Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196806 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #700 Gepost op: januari 21, 2013, 04:29:58 pm »
Normaal vandaag een reportage over de Brugse derby, maarja die was afgelast.
Zou me niet verwonderen mocht het nu over de malaise gaan bij Beerschot.

Tjah als Stijnen in studio zit...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #701 Gepost op: januari 21, 2013, 07:18:47 pm »
Normaal vandaag een reportage over de Brugse derby, maarja die was afgelast.
Zou me niet verwonderen mocht het nu over de malaise gaan bij Beerschot.
Brugse derby is al boeiender dan de topper tussen nummer 1 & 2  ::)
SV TILL I DIE

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Extra time
« Reactie #702 Gepost op: januari 28, 2013, 10:35:30 pm »
Ze hebben meer over beatrix gepraat dan over de nummer 2 in de competitie. Triestige show.
One team One dream, i'm a believer

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #703 Gepost op: februari 04, 2013, 10:22:36 pm »
Volgende week iemand van
Zulte Waregem in extra time....
nu winnen e zeg, of ie zit daar voor piet snot....

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Extra time
« Reactie #704 Gepost op: februari 04, 2013, 10:23:06 pm »
Allee even kort iets over Essevee . Raes zegt binnekort nodigen we iemand uit van Zulte Waregem . Volgende week zegt Joos . Laat ons hopen ;)

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Extra time
« Reactie #705 Gepost op: februari 04, 2013, 10:25:07 pm »
Volgende week iemand van
Zulte Waregem in extra time....
nu winnen e zeg, of ie zit daar voor piet snot....
De tegenzin waarmee Raes het zei en joos zijn schouders optrok is tekenend...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #706 Gepost op: februari 04, 2013, 10:27:39 pm »
allez ie'een content...?
eventjes een joos doen: ons doelpunten, het missen (lees verkijgen) van de penalty op het cercleveld waren natuurlijk louter pech.....

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Extra time
« Reactie #707 Gepost op: februari 04, 2013, 11:36:29 pm »
Volgende week iemand van
Zulte Waregem in extra time....
nu winnen e zeg, of ie zit daar voor piet snot....
De tegenzin waarmee Raes het zei en joos zijn schouders optrok is tekenend...

Raes weet nu al dat Dury hem weer te kakken gaat zetten als hij weer dwaze vragen gaat stellen  :P

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #708 Gepost op: februari 05, 2013, 08:29:56 am »
Ze zijn toch ook even doorgegaan op het loopwerk van Delaplace. Ze noemden hem zelfs 'een brommerke'.

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #709 Gepost op: februari 05, 2013, 09:11:06 am »
Dlaplace is ook gelijk Vital Borkelmans in den tijd
strijden tot hij der bij neervalt.
Pls bijtekenen.....

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Extra time
« Reactie #710 Gepost op: februari 05, 2013, 10:03:00 am »
Gezien hoe Joos bijna verontschuldigend zijn schouders optrok toen hij naar Schepens keek en zei 'volgende week iemand van Z. Waregem' uit te (lees: moeten) nodigen? Tarara...

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Extra time
« Reactie #711 Gepost op: februari 05, 2013, 01:55:31 pm »
Gezien hoe Joos bijna verontschuldigend zijn schouders optrok toen hij naar Schepens keek en zei 'volgende week iemand van Z. Waregem' uit te (lees: moeten) nodigen? Tarara...

Ik had ook het gevoel dat het dik tegen hun goesting is, het kwam echt over alsof het van moeten is...

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #712 Gepost op: februari 05, 2013, 03:06:51 pm »
Tsja, Raes beleeft een bijzonder moeilijk seizoen natuurlijk, z'n Beerschot doet het bijzonder slecht. En het kleine Essevee doet het uitstekend, idem dito voor het kleine Lokeren. Dat moet pijn doen. En Joos z'n AS Roma doet het ook niet al te denderend, die beleeft ook geen leuk seizoen. En lieverdjes als KV Mechelen gaan, tot al die mannen hun spijt, waarschijnlijk naast de boot (PO1) vallen - waardoor ze verplicht aandacht moeten geven aan clubjes als ons. Eigenlijk wel veelzeggend, die journalisten en die journalistiek.

Stel je nu even voor dat Beerschot met 8 Belgen op het veld, waaronder heerlijke talenten als Malanda en Hazard, na 25 wedstrijden 2e stond in het klassement. Of zelfs KV Mechelen. Ze zouden geen week laten voorbij gaan om er mee te lopen stoefen.

