Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196817 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #780 Gepost op: februari 19, 2013, 07:07:55 pm »
Zulte Waregem kwam nog aardig aan bod gisteren in Extra Time.
Tot zover het positieve.

Het constante gegeil van Filip Joos op Fransesco Totti, AS Roma en alles wat met Itali? te maken heeft, is even voorspelbaar als belachelijk. Joos zou beter een eigen programma maken enkel en alleen over de Italiaanse competitie. Kerel kiest gewoon elke week als "Moment van de week" iets dat met Itali? te maken heeft. Dat een kind van 10 jaar dat doet tot daar, maar toch geen volwassenen man van 40 (die wel van voetbal bezeten is als een kind).

Die reportages van Sammy Neirynck trekken toch ook op niets ?!
2 opties bij de Sammy. 1) Ofwel iets over Club  &  2) ofwel iets over Milan Jovanovic
En aangezien Jovanovic geschorst is, schiet er niet veel meer over.
Reportage over de wedstrijd Lokeren - Essevee van vorige week kwam trouwens niet van Sammy Neirynck, maar wel van Bart Aerts dacht ik.

Helemaal akkoord, zowel wat Joos betreft (belachelijk figuur) als wat Neirynck zijn 'reportages' betreffen. Ik herinner me een 8 minuten lange reportage destijds waarin hij een 13tal spelers ging lastig vallen, om zo ongeveer overal een 'njet' te horen. Boeiende televisie zeg.

Een belachelijk slecht programma eigenlijk, dat Extra Time, spijtig dat het het enige is op onze Vlaamsche televisie.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #781 Gepost op: februari 25, 2013, 11:52:36 pm »
Extra time! 45 min paars! 5 min bruggetje! Man in vorm vadis??? wtf? studiogast paars, besnik bijgod???  Overmorgen nr 1 tegen nr 2.  Geen woord hierover, enkel paars!  Mbokani zien roepen naar nzolo? Nzolo draaide hem
Om als zijn schoothondje!  20 seconden essevee, meteen afgebroken door raes!  Moment van de week?  Buitenlands gegeil.  Man toch!  Tot zover extra time!  Das toch niet meer normaal, das essevee boycotten en kverwacht rare dingen in playoff 1 tegen ons! Laat ons gewoon zo sterk spelen dat we er geraken met tegenhulp van refs en a.u.b. Veel fans op verplaatsing, iedere match!
« Laatst bewerkt op: februari 25, 2013, 11:54:51 pm door essevee007 »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Extra time
« Reactie #782 Gepost op: februari 25, 2013, 11:54:26 pm »
we hebben niet gespeeld dit weekend, dan moet er ook niet veel over ons gesproken worden h?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #783 Gepost op: februari 25, 2013, 11:56:57 pm »
Tes wel overmorgen nr 1 tegen nr2!  Tes zo telkens nen uitvlucht?  En het weer abrupt afbreken van raes als men over waregem begon.  En vadis?  En waarom geen andere ploeg, er zijn verdomme 16 teams ?.  En moment van de week, buitenland? Again?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Extra time
« Reactie #784 Gepost op: februari 26, 2013, 12:49:45 am »
Gunter Schepens vind ik wel de max, eventjes een klein tikje geven aan Raes en Joos over Beerschot :D Boskamp lacht er eventjes een kriek mee
Waarop Raes antwoordt : 'daar praten we straks over'

GENIAAL !

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #785 Gepost op: februari 26, 2013, 07:05:52 am »
Ik heb er geen last meer van want ik kijk niet meer.
Aan iedereen die zit te klagen (wat ik vroeger ook deed), kan ik hetzelfde aanraden.
Werkt heilzaam...  ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Extra time
« Reactie #786 Gepost op: februari 26, 2013, 11:26:44 am »
Wat voor gesprekken zijn dat ook in Extra Time:
"Zeg eens Besnik, wat doe jij nu" (op het fragment dat hij van de bank springt)
"Ben je zenuwachtig op de bank Besnik"

