Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196804 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #540 Gepost op: november 28, 2011, 03:05:15 pm »
De Cuyper vanavond in Extra Time

Dit is echt niet de moment om in zo een programma te komen ! ECHT NIET !!!
Je kan je enkel hopeloos belachelijk maken.  Eer valt daar nooit te rapen wanneer je bijna laatste staat.  Alle journalisten liggen al maanden op de loer om alles wat rond essevee draait de grond in te boren.  Nu ze, spijtig genoeg, nog deels hun gelijk krijgen door de katastrofale resultaten, zullen ze in hun gehoon nog een tandje bijsteken.  Wat ga je daar nu in hemelsnaam vertellen ?  Zaterdag wordt het tegen Lokeren, dat nog nooit is komen voetballen op ons plein, hondemoeilijk om te winnnen.  Zoals bekend zal de huidige trainer de buitenwacht krijgen wanneer niet gewonnen wordt.  Ga je dit nu gaan vertellen aan gans Belgi? ??  Stop die farce aub en trek je bescheiden terug OP DE ACHTERGROND!  Enkel daar kan je nu goed werk verrichten.

daarom benk er ook ni gerust in
Pers zit klaar met de bijl.....

STVV en Mechelen zaten ook al in extra time hoor terwijl ze achteraan staan. Kwamen toch ook niet als "slechterikken" uit het programma
Hij zijt in mijn ogen ferm aant overdrijven!!(2460)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #541 Gepost op: november 28, 2011, 03:47:06 pm »
Kweet ni, zijn uitspraken gaan in zijn gezicht terug keren vanavond vrees ik...

Nuja, mss zal hij dan terug de Waregems mentaliteit behouden.
« Laatst bewerkt op: november 28, 2011, 03:48:37 pm door Boer Boerie »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #542 Gepost op: november 28, 2011, 03:51:45 pm »
Tmag keer gedaan zijn over decuyper ? gasten.  Tjeezes, was het al goed en wel, hoorde men verzekers zijn naam hier 70% keer minder vallen.  In standard was het ook zo, nu gaat het terug beter en duchatelet zijn naam valt nauwelijks nog.  De voorzitter heeft het altijd gedaan???  Net zoals in anderlecht een tijd geleden constant van holsbeeck zijn naam viel, is dat nu ook al veel minder.  Als we na 3 jaar nog zo staan waar we staan en alles erond, dan zal ik zelf ook de eerste zijn om mee te doen.  Maar nu laat ik dat gerust, de spelers zijn het nog altijd die het moeten doen en daara de trainer met zijn tactiek en opstellingen.  In belgi? is dit nu ??nmaal een gewoonte, ambitie wordt keihard met de grond gelijk gemaakt en als onrealistisch en belachelijk beschouwt.  Hier is men al tevreden als men enkel in eerste klasse kan spelen en spreekt men van een quasi mirakel als men keer een medailleke ergens haalt.  Dit in vgl met onze noorderburen. 
« Laatst bewerkt op: november 28, 2011, 03:55:06 pm door essevee007 »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #543 Gepost op: november 28, 2011, 05:38:54 pm »
Tmag keer gedaan zijn over decuyper ? gasten.  Tjeezes, was het al goed en wel, hoorde men verzekers zijn naam hier 70% keer minder vallen.  In standard was het ook zo, nu gaat het terug beter en duchatelet zijn naam valt nauwelijks nog.  De voorzitter heeft het altijd gedaan???  Net zoals in anderlecht een tijd geleden constant van holsbeeck zijn naam viel, is dat nu ook al veel minder.  Als we na 3 jaar nog zo staan waar we staan en alles erond, dan zal ik zelf ook de eerste zijn om mee te doen.  Maar nu laat ik dat gerust, de spelers zijn het nog altijd die het moeten doen en daara de trainer met zijn tactiek en opstellingen.  In belgi? is dit nu ??nmaal een gewoonte, ambitie wordt keihard met de grond gelijk gemaakt en als onrealistisch en belachelijk beschouwt.  Hier is men al tevreden als men enkel in eerste klasse kan spelen en spreekt men van een quasi mirakel als men keer een medailleke ergens haalt.  Dit in vgl met onze noorderburen.

