Auteur Topic: La tribune (RTBF)  (gelezen 11371 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2013, 02:32:22 pm »
Spijtig dat het niet in het Nederlands ondertiteld kan worden, mijn frans is nu niet zo goed..
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #2 Gepost op: april 23, 2013, 03:27:17 pm »
Spijtig dat het niet in het Nederlands ondertiteld kan worden, mijn frans is nu niet zo goed..

Bijles: ?30 per uur, mits voorleggen van een abonnement van Essevee: ?25

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2013, 04:16:01 pm »
Spijtig dat het niet in het Nederlands ondertiteld kan worden, mijn frans is nu niet zo goed..
Dury: "La tribune apr?s le but est formidable".
Enkel na een doelpunt dus. :)

Derri?re slaat niet enkel op een vrouwengat he.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2013, 05:15:19 pm »
Spijtig dat het niet in het Nederlands ondertiteld kan worden, mijn frans is nu niet zo goed..

Bijles: ?30 per uur, mits voorleggen van een abonnement van Essevee: ?25
Bij mij voor 20?, hapjes en drank inbegrepen  :D

Serieus nu: gewoon 2x luisteren/bekijken en normaal moet je de hoofdzaken dan wel snappen, zeker als je Essevee volgt.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #5 Gepost op: oktober 07, 2013, 09:17:55 pm »
Zalig programma. Essevee galore met Habib in de studio. ALLE commentatoren waren het eens dat Standard 3 (!) rode kaarten verdiend had en dat Dury een meestertacticus is.
Waarom kunnen ze op brussel vlaams zo geen programma maken???

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #6 Gepost op: oktober 08, 2013, 08:15:26 am »
ook gevatte opmerking gehoord van Habib op het einde van zijn interview : 'jullie hebben het alleen maar over anderlecht, brugge en standard.  het is maar omdat wij nu de reeks van standard stopten, dat jullie mij uitgenodigd hebben...'

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #7 Gepost op: oktober 08, 2013, 08:50:08 am »
ook gevatte opmerking gehoord van Habib op het einde van zijn interview : 'jullie hebben het alleen maar over anderlecht, brugge en standard.  het is maar omdat wij nu de reeks van standard stopten, dat jullie mij uitgenodigd hebben...'
Inderdaad! En gelijk heeft ie. Maar goed, in Extra Time is het welgeteld 1 minuut over onze stunt geweest. Daarna alleen maar over de malaise in a'lecht. Een kleine 5 minuutjes over Essevee is waarschijnlijk teveel gevraagd voor Raes en Co.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #8 Gepost op: oktober 08, 2013, 10:48:16 am »
idd...erg dat ze het meer over het verlies van Anderlecht hebben dan over het goeie spel van Kortrijk.
gelukkig gingen ze in de Kleedkamer er op in en vooral over die debiele opmerking van Ozturk! het ziet er gene slimmen uit maar wat hij na de match heeft gezegd...als je dat als trainer zegt word je geschorst.

Offline DiFranco

  • Leden
  • Berichten: 20
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #9 Gepost op: september 15, 2015, 08:18:57 pm »
Een stukje met Junior in de jubileumuitzending van "La Tribune" van 14/9/15. (na 1 Hr 50 Min 20 Sec)

http://www.rtbf.be/video/emissions/detail_studio-foot-la-tribune?pid=3913

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: La tribune (RTBF)
« Reactie #10 Gepost op: oktober 31, 2016, 11:30:53 pm »
Onur Kaya in la Tribune deze keer. Neemt - in tegenstelling tot enkele weken terug in Extra Time - geen blad voor de mond over ondermeer Peter Maes en Abbas Bayat.

Te bekijken online via http://www.rtbf.be/auvio/detail_portrait-d-onur-kaya-m-istace?id=2155705!
« Laatst bewerkt op: november 01, 2016, 12:01:16 am door svennay »