Auteur Topic: Rookvrij stadion  (gelezen 40682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #20 Gepost op: maart 13, 2016, 11:04:47 pm »
Vandaag was het weer van dat. Een gemiddelde van 5 stuks per helft... Kunnen we misschien geen petitie starten om af te geven aan het bestuur, kwestie dat ze niet moeten wachten tot anderen "boven hen" het gaan opleggen...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #21 Gepost op: maart 13, 2016, 11:48:07 pm »
Die gasten die voor mij zaten lieten constant van die bier-winden, niet normaal, wanneer gaat er een verbod zijn op scheten laten  :D?  Dat ze daar maar een keer iets aan doen!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #22 Gepost op: maart 14, 2016, 10:51:04 am »
Ik kan me inbeelden dat rokers in stress-situaties een saffie kunnen gebruiken. Ik heb er dan ook helemaal niets op tegen! Alleen sigaren vind ik enorm storend, want dat geurt (of meurt?) nog iets meer!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #23 Gepost op: maart 15, 2016, 03:22:09 pm »
Doen. Al lang zo in de Premier League.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #24 Gepost op: maart 15, 2016, 03:38:51 pm »
Doen. Al lang zo in de Premier League.

Inderdaad, en ier klappen ze zo geirn van de Premier League.

En in Engeland ?... Ewel doar ?...

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #25 Gepost op: maart 15, 2016, 04:16:05 pm »
Ik link niet graag naar de site maar toch spijtig dat dit niet overal van toepassing is: http://clubbrugge.be/nl/foundation/projecten/gezondheid-en-educatie/rookvrij-stadion

Is dat niets dat de supporterfederatie kan aankaarten aan het bestuur of zijn die zelf fervent roker en zien ze dit liever niet doorgevoerd worden? Zou mooi zijn voor het nieuwe seizoen!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #26 Gepost op: maart 15, 2016, 06:15:35 pm »
Zeker doen.

Ik roep al jaren om een rookvrij stadion.
Niets zo ambetant als iemand die voor u zit te roken en al die rook in uw gezicht waait.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #27 Gepost op: maart 16, 2016, 05:06:15 am »
2!! niet rokers moeten respect krijgen van rokers! heb enkele jaren geleden meegemaakt dat ik beleefd aan iemand vroeg om een beetje minder te roken omdat het mij hinderde weet je wat het antwoord was? ne keer goed trekken aan zijn stinkstok en de rook recht op mijn gezicht uitblazen ,voor mij was de tolerantie verbroken en ook er  komen meer kinderen met hun ouders naar het voetbal dus is het niet aanbevolen te roken +na de match zal er minder werk zijn om de sluikstorting op te ruimen  :) ik kom regelmatig in een ziekenhuis waar aan de ingang twee verbodstekens geschilderd zijn op de vloer en nog een bord staat dat het roken op die plaats stoort voor de bezoekers en de patienten en dat de rokers het rokerspaviljoen kunnen gebruiken,maar ondanks dat zijn er toch die provocerend op de verbodstekens stonden te roken +zelfs patienten met baxters die stonden te smoren zeer zielig :-\ maar ik heb hoop, de mensen beginnen stilaan in te zien dat roken niet te gezond is ::) voila zie 't is ver Pasen en ik ben mijn ei kwijt  ;) we kunnen seffens  in een nieuw en net stadion genieten van essevee :-*

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #28 Gepost op: maart 16, 2016, 09:29:26 am »
Staat er iemand dicht bij de supportersfederatie die dit eens kan aankaarten? Tegen volgend seizoen zou ideaal zijn, moeten nu ook niet gaan dromen dat het in de play-offs al zover zou kunnen zijn...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #29 Gepost op: maart 16, 2016, 09:37:45 am »
Bij Club Brugge hebben ze na een tijd navraag gedaan over wie nu last had van dat rookverbod. Er waren slechts 8 klachten over het rookverbod....

