Auteur Topic: Speeldag 15 : zaterdag 09/12/2023 - 20.00u : Lierse K. - Essevee  (gelezen 9223 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : zaterdag 09/12/2023 - 20.00u : Lierse K. - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: december 11, 2023, 12:57:46 pm »
Ik las artikels dat Lierse 'vergat' te scoren en vergat zichzelf te belonen?

Ofwel bekijk ik het door zo'n rood groene bril, maar ik vond ons  gewoon heel dominant spelen. Zonder grote kansen, maar op zo'n dramatisch veld is dat ook zeer moeilijk.
Lierse heeft wel enkele keren naar doel geschoten, maar het was nu niet van die aard dat ze ook veel grote kansen gecreƫerd hebben imo. In de 2e helft goed weggekomen, maar al bij al vond ik de overwinning eigenlijk verdiend.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 15 : zaterdag 09/12/2023 - 20.00u : Lierse K. - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: december 11, 2023, 03:02:24 pm »
Ik las artikels dat Lierse 'vergat' te scoren en vergat zichzelf te belonen?

Ofwel bekijk ik het door zo'n rood groene bril, maar ik vond ons  gewoon heel dominant spelen. Zonder grote kansen, maar op zo'n dramatisch veld is dat ook zeer moeilijk.
Lierse heeft wel enkele keren naar doel geschoten, maar het was nu niet van die aard dat ze ook veel grote kansen gecreƫerd hebben imo. In de 2e helft goed weggekomen, maar al bij al vond ik de overwinning eigenlijk verdiend.
Het lijkt precies of wij de overwinning hebben gestolen... Ook ik vind dat wij de verdiende winnaar zijn, wij hadden toch nog grotere kansen dan Lierse? Als Traore en Vossen afwerken staat het gewoon 0-3
SV TILL I DIE