Auteur Topic: [16] OULARE Obbi - ex speler  (gelezen 38820 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #20 Gepost op: december 01, 2016, 08:24:09 am »
Volgens Voetbalnieuws ( hun bron: HLN) heeft Essevee een optie om Oulare  (gisteren een waarde van ... 8 euro...) gratis terug te sturen naar Watford met de wintertransferperiode.... Iemand meer info?

Staat idd zo in hln

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #21 Gepost op: december 01, 2016, 11:47:17 am »
Volgens Voetbalnieuws ( hun bron: HLN) heeft Essevee een optie om Oulare  (gisteren een waarde van ... 8 euro...) gratis terug te sturen naar Watford met de wintertransferperiode.... Iemand meer info?

@ your service :)

>> http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=2807.msg224551#msg224551

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #22 Gepost op: december 01, 2016, 10:08:24 pm »
#Essevee kan Oulare straks kosteloos terugsturen naar #WatfordFC. Niet verrast zijn als dat ook effectief gebeurt. @HLNinEngeland

van @PJCalcoen

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #23 Gepost op: december 02, 2016, 12:33:59 pm »
#Essevee kan Oulare straks kosteloos terugsturen naar #WatfordFC. Niet verrast zijn als dat ook effectief gebeurt. @HLNinEngeland

van @PJCalcoen
Nu zal Oular? zo snel niet zijn om te retweeten, me dunkt. :)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #24 Gepost op: december 02, 2016, 12:37:59 pm »
ik denk niet dat het zal gebeuren

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #25 Gepost op: december 02, 2016, 01:29:17 pm »
#Essevee kan Oulare straks kosteloos terugsturen naar #WatfordFC. Niet verrast zijn als dat ook effectief gebeurt. @HLNinEngeland

van @PJCalcoen
Waarom zouden wij hem terugsturen?  Hij is aan het terugkomen,geduld.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #26 Gepost op: december 02, 2016, 01:33:36 pm »
Jammer maar ik zie ook liever iemand anders komen indien we Obbi daadwerkelijk kostenloos kunnen terugsturen.
Heb mij ge?rgerd aan zijn retweets, likes, felicitaties, ... na zijn doelpunt zondag. De ploeg had zwaar verloren maar Obbi moest toch zijn eigen voorop zetten na deze pijnlijke nederlaag.

Dan moet je niet verschieten als 'de pers' u terugpakt na een wanvertoning.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #27 Gepost op: december 02, 2016, 01:43:32 pm »
Jammer maar ik zie ook liever iemand anders komen indien we Obbi daadwerkelijk kostenloos kunnen terugsturen.
Heb mij ge?rgerd aan zijn retweets, likes, felicitaties, ... na zijn doelpunt zondag. De ploeg had zwaar verloren maar Obbi moest toch zijn eigen voorop zetten na deze pijnlijke nederlaag.

Dan moet je niet verschieten als 'de pers' u terugpakt na een wanvertoning.
Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee, die gast moet nu vertrouwen krijgen, en misschien zijn die retweets voor hem wel nodig om dat vertrouwen terug te winnen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #28 Gepost op: december 02, 2016, 02:16:21 pm »
Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee, die gast moet nu vertrouwen krijgen, en misschien zijn die retweets voor hem wel nodig om dat vertrouwen terug te winnen.
Ik kan het begrijpen maar met zijn voorgeschiedenis zou hij beter moeten weten.
Hij wordt geviseerd door de pers (ook jammer want hij heeft er niet voor gekozen dat er een club 8 miljoen op tafel gaat leggen), beloofde bij zijn voorstelling ook gewoon 'hard te werken' en geduld te tonen. Dan lijkt toch dat hij niet goed begeleid wordt.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #29 Gepost op: december 02, 2016, 06:06:51 pm »
Mijn gedacht over Oular? bij Brugge: Een luie zak zonder techniek. (sorry voor de woordkeuze)
Tot op vandaag heeft die jongen mijn mening nog altijd niet doen veranderen.

Mij altijd afgevraagd waarom men die haalde in de zomer, was totaal niet nodig

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #30 Gepost op: december 02, 2016, 06:12:45 pm »
Was naar 't schijnt een opportuniteit waartegen ze geen neen konden zeggen.
Makelaarsdealke?

EDIT:

Heeft blijkbaar dezelfde makelaar als Kaya en Lepoint.
Ik zie wel wat namen in hun portefeuille waar we interesse in hebben (gehad).
oa. Kawaya, D'Haene ...

http://www.transfermarkt.nl/eleven-management/beraterfirma/berater/474
« Laatst bewerkt op: december 02, 2016, 06:17:26 pm door Frederik »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #31 Gepost op: december 02, 2016, 07:25:42 pm »
Mijn gedacht over Oular? bij Brugge: Een luie zak zonder techniek. (sorry voor de woordkeuze)
Tot op vandaag heeft die jongen mijn mening nog altijd niet doen veranderen.

Mij altijd afgevraagd waarom men die haalde in de zomer, was totaal niet nodig
Ik wacht toch af tot het einde van het seizoen hoor.  Hij is ook nog jong en techniek, tja, je kan niet van iedereen verwachten dat ze een hele defensie aan flarden dribbelen.  De kwaliteiten van Oulare zijn vooral zijn 'body' en hij kan een goal maken, den Theo van Anderlecht is ook geen dribbelkont,maar we zullen wel zien hoe het nog uitdraait,wie weet komt de kentering er nog.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #32 Gepost op: december 02, 2016, 07:53:45 pm »
Was naar 't schijnt een opportuniteit waartegen ze geen neen konden zeggen.
Makelaarsdealke?

