Auteur Topic: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee  (gelezen 10984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: april 02, 2019, 10:36:56 pm »
Fucking PO2
Fucking who cares
Fucking Soisalo is te licht
Fucking Marcq kan het nie aan.

Marcq akkoord
Soisalo was idd niet goed, maar heeft de pauw meer gebracht?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: april 02, 2019, 10:37:34 pm »
Er is duidelijk afgesproken dat iedereen zijn kans ging krijgen. Er wordt tijdens de hele play offs geroteerd. Iedereen kan zich nog eens bewijzen die zich moet bewijzen en zo niet worden ze doorgestuurd volgend seizoen.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: april 02, 2019, 10:37:38 pm »
Heeft er iemand iets gebracht is eerder de vraag?

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: april 02, 2019, 10:37:50 pm »
Bansen rest van play offs laten spelen aub!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: april 02, 2019, 10:42:53 pm »
Dat wordt terug een derbynederlaag.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: april 02, 2019, 11:19:40 pm »
Bansen rest van play offs laten spelen aub!
Inderdaad,  moest al veel langer zijn kans hebben gekregen.  Marcq, nooit meer a.u.b.  Maar goed, wanneer je een Mercier zo laat spelen,vrijheid tot en met, dit kan toch niet, 3-3 is voor ons een heel gelukkig punt,gelukkig waren er nog enkele spelers die niet wilden plooien,Bansen,Heylen en Ewoud(was totaal geen penalty) en Bjordal veel inzet.
Mooie Aldi-jas van Dury.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: april 02, 2019, 11:22:44 pm »
Citaat

Mooie Aldi-jas van Dury.

 ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: april 03, 2019, 09:14:26 am door svennay »

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: april 03, 2019, 09:10:39 am »
Welke ploeg zou Marq nu nog willen?ja Geertie misschien voor zijn wandelvoetbalploeg
zal weer serieus moeten  gewerkt worden tijdens de transferperiode ,het probleem zal zijn voor al die gebuisde spelers proberen te verkopen

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: april 03, 2019, 09:41:16 am »
Heeft Bongonda goed gespeeld ? Toch belangrijk naar een transfer toe !

Online pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: april 03, 2019, 10:04:43 am »
Bansen is de beste van de drie doelmannen die we hebben. Laat hem nu staan aub.
Pletinckx wordt beter en beter.
Vielen door de mand gisteren: Heylen, Walsh , De Fauw (man die is traag), Soisalo, Sylla , maar vooral Tardieu en Marcq (is een speler voor 1e amateur).
Bongonda en Bjordal waren er ook niet met hun volle gedacht bij , maar dat ging nog.
Ik vond ook Harbaoui en De Pauw niet overtuigend invallen.

Het eerste half uur dacht ik dat ze ze speelden om te verliezen, zo slap dat ze verdedigden en zoveel foute passes . Echt dramatisch.

Ik verwacht als supporter toch meer van mijn ploeg. Het is maar een slappe boel momenteel.

Ik denk dat we volgend jaar zeker 1000 abo's minder zullen verkopen als we op deze manier het huidige seizoen gaan afsluiten.

Vrijdag hoop ik op beter in Kortrijk, maar ik vrees dat zij een maatje te groot zijn momenteel, als we realistisch de zaken bekijken.


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: april 03, 2019, 10:30:30 am »
Bansen is de beste van de drie doelmannen die we hebben. Laat hem nu staan aub.
 
- knip -

Ik had er ook een goed gevoel bij, en dacht bij die vrijtrap "moh! es een keeper dat uitkomt en de bal durft wegslaan".

Hoe zie je dat dan? Bostyn wegdoen?
Contract van Bossut loopt nog 2 seizoenen.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: april 03, 2019, 10:40:57 am »
Bansen is de beste van de drie doelmannen die we hebben. Laat hem nu staan aub.
 
- knip -

Ik had er ook een goed gevoel bij, en dacht bij die vrijtrap "moh! es een keeper dat uitkomt en de bal durft wegslaan".

Hoe zie je dat dan? Bostyn wegdoen?
Contract van Bossut loopt nog 2 seizoenen.
Laat Bansen staan, dan kan men echt zien hoe goed hij is, zijn uitgooien en uittrappen zijn heel goed,laat Bostyn 2de keeper worden en indien Bansen blijft tonen dat hij goed is dan kan je Bossut een contract aanbieden als keeperstrainer + 3de keeper( de Gino is toch geen goeie keeperstrainer hoor ik hier van verschillende mensen).  Ik zeg maar iets.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: april 03, 2019, 11:08:02 am »
Bansen is de beste van de drie doelmannen die we hebben. Laat hem nu staan aub.
 
- knip -

Ik had er ook een goed gevoel bij, en dacht bij die vrijtrap "moh! es een keeper dat uitkomt en de bal durft wegslaan".

Hoe zie je dat dan? Bostyn wegdoen?
Contract van Bossut loopt nog 2 seizoenen.

Laat Bansen staan, dan kan men echt zien hoe goed hij is, zijn uitgooien en uittrappen zijn heel goed,laat Bostyn 2de keeper worden en indien Bansen blijft tonen dat hij goed is dan kan je Bossut een contract aanbieden als keeperstrainer + 3de keeper( de Gino is toch geen goeie keeperstrainer hoor ik hier van verschillende mensen).  Ik zeg maar iets.

Akkoord om Bansen de kans te geven hem te tonen, maar Bostyn 2e keeper laten worden, wat is hij nu dan? Die zal zich gepasseerd voelen hé ...