De Cuyper zijn naam moet hier weldegelijk vallen!
Wie legde druk op de spelersgroep daar te zeggen dat we MOETEN meedoen voor POI.
Wie legde contacten met Lemic.
En wie zadelde ons op met de oostblokkers die er niets van bakken???

Ik vind dat we eerder "mogen kakken" op PDC dan op DK.

DK zei wat hij nodig had in augustus, wat bracht hij erbij?? Maazou, tegen zijn zin.
Kalezic wou meer dan alleen een spits, maar PDC wilde wachten tot wat zijn maatje Lemic voor hem in petto had!
Akpala en Benteke, daar deden we ook een bod op, op 31 augustus, allemaal te laat me dunkt!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Extra time
« Reactie #544 Gepost op: november 28, 2011, 07:29:13 pm »
Als Tchit? naar Brugge was, dan zat Akpala hier. Of je dit nuvroeg of laat deed doet er niet toe

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Extra time
« Reactie #545 Gepost op: november 28, 2011, 07:29:39 pm »
Zouden we eerst eens niet kijken en vooral...luisteren ipv al op voorhand te reageren...precies een astrolijn, hier...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #546 Gepost op: november 28, 2011, 08:49:43 pm »
Zouden we eerst eens niet kijken en vooral...luisteren ipv al op voorhand te reageren...precies een astrolijn, hier...

Mij kan het niet schelen, ik moet da programma nie zien om mijn oordeel over hem te geven.
Vanaf zijn 1ste interview wist ik genoeg, die man helpt onze club om zeep.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #547 Gepost op: november 28, 2011, 09:20:54 pm »
Al die zaagt over Maazou keert best eventjes terug in de topic transfers. Iedereen was euforisch.. Ik was sceptisch. Ik zei als die zijn niveau haalt is die super. En daar blijf ik bij. Maar het valt nu eenmaal serieus tegen. Maar ik denk niet dat je iemand dat kan verwijten behalve Maazou zelf

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #548 Gepost op: november 29, 2011, 08:31:53 am »
Mooiste was toen Schepens ZEI dater een van ons talentjes TE LICHT uitviel voor Gent....
Blijkbaar was het niet TE LICHT uitvallen maar voor ons kiezen waarna Schepens wijselijk zijne
mond hield. :)
PDC deed het niet slecht, maar mag voor mijn part wat meer van zich afbijten.
Niemand zaagt dat Don D'onofrio bij RSCA gaat werken maar dat Lemic hier spelers
zou stallen is erg.  Liever Lemic met zijn connecties dan Don met zijn "veroordelingen"

Offline Urcules

  • Leden
  • Berichten: 213
Re: Extra time
« Reactie #549 Gepost op: november 29, 2011, 10:01:29 am »
Ik zag dat hij op bepaalde vragen nerveus was en aant schuifelen was op zijne stoel. Antwoordde eerlijk over die DVD's en lemic denk ik. Ik vind dat ze hem wel hebben aangepakt hoor, maar hij had het echt vel erger kunnen doen. Ik had ze graag eens horen verder praten over dat budget, of ze op koers zijn om het effectief te verdrievoudigen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #550 Gepost op: november 29, 2011, 10:04:07 am »
Alleen man, dat er nog mensen zijn die vinden dat hij het niet slecht deed...

Dit soort interviews rakelt weer alle dingen van "vroeger" op.

Mijn oordeel over PDC blijft hetzelfde hoor, een dikke 0 als manager!
Zichzelf heel de tijd goed praten en zichzelf de hemel in prijzen(ooh ik stond in vak X, en die veranda is fantastisch...)
Hij had gewoon ook niet door dat die andere 4 hem compleet aan het uitlachen waren??

