Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196817 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Extra time
« Reactie #820 Gepost op: maart 10, 2013, 12:33:02 am »
Toevallig dawwe just nui verliezen :P

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Extra time
« Reactie #821 Gepost op: maart 10, 2013, 09:32:06 am »
Ligt al 4 dagen op voorhand vast. Heel blij dat ze voor De Fauw kozen.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Extra time
« Reactie #822 Gepost op: maart 10, 2013, 11:40:28 am »
idd! supercap!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #823 Gepost op: maart 11, 2013, 10:57:40 am »
Dat Defauw maar eens dunnetjes wijst op de scheidsrechterlijke blunders op offside in ons nadeel (zowel op A'lecht als nu tegen Bruhhe)...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #824 Gepost op: maart 12, 2013, 06:48:32 am »
2 conclusies na het zien van Extra Time :

Raes is en blijft den grootsten DUTS, maakt zich ronduit belachelijk met bepaalde vragen of bemerkingen. Heeft van de momenten dat hij de "harde" journalist wil uithangen, maar dit loopt eigenlijk altijd op een sisser af... Jammer van mijn belastingsgeld.

Davy De fauw : enkel een bevestiging wat voor een klasse onze kapitein als speler en als mens heeft!
De eenvoud zelve zonder veel te veel blablabla. Het is duidelijk dat zo'n persoonlijkheid respect krijgt, wat je gisteren ook zag. Zalig om die kerel bezig te zien! 8)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #825 Gepost op: maart 12, 2013, 10:05:08 am »
eindelijk eens een speler met inhoud in extra time : klasse davy ! respect is voor u is nog groter geworden !!!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Extra time
« Reactie #826 Gepost op: maart 12, 2013, 10:08:22 am »
slechts effkes gezien en ging meteen over de tweet van de rode duivels die hij 16 maanden geleden uitstuurde. watn zever.

Oude koeien uit de gracht halen en heeft op dit moment 0% nieuwswaarde.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Extra time
« Reactie #827 Gepost op: maart 12, 2013, 11:39:23 am »
Live tv ruikt altijd naar spektakel, da's duidelijk. Zonder sensatie kijkt er niemand naar. Davy deed ook niet raar, toen hij die vraag kreeg, had dit duidelijk zien aankomen. Ik vond dat onze cap dat zeer goed gedaan heeft. Blij ook dat er eindelijk een gast zat van Essevee. Nu zijn we toch al ruim aan bod gekomen, de laatste weken: Lokeren-SV, Chalala-SV, nu SV-Brugge....als t goed is, moet je het ook zeggen, natuurlijk. Respect voor De fauw. Maar ik vond niet dat ze het hem extreem moeilijk maakten. En ja, de fout op Naessens kwam aan bod (mag ook gezegd worden).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #828 Gepost op: maart 12, 2013, 03:29:02 pm »
Live tv ruikt altijd naar spektakel, da's duidelijk. Zonder sensatie kijkt er niemand naar. Davy deed ook niet raar, toen hij die vraag kreeg, had dit duidelijk zien aankomen. Ik vond dat onze cap dat zeer goed gedaan heeft. Blij ook dat er eindelijk een gast zat van Essevee. Nu zijn we toch al ruim aan bod gekomen, de laatste weken: Lokeren-SV, Chalala-SV, nu SV-Brugge....als t goed is, moet je het ook zeggen, natuurlijk. Respect voor De fauw. Maar ik vond niet dat ze het hem extreem moeilijk maakten. En ja, de fout op Naessens kwam aan bod (mag ook gezegd worden).
De fout kwam idd aanbod, maar de buitenspel goal totaal niet. Met geen woord hebben ze erover gesproken.
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #829 Gepost op: maart 12, 2013, 03:38:18 pm »
Live tv ruikt altijd naar spektakel, da's duidelijk. Zonder sensatie kijkt er niemand naar. Davy deed ook niet raar, toen hij die vraag kreeg, had dit duidelijk zien aankomen. Ik vond dat onze cap dat zeer goed gedaan heeft. Blij ook dat er eindelijk een gast zat van Essevee. Nu zijn we toch al ruim aan bod gekomen, de laatste weken: Lokeren-SV, Chalala-SV, nu SV-Brugge....als t goed is, moet je het ook zeggen, natuurlijk. Respect voor De fauw. Maar ik vond niet dat ze het hem extreem moeilijk maakten. En ja, de fout op Naessens kwam aan bod (mag ook gezegd worden).
De fout kwam idd aanbod, maar de buitenspel goal totaal niet. Met geen woord hebben ze erover gesproken.

Welke buitenspelgoal is dit? Enige die ik mij herinner is Malanda zijn goal maar dat was door een handsbal van Godeau?