En voor de rest ook allemaal kloterige ja/nee vraagjes die een 10jarige ook kan verzinnen.
Heb 10minuten gekenen naar La tribune, dat noem ik pas echt een programma over het Belgisch voetbal.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #787 Gepost op: februari 26, 2013, 11:36:57 am »
Ook toen Frank voor de zoveelste keer zei wie wordt er kampioen Johan?  En voor de verandering of de zoveelste keer nu eens over het buitenland.  Toen zei Johan ook, we zitten in Belgi? ? Frank, dat gaat hier over Belgi? h??  Ook Joos met de natte broek over zijn Itali? altijd.  En dan terugkeren op Paars, het brusselse paars of hen clownploegske uit den Antwaarp.  Afgewerkt met brugs sausje.   

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #788 Gepost op: februari 26, 2013, 01:12:28 pm »
Op La Tribune gaven ze ons zelfs gelijk dat we bezwaar aantekenden.  Charleroi heeft genoeg tijd gehad om een stuk zeil bij te bestellen zodat de wedstrijd kon plaatsvinden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Extra time
« Reactie #789 Gepost op: februari 26, 2013, 06:59:07 pm »
Op La Tribune gaven ze ons zelfs gelijk dat we bezwaar aantekenden.  Charleroi heeft genoeg tijd gehad om een stuk zeil bij te bestellen zodat de wedstrijd kon plaatsvinden.

Idd, zelfs in studio un zaterdagavond deden ze wat sarcastisch over Charleroi.
Die ploeg en de Bayats, dat moet uit eerste klasse!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #790 Gepost op: februari 26, 2013, 07:01:36 pm »
Das toch niet meer normaal, das essevee boycotten en kverwacht rare dingen in playoff 1 tegen ons! Laat ons gewoon zo sterk spelen dat we er geraken met tegenhulp van refs en a.u.b. Veel fans op verplaatsing, iedere match!

Da's toch nie gezond, hoor, voor sommige supporters dat Essevee 2e staat.
Het begint zowaar Brugse vormen aan te nemen ! "Vorte mauven bond!"
'Tegenhulp van refs'. Man, geloof jij je eigen zever eigenlijk ?

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #791 Gepost op: februari 26, 2013, 07:07:26 pm »
Das toch niet meer normaal, das essevee boycotten en kverwacht rare dingen in playoff 1 tegen ons! Laat ons gewoon zo sterk spelen dat we er geraken met tegenhulp van refs en a.u.b. Veel fans op verplaatsing, iedere match!

Da's toch nie gezond, hoor, voor sommige supporters dat Essevee 2e staat.
Het begint zowaar Brugse vormen aan te nemen ! "Vorte mauven bond!"
'Tegenhulp van refs'. Man, geloof jij je eigen zever eigenlijk ?

?

Ik was ook razend afgelopen weekend, maar laten we vooral niet Club Brugge/Standard/Kortrijk-gedrag gaan vertonen. En laten we vooral nederig blijven. Dit is een prachtig seizoen voor ons allen, maar het is duidelijk dat die 2e plaats toch voor wat stress en gezweef zorgt. Laten we vooral met de voetjes op de grond blijven, dat is nota bene wat Essevee zo'n mooie club maakt, die boerenmentaliteit. Ook niet te vergeten dat we er vorig jaar bijna uitlagen, maar dat is blijkbaar al h??l lang vergeten...

Ik vind het schandalig dat de wedstrijd in Charleroi niet doorging, en ik vind het schandalig dat het geen 0-5 wordt (waar zijn we eigenlijk mee bezig, dit is toch eerste klasse, niet?), maar oke, blijkbaar kleuren ze niet buiten de lijntjes volgens het reglement. Dus niks aan te doen. Spijtig, en vooruit kijken. Anderlecht wordt een z??r zware match, ik zie ons er eigenlijk nooit winnen, Anderlecht steekt er met kop en schouders bovenuit. Then again, in voetbal kan heel veel, dus wie weet, we mogen dromen.