Er komen geen transfers, en Kalezic heeft nog enkele weken. Wat moet je daar van denken.
Wat krijg je nu?? Een coach die voelt dat hij onder druk staat.
Spreken over een ontslag van DK(daar kwam het op een bepaald moment op neer) vind ik om te lachen. Hij schreeuwt al weken om scorend vermogen, maar er komen blijkbaar toch geen transfers, kwestie van u "onderdanen" te helpen he..
Ook allemaal leuk voor de supporters om dat te horen, snap niet dat daar nog eventuele voorstanders van zijn van die man. Da wilt ofwel zeggen dajje ne gatlekker zijt, ofwel kende niets van voetbal(zoals PDC) en laat je je "versieren" door zijn mooie praatjes.

Wij willen resultaten en schuiven daarbij alles af op trainer en spelers, maar hoe moeten die zich voelen, of wat vinden zei ervan, dat zo een zeveraar als het ware aan de leiding van een club staat.

Ik zeg het al langer, maar die vent moet hier buiten, terug naar de tijd van het gezond boerenverstand.
Daar kwamen we ver mee, en we zouden er nog ver mee komen ook.

Verbloemers of positivo's (en mss eventuele gatlekkers) ga nu maar weer lekker tekeer.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #551 Gepost op: november 29, 2011, 10:07:45 am »
Pijnlijk bij momenten toch...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #552 Gepost op: november 29, 2011, 11:51:08 am »
Alleen man, dat er nog mensen zijn die vinden dat hij het niet slecht deed...

Dit soort interviews rakelt weer alle dingen van "vroeger" op.

Mijn oordeel over PDC blijft hetzelfde hoor, een dikke 0 als manager!
Zichzelf heel de tijd goed praten en zichzelf de hemel in prijzen(ooh ik stond in vak X, en die veranda is fantastisch...)
Hij had gewoon ook niet door dat die andere 4 hem compleet aan het uitlachen waren??

Er komen geen transfers, en Kalezic heeft nog enkele weken. Wat moet je daar van denken.
Wat krijg je nu?? Een coach die voelt dat hij onder druk staat.
Spreken over een ontslag van DK(daar kwam het op een bepaald moment op neer) vind ik om te lachen. Hij schreeuwt al weken om scorend vermogen, maar er komen blijkbaar toch geen transfers, kwestie van u "onderdanen" te helpen he..
Ook allemaal leuk voor de supporters om dat te horen, snap niet dat daar nog eventuele voorstanders van zijn van die man. Da wilt ofwel zeggen dajje ne gatlekker zijt, ofwel kende niets van voetbal(zoals PDC) en laat je je "versieren" door zijn mooie praatjes.

Wij willen resultaten en schuiven daarbij alles af op trainer en spelers, maar hoe moeten die zich voelen, of wat vinden zei ervan, dat zo een zeveraar als het ware aan de leiding van een club staat.

Ik zeg het al langer, maar die vent moet hier buiten, terug naar de tijd van het gezond boerenverstand.
Daar kwamen we ver mee, en we zouden er nog ver mee komen ook.

Verbloemers of positivo's (en mss eventuele gatlekkers) ga nu maar weer lekker tekeer.

Mens wat een onbeschofte taal.
Gisteren zei mij hier iemand dat ik overdreef.  Wat is dit dan ?
Jij met je gezond boerenverstand : ga het uitleggen op de volgende praatsessie begin december en stel je kandidaat om PDC van de troon te stoten en op te volgen of noem eens een naam van iemand die bereid en capabel is om beter te doen.
We zijn allemaal mistevreden met de gang van zaken maar druk je wat beschaafder uit aub en vertel niet altijd hetzelfde !



Toen Mannaert vertrok, waren er genoeg mensen die zich kandidaat stelden.
Pakken ze iemand die er de ballen van kent!
Een voetbalploeg is geen bedrijf, wanneer gaat dat eens doordringen tot die man.

Met zijn grote mond bracht hij ons ook nog eens in de verlegenheid.
5 grote transfers, dit jaar POI, volgend jaar mee strijden voor europees voetbal, en binnen 3jaar titel en CL.
Kom op, we zijn nog altijd Zulte Waregem. En zolang alle "kleinere" clubs op een boogscheut hiervan in eerste blijven(Kortrijk, Lokeren en Cercle) zal dit ook nooit gebeuren.

