Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196810 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Extra time
« Reactie #460 Gepost op: mei 16, 2011, 11:02:29 pm »
Man, man, zo'n nek. Van ze levens gezien.
-SVZW Forever-

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re:Extra time
« Reactie #461 Gepost op: mei 16, 2011, 11:03:36 pm »
Mijnen avond were verkloot door diene klojo zijne mottige smoel. Colpaert die speelt voor zulte en ik voor kortrijk dus das normaal dak boven hem eindig. Man man

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Extra time
« Reactie #462 Gepost op: mei 16, 2011, 11:05:10 pm »
Glenne al aan het feesten:

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Extra time
« Reactie #463 Gepost op: mei 16, 2011, 11:06:16 pm »
Merci voor de eervolle vermelding, Joos.

WAEREGHEM

  • Gast
Re:Extra time
« Reactie #464 Gepost op: mei 16, 2011, 11:11:13 pm »
« Laatst bewerkt op: mei 16, 2011, 11:29:22 pm door WAEREGHEM »

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re:Extra time
« Reactie #465 Gepost op: mei 16, 2011, 11:13:56 pm »
Da gunder under daar blijft druk in maken....

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re:Extra time
« Reactie #466 Gepost op: mei 16, 2011, 11:51:16 pm »
Ik vind het geniaal dat hij de eerste 3 er direct tegen zit. De tijd vo die resterende 2 ballen moet als een eeeeuwigheid gevoeld hebben daardoor. Als ge er 10 keer zo lang over doet voor die 2 laatste ballen in vergelijking met die eerste 3, dan moede wel zot komen achteraf.

Enneeuh Glenneke, Steve kuist u zwaar af mee zinne linksen..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re:Extra time
« Reactie #467 Gepost op: mei 17, 2011, 09:41:31 am »
Tis gewoon ene grote triestigaard. Zelfs mijn vriendin die nog nooit van hem gehoord had, zei dat ge zag dat een arrogant manneke was. I couldn't agree more. Tzal zich ooit wel nog tegen hem keren.. En wat dan Glenn? :'(

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re:Extra time
« Reactie #468 Gepost op: mei 17, 2011, 09:49:17 am »
Ge moet er maar niet naar kijken h? !! Van zodra ik ook maar iets van de V**k** op TV zie verander ik onmiddellijk van post of zet ik mijnen TV af, en dat al 35 jaar lang ! Ik heb mij dus gisteren niet moeten opjagen in diene pipo.  :)
« Laatst bewerkt op: mei 17, 2011, 10:22:24 am door Nonkel Bernie »

fox

  • Gast
Re:Extra time
« Reactie #469 Gepost op: mei 17, 2011, 09:50:56 am »
Wat ik vooral grappig vind is dat er mensen zijn die zich opjagen in het typetje dat hij speelt. Hij doet niet liever en hoe meer reactie hij krijgt, hoe geestiger hij het vindt. En terecht!

Speelt die gast bij Zulte Waregem in plaats van bij KVK dan zegt hij net het tegenovergestelde en staat iedereen hier te juichen voor Glenne. Hij is misschien niet al te snugger, hij heeft een grote dunk van zichzelf, maar hij is tenminste eerlijk.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re:Extra time
« Reactie #470 Gepost op: mei 17, 2011, 10:43:14 am »
maar hij is tenminste eerlijk.

Vooral toen hij zei dat hij niet geoefend had..

WAEREGHEM

  • Gast
Re:Extra time
« Reactie #471 Gepost op: mei 17, 2011, 10:51:37 am »
Wat ik vooral grappig vind is dat er mensen zijn die zich opjagen in het typetje dat hij speelt. Hij doet niet liever en hoe meer reactie hij krijgt, hoe geestiger hij het vindt. En terecht!

Speelt die gast bij Zulte Waregem in plaats van bij KVK dan zegt hij net het tegenovergestelde en staat iedereen hier te juichen voor Glenne. Hij is misschien niet al te snugger, hij heeft een grote dunk van zichzelf, maar hij is tenminste eerlijk.

