Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017  (gelezen 236433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #40 Gepost op: maart 19, 2017, 01:59:08 pm »
Ik hoop dat er zodanig veel interesse is, dat ze niet anders kunnen.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #41 Gepost op: maart 19, 2017, 02:14:09 pm »
Ik hoop dat er zodanig veel interesse is, dat ze niet anders kunnen.

Idd!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #42 Gepost op: maart 19, 2017, 08:55:28 pm »
Nog altijd vind ik dat ?nbegrijpelijk.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #43 Gepost op: maart 19, 2017, 09:02:30 pm »
Dan bouw je zo'n lelijke staantribune, zal ze nog niet omgebouwd worden ook. Onbegrijpelijk.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.177
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #44 Gepost op: maart 19, 2017, 09:27:50 pm »
Hier heb ik wat gemist, waarom bouwen ze dat niet om? Spelen naar een lege tribune?

Offline simonbergez

  • Leden
  • Berichten: 21
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #45 Gepost op: maart 19, 2017, 09:55:08 pm »
denk dat staanplaatsen niet worden toegestaan tijdens europese matchen? want anderlecht doet dit ook (vormen hun staanplaatsen om in zitplaatsen)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #46 Gepost op: maart 20, 2017, 01:55:37 am »
Hier heb ik wat gemist, waarom bouwen ze dat niet om? Spelen naar een lege tribune?

Zal wel omgebouwd worden nu we rechtstreeks geplaatst zijn voor de groepsfase. Balliere had vroeger gezegd dat ze dit niet zouden doen in het geval van voorrondes (onzekerheid kwalificatie, verlofperiode, ...)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #47 Gepost op: maart 20, 2017, 08:12:53 am »
Inderdaad, en terecht...tegen Solgorsk of Bodgyssz (whatever) hoeft dat ook niet. Maar nu zullen we hoe dan ook geen reekshoofd zijn en kan er makkelijk een klepper uit Engeland, Frankrijk of Duitsland (tv-rechten zijn dan een ware bonus) op bezoek komen. Wees maar zeker dat zitjes plaatsen dan de moeite zal lonen!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #48 Gepost op: maart 20, 2017, 09:18:05 am »
word de staantribune nu omgebouwd in een zittribune aangezien we Europees voetbal spelen?

Meer dan waarschijnlijk niet blijkbaar.

Waar haal je dit eigelijk?
Er zijn er hier weeral moord en brand aan het schreeuwen terwijl er nog niets aan de hand is.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #49 Gepost op: maart 20, 2017, 10:18:35 am »
Carl Balliere zei gisteren dat ze zeker de staantribune gingen voorzien van stoeltjes Europees, het was enkel niet voorzien indien we voorrondes gingen spelen.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #50 Gepost op: maart 20, 2017, 10:20:16 am »
Carl Balliere zei gisteren dat ze zeker de staantribune gingen voorzien van stoeltjes Europees, het was enkel niet voorzien indien we voorrondes gingen spelen.

Ok dan is dat heel positief! Gelukkig winnen we die beker

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #51 Gepost op: maart 20, 2017, 01:03:12 pm »
Carl Balliere zei gisteren dat ze zeker de staantribune gingen voorzien van stoeltjes Europees, het was enkel niet voorzien indien we voorrondes gingen spelen.

Leek me ook logisch, voorrondes hebben altijd slechte datums en tegen die onbekende ploegen gaat niemand zijn vakantie daarvoor verzetten. Maar nu wil je thuis natuurlijk voor een vol stadion spelen.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #52 Gepost op: maart 20, 2017, 01:21:34 pm »
Carl Balliere zei gisteren dat ze zeker de staantribune gingen voorzien van stoeltjes Europees, het was enkel niet voorzien indien we voorrondes gingen spelen.

Leek me ook logisch, voorrondes hebben altijd slechte datums en tegen die onbekende ploegen gaat niemand zijn vakantie daarvoor verzetten. Maar nu wil je thuis natuurlijk voor een vol stadion spelen.

Het is sowieso moeilijker om een stadion te vullen voor een Europese match. Ik weet ook niet waarom maar veel mensen die er anders altijd zijn laten die matchen links liggen. Dat is niet alleen bij ons zo, ook grote ploegen trekken beduidend minder volk in die matchen. (Gent is de uitzondering).

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #53 Gepost op: maart 20, 2017, 01:36:00 pm »
Carl Balliere zei gisteren dat ze zeker de staantribune gingen voorzien van stoeltjes Europees, het was enkel niet voorzien indien we voorrondes gingen spelen.