Realisten werden aan de deur gezet! En Kalezic begint zich ook al te keren in die "fameuze" plannen. Getuige daarvan zijn interview op radio 1 na de match!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Extra time
« Reactie #553 Gepost op: november 29, 2011, 12:30:43 pm »
Zichzelf heel de tijd goed praten en zichzelf de hemel in prijzen(ooh ik stond in vak X, en die veranda is fantastisch...)

Er komen geen transfers, en Kalezic heeft nog enkele weken. Wat moet je daar van denken.
Wat krijg je nu?? Een coach die voelt dat hij onder druk staat.
Moet hij misschien zeggen dat die veranda op niets trekt? Ze vroegen aan hem wat hij van die veranda vond.

Beter zeggen dat er niet teveel bijkomt dan zeggen dat er 5toptransfers komen en die dan mislukken. Hij is verstandiger geworden door zo'n dingen weg te laten.
SV TILL I DIE

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Extra time
« Reactie #554 Gepost op: november 29, 2011, 12:35:09 pm »
Wees toch eens serieus, de basis van deze 'crisis' ligt niet bij het bestuur noch bij onze trainersstaf.
Dezelfde mensen die nu PDC bekritiseren voor realisme bekritiseerden in het verleden Dury en Willy dat ze niet ambitieus genoeg waren...

Feit is dat niet PDC of Kalezic (noch Lemic) de club aan het kapotmaken zijn maar wel de pseudo-vedetten die nog iedere maand rijkelijk worden betaald. Ze zitten liever in een dancing of dromen al met hun hoofd van vakantie of spelen bij topclubs ipv eerst te presteren bij Belgische subtopper.

Ik kan maar 1 advies geven aan het bestuur: meer prestatiegerichte-contracten en de maandelijkse lonen verlagen.


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #555 Gepost op: november 29, 2011, 01:05:55 pm »
Alleen man, dat er nog mensen zijn die vinden dat hij het niet slecht deed...

Dit soort interviews rakelt weer alle dingen van "vroeger" op.

Mijn oordeel over PDC blijft hetzelfde hoor, een dikke 0 als manager!
Zichzelf heel de tijd goed praten en zichzelf de hemel in prijzen(ooh ik stond in vak X, en die veranda is fantastisch...)
Hij had gewoon ook niet door dat die andere 4 hem compleet aan het uitlachen waren??

Er komen geen transfers, en Kalezic heeft nog enkele weken. Wat moet je daar van denken.
Wat krijg je nu?? Een coach die voelt dat hij onder druk staat.
Spreken over een ontslag van DK(daar kwam het op een bepaald moment op neer) vind ik om te lachen. Hij schreeuwt al weken om scorend vermogen, maar er komen blijkbaar toch geen transfers, kwestie van u "onderdanen" te helpen he..
Ook allemaal leuk voor de supporters om dat te horen, snap niet dat daar nog eventuele voorstanders van zijn van die man. Da wilt ofwel zeggen dajje ne gatlekker zijt, ofwel kende niets van voetbal(zoals PDC) en laat je je "versieren" door zijn mooie praatjes.

Wij willen resultaten en schuiven daarbij alles af op trainer en spelers, maar hoe moeten die zich voelen, of wat vinden zei ervan, dat zo een zeveraar als het ware aan de leiding van een club staat.

Ik zeg het al langer, maar die vent moet hier buiten, terug naar de tijd van het gezond boerenverstand.
Daar kwamen we ver mee, en we zouden er nog ver mee komen ook.

Verbloemers of positivo's (en mss eventuele gatlekkers) ga nu maar weer lekker tekeer.

Mens wat een onbeschofte taal.
Gisteren zei mij hier iemand dat ik overdreef.  Wat is dit dan ?
Jij met je gezond boerenverstand : ga het uitleggen op de volgende praatsessie begin december en stel je kandidaat om PDC van de troon te stoten en op te volgen of noem eens een naam van iemand die bereid en capabel is om beter te doen.
We zijn allemaal mistevreden met de gang van zaken maar druk je wat beschaafder uit aub en vertel niet altijd hetzelfde !

