Auteur Topic: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20:00 : Essevee - KMSK Deinze  (gelezen 12920 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #60 Gepost op: september 22, 2023, 09:31:02 pm »
Wat ?  Hoe is het in godsnaam mogelijk, welke duistere krachten zitten er in de club?   Ge kunt Vossen,Vormer of Gano ook vervangen. , 1 van die drie moest hij zeker vervangen.   Ok Ndour en Traoré waren niet goed maar imo moet je toch 1 van die 2 in de ploeg houden.
Vossen wel heel sterk in tweede helft & nu bekroond met doelpunt.
Zijn 2de goede actie van de match, Vomer zijn eerste goeie actie.
Zijn derde van Vossen!  Bruls en Demunck heel goed ingevallen!
« Laatst bewerkt op: september 22, 2023, 09:35:50 pm door mogul »

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #61 Gepost op: september 22, 2023, 09:37:56 pm »
Die gasten zitten in den helft gewoon op internet over zichzelf te lezen denk ik... Ik las nog Vossen, Vormer en Gano moeten er toch af toch ten minste ene dervan... Vossen scoort 2 keer en Vormer en Gano geven elk een assist af  ;D

Offline Regenboogboer

  • Leden
  • Berichten: 44
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #62 Gepost op: september 22, 2023, 09:40:17 pm »
En daarom moet Vossen er gewoon altijd in.
Daarnaast, weinig kansen in de eerste helft voor ons, om niet te zeggen geen, maar ik vond onze eerste helft niet zo slecht. Je zag ook dan reeds de hand van Euvrard. Ik zie terug voetbal, zeker in de tweede helft maar ook in de eerste, het had 0-2 kunnen zijn aan de rust, maar met D'Hollander kon het 0-6 geweest zijn aan de rust. Vormer nog niet op topniveau, maar al betere passing en meer verbetenheid. Ja, ik zie het terug zitten!
« Laatst bewerkt op: september 22, 2023, 09:41:48 pm door Regenboogboer »

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.366
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #63 Gepost op: september 22, 2023, 09:47:03 pm »
En daarom moet Vossen er gewoon altijd in.
Daarnaast, weinig kansen in de eerste helft voor ons, om niet te zeggen geen, maar ik vond onze eerste helft niet zo slecht. Je zag ook dan reeds de hand van Euvrard. Ik zie terug voetbal, zeker in de tweede helft maar ook in de eerste, het had 0-2 kunnen zijn aan de rust, maar met D'Hollander kon het 0-6 geweest zijn aan de rust. Vormer nog niet op topniveau, maar al betere passing en meer verbetenheid. Ja, ik zie het terug zitten!
Deinze is toch ook wel een goede ploeg. Wordt hier onderschat.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #64 Gepost op: september 22, 2023, 09:50:21 pm »
En waar staat Vossen nu en wat is er verandert in het systeem of telt dat niet voor jullie?   
Het was AFSCHUWELIJK in de eerste helft en zeker Vormer en Vossen.
Verdedigend zijn we enorm zwak.  Derijck er weer los door, spelers van Deinze staan volledig vrij.  Maar goed,gelukkig stond  Bostijn er. 
Zal zwijgen, ge kent er toch veel meer van dan ik.

Offline Regenboogboer

  • Leden
  • Berichten: 44
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #65 Gepost op: september 22, 2023, 10:01:36 pm »
En waar staat Vossen nu en wat is er verandert in het systeem of telt dat niet voor jullie?   
Het was AFSCHUWELIJK in de eerste helft en zeker Vormer en Vossen.
Verdedigend zijn we enorm zwak.  Derijck er weer los door, spelers van Deinze staan volledig vrij.  Maar goed,gelukkig stond  Bostijn er. 
Zal zwijgen, ge kent er toch veel meer van dan ik.

Pff Mogul kerel, nog wat azijn nodig?
Ik ben het regelmatig met u eens, maar vandaag was het niet zo slecht als je beweert. Euvrard lost ook niet alles op 123 op eh, geduld mag wel. Vossen speelt een prima tweede helft en ook Vormer was beter vandaag, dat moet je ook gewoon eens kunnen toegeven.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #66 Gepost op: september 22, 2023, 10:07:41 pm »
En waar staat Vossen nu en wat is er verandert in het systeem of telt dat niet voor jullie?   
Het was AFSCHUWELIJK in de eerste helft en zeker Vormer en Vossen.
Verdedigend zijn we enorm zwak.  Derijck er weer los door, spelers van Deinze staan volledig vrij.  Maar goed,gelukkig stond  Bostijn er. 
Zal zwijgen, ge kent er toch veel meer van dan ik.

Pff Mogul kerel, nog wat azijn nodig?
Ik ben het regelmatig met u eens, maar vandaag was het niet zo slecht als je beweert. Euvrard lost ook niet alles op 123 op eh, geduld mag wel. Vossen speelt een prima tweede helft en ook Vormer was beter vandaag, dat moet je ook gewoon eens kunnen toegeven.
Ik geef dat toe.  Maar eerste helft moet je daar Bruls zetten in plaats van Vossen en dan Vossen hoger.  Maar ge hebt gelijk, ik ben pisnijdig omdat ik wegens ziekte thuis zit en niet kon gaan, mijn excuses.