Hij mag zichzelf dan wel geestig vinden, er een behoorlijk ego op nahouden en een hoge dunk van zichzelf hebben toch weet ik uit goede bron dat zijn (kinderachtig tot imbeciel) gedrag en dito uitlatingen + gebrek aan brains DE redenen zijn waarom ze hem bij Club Brugge (lees: Mannaert) niet terug moesten hebben.  Een hoge tol op sportief en financieel gebied.


?

We mogen hem niet teveel krediet geven, van wat ik weet en met mijn eigen ogen gezien heb van die jongen, moet je niet teveel over eerlijkheid beginnen. Heel domme kerel. En dit is inderdaad wat treiteren, moet kunnen, maar uit zo iemand zijn smoel kan je dat toch minder verdragen.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Extra time
« Reactie #472 Gepost op: mei 17, 2011, 12:04:14 pm »
maar hij is tenminste eerlijk.

Vooral toen hij zei dat hij niet geoefend had..

Ja, dat vond ik wel goed.

Joos:      Heb je geoefend glenn? eerlijk zijn he.

Dingske:  nee

Joos:      Nee?

Dingske:  nee

Joos:      nee?

Dingske:  nee, echt niet

Joos:      OK, ik hoorde van je ploegmaats je af en toe na de training...

Dingske:  ja euh, af en toe, euh, maar het was niet echt een obsessie, kzal het zo zeggen...

:D burn...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Extra time
« Reactie #473 Gepost op: mei 17, 2011, 03:13:49 pm »
Die vent is een karikatuur van zichzelf aan het worden of geworden. Beetje stoken en sfeer bevorderen moet kunnen, maar hij maakt zich gewoon belachelijk door dat typetje tot in het extreme te spelen. Of dat nu bij de Vuilkarre is of bij ons, maakt mij niet uit... En fox, "eerlijk" als je zegt dat je als keeper niet oefent om op de lat te trappen... Seriously?

Zelfde: stel u voor dat een Rossini tekent bij ons. Moeten we het dan plots geen strandjeanette meer vinden?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Extra time
« Reactie #474 Gepost op: mei 17, 2011, 03:35:54 pm »
Joos: 'Niet meer in de trui van kortrijk Glenn?'

Glenn: 'nee, nee'

.....

Glenn: 'ja maar, steve speelt bij zulte en ik bij kortrijk'

Een beetje uitdagen over en weer kan ik wel nog verdragen maar hij maakt zichzelf gewoon belachelijk door voortdurend datzelfde typetje te spelen.

Leatherfaceje

  • Gast
Re:Extra time
« Reactie #475 Gepost op: mei 17, 2011, 04:37:14 pm »
Hij weet ook dat de supporters van essevee zich ergeren als er iemand 'Zulte' zegt i.p.v. Zulte Waregem.
Dus zegt hij dat ook puur om ons te treiteren... klootzak

Offline nede

  • Leden
  • Berichten: 30
Re:Extra time
« Reactie #476 Gepost op: mei 17, 2011, 06:05:41 pm »
en het is hem nog gelukt ook aan vorige reacties te zien

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re:Extra time
« Reactie #477 Gepost op: mei 17, 2011, 06:06:13 pm »
Hij weet ook dat de supporters van essevee zich ergeren als er iemand 'Zulte' zegt i.p.v. Zulte Waregem.
Dus zegt hij dat ook puur om ons te treiteren... klootzak

Daar ben ik ook zeker van. En het bewijs van zijn imbeciele houding zag je tijdens 'Espinosa'. Toen hij met zijn rechter trapte (??n v/d vorige afl.) begon hij al te zweven nadat hij x aantal ballen tegen de lat trapte. Dit keer ook: meteen 3 ballen tegen de lat en dan stopt het.
Het is een groot kind, heel diene verbauwhede !

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:Extra time
« Reactie #478 Gepost op: mei 18, 2011, 02:29:59 pm »
maar hij is tenminste eerlijk.