Wat het programma betreft : totaal waardeloos.  Oppervlakkig gelul over oneliners die recent, tot vervelens toe, in de pers verschenen.
Raes met puberale vragen alla 'gelukkig als de zon schijnt ?'.  Man man man. 
Wat die pipo van Gent daartussen zit te doen is me helemaal onduidelijk : hoog mompelgehalte, partijdig, humor van een zoetwaterkreeft !
Constant vragen waarvan je op voorhand het antwoord weet. Dergelijk programma zou moeten dienen om matchen ten gronde te ontleden met kenners rond de tafel!
Ik kijk al geruime tijd niet meer naar extra time ; het zal in de toekomst ook weer zo zijn. 

;)

Citaat
"Verbind lot aan inhaalbeweging van bestuur"

In de Nederlandse krant Algemeen Dagblad heeft Zulte Waregem-coach Darije Kalezic scherp uitgehaald naar het clubbestuur. "Er is veel te hoog van de toren geblazen." De Bosnische coach wil verandering. Zo niet, dan dreigt hij met vertrek.

Zulte Waregem staat 13e na de heenronde en dat is ver beneden de verwachtingen van de clubleiding. Coach Darije Kalezic staat onder druk, al zei sterke man Patrick Decuyper in Extra Time dat Kalezic nog niet hoeft te vrezen.

Het antwoord van Kalezic - in de Nederlandse pers - mag er zijn. De Bosnische coach is scherp. "Er is veel te hoog van de toren geblazen", zegt hij. "Decuyper zei al vroeg dat top zes de ambitie was, maar als vakman zag ik snel dat de praktijk anders is."

"Ik gaf de club van de zomer vijf namen en er kwam er ??n. Er werden, tijdens mijn vakantie, jonge spelers aangetrokken. Talenten zijn prima, alleen waren ze op dat moment niet nodig voor onze ploeg."

"Ik heb duidelijk laten weten wat er moest gebeuren"

"Talent kan zich niet aan de hand van talent ontwikkelen", vindt Kalezic. "Er is ook leiderschap en een goeie mentaliteit nodig. Voetballers naar wie talenten kunnen opkijken."

"We zagen al snel dat we onze visie op deze manier niet konden doorzetten. En zo lopen we ondertussen een paar maanden achter." Kalezic heeft de club gevraagd om een inhaalbeweging te doen. Lees: in januari nieuwe spelers halen.

En wat als dat niet gebeurt? "Kijk, ik heb duidelijk gezegd wat er moest gebeuren. Ik verbind er mijn toekomst aan", waarschuwt Kalezic, die sinds deze zomer aan de slag is aan de Gaverbeek.

Wat hebt ge nog meer nodig om in te zien dat PDC alleen handelt uit eigen belangen!

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #556 Gepost op: november 29, 2011, 01:08:31 pm »
Miljaar wa een melkers hier, nie te doen!

Voort zelfde geld was onze trein vertrokken na vant weekend, maar we zitten nu in die hoek...

Ge moet het maar doen, uwe nek uitsteken als het slecht gaat!
PDC maakt tenminste keuzes en heeft een visie.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #557 Gepost op: november 29, 2011, 01:14:56 pm »
VOila verdomme Goesse beter kan ik het niet verwoorden.  Mensen die niet eens verder denken hebben gewoon hen zwart schaap gevonden.  Als er nen wc verstop zou zitten of de pinten iets te warm hebben, tzal ook pdc zijn. Jeezes. Ambitie hebben we al altijd gehad en velen hier zaagden toen ook over nog te weinig ambitie van naessens en dury en dat ze op hen geld zaten en dat er eens een tribune achter goal moest komen.  Nu is dat wel het geval en tes weeral iets.  Sportief zit het vooral tegen doir bepaalde rotkarakters en zaken die geen enkele club in de hand heeft incl topclubs, zie city met tevez, zie clubtjen al paar jaar, behalve dit jaar.  Met Dury het laatste jaar was het al net hetzelfde probleem als dit en vorig seizoen.