Leek me ook logisch, voorrondes hebben altijd slechte datums en tegen die onbekende ploegen gaat niemand zijn vakantie daarvoor verzetten. Maar nu wil je thuis natuurlijk voor een vol stadion spelen.

Het is sowieso moeilijker om een stadion te vullen voor een Europese match. Ik weet ook niet waarom maar veel mensen die er anders altijd zijn laten die matchen links liggen. Dat is niet alleen bij ons zo, ook grote ploegen trekken beduidend minder volk in die matchen. (Gent is de uitzondering).

Onmogelijk te zeggen hoe dat bij ons is. Dit worden de eerste europese matchen in het Regenboogstadion. Denk wel dat de mensen daarvoor warm lopen hoor.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #54 Gepost op: maart 20, 2017, 01:38:11 pm »
Carl Balliere zei gisteren dat ze zeker de staantribune gingen voorzien van stoeltjes Europees, het was enkel niet voorzien indien we voorrondes gingen spelen.

Leek me ook logisch, voorrondes hebben altijd slechte datums en tegen die onbekende ploegen gaat niemand zijn vakantie daarvoor verzetten. Maar nu wil je thuis natuurlijk voor een vol stadion spelen.

Het is sowieso moeilijker om een stadion te vullen voor een Europese match. Ik weet ook niet waarom maar veel mensen die er anders altijd zijn laten die matchen links liggen. Dat is niet alleen bij ons zo, ook grote ploegen trekken beduidend minder volk in die matchen. (Gent is de uitzondering).

Onmogelijk te zeggen hoe dat bij ons is. Dit worden de eerste europese matchen in het Regenboogstadion. Denk wel dat de mensen daarvoor warm lopen hoor.
Inderdaad... En al zeker als we mooie namen loten...
12500 man + gevulde nieuwe skyboxen moeten mogelijk zijn lijkt me.
Doel is dan ook volgende maand aan de voorbereidingen en bouw van deze skyboxen in de hoek te beginnen... 8)

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #55 Gepost op: maart 23, 2017, 09:32:00 am »
Hoeveel zou zo'n stoeltje + installatie kosten? Als je de kosten van 1 stoeltje er al uit haalt met de prijs van 1 kaartje voor 1 of 2 Europese matchen, dan is het zeker de moeite waard!

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #56 Gepost op: maart 23, 2017, 09:53:48 am »
Ivm het ombouwen van de tribune.

Gaan ze telkens voor een Europese match zitjes plaatsen en weer weghalen of blijven deze staan tot de Europese campagne voorbij is?

Om ze te plaatsen moet de balustrade verlaagd worden zeker?
Zijn dat vaste stoeltjes?
Zijn dat klapstoeltjes?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #57 Gepost op: maart 23, 2017, 10:02:12 am »
Ivm het ombouwen van de tribune.

Gaan ze telkens voor een Europese match zitjes plaatsen en weer weghalen of blijven deze staan tot de Europese campagne voorbij is?

Om ze te plaatsen moet de balustrade verlaagd worden zeker?
Zijn dat vaste stoeltjes?
Zijn dat klapstoeltjes?

Die zijn daarop voorzien ...

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #58 Gepost op: maart 23, 2017, 10:02:59 am »
Hoeveel zou zo'n stoeltje + installatie kosten? Als je de kosten van 1 stoeltje er al uit haalt met de prijs van 1 kaartje voor 1 of 2 Europese matchen, dan is het zeker de moeite waard!

Hoeveel willen mensen geven voor een mini abo Europa league? 60? in staantribune?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #59 Gepost op: maart 23, 2017, 10:17:46 am »
Hoeveel zou zo'n stoeltje + installatie kosten? Als je de kosten van 1 stoeltje er al uit haalt met de prijs van 1 kaartje voor 1 of 2 Europese matchen, dan is het zeker de moeite waard!

Hoeveel willen mensen geven voor een mini abo Europa league? 60? in staantribune?

Denk dat 60? echt het minimum is. En staan tribune hebben we niet meer bij die matchen.
Nee zal eerder rond de 70? zijn vermoed ik. Je moet rekenen dat ze ziezo een minimum prijs opgelegd krijgen en dat losse tickets daar wss 25-30? zullen zijn. De prijs van mijn plaats op de vroeger R tribune wil ik niet weten.  :-\