Offline Regenboogboer

  • Leden
  • Berichten: 44
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #67 Gepost op: september 22, 2023, 10:11:59 pm »
En waar staat Vossen nu en wat is er verandert in het systeem of telt dat niet voor jullie?   
Het was AFSCHUWELIJK in de eerste helft en zeker Vormer en Vossen.
Verdedigend zijn we enorm zwak.  Derijck er weer los door, spelers van Deinze staan volledig vrij.  Maar goed,gelukkig stond  Bostijn er. 
Zal zwijgen, ge kent er toch veel meer van dan ik.

Pff Mogul kerel, nog wat azijn nodig?
Ik ben het regelmatig met u eens, maar vandaag was het niet zo slecht als je beweert. Euvrard lost ook niet alles op 123 op eh, geduld mag wel. Vossen speelt een prima tweede helft en ook Vormer was beter vandaag, dat moet je ook gewoon eens kunnen toegeven.
Ik geef dat toe.  Maar eerste helft moet je daar Bruls zetten in plaats van Vossen en dan Vossen hoger.  Maar ge hebt gelijk, ik ben pisnijdig omdat ik wegens ziekte thuis zit en niet kon gaan, mijn excuses.

Gano er uit, Vossen op zijn plaats en Bruls er in, hoor ik ons zo overeenkomen? 😉

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #68 Gepost op: september 22, 2023, 10:13:59 pm »
Gano niets zinvol gedaan. Verdediging ook een ramp. Daar zie ik nog geen enkele verbetering... Op voetballend vlak stelde
het toch ook niet veel voor... Staat van het veld met vele regen? Goede wissel van de trainer.

Bon, trainer maakt hopelijk ook zijn analyse. Zo hebben we niets te zoeken in 1a. Voor rest,  3 punten erbij.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.650
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #69 Gepost op: september 22, 2023, 10:23:26 pm »
En waar staat Vossen nu en wat is er verandert in het systeem of telt dat niet voor jullie?   
Het was AFSCHUWELIJK in de eerste helft en zeker Vormer en Vossen.
Verdedigend zijn we enorm zwak.  Derijck er weer los door, spelers van Deinze staan volledig vrij.  Maar goed,gelukkig stond  Bostijn er. 
Zal zwijgen, ge kent er toch veel meer van dan ik.

Pff Mogul kerel, nog wat azijn nodig?
Ik ben het regelmatig met u eens, maar vandaag was het niet zo slecht als je beweert. Euvrard lost ook niet alles op 123 op eh, geduld mag wel. Vossen speelt een prima tweede helft en ook Vormer was beter vandaag, dat moet je ook gewoon eens kunnen toegeven.
Ik geef dat toe.  Maar eerste helft moet je daar Bruls zetten in plaats van Vossen en dan Vossen hoger.  Maar ge hebt gelijk, ik ben pisnijdig omdat ik wegens ziekte thuis zit en niet kon gaan, mijn excuses.

Gano er uit, Vossen op zijn plaats en Bruls er in, hoor ik ons zo overeenkomen? 😉
idd.Er is maar één ding waar Vossen goed in is:scoren,dus hij moet op zijn plaats staan: op de 9,punt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #70 Gepost op: september 22, 2023, 10:27:48 pm »
Twas niet goed, maar we winnen wel op onze ervaring.
Deinze was supergemotiveerd en dat doet wel iets met een ploeg.

1e helft was echt slecht
2e helft beetje geluk an onze zijde en de overwinning naar ons toe kunnen trekken

Soms moet je ook lelijk winnen.
Geluk dwing je af zei men ooit.

Al is het altijd wel bibberen als de tegenstrever een aanval opzet.
Bij momenten paniekvoetbal achteraan, gelukkig wat geluk en kunnen volhouden.

Op naar de volgende!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.931
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #71 Gepost op: september 22, 2023, 10:34:06 pm »
Vossen 1e helft niet goed.. stond wederom niet op zijn plaats
Vossen 2e helft wel goed.. stond op zijn plaats

Bruls moet altijd spelen.
Gano blijft nen leefbaarder
Derijck goed ingevallen

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.231
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #72 Gepost op: september 22, 2023, 10:53:55 pm »
Vossen 1e helft niet goed.. stond wederom niet op zijn plaats
Vossen 2e helft wel goed.. stond op zijn plaats

Bruls moet altijd spelen.
Gano blijft nen leefbaarder
Derijck goed ingevallen

Vossen stond in de eerste en 2de helft op dezelfde plaats hoor.
Begrijp niet goed waar je dat haalt.
Stond in de eerste helft gewoon te slapen.

We durfden ook die pass vooruit niet geven. De bedoeling dat Vormer zo hoog staat, is eigenlijk omdat je spits moet afhaken en Vormer dan in die ruimte loopt!

