Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196813 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Nonkel Bernie

  • Leden
  • Berichten: 143
Re: Extra time
« Reactie #520 Gepost op: augustus 18, 2011, 03:24:24 pm »
ik kijk daar al lang niet meer naar. altijd de grote ploegen. en als ze punten verliezen is het nooit omdat de tegenstander goed was. om in beeld te kopen moet je best enkele franstaligen in je ploeg hebben...zij worden zeker uitgenodigd door de RTBF (in het verleden al Chevalier, Habibou, Berrier...)

Bestaat dat nog ; studio 1 op RTBF...? toch niet meer de maandag allesinds.

Da begint maar in september. Een werkjaar bij Brussel Frans = een schooljaar... .

Online venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Extra time
« Reactie #521 Gepost op: augustus 22, 2011, 10:46:31 pm »
Iedereen die iets tegen Decuyper heeft, diene vannoppen is toch noch wat anders ze!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Extra time
« Reactie #522 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:37:39 pm »
Op Twitter: "DavyDefauw04 Blij dat ik ook supporters heb bij #clubbrugge #extratime :-) "

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #523 Gepost op: augustus 22, 2011, 11:39:40 pm »
Iedereen die iets tegen Decuyper heeft, diene vannoppen is toch noch wat anders ze!

Inderdaad viel me ook op wat een pipo en debiel manneke blijkt die te zijn, zat daar lik nen zak patatten en voelde zichzelf the funny guy van het spel.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #524 Gepost op: augustus 23, 2011, 12:59:29 am »
Kvind kik da link nog ne redelijke sympathieken ze

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #525 Gepost op: augustus 23, 2011, 08:29:50 am »
Wat me vooral weer bijgebleven is van alle gesprekken over onze wedstrijd van zondag ( zowel in Extra Time als in de gazetten en op de diverse fora ) is dat iedereen het heeft over de wel erg zwakke eerste helft van bruhhe en niemand die er ook maar even aan dacht om te vermelden dat dit misschien kwam omdat de tegenstander in die periode beresterk speelde en gewoonweg beter was dan blauw-zwart...
Enfin, laat ze maar doen, laat ons nog maar even in de anonimiteit profiteren van het underdog-gevoel...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #526 Gepost op: augustus 23, 2011, 09:05:05 am »
Enfin, laat ze maar doen, laat ons nog maar even in de anonimiteit profiteren van het underdog-gevoel...

Voila, zo simpel is het. Hoe minder die vuile media over ons praten, hoe beter.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #527 Gepost op: augustus 23, 2011, 10:01:16 am »
ik kijk daar al lang niet meer naar. altijd de grote ploegen. en als ze punten verliezen is het nooit omdat de tegenstander goed was. om in beeld te kopen moet je best enkele franstaligen in je ploeg hebben...zij worden zeker uitgenodigd door de RTBF (in het verleden al Chevalier, Habibou, Berrier...)

Bestaat dat nog ; studio 1 op RTBF...? toch niet meer de maandag allesinds.

Da begint maar in september. Een werkjaar bij Brussel Frans = een schooljaar... .

Eergisteren begon Studio Foot met de aankondiging dat Tribune vanaf volgende maandag terug is  :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #528 Gepost op: augustus 23, 2011, 12:23:02 pm »
Enfin, laat ze maar doen, laat ons nog maar even in de anonimiteit profiteren van het underdog-gevoel...

Voila, zo simpel is het. Hoe minder die vuile media over ons praten, hoe beter.

?

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #529 Gepost op: augustus 23, 2011, 12:25:35 pm »
Kvond dienen van BACGBA Ekeren af en toe toch maar een onnozel figuur slaan.
Zeker toen hij zich ergerde aan da proces :)
Stadion draaitie ook al wa bij
Jeeft ook gezien datie moe rekening houden met mensen die liever tegen houden.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #530 Gepost op: oktober 18, 2011, 03:28:24 pm »
Kben geen clubfan. Maar die Koster is toch een man met een eerlijke mening ze

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #531 Gepost op: oktober 19, 2011, 06:09:24 pm »
Kben geen clubfan. Maar die Koster is toch een man met een eerlijke mening ze

Wanneer komt er eens iemand van essevee naar Extra Time ? Altijd maar weer Club, RSCA, Gent, Genk altijd de grote ploegen. Als ik mij niet vergis is het al van het einde van het seizoen 2009-2010 geleden dat er iemand van essevee in extra time zat (Bart Buysse).

