanvallende acties op. Je kan het hen niet verwijten maar het legt ons spel wel voor een groot deel lam.

Als Verboom zich niet had geblesseerd, was het misschien al wat anders geweest. Het enige vreemde vind ik dat Dury daar dan Ekangamene zet en niet Pay?, die toch een zuivere linksback is. Voor Isci is het goed dat hij nu wat minuten kreeg, dan hoeft Mendy daar niet meer te depanneren.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #18 Gepost op: juli 31, 2014, 11:10:59 pm »
Ik vind skulason nu al 4 matchen dramatisch spelen, zogezegd de man met ervaring maar heeft enorm veel balverlies en de slechte passen kan je op 2 handen niet tellen. Graag versterking op die positie. Geen paniek, zondag revanche op Lokeren...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] EL Essevee - FC Shakhtyor Soligorsk
« Reactie #19 Gepost op: juli 31, 2014, 11:17:23 pm »
Idd, niet vergeten dat we geen Bayern M?nchen zijn !

Ik kan me alvast geen zware verliesmatch meer voorstellen in de laatste 2 jaar, waar we met de billen bloot zwaar de boot in zijn gegaan... Welke belgische club kan dat zeggen???

Jammer? Absoluut ! Maar ik ben er alvast niet het hart van in. Liever deze competitie vroeg verlaten en volop concentratie op de competitie met de jonge/nieuwe groep!!


Heeft er niets mee te maken.  Die Russen zijn onbekend, maar kunnen sjotten. Ballen in het kader, waar pakweg de gemiddelde belgische club die ballen overkeilen.  Net als tegen de Polen vond ik de "ouderen"gewoon slecht: olli, colpaert,... En vnl blunders van dury.  Colpaert/dhaene hebben een sterk middenveld nodig, onder enige druk houden ze geen stand.  Mendy had geen aandeel in die tegentrefferrs, en ndaye heeft toch meer voetballend vermogen dan Olli. Die Isci beviel me wel.

Laat die Mendy eens centraal staan met die Perreira, en dhaene/colpaert zullen moeten vechten voor hun plaatske.