Voor de 100ste keer, Gano is het grootste probleem van deze ploeg

Ik lees hier van niemand over een zeer zwakke Willen
Weet niet of ik ooit al een slechtere prestatie in een Essevee shirt gezien heb. Dat was erbarmelijk!!
Voor zij die zeggen of denken dat ik overdrijf, bekijk de match eens opnieuw. Hohoho
Die Seigers is ook geen meerwaarde
Maar probleem is, wie kan je nog centraal achterin zetten?
Euvrard heeft zich niet met de transfers kunnen moeien, vind ik wel wat jammer.
Die ging ongetwijfeld wel een 10 willen, ging verdedigers willen die met 3 achterin kunnen spelen


Ablo ook al 2 weken zwak tot zeer zwak

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 255
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #73 Gepost op: september 22, 2023, 11:03:28 pm »
Inderdaad  Willen zeer zwak,

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.931
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #74 Gepost op: september 22, 2023, 11:06:32 pm »
Vossen 1e helft niet goed.. stond wederom niet op zijn plaats
Vossen 2e helft wel goed.. stond op zijn plaats

Bruls moet altijd spelen.
Gano blijft nen leefbaarder
Derijck goed ingevallen

Vossen stond in de eerste en 2de helft op dezelfde plaats hoor.
Begrijp niet goed waar je dat haalt.
Stond in de eerste helft gewoon te slapen.

We durfden ook die pass vooruit niet geven. De bedoeling dat Vormer zo hoog staat, is eigenlijk omdat je spits moet afhaken en Vormer dan in die ruimte loopt!

Voor de 100ste keer, Gano is het grootste probleem van deze ploeg

Ik lees hier van niemand over een zeer zwakke Willen
Weet niet of ik ooit al een slechtere prestatie in een Essevee shirt gezien heb. Dat was erbarmelijk!!
Voor zij die zeggen of denken dat ik overdrijf, bekijk de match eens opnieuw. Hohoho
Die Seigers is ook geen meerwaarde
Maar probleem is, wie kan je nog centraal achterin zetten?
Euvrard heeft zich niet met de transfers kunnen moeien, vind ik wel wat jammer.
Die ging ongetwijfeld wel een 10 willen, ging verdedigers willen die met 3 achterin kunnen spelen


Ablo ook al 2 weken zwak tot zeer zwak

Vossen stond meer achter gano en ndour..
En na wissel ndour stond hij dieper

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #75 Gepost op: september 22, 2023, 11:07:06 pm »
lelijk winnen, da zal et verhaal van dees seizoen worden vrees ik

walk over zullen er ni bij zijn

Offline kristof

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #76 Gepost op: september 22, 2023, 11:09:25 pm »
Willen dekte zeer diep door. Vele meters over de middenlijn. Met 3 achteraan is dat dodelijk als je daar wordt uitgespeeld. Orders van de trainer? Geen overname door de middenvelders? Ik blijf erbij. Veruit onze beste cv.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #77 Gepost op: september 22, 2023, 11:09:56 pm »
Mijn analyse is gewoon simpel. Duels moet je winnen als je op bepaalde momenten tot 70% procent van uw duels verliest kom je onder druk te staan! Wat wel opviel we drukken 15 min het gaspedaal in en winnen de match! Voor de rest we Deinze tweede helft ook niet veel soeps. Een te dunne kern! En technisch te zwak die gecompenseerd wordt door een tactisch heel sterke coach.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.650
  • Essevee!
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #78 Gepost op: september 22, 2023, 11:11:51 pm »
Traoré,Gano,Ndour:onze aanvallers vielen allen door de mand vandaag

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 06 : vrijdag 22/09/2023 - 20.00u : Essevee - KMSK Deinze
« Reactie #79 Gepost op: september 22, 2023, 11:24:44 pm »
Hebben hier toch weer geluk dat we de 3punten pakken, want na onze erbarmelijke 1e helft zag ik dit niet meer goed komen, als Deinze wat beter afwerkt staan we 0-2 achter, wij hadden geen enkele kans gecreëerd.

Euvrard is duidelijk nog zoekende naar het beste elftal, in de 1e helft ontbraken we gewoon een extra middenvelder, gelukkig kwam Brüls er dan snel in, vanaf dan liep het beter. Ik vond ook wel dat Vossen in 2e helft meer als diepe spits ging spelen en niet als middenvelder door de inbreng van Brüls.

Voor mij was Rommens man van de match, die heeft heel veel opgekuist, enorm gevaarlijke situaties ontzet, hij stond er ook vaak helemaal alleen voor op het middenveld, chapeau!
 
Derijck was ook wel een meerwaarde ivgl met Labie, alleen liet hij zich 1 keer serieus ringeloren waardoor Bostyn met een heel goede save de 2-2 voorkwam.

Willen mag dringend eens gaan bezinnen, bij een eerste mislukte actie van Demuynk schold hij hem de huid vol.. terwijl je zelf slecht bezig bent.

We hebben nu 13/18 en hiervoor had ik zeker getekend, als we nu nog eens goed gaan beginnen voetballen… alleen betwijfel ik het met deze ploeg.
SV TILL I DIE