Auteur Topic: Speeldag 24 : zondag 05/02/2023 - 19:15u : Royale Union St-Gilloise - Essevee  (gelezen 9282 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.608
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : zondag 05/02/2023 19:15u : Royale Union St-Gilloise - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: februari 06, 2023, 09:51:21 pm »
Hoeveel van deze spelers zullen dan volgende week fit zijn of terug uit blessure komen? Iemand die dit weet? Gano, Ndour, Derijck, Willen ? Tambedou maar dat is nog te vroeg zeker?
Tambedou vandaag zien wandelen met een bot tot aan zijn knie en krukken. Die speelt niet meer dit seizoen…

Tambedou zou normaal eind deze maand weer fit zijn
In januari na zijn operatie was het 4-8 maand out dusja
Dat geloof je toch zelf niet?!
Als ie nu nog met krukken loopt.

Ik versta da maar tis de club die dat communiceerde naar ons e
Beetje te optimistisch dan of de concurrentie zand in de ogen proberen te strooien..
Ik vind wel dat de ploeg daarover wel wat meer zou mogen communiceren.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.688
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 24 : zondag 05/02/2023 19:15u : Royale Union St-Gilloise - Essevee
« Reactie #141 Gepost op: februari 08, 2023, 10:09:25 am »
Moet ge punten pakken tegen union (liefst ja). Heb je gekeken naar de volgende matchen? Daar is waar we punten zullen nemen. Een team rust geven na zoveel wedstrijden is toch meer dan normaal. Als je al weet dat je geen kans maakt

Je moet nu al een verdediging knutselen om iets van een verdediging te krijgen. Als je vossen nog eens kwijt speelt die op intensieve gelegen heeft dan heb je ook geen spits meer want gano ligt terug in de lappenmand. Ga je het doen met bream die nog geen hele match in eerste aankan ?

Logische keuze, mensen die hier niet mee akkoord gaan, zijn in paniek door een toevallige winst van searing en een onverhoopt puntje van Eupen of kent er echt geen bal van. Die trouwens bijna alle top ploegen over de vloer moeten krijgen. Of Oostende die het doet met 3de klasse spelers. Of Kvk die weer inzakt als een pudding.

Bende panikeurs!!!!

PS: die verwondering verbaasd me, fadera die opzettelijk geel pakt. Dan moest uwe euro al lang gevallen zijn dat we met geen basis gingen spelen.

Kan Uw redenering volgen

+1

Echter suppoters willen altijd willen wat logisch is, supporters willen ook de duurste spelers wat logisch is. Soms moet je rationele beslissingen nemen en een supporter denkt veelal niet rationeel.

Ik begrijp ze wel... maar soms moet je es iets verder dan je neus kijken.

En dan nu ... de komende matchen ons veilig stellen.

Ik snap de logica maar ben het er niet mee eens.
Elke match moet gespeeld worden als je niet er vol voor gaat kun je ook niet stunten.
Zelfs een kleine kans moet je proberen te pakken.

Wij hebben bij wijze van spreken ook een rekenhof zoals de overheid.
Wat als dit, wat als dat.

Punten pakken tegen de nr2 ... dat is wel zeer optimistisch.
Dan beter een fitte Vormer en Vossen tegen Oostende, Seraing en KV Kortrijk.

Ik win ook liever elke week, maar we spelen tegen de degradatie en volgens mij gewoon veilig.
Met moe-e of geblesseerde spelers aanvangen tegen Oostende, Seraing en Kortrijk is ook geen goed idee.

Volgens mij zelfs niet eens een beslissing van Leye alleen.

Leye heeft dit gisteren dus bevestigd.

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.608
  • Essevee!
Re: Speeldag 24 : zondag 05/02/2023 19:15u : Royale Union St-Gilloise - Essevee
« Reactie #142 Gepost op: februari 08, 2023, 08:34:14 pm »
Moet ge punten pakken tegen union (liefst ja). Heb je gekeken naar de volgende matchen? Daar is waar we punten zullen nemen. Een team rust geven na zoveel wedstrijden is toch meer dan normaal. Als je al weet dat je geen kans maakt

Je moet nu al een verdediging knutselen om iets van een verdediging te krijgen. Als je vossen nog eens kwijt speelt die op intensieve gelegen heeft dan heb je ook geen spits meer want gano ligt terug in de lappenmand. Ga je het doen met bream die nog geen hele match in eerste aankan ?

Logische keuze, mensen die hier niet mee akkoord gaan, zijn in paniek door een toevallige winst van searing en een onverhoopt puntje van Eupen of kent er echt geen bal van. Die trouwens bijna alle top ploegen over de vloer moeten krijgen. Of Oostende die het doet met 3de klasse spelers. Of Kvk die weer inzakt als een pudding.

Bende panikeurs!!!!

PS: die verwondering verbaasd me, fadera die opzettelijk geel pakt. Dan moest uwe euro al lang gevallen zijn dat we met geen basis gingen spelen.

Kan Uw redenering volgen

+1

Echter suppoters willen altijd willen wat logisch is, supporters willen ook de duurste spelers wat logisch is. Soms moet je rationele beslissingen nemen en een supporter denkt veelal niet rationeel.

Ik begrijp ze wel... maar soms moet je es iets verder dan je neus kijken.

En dan nu ... de komende matchen ons veilig stellen.

Ik snap de logica maar ben het er niet mee eens.
Elke match moet gespeeld worden als je niet er vol voor gaat kun je ook niet stunten.
Zelfs een kleine kans moet je proberen te pakken.

Wij hebben bij wijze van spreken ook een rekenhof zoals de overheid.
Wat als dit, wat als dat.

Punten pakken tegen de nr2 ... dat is wel zeer optimistisch.
Dan beter een fitte Vormer en Vossen tegen Oostende, Seraing en KV Kortrijk.

Ik win ook liever elke week, maar we spelen tegen de degradatie en volgens mij gewoon veilig.
Met moe-e of geblesseerde spelers aanvangen tegen Oostende, Seraing en Kortrijk is ook geen goed idee.

Volgens mij zelfs niet eens een beslissing van Leye alleen.

Leye heeft dit gisteren dus bevestigd.
Ook in extra time was Gert Verheyen het er mee eens om een paar spelers te laten rusten voor het belangrijke 3-luik.