Auteur Topic: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk  (gelezen 64055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #320 Gepost op: september 19, 2016, 11:43:00 am »
Ja man, als ook dat nog zou lukken dan wordt het zelfs een betere versie van onze betreurde junior.
Eerlijk ik vind hem beter dan Junior. Al kwam Junior nog iets meer in scoringsposities zodat het meer opviel.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #321 Gepost op: september 19, 2016, 11:47:57 am »
Eerlijk ik vind hem beter dan Junior. Al kwam Junior nog iets meer in scoringsposities zodat het meer opviel.

Om op gelijke hoogte van junior geplaatst te worden zal hij nog wat boterhammen moeten eten. Junior kon ook paniek veroorzaken in de 16 van de tegenstander. Meit? zijn actieradius is vooralsnog een stuk kleiner.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #322 Gepost op: september 19, 2016, 11:50:46 am »
Als die zo blijft evolueren gaat hij een mooie toekomst tegemoet. Ik vraag me af of hij ook in een iets meer aanvallende rol zou kunnen spelen want gaat toch vlot een aantal spelers voorbij.

Denk dat hij daar nog zal in groeien hoor. Verwacht niet dat hij 10 goals op een seizoen maakt maar af en toe eens vooraan mee prikken mag er idd nog iets meer inkomen. Natuurlijk is dat altijd een risico en zeker tegen ploegen die op de counter spelen erg gevaarlijk.

Het leuke is dat er nog echt veel groei marge in deze ploeg zit en het potentieel er zelfs nog niet altijd uit komt. Terwijl we wel al heel goed voetbal op het veld brengen.

Benieuwd hoe we de afwezigheid van Lepoint gaan opvangen. De gelegenheid aan enkele bankzitters om zich te gaan bewijzen. Hoop op Coopman al blijf ik ook wel te vinden voor de optie Leye op de 10 en Oulare/Vetokele in de diepe spits. Leye kan perfect de rol die Lepoint nu invult ook vervullen denk ik zo. Maar in Francky we trust zullen we maar zeggen zeker :).

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #323 Gepost op: september 19, 2016, 01:07:12 pm »
Als iedereen zijn verstand gebruikt moet er zelfs geen politie zijn dat weet je toch ook.
Waarom kunnen de supporters van Gent en Anderlecht (is zelfde regeling) wel onmiddellijk na de match vertrekken ?

doordat de politie/stewards wel hun werk doen. en iedereen op de bus sturen. en tegen kortrijk gebeurt dit niet.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #324 Gepost op: september 19, 2016, 05:14:57 pm »
Waregem of Kortrijk, al wie voor, tijdens of na een wedstrijd vecht of andere supporters wil pijn doen is een marginale randdebiel.

Ik heb het eerste halfuur niet kunnen zien, maar Baudry vond ik de tijd die ik zag echt goed spelen. Sterke reactie van hem na vorige week!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #325 Gepost op: september 19, 2016, 05:48:36 pm »
Vandalisme is niet goed te keuren en is dan ook zeer jammerlijk dat enkele Kortrijksupporters dit gedaan hebben.

Echter zijn de zulte supporters ook niet heilig. Bussen bekogelen met kasseien op 3m afstand is gewoon levensgevaarlijk. Er zat een kind van 8 jaar aan die ruit en beleefde de schrik van zijn leven. Daders liepen vlug weg, maar blijkbaar is dat de specialiteit van boeren. De rekening zal wel voor zulte zijn, net zoals Kortrijk die de toiletten zal moeten vergoeden.

Voor t'zelfde geld komt die steen van ??n van jullie h?...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.700
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #326 Gepost op: september 19, 2016, 06:21:56 pm »
Op het KVK forum

Ze maker er precies toch werk van.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #327 Gepost op: september 19, 2016, 07:18:21 pm »
Jammerlijk uitvallen voor Lepoint, toch wel een domper op onze feestvreugde vind ik...

Ik ken er alvast twee van op ons forum ( S.I. en Ba.) die blij zullen zijn dat Lepoint ("die nie kan voetballen") enkele weken uit zal zijn.

Lepoint zal serieus gemist worden!  :-\

Ik veronderstel Coopman op Lepoint zijn plaats de komende weken?

Ik ben er inderdaad niet rouwig om neen, dat geef ik toe.
Dury mag zelfs nog kiezen van mij wat hij nu doet. Coopman op 10, Vetokele of Oulare in de punt (met Leye erachter).

Uiteraard jammer voor Lepoint dat het op deze manier moet. Een schedelbreuk wens je niemand toe.

Wat heeft Lepoint weer 90 minuten gedaan zaterdagavond? Is 2 keer goed voor doel verschenen (waaronder z'n botsing), voor de rest weer compleet onzichtbaar en voetballend gigantisch beperkt.

Ik houd mijn hart al vast voor als die terugkomt.
Ben echt geschrokken dit seizoen van Lepoint zijn voetballende kwaliteiten, die waren n?g zwakker dan ze al waren (moest in de 1e helft eens een hele simpele bal controleren die weer een meter van zijn voet sprong waardoor hij een Kortrijkspeler blesseerde).
En in de wetenschap wat zo'n schedelbreuk met Essikal gedaan heeft, vrees ik voor Lepoint.

Ik ben niet tegen Lepoint he, maar mijn punt is gewoon: maak daar eens stoplap van.
Heb je cv's tekort, plaats hem daar.
Sta je achter? Breng hem de laatste 10 minuten in.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #328 Gepost op: september 19, 2016, 07:40:04 pm »

Wat heeft Lepoint weer 90 minuten gedaan zaterdagavond? Is 2 keer goed voor doel verschenen (waaronder z'n botsing), voor de rest weer compleet onzichtbaar en voetballend gigantisch beperkt.