Zum kotzen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #713 Gepost op: februari 05, 2013, 03:44:36 pm »
Tsja, Raes beleeft een bijzonder moeilijk seizoen natuurlijk, z'n Beerschot doet het bijzonder slecht. En het kleine Essevee doet het uitstekend, idem dito voor het kleine Lokeren. Dat moet pijn doen. En Joos z'n AS Roma doet het ook niet al te denderend, die beleeft ook geen leuk seizoen. En lieverdjes als KV Mechelen gaan, tot al die mannen hun spijt, waarschijnlijk naast de boot (PO1) vallen - waardoor ze verplicht aandacht moeten geven aan clubjes als ons. Eigenlijk wel veelzeggend, die journalisten en die journalistiek.

Stel je nu even voor dat Beerschot met 8 Belgen op het veld, waaronder heerlijke talenten als Malanda en Hazard, na 25 wedstrijden 2e stond in het klassement. Of zelfs KV Mechelen. Ze zouden geen week laten voorbij gaan om er mee te lopen stoefen.

Zum kotzen.

En uwen zum kotzen is ook allichte zum kotzen zulle..

Voor de rest geef ik u 100% gelijk ;)

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #714 Gepost op: februari 05, 2013, 04:05:03 pm »
Tsja, Raes beleeft een bijzonder moeilijk seizoen natuurlijk, z'n Beerschot doet het bijzonder slecht. En het kleine Essevee doet het uitstekend, idem dito voor het kleine Lokeren. Dat moet pijn doen. En Joos z'n AS Roma doet het ook niet al te denderend, die beleeft ook geen leuk seizoen. En lieverdjes als KV Mechelen gaan, tot al die mannen hun spijt, waarschijnlijk naast de boot (PO1) vallen - waardoor ze verplicht aandacht moeten geven aan clubjes als ons. Eigenlijk wel veelzeggend, die journalisten en die journalistiek.

Stel je nu even voor dat Beerschot met 8 Belgen op het veld, waaronder heerlijke talenten als Malanda en Hazard, na 25 wedstrijden 2e stond in het klassement. Of zelfs KV Mechelen. Ze zouden geen week laten voorbij gaan om er mee te lopen stoefen.

Zum kotzen.

En uwen zum kotzen is ook allichte zum kotzen zulle..

Voor de rest geef ik u 100% gelijk ;)

Ik ben iemand die makkelijk kotst. ;)

Online fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Extra time
« Reactie #715 Gepost op: februari 05, 2013, 05:34:50 pm »
Gezien hoe Joos bijna verontschuldigend zijn schouders optrok toen hij naar Schepens keek en zei 'volgende week iemand van Z. Waregem' uit te (lees: moeten) nodigen? Tarara...

Ik had ook het gevoel dat het dik tegen hun goesting is, het kwam echt over alsof het van moeten is...

2
En als het PDC is zal het enkel over de (gemiste)miljoenen van dingske gaan ... :)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #716 Gepost op: februari 05, 2013, 05:41:05 pm »
In de veronderstelling dat Dury en PDC niet mogen/willen gaan, stel ik voor dat we Ceetje of Ronny de Pony afvaardigen.

Als zij met ons voeten rammelen, dan kunnen wij dat ook met de hunne.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Extra time
« Reactie #717 Gepost op: februari 05, 2013, 05:52:16 pm »
In de veronderstelling dat Dury en PDC niet mogen/willen gaan, stel ik voor dat we Ceetje of Ronny de Pony afvaardigen.

Als zij met ons voeten rammelen, dan kunnen wij dat ook met de hunne.

Wie wil daar gaan zitten? Ik stel voor: De spelers die tegen Lokeren scoren moeten alvast niet gaan.

Winst gegarandeerd.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #718 Gepost op: februari 05, 2013, 07:30:01 pm »
In de veronderstelling dat Dury en PDC niet mogen/willen gaan, stel ik voor dat we Ceetje of Ronny de Pony afvaardigen.

Als zij met ons voeten rammelen, dan kunnen wij dat ook met de hunne.

Fadi Glor anders? ;)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #719 Gepost op: februari 05, 2013, 09:04:25 pm »
In de veronderstelling dat Dury en PDC niet mogen/willen gaan, stel ik voor dat we Ceetje of Ronny de Pony afvaardigen.

Als zij met ons voeten rammelen, dan kunnen wij dat ook met de hunne.

Fadi Glor anders? ;)

Strak plan. Hij is verbaal h??l sterk, weet wat ie zegt, zegt zinnige dingen,... m.a.w.: de ideale persoon om Raes en Joos (op een humoristische wijze) te kakken te zetten  8)