Vooral toen hij zei dat hij niet geoefend had..

Ja, dat vond ik wel goed.

Joos:      Heb je geoefend glenn? eerlijk zijn he.

Dingske:  nee

Joos:      Nee?

Dingske:  nee

Joos:      nee?

Dingske:  nee, echt niet

Joos:      OK, ik hoorde van je ploegmaats je af en toe na de training...

Dingske:  ja euh, af en toe, euh, maar het was niet echt een obsessie, kzal het zo zeggen...

:D burn...

?
foxie boy toch, was is da met je de laatsten tijd?

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re:Extra time
« Reactie #479 Gepost op: mei 19, 2011, 04:29:58 pm »
U moet het eens proberen: zestien meter van een voetbalgoal - de rand van het strafschopgebied is dat - een bal klaarleggen, naar doel trappen en de deklat proberen te raken, en dat vijf keer in zo weinig mogelijk tijd.

Canvas | maandag 16 mei | 22 u.

Bij Humo hebben we vorige week tijdens de lunchpauze de test gedaan: we zijn ermee moeten stoppen toen het donker werd. In 'Extra Time', de maandagse voetbaltalkshow van Frank Raes, is die oefening de wekelijkse uitsmijter: de 'Espinosa' - naar Mauricio Espinosa, de blunderende lijnrechter die op het WK in Zuid-Afrika niet gezien had dat die van de deklat stuiterende bal van Frank Lampard tegen Duitsland toch ?cht over de lijn was gegaan. Inmiddels is de Espinosa onder profvoetballers een hype: er werd nooit zoveel extra getraind voor D-day - deklatje-trap-dag.

Kneusje van de competitie is Frederik Boi van Cercle Brugge, die op een muggenscheet na twee minuten nodig had om vijf keer de lat te raken. Maar ook notoire ballenkrullers als Nabil Dirar, Reynaldo, Dorge Kouemaha, Kevin De Bruyne, Mat?as Su?rez, Daniel T?zs?r en Randall Azofeifa werden met pek en veren terug naar hun club gestuurd door - hou u vast! - een keeper.

De man met de beste traptechniek is, tenzij ons in de laatste aflevering nog een klapstuk te wachten staat, Glenn Verbauwhede, de goalie van KV Kortrijk.

HUMO Je scheen de opdracht wel heel leuk te vinden: 'Joehoe, deklatje trappen!', juichte je.

Glenn Verbauwhede ?Er waren v??r mij al enkele ploegmaats de revue gepasseerd - Mohammed Messoudi bijvoorbeeld - en die hadden het niet al te best gedaan. Nadat Frank Raes had gevraagd of ik wou meedoen, had ik een beetje geoefend. Niet veel, want ik h?b al een fantastische traptechniek (lacht).?

HUMO Zegt hij zonder schroom.

Verbauwhede ?Hoe zeggen ze dat? Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, hahaha! Ach, ik weet gewoon wat ik met mijn voeten kan, en gericht trappen is ??n van die dingen. Tijdens een wedstrijd trap ik gemiddeld 31 keer van op de grond uit, en gemiddeld 25 keer leg ik de bal perf?ct in de voeten van de speler waar ik 'm naartoe mikte.?

HUMO Je miste maar ??n keer, en na twintig seconden zat de klus er al op. Dan kan je niet meer van geluk spreken.

Verbauwhede ?De link tussen mijn hersenen en mijn voeten zit goed, zeker?

?Ik deed mee om te winnen, maar ik was er toch niet gerust op: ik had gezien dat Steve Colpaert van Zulte-Waregem de klus had geklaard in 27 seconden. Het liep wel vlotjes, maar bij de derde bal werd ik ietsje te enthousiast en daardoor ging hij over - anders had ik onder de twintig seconden gezeten, en vijf op vijf gescoord.?

HUMO Je zei dat Frank Raes maar eens moest bellen als hij wou dat je dat trucje met je linkervoet nog eens overdeed. Heb je hem al gehoord?