Ik ben niet tegen Lepoint he

Dit is de beste quote van de dag denk ik.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.682
  • Essevee!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #329 Gepost op: september 19, 2016, 07:53:03 pm »
Dit is de beste quote van de dag denk ik.

Nochtans kan ik hem wel begrijpen hoor

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.759
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #330 Gepost op: september 19, 2016, 10:05:21 pm »
Nochtans kan ik hem wel begrijpen hoor

2

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #331 Gepost op: september 19, 2016, 11:26:06 pm »
Nochtans kan ik hem wel begrijpen hoor

Ik ook hoor maar of het daarom nodig is om dit na iedere match te schrijven ...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.298
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #332 Gepost op: september 19, 2016, 11:31:55 pm »
Lepoint heeft wel zijn waarde voor het team. Zet heel veel druk op een verdediging en probeert overal tussen te zitten + gevaarlijk in de 16. Maar ik denk wel dat we zonder hem nog beter voetbal kunnen brengen.
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #333 Gepost op: september 19, 2016, 11:49:41 pm »
Lepoint heeft wel zijn waarde voor het team. Zet heel veel druk op een verdediging en probeert overal tussen te zitten + gevaarlijk in de 16. Maar ik denk wel dat we zonder hem nog beter voetbal kunnen brengen.
Beter weet ik zo niet. Vooral ander voetbal denk ik.
South Lane Crew.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #334 Gepost op: september 20, 2016, 01:33:00 am »
Ben benieuwd naar een sfeervideootje! ...  ;)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.712
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #335 Gepost op: september 20, 2016, 08:35:56 am »

Wat heeft Lepoint weer 90 minuten gedaan zaterdagavond?


De laatste dertig  minuten was Lepoint volledig onzichtbaar. Hij deed werkelijk geen stap meer. Schandalig dat Dury hem nog opstelt. Zo ne leegaard. Ik zou alvast kopzorgen hebben, mocht ik Lepoint zijn. Mocht ik Dury zijn, ik zou hem minstens 4 ? 6 weken aan de kant zetten. Hopelijk blijven we dan winnen, anders zou je nog denken dat het aan Lepoint ligt dat we eerstes staan.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #336 Gepost op: september 20, 2016, 08:39:30 am »
Ik ben er inderdaad niet rouwig om neen, dat geef ik toe.
Dury mag zelfs nog kiezen van mij wat hij nu doet. Coopman op 10, Vetokele of Oulare in de punt (met Leye erachter).

Ik wacht de volgende 2 matchen af om hier nog een uitspraak over te doen. Ben ook wel benieuwd wat het effect zal zijn zonder Lepoint, maar ik vrees dat zijn belang hier door velen onderschat gaat worden. Nu spelen we met heel veel druk op de bal, ik hoop dat het ook nog gaat lukken de komende matchen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #337 Gepost op: september 20, 2016, 09:04:18 am »
Neen, Lepoint is heeft geen goede voeten, maar als je niet inziet hoe belangrijk hij is zonder dat hij de bal heeft, dan ken je niets van voetbal. In balverlies loopt hij gaten toe, snijdt hij paslijnen af. In balbezit trekt hij gaten voor een ander. Je moet er eens opletten hoe vaak Leye "simpelweg" kan afhaken omdat Lepoint altijd in de diepte duikte. Lepoint is de man die ervoor zorgt dat Leye vaak zoveel ruimte kan maken voor zichzelf. ALs je dat niet ziet kijk je alleen maar naar wat de man in balbezit aan het doen is. Daar is uiteraard niks mis mee, maar dan zie je natuurlijk ook de kwaliteiten van Lepoint niet en dan krijg je dergelijke onwetende berichten zoals van Balboa. Idem voor Lerager trouwens.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #338 Gepost op: september 20, 2016, 10:11:17 am »
Een beetje het Biglia syndroom. Mensen kijken enkel naar de bal en wat er gebeurt bij balbezit. Vraag eens aan de Anderlecht supporters wat ze van Biglia vonden en je zal merken dat er twee groepen zijn: ??n groep vond hem compleet nutteloos, de andere groep vond hem de belangrijkste schakel op het middenveld/in het team omdat hij (bij balverlies van Anderlecht) zowat alles op z'n eentje toe liep, vast zette, enzovoort.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 7: 17/09/16 20u30 : Essevee - KV K*rtrijk
« Reactie #339 Gepost op: september 20, 2016, 10:37:50 am »
Neen, Lepoint is heeft geen goede voeten, maar als je niet inziet hoe belangrijk hij is zonder dat hij de bal heeft, dan ken je niets van voetbal. In balverlies loopt hij gaten toe, snijdt hij paslijnen af. In balbezit trekt hij gaten voor een ander. Je moet er eens opletten hoe vaak Leye "simpelweg" kan afhaken omdat Lepoint altijd in de diepte duikte. Lepoint is de man die ervoor zorgt dat Leye vaak zoveel ruimte kan maken voor zichzelf. ALs je dat niet ziet kijk je alleen maar naar wat de man in balbezit aan het doen is. Daar is uiteraard niks mis mee, maar dan zie je natuurlijk ook de kwaliteiten van Lepoint niet en dan krijg je dergelijke onwetende berichten zoals van Balboa. Idem voor Lerager trouwens.

2
Goed gezien !!