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #532 Gepost op: oktober 20, 2011, 08:48:47 am »
Kben geen clubfan. Maar die Koster is toch een man met een eerlijke mening ze

Wanneer komt er eens iemand van essevee naar Extra Time ? Altijd maar weer Club, RSCA, Gent, Genk altijd de grote ploegen. Als ik mij niet vergis is het al van het einde van het seizoen 2009-2010 geleden dat er iemand van essevee in extra time zat (Bart Buysse).
Binnen 3 jaar als we meedoen voor de titel...

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: Extra time
« Reactie #533 Gepost op: oktober 20, 2011, 02:15:02 pm »
Wat zouden wij daar nu te zeggen hebben ?   Eerst resultaten verdorie, dan klim je automatisch omhoog in 't klassement, dan zal een uitnodiging wel eens volgen.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Extra time
« Reactie #534 Gepost op: november 28, 2011, 09:57:54 am »
De Cuyper vanavond in Extra Time

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Extra time
« Reactie #535 Gepost op: november 28, 2011, 11:01:53 am »
De Cuyper vanavond in Extra Time

Zal hij daar lekker weer vertellen over zijn luchtkastelen!

BTW: Ik zie wel nergens staan dat PDC in Extra Time gaat zitten vnv
« Laatst bewerkt op: november 28, 2011, 11:44:06 am door San Iker »

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Extra time
« Reactie #536 Gepost op: november 28, 2011, 11:52:16 am »
Joos heeft het bevestigd op StuBru

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #537 Gepost op: november 28, 2011, 01:08:32 pm »
Ai, ik hou mijn hart vast.
Hopelijk ni teveel groot spraak en duidelijk bewijzen van zijn vooruitgang.
Alles valt en staat met de prestaties op het veld
en das in de zakenwereld anders, daar kan hij zelf sturen....

Kijken doe ik zeker, mo ben der ni gerust in :s

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Extra time
« Reactie #538 Gepost op: november 28, 2011, 01:21:24 pm »
De Cuyper vanavond in Extra Time

Dit is echt niet de moment om in zo een programma te komen ! ECHT NIET !!!
Je kan je enkel hopeloos belachelijk maken.  Eer valt daar nooit te rapen wanneer je bijna laatste staat.  Alle journalisten liggen al maanden op de loer om alles wat rond essevee draait de grond in te boren.  Nu ze, spijtig genoeg, nog deels hun gelijk krijgen door de katastrofale resultaten, zullen ze in hun gehoon nog een tandje bijsteken.  Wat ga je daar nu in hemelsnaam vertellen ?  Zaterdag wordt het tegen Lokeren, dat nog nooit is komen voetballen op ons plein, hondemoeilijk om te winnnen.  Zoals bekend zal de huidige trainer de buitenwacht krijgen wanneer niet gewonnen wordt.  Ga je dit nu gaan vertellen aan gans Belgi? ??  Stop die farce aub en trek je bescheiden terug OP DE ACHTERGROND!  Enkel daar kan je nu goed werk verrichten.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #539 Gepost op: november 28, 2011, 01:25:37 pm »
De Cuyper vanavond in Extra Time

Dit is echt niet de moment om in zo een programma te komen ! ECHT NIET !!!
Je kan je enkel hopeloos belachelijk maken.  Eer valt daar nooit te rapen wanneer je bijna laatste staat.  Alle journalisten liggen al maanden op de loer om alles wat rond essevee draait de grond in te boren.  Nu ze, spijtig genoeg, nog deels hun gelijk krijgen door de katastrofale resultaten, zullen ze in hun gehoon nog een tandje bijsteken.  Wat ga je daar nu in hemelsnaam vertellen ?  Zaterdag wordt het tegen Lokeren, dat nog nooit is komen voetballen op ons plein, hondemoeilijk om te winnnen.  Zoals bekend zal de huidige trainer de buitenwacht krijgen wanneer niet gewonnen wordt.  Ga je dit nu gaan vertellen aan gans Belgi? ??  Stop die farce aub en trek je bescheiden terug OP DE ACHTERGROND!  Enkel daar kan je nu goed werk verrichten.

daarom benk er ook ni gerust in
Pers zit klaar met de bijl.....