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #30 Gepost op: maart 16, 2016, 10:02:15 am »
Bij Club Brugge hebben ze na een tijd navraag gedaan over wie nu last had van dat rookverbod. Er waren slechts 8 klachten over het rookverbod....

Ik denk voornamelijk omdat de meesten er zich geen bal van aantrekken.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #31 Gepost op: maart 16, 2016, 11:45:54 am »
Ik denk voornamelijk omdat de meesten er zich geen bal van aantrekken.

Denk dat er velen zijn die het wel aangenamer zouden vinden mocht er niet meer gerookt worden maar dat ze daarvoor geen klacht willen indienen ofzo... Groot verschil natuurlijk tussen een klacht en een ongemak ervaren...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #32 Gepost op: maart 16, 2016, 11:47:20 am »
Staat er iemand dicht bij de supportersfederatie die dit eens kan aankaarten? Tegen volgend seizoen zou ideaal zijn, moeten nu ook niet gaan dromen dat het in de play-offs al zover zou kunnen zijn...

Gisteren al gedaan ... :)

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #33 Gepost op: maart 16, 2016, 12:15:42 pm »
Gisteren al gedaan ... :)

Top! Hopelijk blijft het daar niet bij en horen we er effectief nog iets van... Het is nu al verboden te roken onder de tribune "in de cafetaria", hopelijk trekken ze het door tot op de tribune...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #34 Gepost op: maart 16, 2016, 08:37:53 pm »
Ik maak mij geen illusies dat ze dit gaan aanpassen omdat wij op het forum hierna vragen.
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #35 Gepost op: maart 18, 2016, 12:49:48 pm »
het hier aankaarten kan al een startpunt worden wie weet :)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #36 Gepost op: maart 25, 2016, 03:07:54 am »
R.i.p. Johan Cruijff ,uitvinder'totaalvoetbal',icoon als speler en als trainer, boegbeeld van antirookcampagne,een unieke gelegenheid om het algemeen rookverbod daadwerkelijk in te voeren ✳ :)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #37 Gepost op: maart 25, 2016, 06:18:27 am »
R.i.p. Johan Cruijff ,uitvinder'totaalvoetbal',icoon als speler en als trainer, boegbeeld van antirookcampagne,een unieke gelegenheid om het algemeen rookverbod daadwerkelijk in te voeren ✳ :)

Ze moeten het eerst aan aan de lijve ondervonden hebben dat het niet gezond is om te roken, vooraleer ze iets er iets aan doen en een antirookcampagne voeren. Het roken is zijn ondergang geworden. Hetzelfde voor die antikankercampagnes van mensen die het zelf gehad hebben of een naast familielid verloren hebben aan kanker.

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #38 Gepost op: mei 29, 2016, 11:20:31 am »
ik ben steward bij zulte waregem en doe soms bijstafing bij club brugge.
als je daar een suporter aanspreekt dat je niet mag roken krijgt je allerlei verwijten naar je hoofd of trekken ze er geen bal van aan.
als de spotters ook niet reageren wat staat ons nog te doen??
IN ANDERLECHT NIET ROKEN IN DE TRUBUNE MAAR WEL ACHTERAAN AAN DE DRANKSTAND WAAR HET EEN GESLOTEN RUIMTE IS.

Offline Tigerboy

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Rookvrij stadion
« Reactie #39 Gepost op: mei 29, 2016, 11:35:13 am »
Ikzelf ben 18jaar geleden gestopt met roken, gelukkig.
Mijn buur naast me in de tribune, rookt en zijn kind zit bij hem op de schoot.
daar zijn kind op de schoot zit blaast hij zijn rook altijd naar mij toe.
deze persoon heeft pas 2 jaar een abo, nu zit ik te denken om van plaats te veranderen om van die rook en te kleine plaats af te zijn, (dat kind neemt een deel van mijn plaats)
Deze persoon houd nergens rekening mee en zo zijn er nog veel.

Kan er geen rokerszone komen in de tribunes? de rokers beslissen dan zelf waar ze een abo kopen.
ofwel in de rokerszone of in de gewone tribune waar ze dan niet mogen roken