Verbauwhede ?Het is de bedoeling dat ik het in de laatste uitzending probeer. Maar in twintig seconden zal het niet lukken. Met rechts had ik 3,5 seconde per bal nodig en trapte ik zes ballen. Met links reken ik op twaalf tot achttien ballen: dat zou me dus iets minder dan vijfenveertig seconden moeten kosten.?

HUMO Zou jij, met zo'n techniek, niet de vrije trappen en de hoekschoppen moeten nemen?

Verbauwhede ?Zoals Jos? Luis Chilavert, de keeper uit Paraguay die alle vrije trappen en strafschoppen nam? Ik zou dat ook kunnen, ja.

?Ik heb het er met de trainer wel eens over gehad, maar hij vindt het te gevaarlijk. Stel dat ik naar voren loop voor een vrije trap op twintig meter van de andere goal, en de tegenstander recupereert snel de bal en zet een counter op.

?Ben ik dan nog op tijd terug in mijn goal, en sta ik dan wel goed opgesteld? Misschien moet ik het gewoon eens doen, als we 3-0 voor staan en de match nog drie minuten duurt.?

HUMO En dus ook scoren, zoals Chilavert - wat uitzonderlijk is voor een keeper.

Verbauwhede ?Dat is geen obsessie, hoor. 't Is natuurlijk een gedroomd scenario om zoals Sinan Bolat in de laatste minuut van de Champions League-match tegen AZ mee naar voor te komen, de bal binnen te koppen en zo je ploeg te kwalificeren voor de volgende ronde.

?Maar kom, ik kan er ook keihard van genieten als er gescoord wordt op een goeie uittrap van mij.?

HUMO Waar speel je volgend seizoen? Club Brugge leent je uit aan KV Kortrijk, maar liet al weten dat een terugkeer niet tot de mogelijkheden behoort.

Verbauwhede ?Ik heb aanbiedingen van een boel Belgische ploegen, en ook eentje vanuit Duitsland. Maar de sleutel blijft in handen van Club Brugge: alles hangt ervan af hoe redelijk hun vraagprijs is.?

HUMO Kwam het hard aan toen Club liet horen dat jouw toekomst niet bij hen ligt?

Verbauwhede ?Het was een behoorlijk zure appel, ja: ik heb dertien jaar dienst bij Club, heb er heel mijn jeugd gespeeld en zeven jaar bij de A-kern gezeten. Ik heb er altijd voor gewerkt om daar ooit terug te keren. Maar goed, het nieuwe bestuur heeft ervoor gekozen om met Colin Coosemans door te gaan.?

HUMO Coosemans heeft nu klierkoorts: hoop je toch niet meer op een waterkansje?

Verbauwhede ?Nee. Het oordeel van het nieuwe management was duidelijk: ik pas niet in het profiel van het nieuwe Club Brugge. Wat ze precies tegen mij gezegd hebben, blijft tussen ons.?

HUMO Heeft je reputatie van losbol je de das omgedaan?

Verbauwhede ?Ik denk het niet. Wie het voetbal volgt, zal wel weten dat mijn zotte jaren voorbij zijn: anders speel je geen twee seizoenen op een constant hoog niveau. Ik ga in de kleedkamer nog altijd voorop als er lol getrapt wordt, maar ik st? er ook op momenten dat er gewerkt moet worden.?

HUMO Tot slot: wie is de beste keeper in de Belgische competitie? En je mag jezelf niet noemen.

Verbauwhede (lacht) ?Mijn tweede keuze dus? Thibaut Courtois, van Racing Genk. De mensen zien natuurlijk alleen de goals van Jelle Vossen en Marvin Ogunjimi, maar dat Genk staat bovenaan staat, is voor een h??l groot stuk het aandeel van Courtois. En weet je waarom?

?'t Is een wijsheid die ik geleerd heb van mijn oude trainer Trond Sollied: (imiteert akelig accuraat de hoge stem en het Noorse accent) 'If you keep the zero, you never loose.' Zo simpel als wat!?