In nederland kwamen er ook mensen a la decuyper bij az en twente en in het buitenland zelfs arabieren!!! 

Maar bij onze noorderburen kennen ze ambitie en sabelen dit niet meteen neer, daar is men niet content met plaats 2. terwijl men hier in belgie al crazy komt bij een top 10 plaatsje.  Zie het verschil waar beide landen staan qua sportief en qua infrastructuur.  zeg het nog eens, als we na 3 jaar nog rond die 12de plek klungelen er geen nieuw stadion is en we budgetair nauwelijks zijn vooruitgegaan, dan kunnen we pas beginnen zagen.  Aan alle anderen bied jullie kandidatuur in bij de club, we gaan dan eens kijken.  Nen steen werpen is makkelijk, vooral als het minder loopt.  Iets dat bij de grootste topclubs en bedrijven ook wel eens voorkomt.
« Laatst bewerkt op: november 29, 2011, 01:17:12 pm door essevee007 »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #558 Gepost op: november 29, 2011, 01:22:48 pm »
VOila verdomme Goesse beter kan ik het niet verwoorden.  Mensen die niet eens verder denken hebben gewoon hen zwart schaap gevonden.  Als er nen wc verstop zou zitten of de pinten iets te warm hebben, tzal ook pdc zijn. Jeezes. Ambitie hebben we al altijd gehad en velen hier zaagden toen ook over nog te weinig ambitie van naessens en dury en dat ze op hen geld zaten en dat er eens een tribune achter goal moest komen.  Nu is dat wel het geval en tes weeral iets.  Sportief zit het vooral tegen doir bepaalde rotkarakters en zaken die geen enkele club in de hand heeft incl topclubs, zie city met tevez, zie clubtjen al paar jaar, behalve dit jaar.  Met Dury het laatste jaar was het al net hetzelfde probleem als dit en vorig seizoen.


In nederland kwamen er ook mensen a la decuyper bij az en twente en in het buitenland zelfs arabieren!!! 

Maar bij onze noorderburen kennen ze ambitie en sabelen dit niet meteen neer, daar is men niet content met plaats 2. terwijl men hier in belgie al crazy komt bij een top 10 plaatsje.  Zie het verschil waar beide landen staan qua sportief en qua infrastructuur.  zeg het nog eens, als we na 3 jaar nog rond die 12de plek klungelen er geen nieuw stadion is en we budgetair nauwelijks zijn vooruitgegaan, dan kunnen we pas beginnen zagen.  Aan alle anderen bied jullie kandidatuur in bij de club, we gaan dan eens kijken.  Nen steen werpen is makkelijk, vooral als het minder loopt.  Iets dat bij de grootste topclubs en bedrijven ook wel eens voorkomt.

Het komt er gewoon op neer dat PDC hem niet moet moeien met het sportieve, want daar kent hij 0,0 van, een speler van U7 kent er wss meer van.
Dat hij hem bezig houdt met het commerciele al datie wilt, maar bij het sportieve moeje mensen hebben die er wat van kennen.

En hoe haal je binnen een aantal jaar "de top"? juist op het veld, en door juiste transfers te doen, en door te luisteren naar je trainer wat die nodig heeft!
Niet handelen uit eigen belangen!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #559 Gepost op: november 29, 2011, 05:54:02 pm »
Decuyper heeft zich gisteren toch wel tamelijk belachelijk gemaakt en laten maken.
Vooral die lofode aan het adres van De fauw was pijnlijk. Joos en co zaten hem dan ook als het ware in zijn gezicht daarmee uit te lachen (terecht). Ook die uitleg over de veranda was pijnlijk.
Hoeveel kost dat ? "Weet ik niet"  :-[
Zie je dan nog wel de overkant van het veld? "Nee, eigenlijk niet"    :-[
Zulte Waregem kan alleen maar dromen van zo'n balbezit "Wij scoorden wel na 33 baltoetsen tegen Leuven" (we spreken hier over speeldag 2, h? Patrick !)
Over Kalezic: "Onze huidige hoofdtrainer" hmm...
"Hij blijft zeker nog enkele weken" (qua vertrouwen geven...)
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...