Ik stoor me dit seizoen vooral aan het gebrek aan respect voor onze prestaties in de media, het gebrek aan aandacht ervoor dan, en de laatste weken aan de afgelaste wedstrijden, al heeft dat dan weer vooral te maken met het apenland waarin we leven.

Maar over het algemeen ben ik dit seizoen... Enorm tevreden! :)

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Extra time
« Reactie #792 Gepost op: februari 26, 2013, 08:33:38 pm »
Wat voor gesprekken zijn dat ook in Extra Time:
"Zeg eens Besnik, wat doe jij nu" (op het fragment dat hij van de bank springt)
"Ben je zenuwachtig op de bank Besnik"

En voor de rest ook allemaal kloterige ja/nee vraagjes die een 10jarige ook kan verzinnen.
Heb 10minuten gekenen naar La tribune, dat noem ik pas echt een programma over het Belgisch voetbal.
constant: ja ik moet voortmaken, ander onderwerp (terwijl het terug op hetzelfde uitdraaid mauve) ja reyers laat zit te wachten! komaan maak het dan toch langer, la tribune duurt al 2 uur!
Liberta per gli ultras!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Extra time
« Reactie #793 Gepost op: februari 26, 2013, 09:31:22 pm »
Wat voor gesprekken zijn dat ook in Extra Time:
"Zeg eens Besnik, wat doe jij nu" (op het fragment dat hij van de bank springt)
"Ben je zenuwachtig op de bank Besnik"

En voor de rest ook allemaal kloterige ja/nee vraagjes die een 10jarige ook kan verzinnen.
Heb 10minuten gekenen naar La tribune, dat noem ik pas echt een programma over het Belgisch voetbal.
constant: ja ik moet voortmaken, ander onderwerp (terwijl het terug op hetzelfde uitdraaid mauve) ja reyers laat zit te wachten! komaan maak het dan toch langer, la tribune duurt al 2 uur!

als het toch is om zever te verkondigen en domme vragen te stellen waar niemand oor naar heeft moet het zeker geen 2u duren.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Extra time
« Reactie #794 Gepost op: februari 26, 2013, 09:32:56 pm »
Chance dat Boskamp durft kakken op Raes

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #795 Gepost op: februari 26, 2013, 10:14:53 pm »
Wat voor gesprekken zijn dat ook in Extra Time:
"Zeg eens Besnik, wat doe jij nu" (op het fragment dat hij van de bank springt)
"Ben je zenuwachtig op de bank Besnik"

En voor de rest ook allemaal kloterige ja/nee vraagjes die een 10jarige ook kan verzinnen.
Heb 10minuten gekenen naar La tribune, dat noem ik pas echt een programma over het Belgisch voetbal.
constant: ja ik moet voortmaken, ander onderwerp (terwijl het terug op hetzelfde uitdraaid mauve) ja reyers laat zit te wachten! komaan maak het dan toch langer, la tribune duurt al 2 uur!

als het toch is om zever te verkondigen en domme vragen te stellen waar niemand oor naar heeft moet het zeker geen 2u duren.
En ook 'moment van de week' schaf dat toch af!
SV TILL I DIE

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Extra time
« Reactie #796 Gepost op: februari 26, 2013, 11:24:36 pm »
Zucht..

Calimero lijkt wel overgewaaid uit Kortrijk hier zeg

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #797 Gepost op: februari 27, 2013, 12:30:59 am »
Zucht..

Calimero lijkt wel overgewaaid uit Kortrijk hier zeg

Met dat verschil dat Kutrijk nooit zo lang 2des stond  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #798 Gepost op: februari 27, 2013, 12:52:24 pm »
en ze tot op heden nog geen palmares hebben , en laat ons dat houden (beker je weet wel ... )

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Extra time
« Reactie #799 Gepost op: februari 28, 2013, 11:40:28 am »
Maandag anders eens Vannoppen of Jacky uitnodigen, Frank? Of pak misschien Wuyttens: jong, Belgisch ?n nog niet aan bod gekomen in je show...