We moeten opletten we er geen twee verliezen hé.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: april 03, 2019, 11:17:25 am »
Net zoals tegen Genk konden we met 3,4 goals verschil verliezen.ligt dat ad ploeg alleen?ik zie bij n ploeg uit vorm zoals Cercle gretigheid,loopvermogen,vaak snelheid....en bij ons?eigenlijk schandalige prestatie gisteren.
Hoe komt dit? Voor mij haalt Dury niet alles uit de spelers en is het geen groep.
Er mag s gekeken worden naar n andere functie binnen de club en n nieuwe trainer.....
N coach als Vanderhaegen,die de spelers positief benadert,zou meer uit deze groep halen....

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: april 03, 2019, 12:34:33 pm »
Bansen is de beste van de drie doelmannen die we hebben. Laat hem nu staan aub.
Pletinckx wordt beter en beter.
Vielen door de mand gisteren: Heylen, Walsh , De Fauw (man die is traag), Soisalo, Sylla , maar vooral Tardieu en Marcq (is een speler voor 1e amateur).
Bongonda en Bjordal waren er ook niet met hun volle gedacht bij , maar dat ging nog.
Ik vond ook Harbaoui en De Pauw niet overtuigend invallen.

Het eerste half uur dacht ik dat ze ze speelden om te verliezen, zo slap dat ze verdedigden en zoveel foute passes . Echt dramatisch.

Ik verwacht als supporter toch meer van mijn ploeg. Het is maar een slappe boel momenteel.

Ik denk dat we volgend jaar zeker 1000 abo's minder zullen verkopen als we op deze manier het huidige seizoen gaan afsluiten.

Vrijdag hoop ik op beter in Kortrijk, maar ik vrees dat zij een maatje te groot zijn momenteel, als we realistisch de zaken bekijken.


dit gaat ons inderdaad serieus abonnementen kosten.

Offline boerke uit zulte

  • Leden
  • Berichten: 12
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: april 03, 2019, 01:22:51 pm »
Ik hoop echt dat ze vrijdag gemotiveerd aan de match beginnen maar ik vrees ervoor. Dat is geen team dat op het veld staat. Als ze zo verder gaan doen winnen ze geen match in po2. En een derde keer op rij verliezen tegen die dikkoppen hebben we zeker niet nodig.  :'(
Wat gisteren betreft mogen we blij zijn dat Bansen in doel stond of na 15 minuten was het al over en uit. Voor mij mag hij in doel blijven. Hij was het enige lichtpuntje gisteren.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: april 03, 2019, 02:52:43 pm »
Ik hoop echt dat ze vrijdag gemotiveerd aan de match beginnen maar ik vrees ervoor. Dat is geen team dat op het veld staat. Als ze zo verder gaan doen winnen ze geen match in po2. En een derde keer op rij verliezen tegen die dikkoppen hebben we zeker niet nodig.  :'(
Wat gisteren betreft mogen we blij zijn dat Bansen in doel stond of na 15 minuten was het al over en uit. Voor mij mag hij in doel blijven. Hij was het enige lichtpuntje gisteren.
Ik vond Ewoud ook niet slecht gisteren.  Maar indien we verliezen tegen Kortrijk is het al de 4de keer dat we er tegen verliezen dit jaar.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: april 03, 2019, 03:32:53 pm »
Ik hoop echt dat ze vrijdag gemotiveerd aan de match beginnen maar ik vrees ervoor. Dat is geen team dat op het veld staat. Als ze zo verder gaan doen winnen ze geen match in po2. En een derde keer op rij verliezen tegen die dikkoppen hebben we zeker niet nodig.  :'(
Wat gisteren betreft mogen we blij zijn dat Bansen in doel stond of na 15 minuten was het al over en uit. Voor mij mag hij in doel blijven. Hij was het enige lichtpuntje gisteren.
Ik vond Ewoud ook niet slecht gisteren.  Maar indien we verliezen tegen Kortrijk is het al de 4de keer dat we er tegen verliezen dit jaar.
Bansen en Ewoud de beteren gisteren.En ze hebben r in het verleden al 10 gekocht om Baudry te vervangen maar we kunnen hem nog altijd niet missen.

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: april 03, 2019, 05:27:41 pm »
De partij van gisteren heeft, nog maar eens, toch een aantal dingen duidelijk gemaakt...

1. Bansen is een talent. Hield ons meerdere malen recht en toonde uitstraling. Dit in zijn eerste wedstrijd voor ons op het 'hoogste ' niveau. Chapeau!

2. Spelers als De Fauw, Tardieu, Marcq , kunnen dit niveau niet (meer) aan. Marcq moet zowat het slechtste zijn wat ik ooit in een Essevee-shirt heb gezien. DRAMATISCH. Net als Buffel zo snel mogelijk verpatsen. De vraag is nu natuurlijk welke club zo'n spelers op retour nog willen aantrekken  ::) .

3. Spelers als Heylen, Walsh, De Pauw , Bjordal, krijgen van mij nog het voordeel van de twijfel. Naar volgend seizoen toe kunnen zij perfect de kern vullen, maar basisspelers zijn het in mijn ogen niet. Zeker niet als je ambieert om mee te strijden voor de eerste 6 plaatsen.

4. De motivatie van sommigen liet te wensen over. Ook de invallers toonden geen meerwaarde. Harbaoui scoorde wel, maar dit was ook het enige dat hij goed deed. 

Op deze manier gaan we met de billen bloot vrijdag. Mes tussen de tanden, basisploeg opstellen en knokken voor elke morzel grond. Enkel zo kunnen we iets pakken bij onze buren.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 02 : 02/04/2019 - 20.30u : Cercle Brugge - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: april 03, 2019, 10:31:27 pm »
Ik kan het blijven zeggen...het is n taak van de trainer om spelers te motiveren...maar de wisselvallige prestaties of communicatie van de trainer wegen ook de laatste twee jaar op de ploeg...