EDIT:

Heeft blijkbaar dezelfde makelaar als Kaya en Lepoint.
Ik zie wel wat namen in hun portefeuille waar we interesse in hebben (gehad).
oa. Kawaya, D'Haene ...

http://www.transfermarkt.nl/eleven-management/beraterfirma/berater/474

Geef toe,

Wanneer ze Oulare aanbieden in het begin van het seizoen om hem te huren, ben ik zeker dat 14 van de 16 ploegen, meteen ja knikken...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #33 Gepost op: december 02, 2016, 07:54:41 pm »
Te tam om 5m te lopen.Ik heb in alle geval genoeg gezien.Afvoeren maw.
Vetokele idem.
Ieder zijn mening natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: december 02, 2016, 08:17:32 pm door fozie »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #34 Gepost op: december 03, 2016, 02:35:23 pm »
Te tam om 5m te lopen.Ik heb in alle geval genoeg gezien.Afvoeren maw.
Vetokele idem.
Ieder zijn mening natuurlijk.
Uw mening over Oulare respecteer ik.

Over Vetokele loop je toch iets te hard van stapel hoor.
Die jongen heeft hier nog quasi geen enkele kans gekregen.

Is het seizoen moeten beginnen op de linkerflank, dat is zijn plek niet punt. Toch stonden er al veel klaar met hun hamertje van "Vetokele valt tegen".
Heeft hier exact anderhalve zijn kans gekregen diep in de punt of daarachter. 2e helft op Mechelen moest hij de meubelen komen redden bij een 2-0 achterstand aan de rust. Wat hij ook d??d. Prima invalbeurt, had daar een behoorlijk aandeel in de 2-3 winst.
En mocht starten thuis tegen Charleroi, maar moest in de 2e helft eraf met een blessure (hoofdblessure na een botsing?).

Laat Vetokele (ipv Lepoint dan) eens een paar matchen spelen samen met Leye en d?n gaan we hem kunnen beoordelen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #35 Gepost op: december 04, 2016, 09:55:32 am »
oulare mag van mij terug beschikken. is lomp, heeft constant balverlies, kan nie dribbelen, loopt niks, weet nie waar em moet staan,... past niet binnen onze groep! DUMPEN ASAP!!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #36 Gepost op: december 04, 2016, 11:56:24 am »
oulare mag van mij terug beschikken. is lomp, heeft constant balverlies, kan nie dribbelen, loopt niks, weet nie waar em moet staan,... past niet binnen onze groep! DUMPEN ASAP!!!
Van mij niet!  Indien Dury gepast vervangt aan de rust, met duidelijk instructies,dan kunnen we nog iets rechttrekken, gisteren kan je de invallers niks verwijten, niks, te laat ingebracht, totaal geen systeem meer(Coopman moest eerst centraler spelen en dan opschuiven naar rechts, hij bracht dan Oulare en voor 3 minuten Naessens in, en Meit? eruit!(indien hij gekwetst is dan versta ik het, anders niet), de ballen proberen te droppen in de 16, geen plan B,geen overleg.  We spelen 75 minuten rotslecht met dezelfde mannen zoals altijd, en dan is het de fout van de invallers, een beetje serieus blijven ?.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #37 Gepost op: december 05, 2016, 09:21:50 am »
Eerlijk, ik heb die jongen een kans gegeven maar na de wedstrijd van zaterdag kan je toch moeilijk zeggen dat die jongen iets kan... Die staat hier nergens, ofwel zit er iets serieus mis in zijn kop waardoor hij tijdens een match plots niet meer kan voetballen of wel kan hij gewoon niet voetballen.

Eerlijk vond Benteke een betere voetballer dan wat ik tot nu toe van Oulare zag!

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #38 Gepost op: december 05, 2016, 09:47:57 am »
Iedere keer dat Oulare de bal toegespeeld kreeg, werd het balverlies.

Vind dat ook tot??l geen meerwaarde. Breng dan toch liever de vinnige Vetokele

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [16] OULARE Obbi
« Reactie #39 Gepost op: december 05, 2016, 02:35:17 pm »
Eerlijk, ik heb die jongen een kans gegeven maar na de wedstrijd van zaterdag kan je toch moeilijk zeggen dat die jongen iets kan... Die staat hier nergens, ofwel zit er iets serieus mis in zijn kop waardoor hij tijdens een match plots niet meer kan voetballen of wel kan hij gewoon niet voetballen.

Eerlijk vond Benteke een betere voetballer dan wat ik tot nu toe van Oulare zag!
Een kans?  Ik herhaal, Delaplace was het eerste jaar en een half nergens,Cordaro was vorig jaar voor velen hier ook een niemendalleke,Jelavic kreeg in zijn tijd hier 18 VOLLE MATCHEN om zich te bewijzen en deed het niet, onze invallers moeten het doen met enkele tientallen minuten en meestal wanneer we niet goed spelen, of achterstaan.  Het gaat niet enkel om Oulare, het gaat over alle invallers,Ventokele is niet goed,Coopman is te licht,Naessens is derde klasse,Oulare is slechter dan Benteke(dat kan gewoon niet, slechter dan Benteke)geduld en gun die gasten eens een echte kans!