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #830 Gepost op: maart 12, 2013, 03:43:54 pm »
Live tv ruikt altijd naar spektakel, da's duidelijk. Zonder sensatie kijkt er niemand naar. Davy deed ook niet raar, toen hij die vraag kreeg, had dit duidelijk zien aankomen. Ik vond dat onze cap dat zeer goed gedaan heeft. Blij ook dat er eindelijk een gast zat van Essevee. Nu zijn we toch al ruim aan bod gekomen, de laatste weken: Lokeren-SV, Chalala-SV, nu SV-Brugge....als t goed is, moet je het ook zeggen, natuurlijk. Respect voor De fauw. Maar ik vond niet dat ze het hem extreem moeilijk maakten. En ja, de fout op Naessens kwam aan bod (mag ook gezegd worden).
De fout kwam idd aanbod, maar de buitenspel goal totaal niet. Met geen woord hebben ze erover gesproken.

Welke buitenspelgoal is dit? Enige die ik mij herinner is Malanda zijn goal maar dat was door een handsbal van Godeau?

 ??? ???

De 0-2 vanuit 7 kilometer buitenspel?!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #831 Gepost op: maart 12, 2013, 03:58:56 pm »
Live tv ruikt altijd naar spektakel, da's duidelijk. Zonder sensatie kijkt er niemand naar. Davy deed ook niet raar, toen hij die vraag kreeg, had dit duidelijk zien aankomen. Ik vond dat onze cap dat zeer goed gedaan heeft. Blij ook dat er eindelijk een gast zat van Essevee. Nu zijn we toch al ruim aan bod gekomen, de laatste weken: Lokeren-SV, Chalala-SV, nu SV-Brugge....als t goed is, moet je het ook zeggen, natuurlijk. Respect voor De fauw. Maar ik vond niet dat ze het hem extreem moeilijk maakten. En ja, de fout op Naessens kwam aan bod (mag ook gezegd worden).
De fout kwam idd aanbod, maar de buitenspel goal totaal niet. Met geen woord hebben ze erover gesproken.

Welke buitenspelgoal is dit? Enige die ik mij herinner is Malanda zijn goal maar dat was door een handsbal van Godeau?

 ??? ???

De 0-2 vanuit 7 kilometer buitenspel?!

Ja ok! Maar dacht in de nabeschouwing ook al ergens gelezen te hebben dat wij er een afgekeurd zijn... Natuurlijk weet ik ook dat Gudjohnsen meters offside stond.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #832 Gepost op: maart 12, 2013, 06:00:31 pm »
2 conclusies na het zien van Extra Time :

Raes is en blijft den grootsten DUTS, maakt zich ronduit belachelijk met bepaalde vragen of bemerkingen. Heeft van de momenten dat hij de "harde" journalist wil uithangen, maar dit loopt eigenlijk altijd op een sisser af... Jammer van mijn belastingsgeld.

Davy De fauw : enkel een bevestiging wat voor een klasse onze kapitein als speler en als mens heeft!
De eenvoud zelve zonder veel te veel blablabla. Het is duidelijk dat zo'n persoonlijkheid respect krijgt, wat je gisteren ook zag. Zalig om die kerel bezig te zien! 8)
?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #833 Gepost op: april 08, 2013, 06:06:33 pm »
Vanavond reportage over Racing Genk - Zulte Waregem in Extra Time (wel van Sammy Neirynck, ma bon...)

Alvast een voorsmaakje: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/programmas/extratime/ET_Episode_20130408

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #834 Gepost op: april 09, 2013, 08:42:30 am »
Degryse kan wel s zijn gedacht zeggen over essevee....hij praat er tenminste over (net zoals verheyen, vandenbempt).
Joos daarentegen?!!! vindt een speler van Fiorentina even goed als Messi en zijn moment van de week is dan plots Cercle Brugge met Carvalho waar hij zegt....het is een goeie speler als het goed draait??!! ja...zo zijn er veel spelers hoor...75% van de spelers spelen goed als het goed gaat...man man man...zo'n zeveraar.
ne betweter als Joos mogen ze thuislaten...en Boskamps???!! ja....das ne komische film maar ook niet meer dan dat....ondertitelen aub

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #835 Gepost op: april 09, 2013, 01:26:39 pm »
en veeeel minder door en onder elkaar praten.
Ze zijn soms mee 4 bezig en ge verstater niks van

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Extra time
« Reactie #836 Gepost op: april 09, 2013, 03:16:02 pm »
Phillipe Albert scheert trouwens al zijn haar af (tis er niet zoveel eigenlijk) als Essevee kampioen wordt.
Dat heeft hij zo gezegd in La Tribune.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #837 Gepost op: april 09, 2013, 04:42:34 pm »
Phillipe Albert scheert trouwens al zijn haar af (tis er niet zoveel eigenlijk) als Essevee kampioen wordt.
Dat heeft hij zo gezegd in La Tribune.

Nogal de moeite idd...  :P

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Extra time
« Reactie #838 Gepost op: april 09, 2013, 05:38:03 pm »
zou niet slecht zijn dat extra time zich meer spiegelt aan la tribune. Das pas een goed voetbal programma.
Ik kijk daar naar toe en dan eventueel extra time op sporza.be

kzou het iedereen dta extra time kijkt aanraden, zolang dat frans geen probleem is natuurlijk

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #839 Gepost op: april 09, 2013, 09:33:40 pm »
Ze hebben daar zelfs een lekker kippetje da nog wa van voetbal kent ook!
Altijd leuk meegenomen  :)